Xclef vs. Creative: Duel přehrávačů MP3 s pevným diskem

Diskuze čtenářů k článku

Peter  |  19. 10. 2004 16:37

Silne uvazujem,ze kupim XCLEF HD-800, z agemu,len mam strach z servisu. Nieje kazivy? A ako je to so servisnymi strediskami na Slovensku? Aku ma zivotnost disk v prehravaci,myslim otrasi,kazivost atd.
 
Vopred dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shifter  |  17. 09. 2004 10:12

Neviem, ale ja som v kazdom pripade k svojmu HD-800 dialkove ovladanie nedostal, pricom nebolo uvedene ani na krabici, ze by som ho tam mal hladat.. Ako to teda je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexter  |  01. 10. 2004 06:24

Dialkove sa sice standardne k HD-800 nedodava ale mozes si ho dokupit nariklad v AGEMe. Stoji tam 250 Sk bez dane. A za ti prachy to urcite stoji pretoze pri takomto zariadeni je nepostradatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan  |  12. 09. 2004 21:56

mno creative ma jeste jeden model s 60GB diskem, ktery je cca o 500 drazsi. Nechapu, proc to recenzent nebral v uvahu. Pri zvazeni tohoto argumentu vse ostatni vyhody konkurence creativu padaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dukon  |  12. 09. 2004 11:37

ja pouzivam creative MuVo2 s 4Gb microdrivem, stoji 5000,- vazi 90g!!!!  baterka vydrzi 13h, nepotrebuji velky disk na to mam notebook a chtel jsem neco maleho do kapsy, kde se mi navic vleze i par filmu ktere si tam pres USB rychle nakopiruji odkudkoliv, pripojuje se klasicky plugnplay...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  12. 09. 2004 19:48

5000Kc, Muvo2 vratane 4GB microdrive, kde??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dukon  |  14. 09. 2004 12:06

bracha i ho privezl na prani z dovolene v Malajsii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prezident  |  12. 09. 2004 00:55

ja mam ten zen a som s nim spokojny. staci to raz za 2 mesiace naladovat pesnickami a potom uz iba pocuvat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  11. 09. 2004 22:17

OT: Existuje nějaký mp3 diskman s podporou DVD či miniDVD médií? Moc rád bych už něco takového viděl (a koupil), ale výrobci nějak zaspali dobu či co. Chápete to někdo?
Poměr cena/kapacita u DVD je naprosto ideální, rozšiřují se dvouvrstvá DVD (9GB), v porovnání s přehrávačem s HDD 10GB je reálná cena DVD diskana (jiná optika + úpravy fw) naprosto nesrovnatelná. Snad by šlo přehrávat i DVD Video, wow! :) Mp3/Video CD diskmana jsem už viděl, ale měl velmi malou výdrž.
Jediné mínus asi je, že DVD disman nemůže sloužit pro ukládání dat...
DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  11. 09. 2004 22:46

mas pravdu zaspali, ale ono to bude asi skor tym, ze zatial co pre CD sa lisuju vo velkom legalne Audio CD pocul si o masovo predavanych DVD mediach s hudbou? ja teda nie, par fajnsmekrov si urcite nebude pustat DVD Audio na sluchatkach v metre, filmy zjavne nechcu uvolnit a takto otvorene podporovat nelegalne nahravky nebudu ani firmy vyrabajuce playery...

inak celkovo povazujem MP3 HDD playery za slepu vetvu, skor bych upriamil pozornost na DivX/MP3 HDD playery, ktore uz zacinaju klesat a objavovat sa, kludne 40GB za 20000Kc (holt novinka), predsa len je to o niecom inom, vytiahnut z batozku na chate k malemu telkacu maly polkilovy DivX player a zapojit ho do TV

no a druhu vetvu vidim vo Flash playeroch, to ma naozaj niekto donuti vlacit so sebou HDD tehlu, ked su dnes 512MB flashdisky za 1500kc a 256MB MP3 playery za 1600Kc? to si vazne niekto mysli ze so sebou budem vlacit HDD? vacsina ludia sa zaobide uplne s tymi 5-10 hodinami, ktoru su im za rozumne ceny schopne ponuknut 256-512MB MP3 playery (samozrejme treba vediet kde kupovat)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  11. 09. 2004 23:59

256MB i 512MB je šíleně málo, pokud s tím člověk necestuje jenom mezi jedním počítačm v práci a druhým doma. Když budu tejden na chatě, tak budu muset poslouchat dokolečka totéž. Navíc kopírovat furt něco na nějakou kartu je děsná pakárna. Harddisky jsou proto dost prima věc, ale limitujícím faktorem je paradoxně právě samotný mp3 formát, který má hafo dementních omezení.

Mimochodem, kde se dá koupit 512MB flash karta za 1500Kč ? Stávající 128MB v mém iPAQu už mi začíná být pěkně těsná..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  12. 09. 2004 01:20

No mně 256 MB stačí. Samozřejmě to není na všechny MPtrojky, co mám v počítači.

Harddiskové přhrávače jsou určitě prima věc, ale limitující faktorem je hlavně CENA. Dát devět táců za MP3 přhrávač mi fakt přijde moc.






Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  12. 09. 2004 19:44

Compact Flash 512MB Transcend (45x) vysokorychlostní - 1453Kc
Secure Digital 512MB Transcend (45x) vysokorychlostní - 1695Kc
Multimedia 512MB Transcend - 1624Kc
...v TSB, flashdisky maju rovnaku cenu, myslim ze o flashdiskoch som vravel ked sa uz bavime o MP3 skor pridas k flashdisku podporu MP3 ako k samotnej karte

navyse som pisal o vacsine ludi, vacsina ludi netravi vacsinu roka na chate ci niekde mimo civilizaciu ale potrebuju len nieco pocuvat v meste a su kazdy den doma... a nebudem si kvoli 3 navstevam za rok mimo civilizaciu kupovat HDD player (nehovoriac ze aj keby mal normalnu cenu tak to proste nie je na normalne nosenie, to je tak pre niekoho kto lieta kazdy tyzden lietadlom niekde mozno, ale nie pre cloveka co je doma a par krat do roka ide inde)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri  |  11. 09. 2004 10:58

Mam Xlcef HD-800 a maximalni spokojenost, casto ho pouzivam i na prenos dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bugi  |  11. 09. 2004 10:25

Kdyby měl Nomad podporu ogg, tak bych ho bral. Lze na oba přístroje ukládat i data? Možná, že jsem to přehlédl, ale v článku se nepíše, jestli oba přístroje umožňují upgrade firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hidden  |  11. 09. 2004 10:50

Na Creative jukebox data ukládat jdou, ovšem pouze přes speciální software od Creative. Nefunguje to jako flash disk - plug n play. Upgrade firmware taktéž je možný. O podpoře ogg nic nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor