Windows XP je šestkrát nakažlivější než Windows 8

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 143

Názory k článku

13. 01. 2014 15:23

Windows xp žije a bude žiť! Som toho nàzoru, že aj problémy s windows update sú sposobené Microsoftom úmyselne, alebo jeho neschopnosťou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2014 17:37

Všem kteří obhajují XPčka a s libovolným antivirem : nechť mi pošlou svůj mail, já dnes a denně dostávám spamem spoustu ruských (velmi kvalitních) exploitů, obvykle to jsou tak cca 300 kb exe soubory... po rozkliknutí se jim XP nakazí / zboří s libovolným antivirem.... kdo nevěří, at pošle maila, rád ho zařadím na seznam a všichni můžete ukázat, jak kvalitní XP máte Problém bude spíše v tom, že XP se celkem snadno kradly, kdežto ukrást win7 čí Win8 je již řádově složitější.... U Win 7 to ještě celkem lze, Win8 je ukrást dosti obtížné....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2014 14:55

Rád bych připoměl mantru "windows is obsolete, use...". Mno, dál už to snad znáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 01. 2014 11:30

Tak snád mám pre ochranu pred vírusmi antivírusový program a je úplne jedno pod akým windowsom beží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 23:33

Ať je to pravda nebo ne, tak co je divného na tom, že přes 10let starý OS je méně bezpečný jak jeho nástupci? Pochybuji, že někdo, kdo se strachuje o svá data, bude plně důvěřovat XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 21:58

Házejte kamenem, až bude Windows 8 více jak 12 let, zatím je tahle verze spíš terčem výsměchu a nadávek než útoků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 19:45

S tou nevyžádanou poštou, ta se cpe všude. Nechápu, co to má společnýho s widlema, to je bordel, kterej leze všude, bez ohledu na systém. Jistě jste si všimli před a povánoční aktivitě v poště o prožití svátků s příjemným partnerem či partnerkou a jiné podobné "vábničky" včetně slev na pojištění vozidel apd. Článek o ničem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 18:55

Řešení je jednoduché - virtualizace když už tedy mermomocí XPčka chci nebo potřebuju. Pro komunikaci se světem používat libovolný moderní záplatovaný OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 17:42

nemzu sa tu prispevky?
XP je nakazkivy podla uzivatela. Co nespustim, to do PC nepustim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 17:27

Jé je... Koukám, že v Microsoftu asi nebyli na konci roku odměny, nebo někomu hrozí vyhazov kvůli neúspěchu s Windows 8. Ty XP musí být, ale nebezpečný když na to stále poukazujete, ještě pár článků a budu se bát je spustit i ve virtuálku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 17:25

To je nějaký divný si nemyslím, že může nákaza projít mezi virtualizovými XPčky a HW OS, ještě nikdy sem to neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  10. 01. 2014 15:35

OK skusim priamo k textu:
Co ma z OS spolocne deravy FLASH, HTML, JS a Java. Nic okrem toho ze na nom bezia (rovnake chyby v nich su aj v W7a8)
priamo v grafe je rozdelenie utokov. Skuste si na take clanky objednat niekoho z AV spolocnosti aspon na konzultacie
CCM u WinXP bude vyssia lebo je rozsirenejsi...
SPAM sa siry cez ine veci ako OS. s WinXP alebo Win8 to nema nic spolocne. skor nedokonalost spam filtrov ci vychcanost spammerov.
Inak argument o Dr.Watsonovi v WXP neobstoji. MS to nezaplatal hodne dlho a dana chyba sa casto vyuziva k malware infection uz od vzniku WXP SP2. Tu by som maslo nehadzal na hlavu uzivatela (ktory casto na XP musi bezat kvoli kompatabilite s pouzivanym SW ) ale na hlavu MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 14:53

Windows XP je šestkrát použitelnější než Windows 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 13:29

Dobře řečeno, Jakube. Snad to pomůže k modernizaci SW a HW napříč republikou. Již nyní je strmý pád WXP nezpochybnitelný (http://rankings.cz/en/rankings/operating-sys... ... a každý podobný článek mu jen přidává na razanci. Děkuji za všechny moderní uživatele!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 13:29

Za pár let,až se bude porovnávat jiný systém s W8 a bude se psát totéž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 13:16

LOL spíš naopak, Windowsem je nakaženo čím dál míň počítačů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 12:47

Trochu jsem ten článek nepochopil, autor tady píše o zavirování systému, ale to je snad otázka chování užvatele a antivirových programů - ne OS(?) Neměly by zde být spíše statistiky napadení Windows z důvodu děravého systému, tedy rozbor té zelené křivky na prvním obrázku?
Je zřejmé, že viry na Windows 8 teprve přijdou, jestli se OS více rozšíří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 12:23

Njn, kdyby nebylo ovládání nových verzí naprosto zprasené, tak ti lidé už dávno upgradovali. Už od win 2k marně čekám na to, až mi MS nabídne nějakou verzi win pro, která se bude prodávat jako klasická krabicovka a bude zbavena všech nesmyslných wizardů, které nikdy nic nenastaví a dalších cool zhovadilostí (ribony, metro, snaha skrýt systém před uživatelem, ...).
Zvláštní je, že to ve světě Linuxu a Apple jde, ale jen MS stále nepochopil, jak má vypadat moderní desktop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 12:14

Jestli to nebude tím, že je zatím ještě 6x rozšířenější, než W8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 12:08

nikde nevidím označení Inzerce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 11:41

Je to především chyba ceny. Kdyby Win 8 nebyly tak brutálně drahé, tak by si je ze zvědavosti koupilo více lidí. Já je mám na obou noteboocích jen proto, že jsem využil té prvotní nabídky za 750,- nebo kolik to bylo. Teď bych si je už nekoupil. A co se týče OEM tak to už vůbec ne. Proč si kupovat ntb s OEM, když za dva roky třeba budu muset kupovat nový a zase budu platit OEM. No nejsem debil. Raději krabicovku, kterou můžu instalovat kolikrát chci, i když stroj odejde.Jinak IMHO nejsou Win 8 špatné a vin 8.1 jsou pro mě osobně naprosto vyhovující. Když si pěkně srovnám malé dlaždice do přehledných sloupečků, mám všechny programy přehledně na jednom místě a Start mi vůbec nechybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 11:03

pisatel té věci nechápe (nejen) pojem nakažlivý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 10:45

Mno to sou teda kecy.Měl sem na starém PC win XP a nikdy sem tam antivirák neměl.A že by to šlo nějak špatně.To rozhodně né.Vše fungovalo tak jak mělo.Takže je to prostě jen snaha microsoftu nahrabat si víc peněz za Win 8.Osobně sem WIN 8 měl ,ale po cca 14 dnech se všechny hry co jsem tam měl začli po 15 minutách vypínat.S chybnou hláškou.Hry byli originální i ovladače jsem stáhl od výrobce notebooku takže tím to taky nebylo.Jinak WIN 8 když fungovali byli fakt luxusní.Start mě nechyběl stejně ho použiju tak 5x do roka maximálně.A metro mělo svoje využití ,ale to že po dvou týdnech se začlo vše samo od sebe chovat nějak podezřele to už bylo opravdu moc.Teď na sedmičkách vše funguje jak má už rok a zatím bez formátu nebo nějaké větší údržby.Takže v čem to asi bude :D Buď sem měl smůlu na chybný kus WIN8 a nebo nevim kde je ta záhada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 10:32

Zajímalo by mě, když by nebyly Windows 8 přidávány k novým počítačům, kdo by si je koupil sám? Je to totiž absolutně zbytečná koupě, když Windows 7 splňují vše co uživatel může potřebovat. Je mi jasné že Microsoftu není po chuti, že lidé stále používají stará a pořád pro obyčejného uživatele dobrá XP. Zisky jsou hold zisky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 09:54

Pane Cizku... ja fakt nevim, mate tohle opravdu zapotrebi? Chapu ze tendencne "husty" nadpis prida views a potazmo vic penez ze zobrazenych reklam, nicmene tohle uz je fakt trochu moc. S Windows XP souvisi pouze jeden(!!!) graf, zbytek grafů i textu ve vasem clanku s nimi nema vubec nic spolecneho, pricemy diky tomu nadpisu to vypada jakoby za vsechno zlo sveta a diry v operacnich systemech mohly WinXP. To je samozrejme bullshit vsech bullshitu, XP dodnes pouzivam, s kvalitnim antivirem je to na soucasnych procesorech brutalne rychly a zaroven bezpecny system (pokud clovek neni tupa lama a ma aspon elementarni povedomi o pocitacove bezpecnosti). Aktualizace samozrejme vypnute, pri splneni vyse uvedeneho nejsou vubec treba. At mi nekdo rika ze tohle neni ze strany Redmondu zaplacene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 09:41

A co my tady s tím? My to víme, Kubo to máš napsat Číňanům.EDIT: zaujalo mě, že CCM je skoro stejně vysoké u XP SP3 a Vista SP2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 09:24

S Windows XP je zapotřebí léčit počítač antivirem. Uživatelé Windows 8 se musí léčit sami u psychiatra. Z bláta do louže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 08:41

Popravdě,těžko říct jestli to Microsoft dělá schválně,aby lidi kupovali nové PC a Windows nebo to bude opravdu tak rizikové,atd...Přejít z XP nemohu,protože nemám 4.500 Kč na krabicovku Windows 7 a Windows 8.1 mi na starém železe nepojedou a kupovat upgrade se nevyplatí,poněvadž mám pc 7,5 let a když odejde deska tak jsem v pr....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 08:16

Hlavně, že už asi 2 týden nefungují aktualizace Windows, aby si člověk ověřil jestli má všechny záplaty.
Na Windows Update dřívě scan trval do 10 - min a naskočil výsledek, teď to může scanovat půl dne a nic nenaskočí, přitom ještě 3 měsíce by to mělo fungovat !
Pokud by někdo veděl na jakém linku se dají stáhnout aktualizace ručně a je tam nějaký seznam, co na Windows XP všechno vyšlo, prosím poraďte !
Děkuji předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 08:05

Diskuse pod temito clanky si vzdy rad ctu. Jsou plne zajimavych konspiracnich odhaleni, oteviraji mi oci u skrytych snah o ovladnuti sveta a zachranuji moji penezenku pred pokusy o kradez za bileho dne Mam stesti, ze jich je pomerne hodne: w8 vs ostatni windows, gnome3 vs gnome2, kde4 vs kde3, android vs iphone vs wp, duchodova a zdravotni reforma, levice vs pravice Takze diky za vase znalosti a s chuti do odhaleni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 07:43

Já myslel, že tento týden už povinný XP hate článek byl nebo jim MS po novém roce zvýšil normu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2014 07:22

no nevim. Pokud bezny uzivatel na XP pracuje s pravama users tak v podstate nic nehrozi. Neznam takovej pripad kdy by nekdo chytil vir pod userem. Tak jak je to pak s tou bezpecnosti ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 02:11

nadpis mel byt: Windows8 jsou 1000x nakazlivejsi vezli jakakoliv linuxova distribuce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (24)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2014 01:20

Ten nadpis mi nejak nedava smysl ... jsou nakažlivější? to jakože způsobují nákazu? Myslím že autor měl na mysli "Windows XP podléhají virové nákaze 6x snadněji než Win8" nebo "jsou 6x náchylnější"Ale nakažlivější? A jestli ano, tak koho už nakazily? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 01:19

Kdyby MS nic neříkal, byl by nařčen, že tají informace, všechno si nechává pro sebe a nedbá o uživatele.
Kdyby zpráva vyzněla ve prospěch XP, byl by MS nařčen, že neumí udělat moderní systém s ochranou.
Když zpráva vyzní v neprospěch XP, je MS nařčen, že to dělá schválně, aby si lidi koupili W8.Existuje vůbec varianta, kdy by to MS mohl nějak udělat správně? Být otevřený a poukázat na rizika starého systému a zlepšení nového zřejmě tou správnou cestou není. Měl by některý z kritiků nějaký konstruktivní a konkrétní návrh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 00:40

Nikdo si nevšiml té reklamy "potřebujeme prachy za Win8."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 00:29

Microsoft již musí být opravdu zoufalý, že lidé nechtějí opustit dobře fungující systém Windows XP a nechtějí kupovat experimenty jako je Windows 8. Opravdu je lituji, že jsou schopni kvůli svému zisku i sprostě lhát o napadnutí systému Windows XP. A to jako předtím nevěděli, že je to totální šmejd a klidně to prodávali? Stav je ovšem jiný, než je napsáno v článku. Pokud máte dobrý antivirový program a tím myslím jeden z těchto, Kašpersky, Norton nebo Nod32, tak není třeba propadat panice. A ještě nikdy jsem neviděl chybu na kterou se stahovali aktualizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2014 00:11
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor