Windows On ARM napoví, jak by mohl vypadat Windows 9

Názory k článku

Petko Kotov  |  15. 02. 2012 00:10  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

za clanok udelujem pochvalu pred nastupenym druzstvom a jednu kinder cokoladu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 02. 2012 01:04 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Vývoj nemá tendenci strmého růstu, ale spirály. Multitasking se ještě vrátí ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 02. 2012 02:55 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Jeden detail ku Connected Standby, ktorý v článku nie je podchytený úplne správne. Nemá to byť klasický telefónny standby režim, keď si aplikácie v pohode bežia na pozadí a čaká sa na hovor - naopak, je to v podstate režim spánku z Windows 7, ktorý si zoskupuje do fronty všetky požiadavky na konektivitu a následne ich realizuje všetky dohromady v určených časových intervaloch. Na tieto krátke momenty sa systém vždy "prebudí" o jednu energetickú úroveň vyššie, uskutoční aktualizácie (vrátane novej push notifikačnej služby), a zase sa vráti k spánku - a toto má fungovať univerzálne pre x86 aj ARM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DoubleThink  |  15. 02. 2012 04:53  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.46

Celkem se zájmem sleduji tento vývoj. Pokud opravdu dojde k takové změně koncepce operačního systému, nebudu váhat ani sekundu opustit platformu Windows (ve prospěch jediné zbývající konkurence - Apple).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Buffalo007  |  15. 02. 2012 06:05  |  Microsoft Windows 7 Firefox 10.0.1

Jsem rád o potvrzení, že desktop bude i na ARMU. Už se těším na zařízení, které budou jako Asus Transformer s Androidem i s Windows. Jsem ale velmi znepokojen tou ochranou s UEFI a taky trochu tím že aplikace budou muset projít přes Market Microsoftu. Aplikace sice jsem ochotný kupovat, ale je tady hrozba toho, že aplikace budou stejně přepálený jako dneska. Obzvláště, když je budou muset psát všichni znova. Důkladná kontrola od Microsoftu může být potom v něčem užitečná, ale zablokuje to zase některé aplikace, které by třeba Microsoftu nevoněly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 02. 2012 06:40 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.77

Jak sám autor napsal v posledním odstavci. Lidé vůbec po novinkách neprahnou a z reakce běžných uživatelů v mém okolí jasně plyne, že jakákoliv změna, která je vidět je podle nich vždy k horšímu. Ať už jde o změnu ve windows, mailu, facebooku či v čemkoliv jiném. První věcí, kterou mi uživatel řekne po upgradu je, že chce aby to vypadalo "stejně jako před tím". Běžní lidé totiž chtějí aplikace "jen používat", ne si hrát s novým ovládáním. Metro to bude mít ještě dost těžké...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dreamkiller  |  15. 02. 2012 07:10  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Nikdo ještě pořádně neví jak bude vypadat a fungovat w8 a už řešíte w9
A spekulace o Metru jsou dle mého bláhové. Microsoft není a nikdy nebude Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
poool452  |  15. 02. 2012 07:52  |  Microsoft Windows 7 Chrome 18.0.974.0

Když jsme u Microsoftu, včera jsem se bavil s chlapíkem, který většinu času obíhá stanoviště metra, a restartuje validátory Opencard, které stále tuhnou. "Na čem to běží ?" zeptal jsem se naivně. "Windos XP" pravil ten dobrý muž. To bylo ale včera, dneska ráno vytuhl celý "systém" Opencard. Co byste chtěli za miliardu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
L - Core  |  15. 02. 2012 08:27  |  Microsoft Windows XP Firefox 10.0.1

No, pokud se vydá vývoj tímhle směrem, je na čase zakoupit neOEM licenci nějakého normálního systému (uvažuji o W7Pro32/64), nějaký HW "do foroty" a zakonzervovat se.Kvůli nějakému pitomému metru a only_marketplace aplikacím se přece neodřežu od aplikací, za které jsem utratil spoustu desítek tisíc korun a které mi k plné spokojenosti slouží (XP, Vista64 - a budou sloužit i ve W7, případně snad i na desktopu W8). Windowsy na mobilu nepotřebuju a tablety a spol nepoužívám (a vůbec mě to netáhne).------
A to vůbec nemluvím o DOSovských aplikacích. Přestože se to z pohledu dnešních náctiletých geeků může zdát jako šílenost, pro mě jsou to už pomalu dvacet let hlavní pracovní nástroje. Novější nejsou, alternativy mi nevyhovují (mnohem pomalejší na práci, se spoustou pro mě zbytečného balastu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xpckar  |  15. 02. 2012 08:54  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Jediné, co mě na Metru bude zajímat na desktopu: jak a kde se to KOMPLETNĚ vypíná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kazeasch  |  15. 02. 2012 09:14  |  Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102

Na Win 8 se těším jak puberťačka na první pich (směs nadšení, očekávání a trochu obava), ale zajímalo by mě pár věcí.
1)Multitasking v Metru. Zajímalo by mě jestli půjde pustit si např. něco na youtube, pak přepnout do jiné aplikace aby na pozadí youtube pořád hrál, nebo se aplikace prostě suspenduje do doby než se na ni zase přepnu? Tohle je totiž vlastnost, která mě neuvěřitelně vytáčí u Androidu a dle mého názoru to multitasking dost degraduje, a v DP z tohodle chování ještě moc na zkoušení není.
2)Instalace aplikací pouze z marketu. Předpokládám že pokud budu nějakou aplikaci vyvíjet, tak mi to dovolí aplikaci např. na tablet nainstalovat i jinou cestou aby se dala odladit. Předpokládám správně? Nejsem žádnej metač kódu ale pro zábavu si sem tam blbinku napíšu, a nerad bych přišel o možnost vlastní aplikace používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
benji  |  15. 02. 2012 10:03  |  Macintosh OS X Chrome 16.0.912.75

Osobne v tomhle opravdu drzim klukum z Microsoftu palce. Uz aby to tu bylo. Jen je skoda, ze se jen spekuluje a az o Windows 9, ja bych jim pral, aby to nekompromisne nasadili uz do Win8. Metro vsude, zadne vyjimky. Aplikace jen schvalene z MS store. Jen jednu aplikaci na plose, ale moci si ji mysickou zahazovat. Vse od mobilu a az po takovy 24(27)" display, to bude zuzo. Vubec nehledet na uzivatele a jit si za svou vizi, zmenit ten zkostnately system ovladani pocitacu. Jen tak dal, drzim palce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Arvo  |  15. 02. 2012 11:14  |  Microsoft Windows 7 Firefox 10.0.1

Je směšné, že až pod tlakem mobilních zařízení dojde k miniaturnímu pokroku přechodem na procesory 2. generace.Zsem zvědavý, jak s Microsoftem zahýbá jejich "velký skok" ve fungování operačního systému.Kombinace neochoty uživatelů se vyrovnat s něčím co jinak vypadá, nedomyšlenosti tohoto systému, kdy se teprve po nějakém větším nasazení zjistí, co všechno najednou nejde udělat, a chyb v systému - to bude třaskavá kombinace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 02. 2012 11:17 | Microsoft Windows XP IE 8.0

Uš mě to začíná pomalu štvát ještě ani nevyšel WINDOWS 8 nikdo si ještě nemohl ani udělat názor na chování nového systému a už tady máme další pokus o nucení uživatelů o tom že nový systém bude to nejlepší já jiš fungoval na windows 95 -98,kde byly známé problémy s ovladačema pak jsem přešel na XP a vychvalování systému bylo až do nebes a najednou servis pack 1-2-3- MILION AKTUALIZACÍ no dobrá systém je třeba zdokonalit chápu Wisty kapitola sama o sobě nikdo je ani nechtěl a kdo jo měli jen krátkou životnost Windows 7 paráda konečně systém co opravdu bude stát za ty peníze a ještě jsem si ani nestačil pořídit pořádný počítač aby mi to makalo jak má a zase změna .
Nechápu proč tedy nemohou udělat konečný operační systém a evenuelní nedostatky řešit aktualizacema jako jsme byli zviklý s takovéhoto množství systému by člověk mohl akorát zblbnout nechápu Microsoft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tirex  |  15. 02. 2012 12:14  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.46

Neviete ako budú do budúcnosti riešené hry pod Windows, kedže nám pribudnú ARM procesory ? Budú bežať štandardné exe na x86? Alebo budú mať hry 2 rôzne skompilované exe ? Alebo to bude riešené nejako virtuálne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 02. 2012 13:32 | Linux Chrome 7.0.517.44

>UEFI se zabezpečením proti virům (může zamezit i v instalaci jiných OS)
Bych si dovolil pozmenit na :
UEFI se zabezpečením proti instalaci jiných OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 02. 2012 21:04 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Vidím to tak, že si pořídím tablet s klasickým x86 procesorem. Metro poběží stejně (pokud ho budu chtít) a staré programy v Aero nebudou problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rubysta  |  16. 02. 2012 07:36  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.77

Bude na Metro potřeba OpenCard?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xlnc  |  16. 02. 2012 15:15  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Přišel jsem, viděl jsem, neděkuji, nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky