Windows na Macu: Jak virtualizovat s největším výkonem

Názory k článku

Pindulin  |  23. 01. 2015 00:40  |  Microsoft Windows 7 AppleMAC-Safari 5.0

Dost zajímavý test, jen škoda těch nespustitelných benchmarků pod VirtualBoxem.Já si prostě nemůžu pomoci a musím okomentovat poslední odstavec závěru. Chybí tam věta, že pokud se rozhodnete na počítači pracovat nebo hrát hry, je mnohem lepší koupit rovnou PC s Win. Úspora peněz, času a hlavně nervů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dramon  |  23. 01. 2015 01:25  |  Linux Firefox 35.0

Zajímalo by mně, jak se měřila rychlost přenosu souboru, aby se vyloučily scénáře, že kopírování je jakože dokončeno, ale ve skutečnosti hostitelský systém ještě na pozadí ukládá.
Taky mi chybí informace co tam bylo za HDD, protože skoro 218 MB/s by v rámci jednoho disku byla celkem pěkná rychlost. Plus informace zda byly virtuální HDD dynamicky alokované nebo s fixní velikostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jUtah  |  23. 01. 2015 01:39  |  Microsoft Windows 7 Chrome 39.0.2171.95

Čtivé, informačně hodnotný článek, ale kvůli němu jsem si kvůli němu uvědomil, kolik je hodin :(
Oceňuji práci a úsilí, které na to všechno sepsání, vložení... bylo vynaloženo. Mi jde o to, aby se autor nebál do diskuse přispívat. Co autor, autoři. Hlavně p. Čížek a p. Polesný. Ve videích familiární přístup, ale do diskusí už nechodí. A přitom je to škoda. Jestli se bojí konfrontace se čtenáři, nemající stejný názor, to je v dnešní době docela špatně. Při tomto jsem si vybavil, jak p. Čížek říkal, jak nenávidí dělat podporu. (Jakože musí lidem vysvětlovat proč jim ta aplikace nejde, poradit jim, aby fungovala apod). Takže dva lidi píšou články ve skořápce, nikdo k nim nesmí, byť s radou. Už vidim, jak by mě pan Polesný měl za Okamuru. (Podle Polesného je Okamura všeználek s odpovědí na vše)
Je ale lepší mít vize a zkoušet dokola (sic nemusí jít o originální myšlenky), než celej rok dělat pořád to samý bez inovace, bez ničeho... prostě šeď. Nejsem jediný, kdo tohle tady na živě vidí a taky nejsem jediný, kdo by živě koupil a udělal by razantní změny (ne přímo vyhazov :D) v obsazení týmu... Koupit živě - nemožné? Náhoda je blbec. ;) "Dejte nám tip na článek"
Jo to jo. Dal jsem, těšil se na reakci. Ani článek, ani žádná reakce. Stačilo by "Tento tip na článek je tak debilní, že se nám nechce dělat". Nebo automatická odpověď: "Děkujeme.... vaše tipu a zájmu si velmi ceníme...."
Ticho po pěšině, nikdo nenapsal.
Co jsem tak viděl, tak ta zeď mezi čtenářem a autorem, nebyla dříve tak tlustá, spíš naopak, vždyť i naše hlavní dvojice přispívala do diskusí.
Jenže holt, už samotné "Ahoj" se tu bere jako kritika... Raději tento koment ukončim. Bylo by toho víc a já bych se zase neúmyslně rozepsal :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
s-b-d  |  23. 01. 2015 01:53  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Bootcamp, je zdarma, žádná zbytečná virtualizace, tudíž maximální výkon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2015 02:11 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Co som nedavno cital (obsiahlejsie) testy na zahranicnych serveroch, tak VMWare ma vyrazne navrch predovsetkym vo vydrzi na bateriu. Mozem potvrdit, ze posledna verzia sa v tomto smere hodne podarila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelka IT amater  |  23. 01. 2015 03:21  |  Microsoft Windows 8 IE 11.0

Ano je to zajímavé, že do Apple jde naroubovat Windows, ale prakticky to nikdo dělat nebude. Windowsáři jsou obecně chudší lidi než bohatší Applisti-Mekaři, iMacy jsou drahý špás, koupě Apple výrobku vám pěkně provětrá vaší peněžnku. To je jako kdybyste měli motor z Forda a chtěli mu dodat lepší kabát a kvůli tomu jste koupili Porsche a ten forďácký motor tam namontovali. To samé je Windows v Apple. Nedává to logiku. Apple je prostě aristokratický počítač pro bohaté. Kdežto počítače s Windows se svoji mnohem nižší cenou jsou určeny pro normální smrtelníky. Tak jako dříve aristokrati používali ke psaní zlaté kalamáře, pergameny a drahá pera, tak chudí psali jen s husími brky. Situace se opakuje, potomci šlechtty používají dnes iPady a iMacy, potomci poddaných levné asijské počítače s Windows nebo Linuxem. Sám za sebe mohu doložit, že to tak je. Pocházím z chudých poddaných předků. Jeden můj děda byl oráč, druhý děda kovář, babička i prabába byly děvečkami na statku, druhá babička byla husopaska, jen druhá prababička se měla lépe, jako mladá sloužila v zámecké kuchyni u jednoho německého rodu, takže ochutnala i zámecký pudink a koláče. Já jsem 1. z našeho rodu, kdo rozumí počítačům a novým technologiím. Disponuju např. PC desktopem z r. 2001 (Win XP, Win 7), digi fotoaparátem pro fotoamatéry, TV (Stereo !) z r. 1994 a jinými moderními vymoženostmi. Největší technologickou pecku našeho rodu je smartphone Nokia Lumia s Windows Phone 8.1 koupený v Bazoši od jednoho zámožného pána, pro kterého ten model už nebyl nejnovější. S telefonem jde fotit a natáčet v dosud nevídané kvalitě FullHD., kdy kdyby to viděla moje prababička, tak by vyjukla "Panenko na nebesích, to je snad boží zázrak!" Myšlenka dne:
===========
Jsme svědky opravdu překotné doby, kdy i během 5-ti let pozorujeme kolem sebe velké změny. Čím jdete víc do minulosti, tím změny probíhaly pomaleji a nějaký výrazný pokrok nebyl skoro vidět. Můj praděda se těšil z kapesních hodinek Roskopf, můj děda z 1.radia, můj otec z 1. tranzisťáku a 1. TV, já z počítače a nejnověji z chytrého smartphonu, z čehopak se bude těšit můj potomek ? Ale to je hudba budoucnosti, nejdříve musím vydělat nějaké koruny, dát se trochu do pucu, aby mě nějaká pěkná křepelka chtěla. Podčárníček nakonec:
=================
Chtěl jsem napsat původně jen tak 2 věty.
Ale nějak se mi to vymklo z ruky a rozhovořil jsem se víc než jsem chtěl.
Ale pořád v příspěvcích máte volný bílý papír (display) a můžete psát, je-li co.
A to původně byl ještě jeden odstavec navíc o budoucnosti nových technologií,
bohužel zapomněl jsem zapnout telefon do nabíječky a došla šťáva, takže jsem
o ten odstavec přišel, ale tak někdy příště se k tomu vrátím. Přece jenom už
začínají kokrhat kohouti a dotykáč mobil si potřebuje taky odpočinout od toho ťukání.
Ťuk-ťuk-čus ✌

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
peterbiely  |  23. 01. 2015 07:19  |  Microsoft Windows 7 Firefox 31.0

Tieto testy su dost bieda. Ked ste si uz dali namahu a instalovali ste virtualky mohli ste urobit viac testov (zial zatial som nikde nenasiel poriadny test virtualok):
- cas instalacie OS
- cas spustenia/vypnutia OS po restarte host OS
- cas suspend a resume guest OS - obidve po restarte host OS
- cas instalacie a nacitania nejakeho extra dokumentu v office
- cas kompilovania nejakeho projektu v MS VS
- cas konvertovania videa, scan celeho disku nejakym AV...
- mohli ste pridat aspon screnshoty z Windows experience index pre kazdu VM (http://www.cnet.com/how-to/find-your-windows-... ...
atd atd...
Mohol z toho byt dobry a rozsiahly clanok toto je praca tak na 30-40% :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2015 08:43 | Microsoft Windows 8 IE 10.0

A co to otestovat naopak? Přes VMware jsem si rozjel Yosemite a ve všech směrech to bylo zoufale pomalý a nepřišel jsem na to, jak to zrychlit :/ Sice to není tak legál jako spouštět Win na Macu, ale řek bych, že podstatně žádanější si o tom něco přečíst ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
svopex  |  23. 01. 2015 16:26  |  Linux Chrome 40.0.2214.89

Kupte si pořádný stroj s Windows a ne předražené smejdske jabko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Doakes  |  23. 01. 2015 17:23  |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Používat Windows 8, ať už přímo nebo pod emulátorem, je jako hrát Crysis 3 na ZX Spectru nebo jako zvát slepou tchyni na veletrh LCD televizí nebo jako hrát fotbal s pukem ve vysoké trávě.Nevěděl jsem, že něco může být tak neskutečně otravné, nasírací, nelogické a neintuitivní, dokud jsem to nezkusil. Překonalo to však moje i ty nesmělejší představy. Práce s tímto systémem je někde na úrovni těžkého sebe poškozování s prvky masochismu s nádechem k povzbuzování k rituální sebevraždě. ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  23. 01. 2015 17:30  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Proc mekari virtualizujou windows a windowsari mac ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2015 21:14 | Linux Firefox 34.0

Windows na Macu: Jak virtualizovat s největším výkonem
::: sorry, ale uz jenom ten nazev clanku mi rika, ze neco neni v poradku...
:: jako Android na Windows Phone / soused na moji zene / sranda na pohrbu...
::: nerozumim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JohnST  |  23. 01. 2015 23:00  |  Microsoft Windows 7 Chrome 39.0.2171.95

Kolko ze percent ma OSX v cechach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
odstraneno 1345  |  26. 01. 2015 11:18  |  Microsoft Windows 7 Chrome 39.0.2171.95

Pro určitý činnosti (DTP, grafika, video) by to bylo nošení dříví do lesa. A podobně z pohledu svého oboru si pamatuju, že windows se dají líp spustit na Macu rovnou. Jinak respektuju všechny, kteří to využijou. Makal jsem 10 let na Peckách, 8 let na Macu a návrat z MAC OS X na XP byl děsnej pocit návratu do minulosti. I to "blbý" prohození kláves Ctrl a Jabka bylo příjemnější na levou ruku při kombinacích kláves v photoshopu atd. Nejhorší u Windows mi přišlo množství klikání, pokud máte pracovat s vícero složkami najednou, nemůžete si je nastrkat do dialogovýho okna průzkumníku a nezobrazí se vám pak v každém dialogovém okně při otevírání/ukládíní/exportu souborů, nemůžete si ani defaultně nastavit zobrazení dialogových oken resp výpisu jejich souborů podle parametrů, furt se to zobrazuje jako stručný výpis. Statisticky to mám změřený - u Apple jsem se naklikal o 50 % míň. A podobné to má i Linux, tam se mi na desktopu taky makalo logičtěji. A takových menších, ale frustrujících nedodělků by se ve Windows našlo vícero (např. dialogová okna ještě z windows 95) a samozřejmě nepříjemnost v podobě nutnosti vstupovat do registrů, pokud chcete od Win něco víc). S ostatním zkušenosti nemám, tak naprosto respektuji opačný názor a věřím, že se k tomuto nebudou vyjadřovat ti, kteří viděli MAC OS X pouze ze screenshotů, nebo negramotní garážoví grafici od řezané reklamy a velkoplošného tisku, kteří by si bez Corelu neškrtli a jak si tam matně vzpomínám, Corel na Macu existoval do verze 3.0 a stejně skoro nefungoval, protože to běhalo jen na předchozím MAC OS 9, což tedy byla ale srágora, vážení, horší než windows 3.11 a to jsem taky na vlastní oči viděl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky