Windows 7 a Firefox 4 se blíží

Diskuze čtenářů k článku

Steffi  |  02. 04. 2008 11:06

FF slibuje ted jory - doly, protoze je nachytan na hruskach a nema nic . Je jednoduse zastaraly.

Tesim se na FF 5.0. To uz k nemu budou pridavat i hodinky s vodotryskem.

Je to stejna blbost jako ty sliby v clanku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  27. 03. 2008 07:21

Asi pul roku jsem tady nebyl, neb jsem se domnival, ze je to jen balik blabolu. Dneska jsem si precetl jeden clanek a zase sem pekne dlouho nepachnu. Diky za usetreni casu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Master Of Disaster  |  25. 03. 2008 13:55

Nechápu, co autora nutí spekulovat o úspěchu či neúspěchu Windows Vista na základě data vydání další majoritní verze. Ať už je kvalita Vist jakákoli, Microsoft dal jasně najevo, že období 5-6 let mezi vydáním jednotlivých majoritních verzí Windows (XP->Vista) je prostě moc dlouhá doba a že jí zkrátí na 3 roky. Visty vyšly na přelomu let 2006/2007, takže rok 2010 vychází na základě tohoto prohlášení jako naprosto logické datum. Nerozumím tedy, čemu se autor tak diví a na základě čeho si domýšlí své bulvarizující spekulace.

Mimochodem na Vista blogu o tom před nějakým časem psal kolega Waic:

http://vista.zive.cz/?q=Na_ceste_k_Windows_Vista

Otřesný článek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  23. 03. 2008 21:10

Doplnte rovnici:

Cech + komplexy menecennosti + zavist = XXX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda  |  23. 03. 2008 21:29

smrt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fari  |  23. 03. 2008 22:26

zive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V1king  |  24. 03. 2008 03:24

Cech + komplexy menecennosti + zavist =35letý IT manažer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PePe  |  24. 03. 2008 22:29

= Jan + Sedlak = je + lito

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zomp  |  23. 03. 2008 19:16

Autora neznám a nevím, co ho vedlo k takovému zkreslování a překrucování, ale co je moc, to je moc:

- "Programátoři v Mozille jsou rychlejší než svůj vlastní stín a možná i trochu schizofrenici." - Více verzí najednou se programuje úplně běžně, u takto velkých projektů se není čemu divit. Takto komplexní projekty většinou navrhují, programují a testují zcela odlišní lidé, nevidím důvod využít například analytický tým, když na současném projektu pracuje testerský tým...

- "V poslední beta verzi Firefoxu 3 bylo objeveno solidní množství chyb..." - Ano, chyby tam jsou, ale kdo by to u betaverze neočekával? Pokud vezmeme v úvahu i chyby ve vykreslování stránek, nebál bych se jejich množství porovnávat s konkurencí.

- Nechápu nemístnou zaujatost vůči Apple, osobně mi přijde jejich poměr cena/výkon dost vysoká a nemám rád módní vlnu iPodu a iPhone, ale mají styl a je na každém, jak se v koupi rozhodne...

- Se situací v Číně také nesouhlasím, ale snad ještě více nesouhlasím s autorovým rádoby vtipným odůvodněním, copak nedával ve škole při vysvětlování politické situace ve světě pozor? "Já nevím, proč si někteří pánové s nedostatkem sebeúcty, problémovým dětstvím či čímkoliv jiným, myslí, že mohou rozhodovat nad vkusem a potřebami ostatních."

- "...klasické HTML už snad v současné době nemá ani smysl a lepší je se zaměřit na aktuálnější XHTML." - Ano, XHTML je dobrý formát, ale nevím skoro o nikom, kdo by ho v praxi používal. Například server zive.cz se ho snaží používat, ale jako většina ostatních naprosto špatně. Proč? Chvilka teorie: Aby běžný prohlížeč sparsoval dokument jako XHTML, potřebuje dostat v hlavičce, že se jedná o "application/xml", ne o běžné HTML "text/html". Co se ale stane, když se pošle špatná hlavička? Prohlížeč sparsuje stránku jako nevalidní HTML. Ono je to tak ale docela dobře, nevalidní XHTML se správnou hlavičkou by se v prohlížeči vůbec nezobrazilo, takže ani tento článek by si nikdo nemohl přečíst...

- "...prostě jim stačí, když dokument otevřou a otevře ho i jejich kolega, zákazník či kdokoliv jiný..." a "...Standardem je přece to, co lidé používají, a standardizace OXML je tudíž poměrně logickým krokem." - Tato souvětí vůbec nedávají smysl, vzhledem k počtu chyb, které OOXML (nikoliv OXML!) obsahuje, se nejedná o formát, který je dobře použitelný a portovatelný, o počtu uživatelů ani nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Vesely  |  24. 03. 2008 08:48

+1

Nechcete psát články pro živě? Třeba by jsme se zbavili těch subjektivních nesmyslů, kterými onen nepříliš informovaný redaktor jen perlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2008 20:39

bysme...

omlouvam se za opravovani (: Ale fakt bych si pral, aby aspon tohle bylo (bezne) v diskuzich ok, jinak ... nic osobniho, ciste fakticka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  24. 03. 2008 23:08

ani jedno ani druhé - správně je BYCHOM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Molnár aka Zomp  |  25. 03. 2008 21:37

Díky za podporu, fakt si jí vážím. Články se ale psát nechystám, myslím, že tomu tolik nerozumím (je mi dvacet a teprve se musím vše naučit...). Redaktorovi ale přesto nezávidím, možná bych uvedl méně chyb, ale po nějaké době by mi lidé začali nadávat, že prosazuji GNU/Linux, OpenOffice.org a dalsí OS programy... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ws  |  24. 03. 2008 08:48

Hlavní důvod je, že kdyby se používalo application/xhtml+xml, tak si uživatelé IE budou všechny stránky stahovat a neuvidí vůbec nic ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
to je jedno  |  25. 03. 2008 11:51

Hezky psaný příspěvek, 1+. Jenom dodám, že když HTML není k ničemu, proč se tedy W3C zabývá HTML 5? A u zive.cz se o validitě XHTML nedá ani šeptat, natož mluvit. Je lepší udělat validní HTML Strict než se pokoušet o XHTML Transitional a nasekat hromadu chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Molnár aka Zomp  |  25. 03. 2008 21:40

Taky díky za podporu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Froo  |  23. 03. 2008 17:33

To jsem si zase jednou přečetl komentáře k článku... :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  23. 03. 2008 18:03

Je to super čtení.. Je mi 16 a někdy si říkám, že se my mladí takhle nehádáme. No aspoň nám jdete příkladem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arch3r  |  23. 03. 2008 18:11

tjn velky kluci se dohadujou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  23. 03. 2008 11:00

Je nějaký zvláštní důvod mít jediný text jako dva různé články se dvěma různými diskusemi? Zvyšování statistik do výroční zprávy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  23. 03. 2008 18:28

Tyjo, článek smažou, diskusi nesjednotěj...diskuse pod prázdným článkem vypadají fakt zajímavě.

http://www.zive.cz/Titulni-strana/Windows-7-a-Firefox-4-se-blizi/sc-21-sr-1-a-140884/default.aspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  23. 03. 2008 09:59

To snad ne...Oni chtějí kazit pověst webových prohlížečů ještě dál??? Vždyť ještě ani trojka není použitelná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2008 10:15

Ve Firefoxu budou další vykradené funkce z Opery. Konečně budou moci uživatelé Firefoxu tvrdit, že nemají důvod přecházet na Operu, když tyto funkce mají. Pro nadutost autorů Firefoxu svědčí hlavně to, že namá Export Oblíbených záložek do jiných prohlížečů. Naivně si myslí, že kto ten jejjich šmejd jednou vyzkoušel, tak již nemá důvod odcházet. Jak naivní !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uf  |  23. 03. 2008 10:42

A mame tu aj jeden prispevok od blbecka trashmana...Najdi si uz konecne babu,nebudes musiet onanovat s operou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  23. 03. 2008 11:12

uf? Trashman ma nahodou pravdu ;) FireFox na Operu ani zdaleka nema... to jenom amateri jako ty porad FF prosazujou... ani se nedivim... je jednodussi Ale = je pro lamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ThomasBlue  |  23. 03. 2008 13:51

Hehe a ty jsi kdo ty úžasný génie? Že jsme o tobě ještě neslyšeli. Jestli ty taky nebudeš nějaká bezvýznamná nula, jejíž názor nikoho nezajímá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2008 14:25

Jakmile mi uživatel řekne že používá Firefox, tak si ho ihned zaškatulkuji mezi zoufalé začátečníky, kteří mají i problémy s klávesnicí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  23. 03. 2008 16:17

Cítím z Vás pana Hulána...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 03. 2008 05:35

jj, Huhlan srdi od ocasu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
'  |  24. 03. 2008 09:39

To jasne vystihuje vase primitivni chapani a omezenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2008 20:29

No dik... (.

Opera je fajn, ale na bezny pouzivani mi vyhovuje spis FF, byt ho proklinam za nenazranost (. Ona opera na tom neni o moc lip, jen ty funkce, co se mi libej, si u FF muzu diky pluginum ovlivnit o neco pohodlneji. FF i Opera jsou hrozny kolosy, byt porad o kus lepsi, nez FF (dneska uz jen o malej kus). Zacinam chvilema zkouset maxthon (.

S klavesnici si rozumim, dekuju za optani (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Newkiller  |  23. 03. 2008 19:18

Má už opera nějaký systém pluginů? Ne? Tak radši drž (t)lamu a klidně si používej svou skoro nemodifikovatelnou closed-source Operu... Ale hlavně to nikomu nevnucuj... Co vyhovuje tobě nemusí vyhovovat druhým lidem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  23. 03. 2008 21:25

Opera používá pluginy, neznalí by se divili, protoze je nevyužijou... Ale to, čemu se říká pluginy u FF je jenom základ, který už Opera má v sobě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2008 08:17

Pro Newkiller: koukám že jseš ještě větší začátečník, než si myslím o ostatních pisálcích. Že by byla Opera nemodifikovatelá slyším poprvé a doufám, že i naposledy. V Opeře můžeš všechny panely přeskládat tak, že by ses z toho pak zbláznil. Všehny tlačítka lišt můžeš rovněž různě přeskládat. Takže příště než vypustíš z huby podobný nesmysl, tak napřed vystřízlivěj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2008 14:23

A máme tu jeden příspěvek od debilního "uf". Máš štěstí, že malé dementní děti nebiji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin Laub  |  23. 03. 2008 11:02

No, a proto taky budu navždy věrný svému FireFoxu 2 a počkam si na nějakou další verzi (třeba 6 )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ThomasBlue  |  23. 03. 2008 13:54

No tohle vypadá na klasický mindrák. Uvažoval jsi někdy o tom, že by ses šel léčit? Asi jsi v běžném životě přehlížený a nikoho nezajímáš, tak si tady zvyšuješ ego ubohými radobyvtipnými výkřiky, ale to bohužel nepomáhá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2008 14:27

A úspěšně mě přehlíží skoro 650 tisíc uživatelů mého překladu Winampu. Mám takový dojem, že za tebou se neohlédne ani jeden člověk na ulici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  23. 03. 2008 16:20

Gratuluji, přeložil jste Winamp. Jdu Vás na Nobelovu cenu...

Příště, než odešlete nějaký komentář tak si jej zkuste tak 2x přečíst a zamyslet se nad jeho smysluplností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  25. 03. 2008 23:17

Trashman, je náhodou, borec, radši, sklapni TOMe, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ThomasBlue  |  23. 03. 2008 16:34

Eh, no, nebyl bych si tak jisty Nicmene radsi, si pohlidam svoji anonymitu, protoze priznavam, ze nechci byt spojovan s touto tupou diskusi. A co jako, ze jsi prelozil Winamp? Ja svoje webove stranky a svuj blog vedu paralelne ve dvou jazycich, stejne tak moje aplikace jsou dostupne i v anglictine, takze ver, ze prelozit Winamp by pro me byla naprosta brnkacka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  23. 03. 2008 17:00

a ja sem si zaslouzil o to ze v cesku na prvni miste neni zadna vista transformation pack nebo bricko packs ale vyborny VistaMizer ktery se zarazoval do ceskych download portalu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  23. 03. 2008 21:29

No a ja svoje aplikace překládám minimálně do 4 dalších jazyků, kde angličtina a němčina jsou můj čistej překlad a ostatní záleží na spolupracujících lidech, pokud mají znalosti a chtějí překládat... ale to neznamena, že bych musel používat začátečnický FF...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  23. 03. 2008 22:31

Rado?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2008 00:23

Uprime to i vic lidi si stahne titulky od prekladatele nez nejaky preklad winampu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  25. 03. 2008 07:37

proč stahovat překlad programu, který má problém zobrazit korektně název přehrávané písničky? zkuste raději foobar :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2008 20:31

Porad asi stokrat lepsi, nez muj choromyslnej bratr... (;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kozec  |  23. 03. 2008 07:43

Je to jasne ako slnce na nebi - autori Zive su plateny od poctu sprav v diskusii a za vyvolany flamewar maju priplatok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Praetorian  |  23. 03. 2008 01:54

Zajímalo by mě, proč mají všichni členové redakce tendenci rýpat do Applu. Komu je co po tom, že nějaký idiot zachrání svůj počítač za cenu toho, že si u toho rozbije hubu? A komu při tom záleží na značce notebooku? Proberte se proboha.

Jste něco mezi malými dětmi a redaktory Aha. A to je horší než obě skupiny.

Dejte mi kontakt na vašeho šéfa. Přimluvím se u něj za vyšší platy pro všechny redaktory, aby si mohli koupit vysněné věci a nemuseli je shazovat kudy chodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SigTERM  |  23. 03. 2008 04:48

Problém je zde v tom, že autor a jemu podobných pár dalších mají pocit, že když se pořádně opřou do alternativců (viz Linux,Apple,odpůrci OpenXML a Microsoftu) tak si tím dokáží svojí dospělost, schopnost být nad věcí a podobné, jistě velice ceněné vlastnosti. To, že se tím ale stávají primitivním stádem, jim ale poněkud uniká...

Zkuste se zamyslet byť jen nad populistickým blábolem, že standardem je to, co lidé používají... I když hodně přimhouříte oči, tak je zde pořád viditelná snaha zaútočit na ty, kteří mají argumenty, že nic od MS v oblasti office není standard.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maagus  |  23. 03. 2008 12:34

Já náhodou tu redakci chápu. Kdo z redaktorů by takhle zachraňoval jejich Acery, že jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Pěkný souhrnný článek, ale už vidím ten flame nad tou poslední větou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Badman  |  23. 03. 2008 10:32

Přesně tak, tu poslední větu si autor mohl odpustit. Tohle by patřilo do blogu, ala ne do článku "seriózního" časopisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  23. 03. 2008 17:46

Ono tech velmi neprofesionalnich vylevu je podstatne vic. Zkratka prvotridni bulvar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirik  |  25. 03. 2008 12:32

No ono je prave problem, ze Zive.cz uz davno neni seriozni e-casopis. Hodne clanku je lzivych (ze, p. Waici...), sama reklama na Widle a hodne flamu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  23. 03. 2008 17:28

"Standardem je přece to, co lidé používají, a standardizace OXML je tudíž poměrně logickým krokem." Nevim teda kolik lidi dnes pouziva OXML. Rekl bych, ze je to radove mene, nez ODF. Tudiz je standardizace OXML pomerne NElogickym krokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wenca  |  24. 03. 2008 09:12

mp3 taky pouziva vic lidi nez wma nebo ogg a jeho standardizaci taky nic nebranilo ... neni podstatny kolik lidi to pouziva ale aby ti lide co to pouzivaji nebyli vystaveny problemum s kompatibilitou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor