Xbox 360: Střed vašeho obýváku

Diskuze čtenářů k článku

martin  |  30. 03. 2008 14:50

Tohle je reklama ne ? To je snad porpvy co nekoho kritizuju, ale meli jste ten xbox vbec zapnutej ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otrapa  |  29. 03. 2008 11:25

Dyt to vi jiz kazde male dite. Nejdrive masivni podpora visty, nyni se zameruji na xbox... co prijde dal zavisi na tom, ktery produkt bude chtit microsoft tlacit. Tento web bude mit timdle stylem zivotnost jiz maximalne dva roky, nez to dojde i tem mene duchaplnym (nemam nic proti microsoftu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jentak  |  28. 03. 2008 15:52

fakt úroveň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pego  |  28. 03. 2008 15:17

Já vím že se snažíte propagovat svůj časopis, ale tento článek není asi zrovna vhodný... Měli jste vybrat spíše něco o hrách, protože o tom je X360 v prvé řadě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věra Pohlová-Jakomato  |  28. 03. 2008 12:25

nějak jste se opomněli zmínit, zda umí Xbox správně zobrazovat jméno přehrávaného interpreta a jméno skladby, pokud obsahuje fonty z XP tak nejspíše ne (neobsahují kanu, korejštinu, čínštinu atd...), pokud používá fonty z Vist, tak by to možná mohlo být OK

nešlo by to vyzkoušet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n_bye  |  28. 03. 2008 14:39

No to by panáčkové museli napsat opravdický článek na základu testování a osobních zkušeností,Za ty směšné peníze co xko stojí se chystám ho koupit,ale naopak s živě.cz končím. ty sračky co publikujou nemá cenu číst.

ps-Teď koukám na pravidla fóra:"Příspěvky nelze využívat k propagaci." Měli by se toho držet i článcích.i když tohle článek neni tak co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trigger  |  28. 03. 2008 10:49

XBox a jiné konzole jako mediální centra? Díky nechci. Porovnejte si kolik vám bude žrát taková konzole při přehrávání obyčejného DVD filmu přes síť a kolik si vezme obyčejný přehrávač DVD/DivX:

http://www.hardcoreware.net/reviews/review-356-3.htm

Je tam doslova propastný rozdíl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  28. 03. 2008 09:20

Ale priznejte se, co to hulite za svinstvo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise reality  |  28. 03. 2008 10:20

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blebt  |  28. 03. 2008 08:30

Jeste jednou bych si rad poslechnul od nekoho z redakce, jak tohle neni reklamni clanek a ze nejaky ten xbox platek tvori velmi objektivni zurnaliste. Jste tady na zive.cz uplne blbi nebo co? Jako vubec nechapu, proc se tady bojite rict, ze je to pitome PR od Microsoftu, ci kdo stoji za xbox casakem. To, ze jste jasne nerekli, ze mate velmi uzkou spolupraci s Microsoftem, ktera hranici s reklamou vsude kde se podivas, jsem uz nejenom ja nejak prekousl, ale tohle.... Je jasne, ze i Vase redakce potrebuje nejakeho chlebodarce, ale takhle okate?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofak  |  28. 03. 2008 08:34

hele chlapi o co vam jde?

prece redaktori OXM pisi i pro zive a tedka je tyden s OXM tak proto toliko clanku, viz http://www.zive.cz/Tyden-s-OXM/sc-110/default.aspx

vzdyt je to dobre, chteji ukazat na nejlevnejsi next-gen konsoli (i kdyz ma chyby ale cenove je NEJ)

btw mam xbox, kupuji i casak omx a tohle se mi libi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofak  |  28. 03. 2008 08:38

jo a taky chteji mit vetsi prodejnost sveho casopisu to je jasne, ale i tak jsem pro tuto reklamu, protoze mnoho lidi ma xbox a nevyuziva ho plne, berou tuto konsoli jako plejko, strci hru a jedou, a pritom muzou vyuzit i xbox live, market ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blebt  |  28. 03. 2008 08:43

Promin, ale oba dva se bavime uplne o necem jinem, mam takovy pocit. Necht se ti pekne sedi u xboxu ti preju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 09:00

Klidně to zopakuji ještě jednou. Pokud na Živě není článek označen jako placená inzerce, máte stoprocentní jistotu, že to není placená inzerce. O reklamě jsme nikde nepsali, je pochopitelné, že jde trochu o propagaci časopisu, který vydáváme.

Nebo jste úplně blbý, že to nedokážete pochopit? (Pouze používám vaše výrazové prostředky, protože běžným způsobem to zřejmě nezabírá.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blebt  |  28. 03. 2008 09:21

Tak, diky za to co jsem chtel slyset:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2008 10:32

Ale to, či je niečo platená inzercia, alebo reklama, ale PR článok, o tom nerozhoduje to či ste tam ráčili dať vysačku "inzercia".

O tom rozhoduje charakter obsahu. Je to jednoznačne sprostý PR článok. Zujímalo by ma, aké dohody mátei s tým "oficiálnym Xbox magazínom"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 10:39

Časopis Oficiální Xbox magazín vydává Computer Press, stejně jako tento web. Je to propagace našeho vlastního produktu.

Pro označení článku jako placená inzerce platí přesná pravidla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2008 13:04

No prosím, už to z vás pomaly lezie.

Takže tie články ste neuverejnili za účelom informovania, ale za účelom propagovania.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 13:07

Pokud v těchto článcích nevidíte žádné informace, je mi to líto, ale jde spíš o váš problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m58  |  28. 03. 2008 13:32

chceš logicky dokázat, že jsi blbec? Nuže začněme....článek má název "Xbox 360: Střed vašeho obýváku" a první odstavec "Xbox 360 zvládne i spoustu věcí, než jen hraní. Máme pro vás malý nástin vize Microsoftu v propojení celé domácnosti."

S kombinací s tím, že jako vize propojení celé domácnosti (ne-li probůh střed domácnosti, boha jeho bez místa na filmy OOO) tomu chybí spousta věcí (nehledě na ani jediný záporný bod), se jedná jen a pouze o reklamu (byť neplacenou). Ty argumentuješ tím, že se nejedná o "placenou inzerci"....koho to zajmá, že zaplatili nebo ne? Tím jen dokazuješ, že nedokážeš chápat souvislosti - 1. logický závěr mé první věty.

S kombinací s tvým vyjádřením "jde trochu o propagaci časopisu" v komibinaci s tím nadpisem "Xbox 360: Střed vašeho obýváku" a kombinaci absence odkazu na podbrobnější článek v časopise této "reklamy" je tento článek také trochu o propagaci hry GTA....ale koho, kurňa, zajmá, že jde trochu o propagaci něčeho, když hlavní smysl článku je uveden v názvu a prvním odstavci včetně (zřejmě zcela náhodou obsahu.....tudíž nevím, proč jsi tohle psal jako argument.....ledaže naprosto nechápeš kontext diskuse - 2. logický závěr mé první věty.

V kombinaci naprosto neprofesionálního přístupu a neschopnosti tvojí reakce vyzařovat postoj nad věcí v diskusi - 3. logický závěr mé první věty ovšem tentokrát i s odkazem na redakci zive.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 13:34

S nezdvořáky diskutovat nebudu, mějte se pěkne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m58  |  28. 03. 2008 13:40

a zrovna teď si měl šanci ignorovat nadávku, tedy ukázat profesionalitu, a chytit se faktů, již 4. důkaz :)

samo přiznám, že odkaz na časák tam je, byť je s podivem článek vcelku podrobný, ovšem ne kritický, tudíž závěr zůstává stejný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 03. 2008 16:38

Pane Lutonský, ač si o živě myslím své a jsou věci se kterýma nesouhlasím, tak musím obdivovat vaši vytrvalost. V diskuzích pod články to je pořád to samé a vy se přesto pořád snažíte, respekt!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  28. 03. 2008 12:22

takže platí neplacená inzerce == neobjektivní článek o MS produktech, neoznačuje se termínem "neplacená inzerce" ale "Vladimír Waic" atd... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 03. 2008 06:39

Tahle série článků je čímdál neobjektivnější a tendenčnější - zprvu to bylo jen tak trochu, ale teď už je to vyloženě jedostranně zaměřené. Hledat výhody produktu a záměrně ignorovat chyby a nevýhody (tím více v porovnání s konkurencí, která vlastnosti popisované v tomto lčánku mnohdy výrazně předčí), to chce buď hodně ignorace nebo dobrého sponzora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  28. 03. 2008 07:58

tohle by melo nest oznaceni reklamni clanek, jelikoz to ve vysledku nic jinyho neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2008 08:17

Presne tak. Toto som sa snažil redakcii vysvetliť už v minulom PR článku, ale akosi sa tvárili nechápavo. (ale inak veľmi dobre vedia, čo robia)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 09:03

Každý článek, který píše o nějakém produktu, je do jisté míry reklamní - ať je to Xbox, Office, Linux, OOo, Firefox. Každou zmínku o produktu v časopisu může jeho výrobce brát jako dobrou a bezplatnou propagaci. Jako placená inzerce se označují články, které jsou skutečně placené, které nikdy nepíše redakce, dodává je klient. Pokud u článku nevidíte označení placená inzerce, máte jistotu, že to není placená inzerce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  28. 03. 2008 09:29

Nechci se hadat, ale jakou hodnotu pro spotrebitele ma clanek, ktery upozorni jen na vyhody a je obecne tak jednostrany jako tenhle konkretni clanek ? "Každou zmínku o produktu v časopisu může jeho výrobce brát jako dobrou a bezplatnou propagaci" to rozhodne neni pravda, videl jsem uz dost clanku/recenzi ktere rozhodne jako dobra a bezplatna propagace nevyznely a obavam se, ze tvrzeni,i ze neexistuje nic jako spatna reklama neobstoji. Jinak myslim, ze lidem je celkem jedno jestli je to naky barter, drbani zad ci skutecne placena reklama. Ale pokud se tu objevi tak nevyvazeny clanek tak musite ocekavat podobnou reakci, protoze lidi nemaj radi kdyz z nich nekdo dela hlupaky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2008 10:29

Pokiaľ takto uvažujú všetci vo vašej redakcii, tak potěš pánbůh...

Takže keď každý deň uvereníte PR článok od Xboxu, tak to považujete za OK????

Pokiaľ v tom nevidíte problém, tak bežte robiť radšej niečo ako novinarinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2008 10:29

malo byť "niečo iné ako novinarinu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m58  |  28. 03. 2008 13:17

teda blbejší obranu snad může vymyslet jen redaktor na zive.cz. Uvedomujes si vůbec, cos to plác za hovadinu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 13:38

Pane, odkdy si tykáme?

Já se jinak nepotřebuji nijak bránit. Jen jsem uznal, že bych mohl popadesáté znovu zopakovat, jak je to ve specializovaných médiích s placenou inzercí. Nechápete? Co se dá dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2008 18:22

My by sme tak otso mohli po päťdesiaty krát zopakovať, že táto séria PR článkov nie je košér.

Pokiaľ to nechápete, tak sa nad sebou zamyslite, či má zmysel v tomto zamestnaní pokračovať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  28. 03. 2008 19:36

Ano, chapeme to. Pokud placeny reklamni clanek doda klient, oznaci se slovy "placena inzerce". Pokud placeny reklamni clanek sepise redaktor, je to proste jenom clanek. Nezlobte se na me, ale presne tohle vyplyva z vaseho prispevku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 20:21

Máte pravdu, redaktoři a externí autoři v médiích vydavatelství Computer Press nepíšou zadarmo, platíme jim.

Jinak jste určitě pochopil, co jsem svým předešlým příspěvkem chtěl říct. Nebudeme tady slovíčkařit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  28. 03. 2008 21:58

Me je docela jedno, kdo koho plati a tyhle diskuze moc nechapu. Na druhou stranu mi neprijde moc duveryhodny ten financni model, ktery vy zde proklamujete. Financovani zcela jiste neni cerna skrinka, do ktere na jedne strane tecou finance a na vystupu jsou clanky nezavisle na tom, z jakeho zdroje pochazi vstup.

Odhledneme ted ale od toho, ze se nase nazory lisi a pokusil bych se vam dat jednu radu: Nesnazte se obhajovat financovani jednotlivych clanku. I kdybyste totiz mel skutecne pravdu, tak vam nekteri neuveri, dokud nezverejnite cele sve ucetnictvi(coz zcela jiste z pochopitelnych duvodu neudelate).

A jeste odkaz pro zasmani: http://innerslacker.com/images/argue091204.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 22:21

Myslím, že mé argumenty jsou rozumné, a kdo jim chce porozumět, ten jim porozumí. Pokud někdo nechce, je to jeho problém.

Financování webu je krásně jednoduché. Peníze pocházejí od inzerentů, kteří si platí grafické bannery, textovou inzerci nebo označené PR články. Lze domluvit speciální placenou spolupráci typu personální inzerce (viz odkaz Práce v horní nabídce). Dá se domluvit také jiný typ spolupráce, viz odkaz MS Technet nahoře, kdy výměnou za exkluzivní informace, účasti na konferencích apod. dovolíme Microsoftu, aby v této sekci na Živě vydával odborné články.

Nikdy však redaktor nepíše nic na objednávku konkrétní firmy. Rozhodnutí co se napíše, kdy a jak, je vždy redakční. Když chce firma vydat placený PR článek, musí si ho napsat sama, redakce jí v tom nijak nepomůže (platí přísný zákaz).

Kdo tomu nechce věřit, toho přesvědčovat nebudu. Ale o tom, jak fungují weby našeho vydavatelství, opravdu neví nikdo víc než já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.Augusztin  |  29. 03. 2008 01:45

Je to jedno, ci to je PR clanok, reklama alebo normalny clanok. Problem je v tom, ze vyznieva ako PR clanok. A to je o to vacsi problem.

Rozoberme si vase vyhody :

"Jedna z multimediálních vlastnostíXboxu 360 je schopnost komunikace s obrovskou paletou MP3 přehrávačů." - co s tym, ked kvoli prehravaniu MP3 musim mat zapnuty vysavac X360, dalej TV (aby som videl vobec ovladacie rozhranie) a v pripade externeho audiosystemu aj zosilnovac.

"A nechybí ani podpora progressive-scan 480p pro vyšší požitek." Coze ? 480p ako vyhoda ? Mozno sa mylim, ale v dobe dnesnych konzol sa bavime o HD Ready (720p) a FullHD (1080p) rozliseniach.

"Jednou z funkcí Xboxu 360 je i ripování hudebních CD na harddisk." - skoda, ze vacsina ludi vlastniacich XBOX ma taky miniaturny disk o velkosti 20GB, navyse predpokladam (neskusal som to), ze XBOX ripuje iba do WMA.

Sekcia "Digitální fotoaparáty" - ano, samozrejme sa to da, ale naco ? Vsetky fotoaparaty maju aj kabel na priame prepojenie s TV. Snad jediny vyznam vidim vo vyuziti bezdrotoveho ovladaca, kde sa vdaka tomu moze uzivatel vzdialit od fotoaparatu pripojeneho k XBOX namiesto k TV.

Sekcia "Media Center" - Media Center Extensions su super vec, ale hluk XBOX-u cely koncept zabija. Navyse je samozrejme kvoli tomu nutne mat zapnuty pocitac, na ktorom bezi Media Center. Nie je uz potom jednoduchsie zapojit ten pocitac priamo na TV ? Sanca, ze ten pocitac bude robit vacsi hluk ako XBOX je miziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 29. 03. 2008 12:07

Ne, není to jedno. Tohle prostě je redakční článek. To, jestli s některými výroky souhlasíte nebo ne, je jiná věc, to už mi nepřísluší hodnotit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.Augusztin  |  29. 03. 2008 13:23

Redakcny clanok obsahovo odpovedajuci vychvalovaniu pozitiv produktu bez zverejnenia negativ produktu. Je obrovska skoda, ze nechcete pochopit zakladnu vec, a to ze clanok s takymto obsahom patri maximalne do reklamneho letaku vyrobcu a nie do nezavisleho periodika. A to ze ste to napisali sami to este viac zhorsuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Negatron  |  30. 03. 2008 00:37

Nic proti, ale pořád tu obhajujete model financování, jestli je to či není PR článek, ale abyste se vyjádřil ke konkrétním připomínkám(480p video vs. HD ready, full HD , prostě ta reakce nad vaší odpovědí), tak to už asi ne....bohužel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  01. 04. 2008 11:50

Ano, pak je to skryta inzerce ktera ma tu vyhodu, ze se z ni statu neodvadeji dane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.Augusztin  |  28. 03. 2008 08:24

XBOX 360 ako mediacenter ? Vtip nie roka, ale desatrocia. Ten, kto pisal tento clanok mal vobec XBOX 360 zapnuty ? Ved to ma hluk ako vysavac ! Uz vidim, ako niekto pozera film s beziacim vysavacom...

PS: Keby mi niekto tvrdil, ze to nie je pravda - bohuzial je. Mam jeden takyto vysavac pomenovany XBOX 360 doma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 03. 2008 09:32

Novější verze xboxu už tak hlučné nejsou. Zásadnější problém je spíš v tom, že nepřehrává DIVX, XVID a podobné formáty, což se dá obejít pouze trnascoderem, který zatěžuje počítač ze kterího se přehrává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  30. 03. 2008 21:14

I novější Xka jsou trochu hlučnější. DivX a XviD nepřehrává jenom některé, povětšinou když je to nějaký prapodovně splácnutý jako třeba DivX + AAC zvuk apod. Stejně tak třeba i když umí x264ku tak jakmile tam nedáte AAC, ale třeba MP3, tak zase povětšinou to nepřehraje. Transcodování jak se shodneme je naprd a obzvlášť v případě fullhd i hdready filmů v podstatě nepoužitelné (pokud si na to nechcete pořizovat dualcore a nechat hučet kompa někde za dveřma). Přehrávání MP3 je bez problémů, ale jak se už psalo výše, kdo by si na to proboha pouštěl XBOXa !!! Windowsácký Media Center je pro srandu. Když už tak raději TVersity nebo TwonkyVision. Multimédia na XBOXu jedině až:

1. přibyde množství podporovaných formátů (nejlépe všechno co umí PC)

2. výrobce vyřeší chlazení/hluk

3. optimálně by se hodila i možnost používat sdílené disky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor