Ve světě Facebooku, Googlu, TikToku a všemožných moderních platforem se nedá říct, že by mnoho lidí upíralo svoji pozornost na Yahoo. Web ale stále běží a doufá, že nabere druhý dech. Posloužit k tomu má i nové logo, které firma představila – je kulatější, tlustší a „fialovější“.
Nová loga vznikají každý den, ale v případě Yahoo je to teprve druhé, které firma za posledních 25 let představila. Naposledy tak učinila v roce 2013 a jeho odhalení předcházela měsíční kampaň. Tentokrát to taková pompa nedoprovázela, ale to se dá vzhledem k aktuální situaci webu pochopit.
Za grafikou stojí společnost Pentagram, které vytvořila font například pro Citibank. Logo by se dalo popsat jako tlustší verze toho předchozího a nechybí proslulý vykřičník, který, jak Pentagram upozornil, je nahnutý o 22,5 stupňů, což má značit „nadšení“ - alespoň to stojí v přiložených materiálech.
Těžko lze popsat, co v dnešní době Yahoo představuje. Firma prošla velkou změnou mezi lety 2010 a 2013, kdy do ní přišlo nové vedení a nakoupila několik značek jako Tumblr nebo Flickr. Ovšem pokusy příliš nevyšly, oba dva weby mají nyní nové majitele a samotné Yahoo koupil americký telekomunikační operátor Verizon. Firma tak všelijak přežívá a je jen připomínkou toho, jaká sláva ji kdysi doprovázela.
Nepomohly četné skandály, když tři miliardy e-mailů společnosti byly ukradeny, což patří mezi jeden z největších úniků dat v historii internetu. Loni se pak ukázalo, že Yahoo analyzuje e-maily uživatelů pro data, která prodává marketingovým společnostem. Vlastně je s podivem, že někdo ještě e-mail od Yahoo používá. Ale ano a uživatelů není málo, e-mailová služba je jedním z pilířů firmy. Společně s novým logem byl uveden nový design právě i e-mailové služby.