Xclef MT-200 – nový MP3/WMA kapesní přehrávač na našem trhu

Diskuze čtenářů k článku

miroslav.kucera  |  03. 09. 2002 21:01

Jinak clanek, resp. preview je naprosto o nicem. Navic, kdyz nekde vidim "prvni pohled", tak cekam delsi recenzi a ty se nikdy neobjevuji. Z clanku autora zde i na jeho serveru mam proste pocit, ze NEUMI napsat dobry clanek, ktery by nebyl pouhym opisovanim z tabulky technickych udaju. No, ve clanku jsme se dozvedeli tohle a ja to napsal to par odrazek:

- jsou podporovany Mp3 do 320kbps a WMA do 128kbps

- 128MB interni pamet, rozsiritelna pomoci smartmedia

- diktafont, podpora ID3 tagu, ekvalizer,

- dodavane prislusenctvi, rozmery a cena.

Proste - nic,co bych nezjistil z propagacnich materialu a nenapsal to sedmi vet. Takovych clanku vam proste napisu 1-2 za hodinu a to myslim zcela vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 08:26

Uz abys zacal, nemuzem se dockat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  03. 09. 2002 12:05

Existuje nejaky (HW) prehravac formatu Ogg Vorbis? Myslim, ze je v soucasne dobe vice nez zadouci na nej prejit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 08:25

Bude v novem firmware pro SlimX (jak jinak... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  04. 09. 2002 09:33

Diky za info, budu o nem uvazovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  03. 09. 2002 10:50

Je to sice pekne, ale SlimX je SlimX... jsem zvedavy, jak dlouho bude vyrobcum trvat, nez me donuti prejit na neco lepsiho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darkside  |  03. 09. 2002 14:21

Taky mam Slima a zatim jsem nevidel nic lepsiho ... no a doufam, ze nic noveho a lepsiho brzy nebude, jinak zas nebudu moc spat a budu si to muset koupit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  03. 09. 2002 14:26

Presne tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 10:29

A do ha*zlu...

Ale v cem je to lepsi nez 350-ka? Musim to dukladne prozkoumat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pol  |  04. 09. 2002 11:28

Technicky o moc lepsi nebude (aspon podle udavanych parametru). Lisi se v rozmerech: 130.5 x 140 x 16.7 oproti 135 x 145 x 16.7 u IMP-350, hmotnost je o 4g vyssi nez u starsiho modelu, coz by mohlo byt (soudim podle obrazku) celokovovym provedenim, a taky v softwaru (9 nastaveni equalizeru) , ktery u 350-ky nebude myslim jen kvuli tomu, ze jinak by se co do funkci ty 2 pristroje nelisily. Dale pravdepodobne vylepseny AntiShock a taky moznost, ze tentokrat uz FM tuner bude podporovat RDS. Podle parametru na strankach vyrobce ma tohle umet uz prvni SlimX a neumi, takze cert vi ...

Co se designu tyce, je na kazdem, ktery typ se mu zda hezci. Me osobne se libi starsi model vic, az na ten remote ... Jo, kdyby slo pouzit ten dalkac z 400-ky na 350-ku, tak bych si ho dokoupil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 11:40

a) 350 neni celokovova (jenom horni dekl)
b) ma asi 5 prednastaveni EQ + jeden user, coz (mi) bohate staci
c) 4 gramy? bez komentare
d) RDS? Tak to je prima, ale jenom kvuli tomu do 400 nepujdu (i kdyz... )
e) dalkac podle me urcite pouzit pujde, proc by delali jiny konektor/specifikaci? uz abych to mohl vyzkouset.
f) vylepseny antishock? to jde jeste vice vylepsit, nez uz to je???
g) vino moc nepiju a cervene kostymky nenosim. nicmene musim uznat ze je ta barva vysoce elegantni.

suma sumarum> zustavam u 350. jedine, co by me snad presvedcilo by bylo, kdyby updatovali FW jenom pro 400 s nejakyma dalsima silenostma (ale fakt uz teda nevim jakyma)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 11:43

Jeste k tomu EQ: presety nepouzivam vubec (sluchadla Koss PortaPro I), obcas jenom ten svuj jeden na zvednuti vysek pri hodne oklestenych mp3 (160 kbps a min).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pol  |  04. 09. 2002 12:14

A/ Myslel sem to tak, ze 400-ka je (nejspis) celokovova .... Ze puvodni SlimX neni vim, protoze ho mam

B/ 400-ka ma 9 prednastaveni. Taky mam kossy a taky presety nepouzivam, ale neco navic tam dat musej.

C/ Ten 4 gramovy rozdil je jen pro informaci. Nevim, jestli je to z toho prispevku jasny, ale 400-ka je o ty 4g tezsi nez 350-ka.

D/ Kdo vi, jak to s RDS bude ... Krome toho, zas tak moc radio neposloucham, nicmene jako jisty vylepseni se to urcite hodi a vypada lip, kdyz vidim nazev stanice na displayi ...

E/ To, ze konektor u dalkace je stejnej u obou modelu (mimo jine) neznamena, ze budou navzajem kompatibilni tzn. ze 350-ka pujde kompletne ovladat pres remote z 400-ky. Kdyby ano, tak by to mozna resilo i RDS, jelikoz FM tuner je prave v tom ovladani, jestli se nepletu ...

F/ Antishock pujde vylepsovat do ty doby, dokud muzika nebude preskakovat nikdy, takze ano, vylepsit jde  Asi tam vrazej vetsi buffer, aby to lip vypadalo + nejaky reci o super-novym algorytmu a tak ...

G/ Ta vinova barva je celkem pekna ... mozna hezci, nez stribrna verze, ale spis by se takle hodil jako darek pro pritelkyni ...

Jasne, ze je nesmysl kvuli designu kupovat dalsi vec za 10 000 a co se tyce tech vychytavek, ktery by mohly jeste byt, tak treba: graficke zobrazeni pozice ve skladbe (jako u winampu), uzivatelke nastaveni zobrazovani tagu (zobrazoval by nejen nazev skladby a interpreta, ale volitelne i dalsi polozky), zobrazeni nasledujici skladby, postupny narust rychlosti pri pretaceni (muzes si sice nastavit rychlost az 6x, ale kdyz pretacis 70-ti minutovou mp3, tak by se hodilo, kdyby se to postupne zrychlilo ... jako u skoro kazdyho CD prehravace), equalizer, ktery umi uzivatelsky nastavit i stredy, moznost zapnout vizualizaci pres cely display, lepsi grafiku pri prehravani (ne, ze by ted byla spatna, ale vylepsit se da) a spoustu jinych veci ... treba crossfading mezi skladbama. Myslim, ze kravinek na pridani je hodne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 12:28

Nechces ten wishlist forwardnout do iRiveru? Fakt cool napady.
Az to bude umet tohle vsechno, tak prodam auto a koupim si to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darkside  |  04. 09. 2002 12:24

FM vubec nepouzivam takze na co RDS, design se mi vic libi u 350ky (na co mit vse kovove - mlatit stim stejne nemuzete) a kvuli tomu dalkaci (musim konstatovat lepsimu) do toho nejdu.

No ale ten dalkac u 400ky se mi libi , kdyby tak sel sehnat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pol  |  04. 09. 2002 12:57

Prave ze ten celokovovy design (jestli je) se me libi .... prehravac pak vypada vic hodnotneji, nebo jak to napsat ... Jenze zatim muzeme posuzovat jen z obrazku a ty dost klamou, nejlepsi by bylo videt je vedle sebe ve skutecnosti.

Co se toho WishListu tyce, klidne ho tam poslu, uz driv sem jim psal, ale zadna reakce. Chce to proste vic lidi, takze hezky mailujte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  03. 09. 2002 20:54

CD/MP3 prehravac je VELMI NEPRAKTICKY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  04. 09. 2002 08:23

Naopak, CD/MP3 prehravac je velmi prakticky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  03. 09. 2002 08:55

Co sa zblaznili ??? Naco tam strkaju tu kravinu!!! Ktora teraz uz dokonca konci a dalsi vyvoj sa zastavil. To co tam nedaju compact flash. Je to zabehane, predavaju sa aj velke kapacity (na rozdiel od ostatnych druhov kariet) sam mam 512MB a 256MB, dokonca by mohol byt pouzity prenosny compact flash disk 1GB, tak naco to robia na uz umierajuce smart media ???? Strasne....

Inak celkom zlata vec, ale toto ma dorazilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oto pakozdy  |  03. 09. 2002 09:23

no to jednoduche. ked sa porozhliadnes okolo seba zitis, ze velmi malo vyrobcov vyraba veci pre ludi.  

preco nie je nieco podobne s fm radiom a vsetkymi ostatnymi poziadavkami uzivatelov a v realnej cene ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  03. 09. 2002 14:19

Naprosty souhlas. Takovy kapesni prehravac, ktery by fungoval na normani CF karty by byl naprosto super. Jenze to by se pak neprodal ani jeden velkej, tezkej krap, kterej prehrava MP3 z CDcek.

To je stejny, jako MP3 v mobilech - at mi nikdo nerika, ze by se slot pro CF v takove 6310 neztratil. To tam cpou zbytecne nesmysly typu 64MB pro MP3jky apod, kazdej vyrobce pro jistotu pouziva jine medium, atd...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skipjack  |  03. 09. 2002 16:50

Na CF karty funguje treba prehravac DIVA, mozno bez problemu zakoupit na www.mp3store.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  04. 09. 2002 10:31

Zdravím. Nevím proč tady haníte Smart Media???!!!! Všimli jste si někdo takového detailu jakýmje rozdíl hmotností karet CF a SM???

CF = 33gramů

SM= 1,8 gramu !!!!

Kdo chce absolutně nejlehčí přehrávač, zvolí Smart Media a koupí si více karet )

Ceny CF a SM jsou přibližně stejné !!!

http://www.12345.cz/cf&sm&mm&sd.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Komárek  |  04. 09. 2002 14:08

Nechci nijak spekulovat, ale neni to treba kvuli nizkemu napeti? Myslite, ze by 1 GB Microdrive dokazala utahnout jedna mikrotuzkova baterie 1,5V?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosic  |  06. 09. 2002 19:40

Nejsem si sice 100% jisty, ale mam pocit, ze tenhle zere i CF. Alespon ve spec. na mp3store je uvedeno SM i CF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  03. 09. 2002 08:32

.. a vona reklama!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RobinS  |  03. 09. 2002 07:27

CZ server o MP3 a digitalním audiu, videu s denní aktualizaci doporucuji http://www.mpx.cz

jinak VBR je variabilni bitrate ...neni to zady special format ! Je to proste bitrate MP3 songu, ktery se v prubehu prehravani pisnicky ruzne meni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petulka  |  03. 09. 2002 07:23

Kdo mi to koupí????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  03. 09. 2002 07:18

...pridat odkaz na shop kde se to da koupit.

A jeste jeden dotaz pleas o odkaz na nejakou stranku (solidni a CZ) o audio formatech, prevodech aj. Co je to format VBR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 09. 2002 08:44

VBR znamená Variable Bit Rate - proměnná frekvence vzorkování MP3ky - zlepšuje docela kvalitu na okrajích pásem, ale když si člověk dá režim High Quality, tak potom MP3ky narostou tak o 10-20% podle typu skladby oproti klasickým s vzorkováním 128 reps. 160kbps podle typu hudby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
..  |  03. 09. 2002 09:44

videl sem to na www.empei.cz

Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Novák  |  03. 09. 2002 13:30

Dobrej obchod je s MP3 toolsama na www.12345.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor