Windows Vista SP1 klepe na dveře. Na co se můžeme těšit?

Diskuze čtenářů k článku

Mican  |  12. 07. 2007 17:05

Já za pouhé dva měsíce používání objevil dvě(!) kritické chyby ve vistách:

1, Po vysypání koše se nezmění ikonka na ploše na "prázdný koš", to se stane až restartu nebo uspání/probuzení.

2, Aplikace "Mediacenter" (součást vist) z nějakého důvodu úplně přenastaví zvukové kanály na zvukovce (X-Fi) a po ukončení to už nevrátí zpátky, takže mi pak při poslouchání MP3 hraje levý kanál z dialogového repráku a pravý kanál z levé bedny. Otravné, pomůže zase jenom restart.

Doufám tedy že to v servispacku opraví. Na druhou stranu, v jiných OS bych asi řešil větší problémy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  12. 07. 2007 18:32

tak ta prvni je obzvlast kriticka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veslik  |  11. 07. 2007 13:15

Mě osobně se Visty líbí. Nevím proč každý zavrhuje Visty. Tohle je pokaždý když vyjde nový OS. Win 98 byl prostě nejlepší, Win XP hnus. Ted Win XP nejlepší, Win Vista hnus. Za chvilku to bude Win Vista nejlepší, Win Viena hnus. To je jasný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 14:13

ovšem kromě linuxákům těm je vše od MS hnus protože to je in a cool nadávat na ten strašlivý a zlý Microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 14:47

ne, Win98 byly nejlepší a Win Millenium byly hnus, a proto vyšly XP a lidi přecházeli z 98 na XP. Na Millenia většina lidí kašlala, protože to byl systém o ničem - jako Vista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 15:12

nesmysl vista obsahuje desítky novinek a vylešení http://en.wikipedia.org/wiki/Technical_features_new_to_Windows_vista

http://en.wikipedia.org/wiki/Features_new_to_Windows_Vista

win me byly jen poslední ve v tehchnologicy rušené řadě ms-dos 95/98/me

ty jeden mamlasu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  11. 07. 2007 16:18

Chrmmm, chrmmm... No ja to tedy nevim, ale kdyz vychazely W95, tak byly casaky plny clanku, ze ty uuuuuuzasnyyyy w95 nemaji s dosem vuuuuubec, ale vuuuuubec nic spolecnyho a ze je to neco extra novyho. Nevim, proc by tomu ted melo bejt jinak s tim clankem na wiki.

A mimochodem, clanky byly v casacich (mimojine) proto, ze net nebyl tolik rozsireny a hlavne - internet tehdy nemel budoucnost, ta byla ve skvele MSN. To jenom k tomu vizionarstvi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 18:05

na wiki jen ukazuje že vista (win NT 6.0) xp byly (win NT 5.1)

jsou určitě víc než jen obarvená win xp( rozhodně víc než byl přechod z win 2000 na win xp)

Ale to bys musel umět trochu anglicky ty mamlasu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  11. 07. 2007 20:37

koukam, ze se ti ten "mamlas" zaryl hodne hluboko, inu, kazdemu rikali v utlem detstvi jinak

Jinak, ziiiiiiv... My, co vidime tyhle kampane o nejnovesich a nejinovativnejsich systemech ponekolikate se nudime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  11. 07. 2007 15:30

Pamatuju jak me tehdy ME zavidel spoluzak s 95. Cejtil sem se strasne drsne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  11. 07. 2007 21:12

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oriesko  |  11. 07. 2007 12:32

SP na Visty proste NEBUDE!!!!

Rekl to sam bozsky HULAN a tak to proste je! On nediskutuje, on sdeluje pravdy! Smirte se s tim!

Je jedno, jestli jde o update hw nebo vylepseni funkci, SP proste nebude! Visty jsou DOKONALE!

Heil Hulan!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B0biN  |  11. 07. 2007 09:41

Ze 100% prodanych PC se delat 80% downgrade na WinXP!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilfirin  |  11. 07. 2007 09:47

To si myslím, že není pravda. Lidi si neumějí vybrat, co chtějí (kdyby ano, Windows už dávno nemají - noflame!). Oni prostě jen berou to "nejlepší" od MS. A to jsou Visty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  11. 07. 2007 10:39

LOL!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 07. 2007 11:44

Další umaštěný pubošek? (LOL!! BFU!! RTFM!! OSX/XP/VISTA/LINUX/BSD RULEZZ!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 12:33

To je dobrá fáma. Hlavně když si kvůli tomu Downgrade musí napsat vlastní ovladače pro XP. Dost výrobců HW už tak nějak na XP zanevřelo a pro nový HW dodává ovladače pouze pro Vista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeGAme  |  11. 07. 2007 09:08

Pokud nekdo zalovi trosku v pameti, tak si vzpomene ze v momente kdyz byli Visty oznaceny jako gold tak se vedelo, ze je vnich kolem 400 chyb a slibovalo se ze se to stihne do vydani odstranit, ale dalsi informace se uz neukazaly, takze osobne si myslim ze se jen ted dohani co se nestihlo driv, protoze uz tlacili firmy se Software Assurance, kterym to bylo slibeno v rámci SA.

Jinak nic proti Vistam, osobne na ne prejdu pristi mesic, driverovy deficit uz se podle me zmensil.:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laurel  |  11. 07. 2007 09:27

Na nepodarenú vistu prechádzat nebudem.Počkám radšej na ďalší Windows Viena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeGAme  |  11. 07. 2007 09:35

Tak to muzes, jen teda nevim cim si pomuzes, jeste jsem nevidel aplikaci ve ktery by nebyli chyby a trapit se dalsi roky s tim ze ten muj os neni na prvnim miste ve vyvoji driveru a vseho tak to si opravdu si odpustim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laurel  |  11. 07. 2007 09:41

Ok.No keď porovnám dnešnú Vistu a vyladené XP tak to je "nebe a dudy"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  11. 07. 2007 12:58

Tak pozor, aby jsi zatím neměl fousatý vnoučata ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord_Lojza  |  11. 07. 2007 06:27

No konkrétně u Wisty si počkáme na SP10, abychom se nemuseli bát :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilfirin  |  11. 07. 2007 07:07

SP10?

SP10 už bude mít BSD jádro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crow  |  11. 07. 2007 07:18

To je dost možné, protože jsem kdysi četl že síťová část od W NT nebo možná 2000 je převzatá z Linuxu (ale nevím, jestli to je prakticky možné)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  11. 07. 2007 07:22

Maj to prevzaty z FreeBSD. Z Linuxu by to neslo prevzit z licencnich duvodu a navic je notoricky znamy ze FreeBSD ma nejlepsi implementaci TCP/IP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LucaBrazza  |  11. 07. 2007 08:46

No este by som dodal,ze tam bude nastroj,ktory posle ku kvetinkam emulatory BIOSu typu Paradox,Vistaboot a ze by aj modded Bios ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MikeMin  |  11. 07. 2007 08:48

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suxi  |  11. 07. 2007 08:54

Tak toto je hovadina za 100 bodov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nax  |  11. 07. 2007 08:57

jenze to neni hovadina, ale pravda:) TCP stack byl opravdu prevzany z freebsd:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suxi  |  11. 07. 2007 09:02

ale kdeze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilfirin  |  11. 07. 2007 09:45

Je to tak. Když si zašátráte v nápovědě windows, tak to tam M$ i přiznává. Proto jsem napsal BSD jádro, protože se Steve jednou vyjádřil, že GPL je nah.... zatímco BSD lecence je fajn (rozuměj: GPL ja nah... protože z něj nemohu nic vzít. Zatímco BSD je fajn, protože jej mohu vykrádat do svého Windows jak chci).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  11. 07. 2007 10:00

ale kdeze ... nebo je to neuveritelne? nebo tomu nechces verit?

Pred '94 M$ chtel TCP/IP stack, tak si jej licencoval od firmy Spider, coz bylo docasne reseni. TCP/IP stack od Spider byl oficialne "zalozen" na BSD stacku, ale vsichni zname PR kecy.

Protoze ten stack potrebobavl pro svuj beh prostredi STEAM, M$ se rozhodl zbavit teto zavislosti a napsal svuj vlastni TCP/IP stack takzvane "od nuly". To, jak moc je napsan od nuly necham na uvazeni ctenare. Jenom navedu na jednu drobnost

TCP/IP utility ftp/telnet/... (tyto utility jsou soucasti implementace TCP/IP stacku) maji prekvapivou UNIXovou konvenci pro paramtere, ikdyz zbytek systemu si hraje na / konvenci. Je to prekvapive, protoze kdyby to pani prepisoval z gruntu, tak asi taky zavedou / konvenci a byli by konzistentni se zbytkem systemu. Pochybuju, ze to byl ulet programatoru z M$

Takze to shrnu:

1) M$ mel BSD TCP/IP stack. Fanatici budou tvrdit, ze ne, protoze je to licencovane os Spideru, ale to nic nemeni na faktu, ze kod byl BSD

2) M$ ma ted vlastni stack, ikdyz zbytky BSD kodu bychom v nem velmi pravdepodobne nasli.

3) Diky BSD licenci je to legalni, takze slovni spojeni s "ukradl" je spis hyperbola nez fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilfirin  |  11. 07. 2007 11:59

Schálně jsem celý strom tohoto tématu přejel očima několikrát za sebou. Nikde nepadlo slovo ukradl. Padlo jen slovo "převzal", v souvislosti s TCP/IP stackem.

Pokud to slovo "ukradl" má být z mého příspěvku, pak jej tam nepoužívám v souvisloti s TCP/IP stackem ale v souvisloti s Balmerovými myšlenkovými pochody aneb proč tak vehementně kritizuje GPL a vyzdvihuje BSD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  11. 07. 2007 13:17

ne to slovico "ukradl" jsem dodal ja, protoze tahle diskuse ma tendenci se k pouziti tohodle sluvka zvrhavat a tudiz jsem tomu chtel predejit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  11. 07. 2007 14:38

Hovadina za 100 bodu je spis ten tvuj prispevek. Myslim ze je to dokonce dohledatelny podle copyrightu u nekterejch souboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hololoď  |  11. 07. 2007 06:10

Proč čekat na SP1? Nebylo by lepší vydat jednotlivé opravy průběžně?

Na druhou stranu, kolik lidí dneska ještě zbrojí proti SP2 ve Windows XP?!

Bezduché kecy lidí, kteří hlásají, že Vistu začnou používat až po SP1 aniž by vůbec tušili co v něm bude doukážou jen pobavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  11. 07. 2007 07:05

...kdo by pořád stahoval těch 200MB dat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xgandalf  |  11. 07. 2007 07:49

Ony "bezduché kecy" byly založeny na zkušenostech s Win XP, kde SP1 pro XP udělal z tohodle systému použitelnej OS (v rámci mezí).

A k prvnímu příspěvku

já nemám na linuxu viry, spyware a podobnou havěť

já mám systém absolutně stabilní s OBROVSKY velkým uptime

já můžu pomocí "komandlajny" udělat cokoliv

já si můžu zkompilovat jádro každý týden instalovat novou verzi

já mám v Linuxu všechno zadarmo

já mám systém který používá v ČR 0,8% lidí podle http://toplist.cz/global.html

(škoda, že Linux nepoužívám, ale co bych pro Vás neudělal )

Spokojenej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gamp  |  11. 07. 2007 08:15

Ony hlavně XP bez SP1 na spoustě novějších počítačů ani nenabootovaly a i na těch, kde jinak fungovaly, neuměly větší disky než 120 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John  |  11. 07. 2007 12:56

ono skvely linux Mandrake 9.0 akosi nebootuje do grafickeho rozhrania pri DX9 karte... ja viem - mal som si napisat vlastny ovladac, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  11. 07. 2007 14:27

Kdyz je clovek mamlas a instaluje nekolik let starou verzi tak se nesmi divit. Navic bych si typnul ze sis to nainstaloval bez gui.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 13:26

nesmysl to by jen záležitost registu a podpory LBA adresnování takže i holé win xp uměly disk dětší než 120gb jinak si ho stačilo rozdělit

ty mamlasu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 14:01

Jj, hlavne ten disk sel urcite rozdelit v instalatoru ze? Nebo urcite system fungoval, kdyz za 128GB uz byla nejaka data. Jj, hlavne ze ty jsi nejvetsi borec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 16:50

136 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  11. 07. 2007 08:08

síla zkušenosti? (W95, W98, W2K, XP)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gamp  |  11. 07. 2007 08:13

Průběžné opravy jsou určitě lepší, jenže vždy od určitého momentu je zapotřebí vyhlásit "nový společný jmenovatel", t.j. revizi, u které budou určité vlastnosti garantovány (určité verze knihoven, jádra OS, build-in aplikací atd.).

Takže pokud někdo někde blábolí, že pro Win Vista nebudou klasické SP zapotřebí, tak to opět jen dokazuje, jak málo rozumí problematice OS.

Proto i nadále má smysl značit významnější revize OS, ať už pomocí SP nebo čísla verze a nebo pomocí obojího (je jedno, jak se to pojmenuje, na formě nezáleží, důležitý je zde obsah) a je v zásadě jedno, jak tyto revize budou distribuovány k uživateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nax  |  11. 07. 2007 08:55

Vis proc to hlasaji? Protoze maji s MS jiste zkusenosti. Co je na tom divneho ze za 10K CZK nechci byt dobrovolny betatester Microsoftu? 10K pocitam cenu krabicove verze, ci XkratOEM po dobu zivotnosti OS.

Pokud PC potrebujes na praci, tak vyckavas. Nejhorsi je upgrade OS, kdyz najednou zjistis, ze SW ktery pouzivas a ktery jsi koupil na novem OS nefunguje a ty v nem potrebujes pracovat.

Neni to vec pouze MS. Produkcne se nikde novy OS nenasazuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 12:27

"10K pocitam cenu krabicove verze, ci XkratOEM po dobu zivotnosti OS."

Vysvětlit. Buďto je to tak chytrý, že jsem to nepochopil a nebo tak blbý, že se to nedá pochopit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  11. 07. 2007 13:02

Asi to myslel tak, ze si buď koupí FPP verzi a nebo bude během doby, kdy je daný OS rozumně použitelný, kupovat novou OEM vždy, když provede tak zásadní upgrade HW, že se OS nebude dát aktivovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 17:02

Stále to nechápu.

Poměrně dost velké množství lidí, co si koupí sestavu s OEM OS nedělají žádné velké zásahy, aby jim tím zásahem vypršela OEM licence, případně ty zásahy dělá výrobce, který je na tohle zařízený.

Takže bych obě prohlášení považoval spíš za Urban Legend, než za reálný problém.

Já z toho mám pocit, že je to stejné prohlášení, jako tvrdit na základě nejdražšího počítače od Apple, že počítače od Apple jsou šíleně drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 07. 2007 18:59

Neni to pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  13. 07. 2007 09:04

S tím OEM je to trochu sázka do loterie. Mám ve firmě jeden počítač s Windows XP OEM, který jsem kupoval v roce 2003, systém stále běží, počítač také a žádné zásahy nebyly nutné. Ovšem u dalších dvou počítačů, kde byl ovšem Linux, se musel vyměňovat základní deska. Jeden stroj byl starý jen dva roky, druhý pět. Nevím, zda v případě, že by tam byly Windows OEM, by nepřestala platit licence na takový sw a nebylo nutné kupovat win znovu. Já jsem neprodělal. Ale vždycky tomu tak být nemusí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 07. 2007 13:56

Podle mě je levnější než kupovat novou OEM verzi zavolat na MS a nechat si tu verzi aktivovat po telefonu, ale proti gustu žádný dišputát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  14. 07. 2007 11:07

Tak, to je pravda, když je to jen, tak na doma, a je tak, na zábavu, a člověk, chce, vědět, jak ten Operační systém vypadá, a nevadí, mu, že mu tam, nějaký program, třeba nepůjde, tak to jde, ale když se v tom chce, pracovat, tak to je, trochu jiná, liga, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  14. 07. 2007 10:58

To, jo zrovna, přemýšlím, že ten Operační systém MIcrosoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, co mám stažený na HArddisku, konečně zatím vypálím, na Médium Dévédé-RW, pro jistotu, a konečně ho nainstaluju, sakra, už bych se k tomu, mohl, dokopat, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  11. 07. 2007 00:59

protoze jisty huhlan x-krat tvrdil, ze visty sou tak dokonale a stabilni, ze zadny service pack m$ nevyda, protoze ho proste nepotrebuji a potrebovat nebudou... a uz vubec ne par mesicu po jejich vydani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hololoď  |  11. 07. 2007 06:12

Proč tedy potřebuje linux stále nové betaverze jádra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maesho  |  11. 07. 2007 06:51

vsetko potrebuje vylepsenie, ved sme len ludia a robime chyby, ale nie je chyba a ko chyba :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orbital  |  11. 07. 2007 08:46

Že by podpora novýho hardwaru? Nebo ladění výkonu? Odpověz si sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2007 09:21

Odpovídá abclinuxu.cz:

Linux je stabilní systém, ale i tak někdy se stane, že jej potkají nějaké problémy. Klávesa SysRQ je určena k řešení problémů v případě, že se něco nad kernelem pokazí. Běžně s její pomocí dokážete resetovat X server, případně vám dokáže pomoct v případě, že musíte restartovat celý počítač - předejdete poškození souborového systému.

Jojo, hlavně ta podpora hw a ladění výkonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilfirin  |  11. 07. 2007 12:03

Astore, kdypak konečně dospěješ. Vytrhávat texty z kontextu a prsit se nad tím, jak si na ten zlý linux vyzrál.

Navíc to co jsi napsal nevyvrací fakt, že nové verze jádra se vydávají kvůli větší podpoře hardware a ladění výkonu. Takže si jen opět rejpal, ale nic nedokázal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 13:35

JJ stačí se podívat na ty setinkové update linuxového jádar tady na http://kernel.org/ a každý týden vychází nové a podle changelogu opravuje bezpečnostní chyby což dokazuje i secunia

To víš uživatelé každý týden opatchovávají nové lunuxové jádro http://kernel.org/ a win uživatélé navštěvují windows update

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  11. 07. 2007 22:28

ono exituje matemticky dokaz,ze nejde urobit bechybny program ak ma v sebe vnorene aspon 2 cykly vzajomne suvisiace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  12. 07. 2007 09:44

nepletes si vyvojove verze se stabilnimi releasy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  11. 07. 2007 10:13

Protože je nový hw. Já jsem si koupil nový server a nešla síťová karta (nový typ). Musel jsem vyměnit jádro za novější, které již tuto kartu obsahovalo (=podporovalo). Byla to práce na deset minut.

Výrobci dodávají ovladače ke kartě (většinou) jen pro Windows, tak bylo nutné si jej obstarat tímto způsobem. Je to sice méně pohodlné, ale tuhle práci jsem dělal asi 3x za 6 let ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  11. 07. 2007 10:25

hulan je magor to neries

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 14:17

naopak Hulán je ten nejgeniálnější programátor v ČR který dokáže psát denně, desítky tisíc řádků kvalitního kódu a přitom píchat mladé svěží kusy do zadku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vn  |  11. 07. 2007 18:55

To je on. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  14. 07. 2007 10:56

Jo, jo Radek, HUlán, je docela, skvělý a super, a má dobré názory, na jeho blog, chodím, rád, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 00:38

Tak jak to že tu zatím není příspěvek nějakého linuxáka, že windows je sračka.

že on nemá na linuxu viry, spyware a podobnou havěť

že on mám systém absolutně stabilní s OBROVSKY velkým uptime

že on může pomocí "komandlajny" udělat cokoliv

že on si může zkompilovat jádro každý týden instalovat novou verzi

že on má v Linuxu všechno zadarmo

že on mám systém který používá v ČR 0,8% lidí podle http://toplist.cz/global.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trpaslik  |  11. 07. 2007 00:55

No zdá se, že jediný pako, kterému tady chybí další flamewar, jsi Ty sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TODD  |  11. 07. 2007 03:13

jedniny určitě ne, protože vždycky se pod čllánkem na win od redaktora Waice strhne flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 07. 2007 03:22

pan Waic tentokrat popisoval novou informaci ze sveta Windows. Nic tendencniho v tom nevidim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 07. 2007 06:57

Až dostaneš rozum, tak sem něco napiš....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva  |  12. 07. 2007 07:29

Tuhle tvou provokaci, ty malej puberťáčku, už jsem četla pod jiným článkem. Místo bezduchého Copy&Paste by sis měl o prázdninách najít nějakou brigádu, odborníku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  14. 07. 2007 10:54

Já teď, pracuju, je otázka, jestli to nezabalím, ale jinak, zatím, zdravím Ivu Fruhlingovou, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor