Komunikátor WhatsApp od počátku tvůrci stavěli tak, že nebude obsahovat reklamu. To se podařilo dodržet dlouhou dobu, vedlo to ale k tomu, že firma neměla téměř žádný způsob, jak vydělat peníze. Po koupi Facebookem se ale situace mění – příští rok se dočkáme reklam v rámci Statusu, tedy obdoby příběhů.
O tom, že Facebook chystá přidat do WhatsAppu reklamy se vědělo již delší dobu, doposud ale nebylo jasné, kdy se tak stane. Podrobnosti nyní firma sdělila na konferenci Facebook Marketing Summit probíhající v Nizozemsku. Přidání nastane v průběhu příštího roku a reklamy uvidíme v rámci funkce Status.
Ta funguje stejně, jako Příběhy na Instagramu či Facebooku. uživatelé zde mohou se svými kontakty sdílet fotografie, krátká videa či textové statusy, které ale po 24 hodinách zmizí. Funkce je oblíbená napříč firemním portfoliem a tak není divu, že právě do této části zamíří reklamní bloky. Ty jsou již nyní v rámci verze na Instagramu a zajisté se rozšíří i dále.
WhatsApp byl nedávno děravý. Nejen o tom jsme si povídali v Týdnu Živě:
Zdroj: Android Authority