poznámka k "Reálné zkušenosti":
Teď jsem si zkusil proklikat formulář pro obědnání u Lenova (přes mentormediacorp) a informace v článku nejsou uplně přesné.
"Kdo by při upgradu z českých na české Windows čekal komunikaci v češtině, bude zklamaný. Stránka mluví asi deseti jazyky, ale čeština mezi nimi není."
Nevim jak u verze webu pro Acer, ale pro Lenovo na výběr čeština je a všechny kroky opravdu komunikují v češtině.
Co mi v článku ale chybí jsou 2 informace:
- Web je funkční pouze pro IE a FF (už z toho na mě vyloženě vyzařuje solidnost dané firmy)... v osttaních prohlížečích se člověk dočká jen chyby "V tomto okamžiku podporujeme pouze prohlížeč IE 6 a vyšší, Firefox 3 a vyšší. Omlouváme se za eventuální problémy. "
- Informace o kreditní kartě pro platbu se vyplňují přímo do formuláře, který se odesílá firmě. Myslel jsem si, že už je několik let snadard, že se údaje pro platbu zadávají přímo na webu nějaké banky. Nemyslim si, že je rozumný napad poskytovat tyto data nějaké pochybné asijské firmě.
Myslím, že si ještě hodně rozmyslim, zda si daný upgrade objednat...