Hraju od února 2013 (tuším patch 8.3 před odstraněním dragon's ridge) s různě dlouhými výpadky (teď nehraju od srpna), s půlkou věcí souhlasím, ale s hrou nekončím, protože je pay to win (což je víc a víc) nebo protože by mě štvala (v celku je dobrá, ale má dost chyb). spíš prostě občas zjistím, že mi zas tak nechybí a jsou jiné způsoby jak se zabavit.
Na hře mi vadí jednak stereotyp a prostě začne časem nudit a naprosto v rozporu s tím mi vadí, že se člověk občas musí přizpůsobovat změnám a jeho kdysi oblíbené tanky se dneska zdají být třeba i přes tři menší buffy celkem průměrné.
T8-T10 nebyly ekonomicky udržitelné bez premiového účtu nikdy, ale dalo se to nějak hrát bez prémiové munice.
Jenže hra měla nedostatky vždy. Co wargaming za pár let totálně zabil je variabilita. Ve hře bylo možná 200 tanků, dnes je jich možná 500. Jenže bylo dost statpadderů s T18, T40, T67, Hellcatem, KV1S, IS3 a každý tier byl svým způsobem zajímavý a měl nějaké dobré tanky a tanky co fungovaly pro dobré hráče. Tanky sice nebyly vybalancované, ale člověk mohl získat pár dobrých tanků na středních tierech a měl malé a dosažitelné cíle a důvod střední tiery hrát. Dnes nejsou pod tier 5 snad žádné dobré tanky, T67 je poslední OP tank, IS3 je fajn, ale proti prémiovým tankům průměr. Střední tiery jsou zase trochu zajímavé až s poslední změnou MM. Jenže hra je nastavená tak, aby člověk hrál tiery 9 a 10, střílel převážně prémivou munici a kupoval osmičkové premiáky, aby to uživil. Takže s těch 500 tanků to končí na tom, že hratelných a zábavných je pár osmičkových premiáků, pár devítek a sotva půlka desítek.
Pak je ve hře asi 40 map, z toho 20 je s medkama, lightama a bottom tier tanky utrpení, protože jsou to různé koridory a sebevražedné zóny, 10 je nic moc a 10 se dá nazvat dobrými. Airfield, fjords, Paris, Pilsen a Ensk vymýšlel snad psychopat.