Wi-Fi přístup k Internetu bude v 3200 kavárnách

Diskuze čtenářů k článku

lunchie  |  14. 10. 2002 19:38

Pane Hlavenka, chtel bych se Vas zeptat v kolika starbucks jste byl a kde, a co treba srovnani s takovymm Tully's coffee, Pete's coffee  a nebo uplne neznackovyma, u vsech proste zaplatite dolar pade za kavu. Tak teda nevim, kde berete tu predrazenost, to by asi byla kava predrazena vsude.

Hmm - neda se to pit ani jist, hmm, no jak uz tady nekdo psal - ceskej turek z pytliku standard kavy za 12kc to  neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  14. 10. 2002 21:30

Byl jsem v různých Starbucks kavárnách hlavně po západní Evropě. Tully´s ani Pete´s neznám, žiji trvale v ČR a venku jsem hlavně na služebních cestách. Podle mých zkušeností byla káva jinde obvykle mírně levnější, zmiňoval jsem ale především poměrně vysokou cenu doprovodného jídla podávaného v Starbucks. Ale myslím, že to je jen detail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Surý  |  15. 10. 2002 21:56

me ta hlaska hlavne pobavila a myslim, ze to pro pobaveni i bylo psano, tak nevim, co se vsichni certite...

O.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Steiner  |  17. 10. 2002 00:08

Pocitam ze to pripojeni bude Rychle, Rychlejsi a Nejrychlejsi. Stejne jako nekoupite malou kavu - zacina to, pokud se nepletu, na Grande ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DarkWeb  |  14. 10. 2002 18:42

Kdyby to bylo "zadara" respektive skryte zakomponovano v cene onech desitek kafi prodanych navic, tak to by asi brzo mohli zavrit vsechny klasicke Internetove kavarny, kde se plati za cas u pocitace.

MAN ma budoucnost, ale nejdriv na to musi byt zrale i sluzby a zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  14. 10. 2002 19:29

Ono to s tím zadara nebude tak horké.

Některé Starbooks kavárny už byly - alespoň ve Státech - jednou pokryty. Tehdy se to ještě konalo pod hlavičkou ISP - MobileStar. Publicita vysoká, tržby stěží měřitelné. Mobilestar se následně  pro prudký obchodní úspěch (svázaný mimo jiné s náklady na T-1 do každé pitomé kavárny) uchýlil pod chapter 11. Co zbylo po dohodě s věřiteli koupil za "undisclosed amount" Voicestream, který byl následně rebrandován na T-Mobile včetně bývalého wireless ISP.

Nestál-li původní business case za mnoho, změnou prodejní ceny na zadarmo se to stěží vylepší - alespoň ne dlouhodobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  15. 10. 2002 00:23

Aha, tak to ledacost osvetluje! Diky za vyznamne rozsireni informacni hodnoty puvodniho clanku. Jeste v lednu se mobilestar pokousel dolovat penizky (malem sem mu je dal, ale nejak neumel akcepovat mou kartu z cech). Takze je to jasny, vsechno zustalo a jede to pod jinou hlavickou a zdarma. Fain, primo naproti hotelu kdy obvykle v SF bydlime je StarBuck ;) musime priste chtit okno do ulice ;)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eddie  |  14. 10. 2002 13:08

Proti vkusu zadny disputat pane Hlavenko, ale kafe a sluzby tam maji vynikajici. Jen v US kapicku lepsi nez v GB.
Halt ceskyho turka tam nedelaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  14. 10. 2002 13:24

Zdravím Eddieho,

taky jsem si ve Starbucks párkrát objednával, nemohu říci, že bych byl nějak vysloveně nespokojený, ale ceny jsou i na Západ dosti vysoké, hlavně za různou drobotinu k jídlu. Jinak ke kafi... na cafe con leche ve španělských kavárničkách nemají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  14. 10. 2002 13:46

Nejlepsi je cinnamon latte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  14. 10. 2002 22:42

Dovolim si nesouhlasit - nejlepsi je Caramel Machiato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruby  |  14. 10. 2002 10:30

Myslim, ze je to dobry obchodni tah, ktery moc nestoji a rozhodne se vyplati. neumim si predstavit metodu, kterou by takovy internet zpoplatnili (vzdyt prodavaji rohliky), takze si myslim, ze k tomu pristupuji zdrave jako k necemu, co je normalni (internet potrebuje kazdy a vsude). Mobilni operatori maji pokryti skoro uplne vsude, WI-FI by si to taky zaslouzilo. Vzpominam si, jak v pocatcich mobilni operatori inzerovali div ne kazdou restauraci, kterou se jim podarilo pokryt, takze na tom nevidim nic divneho, navic to lze z marketinkoveho hlediska skvele prodat (moderni styl zivota, mladi vpred, handheld&burger). Navic mladosi zapomenou pri civeni do lcd, ze ten burger je zase o kousek mensi a opet o kousek jedovatejsi. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sklizetch  |  14. 10. 2002 09:04

trochu jina restaurace....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tlemik  |  14. 10. 2002 07:48

...je to předražené a nedá se to moc jíst či pít. Z tohoto důvodu je podnik plný lidí a firma profituje.

Kdyby to tak fungovalo ve vetsine ceskych podniku. Vsechno souhlasi dokonale az na tu posledni pulku vety

Autor zrejmne jeste spal, kdyz tohle psal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  14. 10. 2002 02:17

http://australianit.news.com.au/articles/0,7204,4974244%5E15320%5E%5Enbv%5E15306,00.html

v podstate totozny clanek, z konce srpna.

A tech 3200 bude vcetne nebo bez tech, ktere jsou v USA pokryte jiz nyni? I kdyz je nutne zduraznit, ze v dany okmazik je to pokryvane komercni spolecnosti a tedy za penizky za surfovani.

zda se ze nektera mista v evrope jiz funguji - google mi nasel napriklad toto:
http://www.warchalking.org/story/2002/8/26/145442/377 (londyn - shodou okolnosti take 27. srpna)

ach joj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lizarda  |  14. 10. 2002 01:07

Prave tady dopijim jedno Frappucinno, mrknu na Net a co nevidim, p. Hlavenka ma stejny nazor na fy. Starbucks jako nekteri antiglobalizacni aktiviste, kteri jej povazuji za horsi retezec nez McDonalds

Tak jsem nevedel, zda mam ten zbytek vylit, kdyz je to tak nechutne, ale zase se pise, ze je to predrazeny, tak to by byla skoda, takhle vyhodit svy tezce vydelany bucky

Takze to radeji dopiju, ale priste uz si dam pozor a radeji si zaletim na to jedine spravne nepredrazene kafe do kavarny Slavia (a maji tam vubec moji oblibenou ledovou kavicku ???)

Jeste bych mel tedy otazecku, zda si tam budu moci stejne jako tady v tom zlem Starbucksu pohodlne usadit do pohovky, vyndat notebooka, pripojit si ho do zasuvky a pracovat za usrkavani kofeinoveho napoje na prezentaci, aniz by me nekdo vyhazoval ci mel pripominky k tomu, ze k tomuhle tedy kavarna neni urcena. Jo a mate tam taky kavarny v Barnes & Noble? Ja se totiz obcas potrebuji na neco mrknout do nejaky ty knizky a kupovat se mi ji zrovna nechce

Tak mi tedy nejakou best poradte, pls...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  14. 10. 2002 09:21

Az se stavite v Praze, zajdete treba do Academie na Vaclavskem namesti. Dalsi prijemna literarni kavarna (nahlednout do knihy lze, kupovat nemusite) je v pasazi Lucerna, hned nedaleko. Vim jeste o par dalsich, tyto dve jsou me nejmilejsi.

Jako kavarensky povalec si s sebou do oazy notebook netaham, radeji si prectu noviny, zahraji particku sachu a vykourim dymecku.

V Slavii si ledovou kavicku date a kapsu Vam to rozhodne neutrhne.

Ironie je prima vec, ale lepsi je vedete, jaka je skutecnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  14. 10. 2002 12:13

...vykourim dymecku....

Zase jeden parchant co smrdí ostatním pod nos!!
Když už chceš spáchat sebevraždu, proč otravuješ i ostatní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  14. 10. 2002 13:46

Sam jsem odnaucenym kurakem (alespon doufam). Nechci se vsak skatulkovat a hodnotit kuraky jen pro jejich nazory, jako Vy! Ten pan vam smrdi pod nos i po dratech nebo jej kritizujete jen proto, ze je kurakem a patri do te skatulky, kterou z principu nenavidite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  14. 10. 2002 14:18

Ale no tak.

Za prve si nezname, takze bez tykani.

Za druhe. Narazim-li na nekurackou kavarnu, respektuji = nekourim. Sednu-li si do kavarny, kde se bezne kouri, predpokladam, ze s kourenim hoste souhlasi. Proc by tam take chodili, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 10. 2002 00:05

Lidé jsou různí, mně zase kdekdo vyká, ačkoli tento přežitek nesnáším . Dokážu si představit okolnosti jeho vzniku snad někdy v raném středověku jako prostředku k posílení moci ve společnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  15. 10. 2002 08:50

Zdravim.
Beru to tak, ze tykani je vyjadrenim urcite urovne blizkosti. S prateli si tykam, s neznamymi vykam. Problem s tim nemam.

Co se tyce stredoveku - radeji bych nezminoval. Konecne, jak rekl klasik, stred veku se s pribyvajicimi lety posunuje vpred. Co budou rikat o nasem stredoveku nasi praprapravnuci? :o)

Mej(te) se fajn,
David

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smarty  |  15. 10. 2002 09:29

ty ses ale nejakej outlocitnej... ze by ti ego pretykalo i pres limec :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  15. 10. 2002 11:55

To víte, pozůstatky škodlivé výchovy mé matky a paní učitelky. Ale třeba se to časem změní, zalovím ve slovníku perspektivní generace a přizpůsobím se...

Nebo taky ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  15. 10. 2002 09:47

Třeba proto, že v praxi není možné najít nekuřáckou kavárnu nebo hospodu? Takže když si chci dát nějaké jídlo a nechce se mi vařit, musím holt do hospody a čuchat smrad, který mě vadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  15. 10. 2002 11:47

V slušné hospodě to funguje tak, že v čase oběda či večeře se prostě nekouří. Nevím, odkud jste, ale naposledy jsem viděl, jak důrazně upozorňovali chlapíka s cigaretou v restauraci XXX na Senovážném náměstí v Praze. Dobře vaří, mohu doporučit.

Co se týče nekuřáckých kaváren - nehledám je. Nejsou-li, jde o díru na trhu. Třeba by se vyplatilo nějakou si zařídit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  14. 10. 2002 14:20

Ale no tak.

Za prve se nezname, takze bez tykani.

Za druhe. Narazim-li na nekurackou kavarnu, respektuji = nekourim. Sednu-li si do kavarny, kde se bezne kouri, predpokladam, ze s kourenim hoste souhlasi. Proc by tam take chodili, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  14. 10. 2002 00:42

konektivita je dnes prakticky zadarmo (jenom ne u našem knedllandu), připojení za pár korun a zařízení také. Měsíčná náklady na jednu kavárnu včetně odpisů nemůžou být vyšší neš řekněme 500Euro. Pokud se kvůli WiFi prodá 20 kafí denně navíc tak je služba zisková... a přitom se pořizovací náklady vrátěj už na ušetřených penězích za reklamu které obstará světový tisk zdarma.

U nás mezitím SPT s lhářem a mlžičem Crhou vyhoděj další desítky či stovky miliónů za reklamní kampaň v které nás budou přesvědčovat že hodně přiškrcené ADSL bez konektivity k internetu za mnoho tisíc korun je to pravé připojení pro začátek 3 tisíciletí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor