😀 Už aby byla konečně nějaká konkurence pro Microsoft , Linux dobrý možná je , ale je nedotažený roztříštěný . No a ty nesmysly kolem chrome android a tak , to je zatím hračka pro děti a doporučuji si VELMI dobře číst smluvní podmínky při instalaci aplikací s GooglePlay. 3/4 těch aplikací si vyžaduje přístup k souborům, kamerám , mikrofonu zkrátka ke všemu. U mě doma se tablet ohřál asi 7 dní .... . :) a nepotřebuji ani "chytrý" telefon s otevřeným os.No a zatím k těm W10 co se dá dělat.... . Než tady bude slušná konkurence tak to chce to jedno pc na občasnou práci s internetem něco najít , přečíst si a tak a jedno pc pro práci a bez internetu.Konec konců to takhle je už dávno v mnoha firmách .Hezký den přeji všem 🙂
Linux není roztříštěný. Typický žblebt lidí, kteří o linuxu a jeho distribucích nic neví 🙂"3/4 těch aplikací si vyžaduje přístup k souborům, kamerám , mikrofonu zkrátka ke všemu"Tohle se dá řešit."U mě doma se tablet ohřál asi 7 dní"No a já ho používám už bezmála rok a půl k naprosté spokojenosti 😉
No jo už na tom všem pracuji , učím se .😀
Tablet s windows se na povolení ke šmírování raději už ani neptá a šmíruje automaticky, zvlášť ten s win 10.A to je docela rozdíl, jestli nás šmíruje přímo OS, nebo nějaké aplikace kterou si můžeme, ale nemusíme nainstalovat. Když vidím aplikaci která chce příliš mnoho oprávnění tak ji prostě nenainstaluji (typicky Antutu).Třeba čeští vývojáři mají většinou tolik slušnosti, že vyžadují jen ta nejnutnější oprávnění, takže preferuju aplikace od osvědčených českých firem.
Dotaz na redakci vy máte zdrojový kód Windows?nebral bych to tak tragicky.Prostě jsme v tom pytli všichni. 😉
https://en.wikipedia.org/wiki/Twinkie_defense...
Jakmile jsou data jednou sebrána, tak už nikdo nemá kontrolu nad tím, kdo, jak, kdy a co s nimi udělá! Nelze to nijak garantovat a historie to dokazuje.Doporučuji přečíst knihu "IBM a holocaust", kde je popsáno jak největší technologická společnost USA pomohla nevědomky Adolfu H. k provedení holocaustu s velmi vysokou efektivitou. Ještě před nástupem A.H. k moci se IBM podílela na "neškodném" sčítání lidu, kdy se do databází ukládalo spoustu informací, které se do té doby neukládaly. Mělo to pomoci udělat lepší to, ono, vylepšit bla bla... No a právě tahle databáze posloužila k luxusní mega čistce a vyvražďování jakému do té doby nebylo rovno. Stačilo si data vyfiltrovat a rázem se vědělo přesně kam a ke komu jít, kde všude má rodinu, kde pracují atd.V roce 2002 k tomu IBM vydala vyjádření ve smyslu, že tento případ je "dlouhý a hutně zdokumentovaný, ale přesto neukazuje, že IBM má nějakou jedinečnou nebo rozhodující odpovědnost za zlo, které bylo spácháno“.Nevidím jediný důvod proč by data z telemetrických serverů Microsoftu nemohl použít například ISIS v roce 2025, až bude v Evropě dělat "Džihád mečem" nebo kdokoliv jiný. Pak i vysmívané údaje o tom jestli se Franta díval na porno můžou být rozhodující o jeho životě...A že se Microsoft zaručuje, že by si nedovolil... Hmmm... Stejně tak se v roce 1930 zaručovalo, zajišťovalo, prohlašovalo a nevím co všechno IBM. A jak je vidět, co se pak stalo ho v podstatě netrápí dodnes a ještě se chová silně arogantně.Z pohledu dnešní doby je docela reálné, že třeba Microsoft v roce 2025 prohlásí, že "poskytne telemetrická data z jeho severů podnikatelům ze zničených zemí válkou, pro rychlejší obnovu jejich businessu..."Aby pak v roce 2102 vydal prohlášení: "Za to, co se tehdy stalo Microsoft nenese žádnou odpovědnost. Pouze poskytujeme ty nejlepší technologie k vylepšení lidského života a neneseme žádnou vinu za jejich zneužití. Navíc neexistují důkazy o tom, že by se firma podílela na hrůzách, které v roce 2028 zachvátily Evropu..."Jak říká americký filosof a spisovatel španělského původu George Santayana: "Ti kdo si nepamatují minulost, jsou odsouzeni k tomu, aby si ji zopakovali."
Řeknu Vám že u Franty a porna ve mne docela hrklo. Ještě bych dodal, že se to týká a zašifrovaných a v současnosti neprolomitelných dat. Tyto zašifrovaná data lze uložit a rozšifrovat brute-force za desítku let až na něj bude výpočetní výkon.Z toho jde taky mráz po zádech.
Bohužel, MS má v USA povinost dát hesla k těmto datům vládním organizacím když si o ně zažádají. (to ky a jak smějí tyto organizace žádat je irelevantní) Stejně tak, nikdo nezaručí, že si nějaký podhodnocený technik nebude chtít přividělat a neprodá vaše data ven.
Jasná věc, ale i kdyby se to nestalo officiální cestou - tedy bude někdo ukládát data na páteřní síti (odposlouchávat), tak byť zašifrovaná, tak je za dekádu stejně prolomí a rozšifruje. Tutově to nenapadlo jen nás, ale i někoho světově mocného ;)
Vim kam tenhle článek míří-nainstalujte si windows 10, protože sledování se děje i v ostatních systémech, takže vám to může bejt jedno. Ale v sedmičkách to na rozdíl od desítek jde odinstalovat nebo vypnout v plánovači úloh. Schválně koukněte do plánovače v sekci \microsoft\windows\aplication experience a uvidíte, kdy se ty fičury spouštěj a že se spouštěj, i když nejste přihlášený v CEIP, takže všechno zakázat, taky vše zakažte v "customer experience improvement".
a prodává je kam, islámskému státu ?(tj Slovákům ? )
Samozřejmě (ale ode mě to nemáš 😉 )
Microsoft může sledovat jak poctivě edituji Wikipedii a rozdavám Ban všem co odporují přísným pravidlům Wikipediie. To mě opravdu netrápí ! B-]
Nebojte se Windowsu !!!
😐
Proč stále již měsíc řešíte jestli nás Windows 10 sleduje nebo ne, když už to dělájí OS přes 10 let a to radši nemluvim o Google a Facebooku...Chcete soukromí vypněte internet jak jednoduché..
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2015 18:51
Proč stále řešíš že se před tvým domem usadili kapsáři? Vždyť přece už dávno kradou v metru a tramvaji, tak proč ti vadí, že stojí u tebe před domem? Chceš svoje peníze, nechoď vůbec ven, jak jednoduché ...To, že se nějaká lumpárna rozšíří, přece ještě neznamená, že ta lumpárna začala být v pořádku.
Nepresne prorovnanie. Lebo ty si ich pustil domov a povedal Nech sa paci, zoberte si co chcete, a teraz sa stazujes.
I Vaše přirovnání je nepřesné - Microsoft zneužívá majoritního podílu na trhu, jelikož nemá konkurenci. Tedy zneužívá svého postavení.
ty si fakt zabrzdeny.
Má pravdu tento uživatel ! nEbojte se Windows 10 a buďte konečně chlapi !!
Google nemusím používat, Facebook taky ... je to dobrovolná služba. Ale jaksi na úrovni OS se tomu vyhýbá o dost obtížněji.
Buď drsňák, jdi do linuxu!
To není o drsňáctví, ale o inteligenci 😝 😀
Drsňák je naopak Windowsák. Někdy bych ten krám vyhodil oknem. Bez svých autohotkey scriptů bych ten systém ani nemohl ovládat, natož na něm pracovat. Smutný
"Bez svých autohotkey scriptů bych ten systém ani nemohl ovládat, natož na něm pracovat."Tak tak 🙂
Všichni mluví o dlaždicích, ale třeba zku*vené ovládání hlasitosti ve Win8+ už nikdo nezmíní, že. Ti idioti při změně systémové hlasitosti všechny okna přenastaví a zruší jim nastavení na TOP (okno které je neustále nad všemi ostatními okny i když nemá focus), aby měli na TOP nastavený malinký proužek s hodnotou hlasitosti. Takže člověk jak debil při každé změně hlasitosti znovu nastavuje TOPy svých oken se kterými pracoval.A takových příkladů mám desítku...
Já bych o tom i mluvil, ale ty paskvily prostě odmítám používat. Widle > 7 nemám a nepoužívám. Když jsem je testoval, tak jsem se až na takové podrobnosti nezaměřoval.
Jasné. Taky, zůstávám na sedmičkách.
A masaz pokracuje. My vlastne ani moc nevime co a proc posila, ale je to MS, tak to urcite nebude nic spatneho. No a ted hosi vyrukovali s jeste lepsim argumentem - je to v poradku, protoze se to deje i ve Windows 7 a 8. Opravdu si kluci ze zive mysli, ze ctenari jsou uplni tupci, ze pouzivaji argumenty na urovni treti tridy zvlastni skoly?
Nevyrukovali s tym, ze je to v poriadku, lebo sa to deje aj inde. Vyrukovali s tym, ze uz sa to deje aj inde a dost dlho, a ze doteraz to nikto neriesil, az zrazu po zverejneni nejakeho magorskeho clanku vsetci robia paniku. A pritom my vieme o co ide - boja sa ze ich Microsoft odhali a nabonzuje za kreknuty Autocad a GTA ;)
ty si ale chuj
Romo, tva uporna snaha reagovat na vsechny kriticke prispevky je opravdu komicka. Pak se divis, ze te vsichni maji za hlupaka.
A přitom stačí jenom nestahovat aktualizace, ostatně, mám obyčejnou Windows 8 bez jakékoli aktualizace, já moc nevěřím žádné aktualizaci, ale tenhle článek, který mi je nápadně povědomej s tím na živé.sk, mně v tom jen utvrdil.
"já moc nevěřím žádné aktualizaci" ?? Tak to už je vážně paranoia jak má být. Telemetrická data zasílají i Win. 8 už v čisté instalaci, ne díky aktualizacím. Naopak, tím že si nestáhneš různé bezpečnostní záplaty, které Microsoft nabízí, se stáváš mnohem snadnějším cílem "šmírovacího" softwaru třetích stran.
Nestahovat aktualizace je nejlepší 🙂 Raději obětuji svou bezpečnost, než abych si stáhl aktualizaci, která by Microsoftu umožnila (s mým souhlasem) sledovat, jakým způsobem PC využívám. #kappa
Aktualizace zajišťují, aby se nasbíraná data dostala jenom k M$, případně jejich kámošům, kteří si je zaplatí. Bez aktualizací těch dat můžeš poskytnout mnohem víc a vůbec nebudeš mít tušení komu a na co mu budou. Nebo naopak o data přijdeš.... no vyber si 😀
No, ale ve win 10 nestahovat aktualizace nemůžeš. Tím je to víceméně řečeno, aspoň pro mě.Člověk který pokládá aktualizace za záruku zabezpečení, je politováníhodný.
Skryti vybranych aktualizaci: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3073930... MP
Není to 100% záruka zabezpečení, ale je to jedna ze elementárních součástí dobrého zabezpečení.
A co si přečíst o "šmírování" něco, co má opravdovou hodnotu?bezpecnostni-expert-proklepnul-Windows:http://www.cnews.cz/bezpecnostni-expert-prokl... ... EDIT: koukám, že už to někdo postoval..
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2015 14:33
Zábavné, tohle je první článek který vypadá věcně a odborně a říká, že o nic nejde. Takže podle tooh se pozná, že je jistě pravdivý, zatímco ty ostatní které varovaly a kritizovaly MS byly jistě nepravdivé ...Ach jo, z vás by byl skvělý věřící ... pro libovolnou církev byste byl přínosem.
Kolega Fousek by se ve jménu ALláha odpálil i na vaclávaku nebo možná ve jménu Satay NAdella B-]
Komedie... článek, který Win10 pomluví je automaticky nesmyslná lež, ale jakmile někdo napíše článek, který mluví pro Win10, tak je to najednou něco, co má opravdovou hodnotu? 😀😀😀Nebudu řešit, čemu věřím víc, ale tady u toho mi přijde divné, proč ukazuje pouze HTTP(S) komunikaci. I kdyby Win10 nic "nešmírovali", tak velice pochybuju, že to bude jediná komunikace, která probíhá...
Prostě 😀😀😀😀😀 Nic jiného se na to napsat nedá.
Temer kazdy zde vesele popisuje smirovani ktere delaji W10, kolik z Vas si udelalo vlastni analyzu chovani ciste nainstalovanych W10? Kolik z Vas ma vlastni dukaz o tom co a kam se posila? Kolik z Vas ma porovnani s W7/8 treba tim ze vedle sebe polozite vypis s Wiresharku? Kolik z Vas by vubec netusilo, ze se neco odesila? kdyby jste si neprecetli tendencne napsane clanky na ruznych webech, ktere vychazi z jednoho zdroje. Abych predesel dotazum, ja jsem to vsechno udelal, nevim co se odesila (sifrovani nad me moznosti) ale vim kam a kolik a pokud budou lide pri instalaci cist a premyslet mohou zakazat vetsinu "smiracke" komunikace, pak budou W10 stejne ne/bezpecne jako W7.
Vím kam a kolik, ale nevím co 🙂 Dovolím si trochu puberťácký, ale snad výstižný příměr - každé ráno, do záchodové mísy, ale nevím, jestli nemám v moči krev.
Ještě jedna technická: S telemetrií začínal v zárodku MS v Office, když vytvářel Pás karet (ribbon) v Office 2007. A pardon, tenhle výplod nemá nic společného s ergonomiií, špatně se spravuje, programuje, ovládá. Dokonce mám pocit, že samotný MS už ho má dost a naběhl si - viz schizofrenie ribbon versus podokno úloh v Office 2013/2016. Takže já nevidím důvod, proč bych měl MS poskytovat jakákoliv teledata.
Mě připadají ty win10 jako linux prřed 15 lety! Když chce člověk něco nastavit tak to nejde, nebo jen pomocí externích skriptů, či složitě v registrech. K tomu ty nekonzistentní vzhledy a schizofrení kontextové nabídky.A celý ten telemetring mě přijde jako velky fuck-off MS proti firmám a státním institucím.
Pokud člověk sáhne uživateli na vzhled, tak je zřejmé, že bude nadávat... To je takový problém zmáčknout WIN + S a napsat, co hledám?!
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2015 13:50
Windows nás všechny špehuje, neboť NSA zajímá, kdy který Franta z Vidlákova chodí na záchod a kdy sleduje porno -_-
Bratr neinženýr má pravdu! 😝
Všechny bych vás hned na Wikipedii zabanoval !!
Já bych ti internety zakázal 😉
Zlehčováním šmírování ze sebe akorát uděláš ještě většího debila.
kdyby microsoft chtel tak to sbirani dat udelal mnohem skrytejsi (cele sifrovane pres zabudovane certifikaty ktere nelze nahradit jinymi atpod.), zpusob jakym to dela transparentne dava najevo ze ty data az takovou cenu asi ani pro ms nemaj ...
Ne ne, Microsoft určitě šmíruje každého a když si tohle nevypneš, tak si pro tebe do roka přijdou...Připadá mi, že lidi fakt chtějí věřit hloupým pohádkám, protože uvěřit ověřené pravdě je pro jednoduché mozečky příliš šílená představa.
"protože uvěřit ověřené pravdě"Co je ta ověřená pravda jednoduchý mozečku?
Rozhodně to nedělá transparentně 🙂 Proto se tu všichni dohadujeme..
Rozumná úvaha. Ale vzhledem k možnosti monitorování síťové aktivity jako takové by se asi nakonec sebelépe skryté šmírování muselo provalit a čím pečlivěji by to skrývali, tím větší prů...r by nakonec asi mohli mít.Takže myslím je za tím jen pragmatická úvaha MS, jak moc má cenu se se skrýváním šmírování snažit, aby to v praxi dopadlo co nejefektivněji.
v ramci windows updates bys nebyl schopen rozpoznat co za data microsoft odesila ani wiresharkem apod. mnohem sofistikovanejsi sbirani dat delaj firmy s o nekolik radu mensim rozpoctem nez ma ms (viz napr. FinFisher)
Může být, až tolik tomu nerozumím. Přesto tipuju, že riziko že se na to nakonec přijde by tu bylo a možná to nestojí pro MS zato. Zvlášť když takhle polodobrovolně těch dat získá víc než dost a není to asi právně napadnutelné, narozdíl od situace, kdy by MS šmírování zcela popíral a zkoušel ho úplně utajit.
"kdyby microsoft chtel tak to sbirani dat udelal mnohem skrytejsi"A jak víte, že to tak není? Ten článek na rootu je naprosto o ničem. Sice si autor trošku vyhrál, ale nic nepotvrdil, ani nevyvrátil. Hlídat si potvržení certifikátu na proxy kvůli analýze kryptované komunikace je hračka.
Windows 10 posílají do M$ úplně všechno, ovšem utajeně - vodovodem! Na drátech by je někdo mohl přistihnout.
Musím se opakovat: zlehčováním ze sebe akorát děláš ještě většího hlupáka.
Uhm... Scroogled?Jinak kamarád říkal, že i když v desítkách vyhodil úplně veškeré sledování, feedback a telemetrii, tak stejně se při každém otevření nabídky Start odeslalo kamsi pár kilobajtů dat. Tak šly desítky pryč. 😀A vůbec, kde je Evropská komise, když ji člověk potřebuje? Nebo pořád přeměřuje okurky?
Na co chceš Evropskou komisi? Aby tvému kamarádovi řekla, že je nesvéprávný, neboť souhlasí s něčím, co mu vadí? Nebo snad licenční podmínky nečetl a automaticky klikl na ,,Souhlasím"? Windows 10 je software jako každý jiný. To, že má M$ majoritní podíl na trhu ještě neznamená, že si nemůže určit, co jeho software bude dělat a pokud se to uživateli nelíbí, nikdo jej nenutí tento software používat.
Že někdo klikne na souhlasím u nějakého paskvilu, ještě nic neznamená."Windows 10 je software jako každý jiný."Není."To, že má M$ majoritní podíl na trhu ještě neznamená, že si nemůže určit, co jeho software bude dělat a pokud se to uživateli nelíbí, nikdo jej nenutí tento software používat."Nikoliv majoritní, ale silně dominantní, lze to považovat i za monopolní. A pochopitelně to ZNAMENÁ. Nenutí? Vážně???? To si děláš srandu? Co třeba úřady a komunikace s nimi? Co ještě poměrně nedávno datové schránky, které nešly bez M$ rozumně používat?
Budu vědět, že je něco hodně špatně, až Matějka nevybleje žádnej hejt každý ráno... Zatím je všechno v pořádku.Věhlaste velké G! Něchť vás reklama provází!
Tenhle hlod stoji za to:Nakonec může do Redmondu v případě chyb zasílat i systémové soubory a snímky paměti, „které mohou neúmyslně obsahovat části dokumentu, na kterém jste pracovali, když došlo k problému.“Bože kam jsme se to dostali.Tyhle nové widle se už opravdu nedají bezpečne používat.Na psací stroje se přechází nejen v rusku ale už i v Nemecku.
Doporučil bych Vám, abyste si vyzkoušel tvorbu nějaké aplikace pro běžného uživatele. V okamžiku, kdy se něco pos€r€, tak jediné, co z uživatele vypáčíte je ,,Mě to spadlo." nebo ,,Nefunguje to." Takže se Microsoftu nedivím, že v případě pádu se snaží shromáždit co nejvíce informací. Ale na jednu stranu Vám musím dát zapravdu. Je škoda, že už jsou pryč časy Windows 95/98/ME, kde se žádné data nikam neodesílaly a nesbíraly (ostatně, většina lidí neměla internet a když už ano, tak dial-up). Nikdo už dnes neřeší, že člověk strávil více času koukáním na BSoD a tlačítka CTRL, ALT a DEL byly skoro promáčklé a nějaké aktualizace a opravy byly jen snem. Důležité je, že nikdo nevěděl, kdy si Karel Mladý odskočil na záchod či si pustil nějakou tu erotiku. Protože tohle je věc, která zajímá celý svět a obzvlášť NSA 😉
To si děláš legraci, viď? Já si dobu 98ček pamatuju dost dobře a že bych trávil nějak moc času v BSoD nebo resetováním, to ani náhodou. Takže takovejhlema řečma to fakt MS nevyhraješ.Nejde o to, jestli NSA zajímá Karel Mladý ... jde o to, že když chci po někom pomoc s jedním papírem, tak není akceptovatelné, aby mi místo toho navezl do domu bandu frajerů, kteří budou všechno prolejzat pod záminkou, že se tam může skrývat řešení k mému problému.Když budu chtít poslat dump paměti do MS, tak to udělám. Ale ne že se milostivě MS rozhodne za mě, že chci vždycky.
Ano, soukromí je jedna věc, ale uživatelské pohodlí druhá. Zajímalo by mě, jestli ti, kteří tu v diskuzích brečí nad špionskými widlemi mají "hloupé" telefony, nebo (jak si osobně myslím) má většina Androida (kde podobná telemetrie je běžnou praxí několik let).Mě osobně vyhovuje při instalaci nových zařízení, že se mi automaticky synchronizují wifi sítě, desktop a nastavení. A raději budu preferovat firmy jako Apple, Microsoft nebo Google, než nějaké čínské typu Xiaomi...
nechápu tu argumentaci typu "ostatní to dělají také"
Demokratický princip většiny? To co dělají všichni je v pořádku 😃
Lidé brečí nad špionskýma widlema přičemž netuší, jaké informace o nich posbíral FaceBook, Google, Apple a další velcí hráči na trhu...
No, jaké? Prozraď mi to, hipsterský blbe.
Jak vidíte, někdo to může vidět jinak. Vámi zmíněné pohodlí v klidu oželím. A z androida netelefonuju, stejně se k tomu ty placky moc nehodí.Váš názor ovšem respektuju, aspoň víte, co a proč děláte. To o každém neplatí.Paradoxně jen, pro našince (teda pro obyčejné našince) by mělo být o něco lepší, kdy jeho osobní data ukradne Číňan, protože ten je alespoň ne(pro)dá úřadům, protože k tomu nemá žádný důvod ani zájem.
Zájem a důvod je zcela běžný a dá se vyjádřit jediným znakem - $
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 9. 2015 08:39
Ne jen peníze, ale i zákon. Číňan tvoje data nebude povinen ani ochoten vydat českým úřadům a čínské úřady na ně kašlou. Takže je aspoň o jednoho odběratele méně. Ne že by na tom záleželo, ale myslím že je to tak.
"Zajímalo by mě, jestli ti, kteří tu v diskuzích brečí nad špionskými widlemi mají "hloupé" telefony, nebo (jak si osobně myslím) má většina Androida (kde podobná telemetrie je běžnou praxí několik let)."Nebrečím, kritizuji. Ne, nemám hloupý telefon, mám Androida (dokonce 2x), ovšem velmi silně omezeného Androida. Aplikace mají přístup pouze k tomu, co jim explicitně povolím. Navíc u Androidu je funkční firewall. Takže u mě podobná telemetrie nemá šanci.
Všichni vás sledují! Včetně mě!
Ne, nedá se to číst, opravdu. Během načítání poskakují styly zobrazení jak vožralej hip-hoper a když to doskáče, je to prostě katastrofa. Ta parodie na web designera, co tohle provedla, zaslouží doživotní zákaz používání PC a lidi, kteří tohle schválili, by měli povinně navštívit očaře nebo psychiatra (nebo obojí). NA DESKTOPU JE TO HNUS!!!
Zde skript pro W 7/8, který automaticky odinstaluje telemetrické komponenty: https://voat.co/v/technology/comments/459263...
Zkusím to na počítači, kde sleduji zakázané videa tam by mi špehování vadilo 😉
Microsoftu nejde o vylepšení produktu, jak se nám snaží článek naznačit, ale o prodávání statistických údajů (tj. monetizaci) jeho uživatelské základny. Dělají to mobilní aplikace (proto jsou "zadarmo"), tak proč by to nemohl dělat rovnou i systém stolního počítače, že...
Přesně tak 🙂 Je to jejich software, tak si s ním můžou dělat v podstatě co chtějí. Pokud tedy budou prodávat anonymní statistické údaje a reklamu na míru, nemám nic proti. Nevím, jak vy, ale já (pokud už musím) raději koukám na reklamu, která je v mém okruhu zájmů. Naposledy jsem třeba díky reklamě koupil výhodně papiňák a batoh 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 9. 2015 08:36
Taky mám už dost dlouhou dobu pocit že MS nejde o vylepšováni produktu ale o úplně něco jiného. Proč třeba i na přepracovaném jádru by nemohla být grafická nádstavba vzhledu wxp když byly tak populární a uživatelé je prostě chtěli ... . Otázkou je jestli by nezačali koumat proč to nebo ono nejde nastavit atd ... .
Ve W10, ale uživatel k tomu dává licencí zelenou :)V linuxu když se něco odesílá, tak se mne vždy zeptá, můžu se podívat co se odesílá, můžu to kompletně vypnout, odinstalovat tyto nástroje.
Ve Windows 10 si to můžete předem nastavit a nezdržuje vás to dotazy.
Pravda. Až na to, že může být (a velmi pravděpodobně je) úplně putna, jak to nastavíte. Dotazy ve widlích 11 zruší úplně, protože úžasná a nepostradatelná telemetrie jim prosradí, že vetšina tupých BFU stejně vždy kliká na Ano nebo zavírací křížek 😝
Způsobem jakym to vypínate v linuxu, to lze ve windows vypnout taky.
Ve Windows 10. V 7 a 8 nevím.
Vy máte přístup ke všem zdrojovým kódům windows a všechny jste je prošel, že to tvrdíte s takovou sebejistotou?
Také jsem ty aktualizační sračky ve W7 pěkně vypnul.A šmírovací záplaty nemám nainstalované. Snad??Dokud nebude na Widle10 a případně i 11, 12 apd. k dispozici jednoduchá a garantovaná utilitka typu vypni všechno šmírování, tak mi ten novej Windows hnus nesmí do počítače!!!
Tolik rozhořčení po ránu... :-O
Víte?Vždy mě zajímalo jestli by Microsoft nemohl zveřejnit mapu využití W10, včetně adres.Strašně bych rád věděl jaké jsou místní koncentrace bezmozků na území ČR.
Mohl byste být jejich předseda.
Děkuji pane řediteli zeměkoule. Vy máte W10 a odvažujete se lézt mezi lidi?Cha, cha cha!
Zatím mám 8.1, ale to byste nesměl být slepý. Kéž by šlo dělit lidi na chytré a hloupé (případně dobré a špatné) podle tak jednoduchých a zjevných kritérií. Jeden takový to už zkoušel a nedopadlo to zrovna dobře...
Hail to the king ...prejdi na linux a prestan plakat 😉
Ti chytřejší z nás už dávno... Ale proč se vůbec bavím s někým kdo s w10 píše neplakej? Na facku
A co pěkného s Windows 10 píše? 🙂
"prejdi na linux a prestan plakat"A ty desítky tisíc za zakoupený SW mi zaplatíš ty? Nebo snad M$? Jo aha, hipsterský blb s widlema 10... tak nic, jako bych nepsal.
No tak prestan urazet ostatni hosanku a hlavne s tak velkym mozkem bys mel pochopit ze je to vsechno kristalove cisty jak jen kristal cisty muze byt 😜
To není urážka, to je prosté konstatování faktu.
Toho zveřejnění adres bych se nebál, dřív nebo později jim někdo tyto data stejně vyfoukne a nakonec prodá/zveřejní, případně vynese někdo z firmy a pak se uvidí jak všichni ti kterým to "nevadí" znovu řeknou "no a co"
Typický franta debil uživatel Windows, nelíbí se mu podmínky, ale souhlasí s nimi. Pak se tu rozčiluje 😐
Koukám opravdu "kritické záplaty". Nehoráznost ze strany MS. Na svůj počál jsem to nepustil, ale pro běžného uživatele, co má autoupdate je to složité. Už jen nicneříkající základní popis, pro podrobnosti je nutné přejít na web. To co si dovoluje MS kvůli přechodu na Win 10 nemá obdoby. Spamování, špehování uživatelů, jejich hardwaru, vytěžování konektivity do internetu a zabírání místa na disku nechtěnýcm stahováním instalace Win 10. Ano, jsem asi paranoidní, ale tím pádem jsem se tomu všemu vyhnul. Jakmile se objevily zprávy o spamu v podobě ikonky, odstraniál jsem příslušné aktualizace z výběru. Můj kamarád to neudělal, otravovali ho hlášky, plnil se SSD. V tomto se MS na hony vzdálil Linuxu. V násilné manipulaci s uživatelem bez jeho vědomí. Samozřejmě sběr dat probíhal i dříve, ale MS nikdy nešel tak daleko, aby si dělal s PC uživatele co chtěl a bez jeho vědomí. Smutný konec jedné éry. Je to trošku zvláštní instalovat nový OS a pak se hodinu věnovat místo ladění chodu odstraňování telemetrie, špehování.
Já jsem se s odstraňováním telemetrie a "špehování" nezbavoval. Ano, jste paranoidní. Bez onoho "špehování" by totiž nebylo tak jednoduché dělat UX pro Windows...
Až do teď to šlo, tak nevím, proč by to nemělo jít i dál...
Otázka je - jak to šlo?Nejdřív byly 95/98/ME, které byly nepoužitelné. Pak přišly relativně použitelné XP. Následovaly je zcela nepoužitelné Visty, které po tomto betatestu nahradily sedmičky. Windows 8 byla katastrofa, vylepšili to až s W8.1. Ještě stále si myslíš, že to šlo?
Nemyslím, vím. Viz tvé "relativně použitelné XP". VistA byly ve smyslu UX velmi dobrý systém, widle 7 rovněž. Žádná pochybná telemetrie k tomu zapotřebí nebyla.
A jak víš, že XP/Vista/7 žádnou telemetrii neposkytovaly? :)
On ten update, který do W7 zavádí šmírování z W10, byl vydán jen tak pro srandu králíkům asi 🙂 V době XP byl internet málo rozšířený a pomalý, nějaké nechtěné větší přenosy by byly brzy odhaleny a něco by se o tom psalo.
Ano, opravdu to šlo, ale jen dedukcemi s minimálními statistickými podklady. Takto mají mnohem víc možností, nedělejte blbýho jen kvůli argumentaci pro "vaši věc".
"Takto mají mnohem víc možností"Pravda. Otázkou je, zda je to dobře. Je zajímavé, že čím víc je telemetrie, tím horší ty systémy obecně jsou. Takže za mě "dedukce a minimální statistické podklady" jsou rozhodně lepší.
Omlouvám se, ale první větu jsem nedokázal "přeložit". Banka také nemusí chápat, že jsem ji vykradl, abych se jednoduše dostal k penězům. Chápu, že zpětná vazba je nutná, ale Ikea také lidem neprohrabává byty, domy a nesleduje je tajně oknem, jestli jim při tom nevrže postel. Prostě podle mého názoru zašlo toto ze strany MS za hranici zdravého požadavku na spolupráci.
Paranoidní dnes nejsou pouze hlupáci. Bohužel je takových většina, včetně tebe, a proto jde veškré soukromí do kopru.
Dají se dohledat ty špatné aktualizace , odstranit je a potom ideálně zakázat aktualizace , tedy píši o W7
Tak Windows 7 a 8 taky? Tak je vlastně všechno v pořádku. Skutečně skvělý argument.To znamená, že když budou sousedi krást, mohu krást taky.
V dnesni dobe mam nekolik moznosti:- pouzivat dal Windows 7 (resp. 8)- prejit na Windows 10- prejit na jiny system, napr. DebianMnoho lidi po uverejneni toho, ze Windows 10 odesilaji ruzna data zpanikarilo a prave z tohoto duvodu na Windows 10 nepreslo a zustavaji na Windows 7 (8). Tento clanek nerika, ze je vse v poradku, ale rika, ze je-li toto skutecne jedinym duvodem, tak klidne na Windows 10 prejit mohu, protoze beztak jiz data se z meho OS zasilaji. Anebo, pokud mi to vazne vadi, tak mohu prejit na Linux typu Debian apod., u ktereho se podobna zalezitost zatim neproflakla (osobne totiz pochybuji, ze tam neco obdobneho take neni)
Já dost pochybuju, že je v Debianu sledování. Celý systém je open-source a i kdyby nebyl, tak by se na to přišlo odposlechem síťové komunikace. Tohle prostě nemají zapotřebí. Třeba u Ubuntu je známé, že má sledování (a taky měli průser, že hledání hledalo i nějaké obrázky na internetu, tehdy byla navíc odpověď nešifrovaná), V nastavení soukromí jsou dvě zaškrtávátka a když je vypnete, máte pokoj. Já osobně je mám zapnuté, protože věřím, že jim to pomáhá OS doladit.
A vari MS to potrebuje? Alebo myslis, ze bezpecnostni experti nie su schopni to iste odsledovat aj pri Windowse? Vid vyssie uvedeny link na clanok na roote.
Ale je, není nijak tajně ukryt, ale při instalaci se Debian zeptá, jestli chcete používat popularity-contestVýstup pak máte tady http://popcon.debian.org/...
Jo, článek jste asi zhodnotil dobře.Ten závěr ovšem není správný, stále má smysl se w10 vyhnout. Ve win 7 je docela jednoduché příslušné "záplaty" neinstalovat a systém si ošetřit, takže komu jde o soukromí, má jistě smysl zůstat na w7. A jiné potíže se šmírováním win 7 za dobu své existence neměly, obsažené sledovací utility se celkem dobře dají vypnout, i když se to bfú příliš pod nos nestrká.O w8 tohle nevím.
Jednu věc musím u tvého příspěvku upřesnit:,,komu jde o soukromí" - ani ne tak člověku, kterému jde o soukromí, jakožto člověku, který je paranoik a bojí se, že by v Redmondu viděli, kdy si utřel prd€l a jaký papír k tomu použil - to je totiž podstatná informace, která NSA, CIA, FBI a M$ zajímají ;)
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2015 23:14
Od někoho, kdo používá šmírovací OS, to fakt beru 😁
Microsoft a Zive.cz se to snaží dost bagatelizovat, ale je jedno jestli to už někdo další používá, dělat by se to prostě nemělo, je to obrovský zásah do soukromí a uživatel by se měl sám rozhodnou jestli tuto "službu" chce využívat. Mimochodem nejsnažší cesta jak zabránit sledování je v souboru hosts zakázat všechny ip adresy Microsoftích serverů na sběr dat.
Četl jsem, že MS porušil další tabu a obešel soubor hosts.
ještě že zatím neobchází firewall
Vybrane kriticky dulezite MS servery jsou v hosts ignorovany nejmene od Windows 7. Nez napises nejake bombasticke zjisteni, zjisti si, zda se nejedna jen o tvou neznalost.MP
Už od w7? Je to někde dohledatelné?
taky jsem někde viděl důkaz že hosts windows v případě potřeby obejdou. To se ale dalo čekat ne ? Jediný účinný způsob je nainstalovat nějaký firewall, ale i tak se může něco odesílat přes port 80 který je potřeba pro www...
Nebo vlastni DNS + vlastni zony.Takto jsem nekolik mesicu obchazel nefunkcni resolving Windows Update serveru (resp. ztraty nekterych velmi specifickych packetu z DNS komunikace), zpusobeny chybou ADSL na O2 technologii. MP
Hosts řešení není, ajťáci by vám za tohle utrhli hlavu. Je to prasárna, i když jakože řešení. Ostatně tuhle jsem po letech zkusil Spybot a není to dobrý.
Že to je prasárna by bylo ještě uživatelům jedno, důležité je, že to už vůči MS nefunguje.
Vsak mas pravo tu sluzbu nevyuzivat ... nikdo te nenuti pouzivat jejich system a vse odsouhlasis v EULE...
Tohle je nejstupidnější argument na světě. Kdyby byla voda na prodej "jen" za pěstí do obličeje tak taky budete osočovat ostatní aby tu vodu nekupovali když nechtějí dostat přes hubu? To má přece logiku ne morálka stranou...
Ten vzhled tady na živě se změnil náhodou zrovna teď všem, nebo to takhle viděj lidi jenom s Win 10? Jsem upgradoval a najednou to tady vypadá takhle otřesně roztahaně s mega mezerama mezi komentářema. Je to fakt strašný a nepřehledný. 😀
Pravděpodobně to mají všichni.
všichni
Windows 10 dostává od lŽivě.cz nový bonus 😀
Proč by to, proboha, měli mít jen uživatelé W10? K tomu jste došel hlavou? :)
Občas se testují weby jenom na vzorku lidí. Aby si případně neznepřátelili všechny uživatele, ale jenom část. Ale segmentace uživatelů podle OS zní divně.
Nezní to divně, je to prostě nelogická kravina, kterou tu zjevně spousta lidí nechápe. Nemyslím tím tebe, Jaroslave.
Takhle se mi to líbí víc. V době kdy už nemám monitor 1024x768px s velkými pixely, si myslím, že není od věci trochu web provzdušnit. Open Sans se mi čte lépe než Arial. A v komentářích oko drží lépe na řádku a nepřeskakuje na ostatní... když je vyšší řádkový proklad.
Na to, že je to debiIní nudle s prázdnem po stranách, se*e pes. Hlavně že je web "provzdušněný" 😀 OMG
Nekteri z nas si kupovali monitor s vetsim rozlisenim proto, aby se nam toho tam vic veslo. Nikdy by me nenapadlo, ze se vyvoj takhle obrati a i na velkym monitoru se mi vrati pocit, ze se tam vejde h .
Bohužel všichni. A je otřesný, máš pravdu.
Takhle otřesný návrh stránek mohl napadnout jen pacienta psychiatrické léčebny. Normální člověk by takhle stránky nesprasil. Budiž mu brzo země lehká.
Nechce MS vydat nejakou Windows Offline edici, ktera si nepoleze sama na internet, klidne i priplatim... Microsofti slib ze HW narocnost 10 bude stejna jako Windows 7 je splnena, ale dokurvenim Win 7, ktery za poslednich pul roku zacali zrat znatelne vic RAM i CPU... :-/
Pokud se ti zdají dokurvené, tak je nepoužívej, je spousta alternativ 😉
Kdyz s nekym paranoia az tak clouma, nestaci mu vypnout eth adapter, odpojit UTP kabel, ale potrebuje "Windows offline edici"? No ty kokos! :o))))
Nová edice Office totiž bude obsahovat funkci, která si automaticky kabel zapojí zpět do PC 😉
Tady zřejmě někteří nepochopili. Přečti si ten jeho příspěvek alespoň 10x. Napovím: "Nechce MS vydat nejakou Windows Offline edici, ktera si nepoleze ____SAMA____ na internet, klidne i priplatim"
V pohodě dělám to tak už nějakou dobu na internet když si chci něco přečíst a tak mám linux a protože jsem ještě nenašel takové programy které mi vyhovují tak třeba fotky a video zpracovávám na windows ale když nahodím disk windows tak vytáhnu kabel od internetu a je to ne ? Stejně takové nepřeberné množství free a nejen free programů a ulit jako jelo pod wxp už není pro w7,8,10 . "W" připojuji k netu jen na nezbytně nutnou dobu co nejméně .
Dobrá, nebudeme naivní ani paranoidní, data sbírají i jiní. Má to ale háček. MS si nemůže po průšvihu s W8 dovolit nějakou další vlnu nevole, ať je to cokoli. A jaká byla reakce MS? Záplaty a další špehování na Windows 7 a 8.1 (děkujeme Živě.cz, ale slovenčina nevadí, tak si laskavě tvořte vlastní úžasné články), aby nám ostatním rozumným to nebylo líto. Nestačí vypatlaný Edge, nefungující desítky sami o sobě a software na nich, prázdný Store a další ptákoviny. No když nestačí, tak ať nas...ají zákazníky dál 🙂 Fajn, W10 je poslední systém, ano... definitivně poslední hřebík do rakvičky.Poddotaz: Ve Windows 10 to nějak možná ošetřené je. Ale kde jsem do .. potvrdil, že se mi do Windows 7/8 nainstaluje šmírák jako kritická aktualizace? To je baz pardonů na rozbití huby.
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 9. 2015 15:20
Nebo ta jejich znovuzrozená nabídka start která půlce lidem nejde upravit ani do ní nic přidat a je celá zalagovaná a zasekaná 😀Jestli si MS nemůže dovolit další fail tak proč celej te koncept s dlaždicema nezahodí? To je totiž to co si každej normální člověk přeje a po čem touží. Kdyby MS nepřišel s podělanejma dlaždicema tak by ode mě měli už dávno prachy, protože jsem si Win 8 chtěl koupit a ono ne a ne... ale s classic shellem se s Win 10 celkem dá pracovat. Akorát ten design OS to chce dopilovat, zvýraznit tlačítka zpět a vpřed, zlikvidovat ribbon (proč tam proboha je? všechno co v něm je se dá udělat přes pravý tlačítko nebo jinak bez ribbonu) a bylo by to super.
No jasně, prostě zrušíme veškerý pokrok od ikspéček. To je skvělý nápad!
I pokrok má své slepé větve.
To je pravda, Windows 8 a 10 to jen potvrzují.
Pokrok? Nepovedený Active Desktop, nic víc v tom není.
Instaloval jsi Windows 10 nacisto na kompatibilni HW? S Win 10 maji problemy v podstate jen lide, kteri upgradovali nepripraveny / neaktualni stary OS, a/nebo lide, kteri maji nepodporovany HW. Nepripravenost vyrobcu antiviru je treti tristni vec, reseni "problemu" se start menu / store typu "odinstaloval jsem antivir XYZ a vse zacalo fungovat" je opravdu hodne.MP
Jasně, místo toho, aby se problémy řešily, tak je jednodušší to hodit na problém HW nebo upgradu. Máš pro toto tvrzení nějaký podložený zdroj, nebo je to jenom tvoje papouškování?Pokud je HW nepodporovaný, nebo je špatné upgradovat starý systém, tak je chyba Win10, že tu možnost upgradu vůbec nabízejí. A pak, u Win7 takové problémy nebyly, zvláštní co? B-]
Vzledem k tomu, ze jsem moderatorem MS Answers a MS Technet, mam, myslim, vellmi slusny vzorek. Netvrdim, ze objektivni. Ale pokud papouskuji, tak po SOBE.Windows 10 upgrade adisor je celkem dobry, ale samozrejme neni dokonaly. Pokud najde nejaky problem, asi je problem. Pokud jej nenajde, neznamena to, ze zadny neni (pokud ti doktor nezjisti rakovinu, neznamena tom ze ji nemas).Upgrade OS je vec, kterou by podle me nemel provadet laicky uzivatel ale pokud mozno ten, kdo instaloval puvodni OS. Windows nejsou Mac kde se (zjednodusene) instaluje "nas" OS na "nas" HW.MPP.S. Problemy SE nevyresi. Problemy musi NEKDO vyresit. Idealne ten, kdo je zpusobil a ne ten, kdo se s nimi potyka.
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 9. 2015 09:10
Tady s tebou souhlasím. Reagoval jsem víceméně na to, co se tady opakuje pořád dokola "Win10 jsou dokonalý, pokud máš problém, můžeš si za něj sám tím, že jsi dělal upgrade a ne čistou instalaci", protože je třeba si uvědomit, že když se nějaký problém projeví po upgradu, tak to neznamená, že jindy neexistuje a lze ho přejít "je to chyba uživatele".Ono to totiž po čisté instalaci skutečně může fungovat, ale za rok až se to tam také projeví, tak už nikdo nepřizná, že problém skutečně nebyl způsobem upgradem.
Jak rikam furt: "To, ze neco funguje, neznamena, ze to neni rozbite!".MP
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 9. 2015 09:30
Promiňte Miroslave, ale koho to zajímá? Minimálně měsíc předem se mi do systému samočinně nas.. drzý spratek GWX a otravoval. Desítce lidí jsem mohl horem dolem říkat, ať se na to vykašlou a ne, přece něco nového a zdarma a přeplácli starý systém.
Pokud se nekdo ridi reklamou a ne rozumem, je to vzdy tezke.Ani mne se uplne nelibi masivni tlak na upgrade na Windows 10, na druhou stranu jej chapu (koneckoncu o tom bylo uz napsano hodne clanku).MPP.S. to uz to na Zive kleslo tak hluboko, ze si budeme vykat .. ?!
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2015 09:30
Po tom co jste přiznal jak moderujete M$ pro Vás nic jiného nezbývá. Natož vést objektivní diskuzi
Mozna te to prekvapi (priste si prosim pred napsanim hloupe odpovedi zjisti fakta), ale jedna se o KOMUNITNI fora, kde odpovidaji a moderuji lide, kteri nejsou zamestnanci firmy Microsoft a nejsou nijak teto firme zavazani loajalitou.Navic to, ze/jak moderuji fora, naprosto nesouvisi s objektivnimi problemy a naslednymi dotazy uzivatelu s (ne)podporou vyrobcu HW/SW 3. stran.No a v neposledni rade mam celkem slusny feedback od svych studentu (FIT CVUT) kteri jsou casto zaryti linuxari a moc se se mnou neparou.MPP.S. Firma se jmenuje Microsoft, zkracuje se na MS a ne M$. Ne ze bych nemel smysl pro humor, ale v kontextu tvych prispevku to vypada spis tak, ze kdyz nemas argumenty, pouzijes dehonestaci protistrany. No proste hloupe.
Názor byl 3× upraven, naposled 7. 9. 2015 11:00
Původně jsem neměl v úmyslu se s Vámi jakkoli dále bavit, nechtěl jsem krmit trolla ani blbce, ale že jste to Vy:- Vím že se jedná o komunitní fóra a nechtěl jsem tím ani omylem narážet na to, že byste za to mohl být placený? Jak jste si asi domyslel že na něco takového narážím. Ba naopak, tím že jsou to komunitní fóra se divím, že něco takového děláte ve svém drahocenném čase a ještě zdarma. Smutné.- Označit mne za linuxového fanatika je klasický příklad Vaší hlouposti, ne mojí, a shledávám takovýto argument za jednak irelevantní a druhak hloupý.- Opravovat mojí zkratku a komolení jména spol. umatlaného Henryho Vaší osobou považuji za vrchol Vašeho fanatismu. Ne mého. Pokud Vám to navíc ještě přijde humorné, nevím co si myslet. Argumentů mám spousta, jen ve Vašem případě nevidím smysl cokoliv dále zkoušet vysvětlovat, jiný by řekl "házet perly sviním".Asi jsem Vás právě pěkně "nakrmil" a stejně si myslíte zřejmě cosi o zádeli. Nemusíte psát další odstavec, stejně si ho již nepřečtu. Přeji hezký den, tady to stejně nevyřešíme. Naslyšenou.
Prosim reaguj na psane a ne na nenapsane. A jestli to jen trochu jde neurazej me vykanim.MP
"prejdi na linux a prestan plakat," ->ti chytřejší z nás už dávno"Ba naopak, tím že jsou to komunitní fóra se divím, že něco takového děláte ve svém drahocenném čase a ještě zdarma. Smutné."Tvoje názory jsou dosti nekonzistentní. Valná část Linuxového světa vznikla za přispění svého volného času zdarma komunitních nadšenců. To že to někdo to samé dělá pro někoho jiného není přeci nic dehonestujícího.Řeknu to takhle. Seš blbec, ale to není žádná novinka. Jenom k Mirkoj to nedoběhlo. Jinak by se s tebou asi nezahazoval.
Ale ne, chtěl jsem nějak vyjádřit, že sice i někdy s tebou jsem se na diskusi neshodl, ale jinak, že tady jsi "někdo" a máš svou váhu.
Komu říkáš nacisto ty komunisto?!
Koho musi Pohl preblafnut, aby bolo na prvy pohlad jasne, ktore prispevky v diskusii pribudli?
Je to zcela jasný, ta šedá (nebo červená) čára úplně nahoře nad příspěvkem je o 2px silnější, když je to nové 😀
Jo, to peostě NELZE přehlédnout 😀 MMCH
http://www.root.cz/clanky/windows-10-analyza... ... tak horky to zas nebude
Tak horky to byt nemusi, ale v tom clanku rozhodne neni vsechno. Nevim, jestli maj problemy s ocima nebo zamerne neco vynechali 😝
Samozřejmě že není všechno. Vždycky se musí najít někdo, kdo zcela zjevnou analýzu zpochybní a k tomu si vymyslí třeba nějakou novou konspiračku. Přihodíš něco zajímavého do placu?
"Kdo zcela zjevnou"? WTF 😀Jak jsi přišel na to, že je zcela zjevná? Že je na root.cz? Chápu, že s tvými omezenými znalostmi si daný pokus nedokážeš provést sám. Kdybys totiž uměl, zjistíš, že těch požadavků je mnohem více - ne jen OneDrive, Cortana a start systému.Prosím, nekomentuj mé příspěvky. Nemám čas vyučovat základy informatiky.
Ty umíš IT? Nekecej. Dyť neumíš ani číst. Copak jsem psal úplnou?
Marné. Drž se té předposlední věty.
Zkus se toho držet i sám vůči ostatním. 😉
To nemůžu. Já nekecám nesmysly. Ale tvůj komentář je zcela irelevantní.
Takže jsi klasickej místní egoblb. Všem kázat, ale sám se chovat jako prase...Nesmyslů už tu od tebe bylo spoustu, spíš bych rád viděl něco smysluplného, konečně...
Najdi jediný nesmysl a dostaneš metál. Neexistuje. Že se někomu nelíbí pravda, to už mě nezajímá.
Bohužel to nepůjde. Určitě se nehodlám řídit příkazy nekňubů co na základě svého omylu pindají hlouposti.
Nechám tě žít v tvém světě. Nemáš argumenty, tak píšeš bláboly 😝Jak jinak bys mohl zaměnit slova "analýza" a "ukázka" ...
To budeš velmi hodný. Zkus se nejdřív přečíst něco o tom, že ne všechny analýzy musí obsahovat všechno.
Ano, takové analýzy jsou výborné. V tom případě analyzuji tvé jméno "Milan". Našel jsem vraha Milana, takže ty jsi ten vrah.Promiň, mám jiné nároky na analýzu.
věrte si čemu chcete, třeba aeronetu, a vubec divim se, ze nejste na linuxu, idealne na nejakym arch linuxu nebo gentoo kde si zkompilujete jen to, čemu věříte a chcete
ak su prenosy sifrovane, co su, tak je ti analyza sietovych prenosov na 2 veci
mozna by sis mohl precist ten clanek poradne
To je někdo fakt naivní, že si myslí, že jediná komunikace, která ve Win probíhá je prostřednictvím HTTP/HTTPS? Nebo zbytek byl záměrně vynechám, aby se mohlo říct, že je všechno čistý?
Nečetl - nebo nečetl pozorně. Ano, jediná komunikace byla přes HTTPS, ostatní porty byly sledovány a nic přes ně nešlo.
Abych doplnil článek - pokud byste toho chtěli z telemetrie vypnout co nejvíce, doporučuji tento postup:https://fix10.isleaked.com/...
existuje na to hotový script, takže nemusím lézt ani do těch debilních nabídek nastavení
Ano je jich hned několik, stačí si jen vybrat:http://www.hwinfo.com/misc/RemoveW10Bloat.htm... https://bgr.com/2015/08/14/windows-10-spy... ...
Mě to je jedno ať si mě sledují !!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.