World of Tanks umí ray tracing. Hra přitom nevyžaduje kartu RTX od Nvidie

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

avatar
21. 10. 2019 08:05

Nektere veci ve RT vypadaji lepe. Treba posledni obrazky, ten tak vypada vic drsneji v tmavych barvach nez v oraznove, ale v pozadi to mesto vylozene ozije, vezicky, treba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 10. 2019 17:38

Zavádějící titulkek, neumí raytracing, jen umí lepší stíny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 10. 2019 10:05

WoT je už přes rok mrtvé. Je chápu, že do free to play hry musí vývojáři občas přihodit nový obsah, aby přilákali platby, ale tady už je to daleko za čárou. Veškeré starší tanky jsou powercreepnuté do bezvědomí, po bojišti se prohání nevybalancované fantasmagorické blueprinty, od kterých neexistoval ani prototyp. Křiklavě barevné kamufláže, hromada lamek v pay to win tancích kempí u základny. Týmová spolupráce nula a bitvy trvají 5 minut s výsledkem 15:4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 10. 2019 10:03

Zatím se má jednat jen o úpavu vykreslování stínů, takže nic extra, nicméně snažím se to chápat jako první krok k něčemu většímu do budoucna, tak uvidíme. Bylo by fajn, kdyby přišli i se softwarovým RT na odrazové bázi :D Jako majitel RX 5700 XT bych to uvítal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor