Protože je to jediná věc na Internetu, která je "internacionální": na nahý baby se bude dívat s chutí člověk z Ameriky, Itálie jako Česka.
Znamená to, že Centrum.cz si bude moci připsat "neuvěřitelné množství uživatelů služeb firmy NetCentrum.cz", a s šikovností sobě vlastní budou tvrdit, že jsou největší portál na českém Internetu. Přitom je veřejným tajemstvím, jak vypadá rozložení návštěvnosti portálů jako je Atlas a Centrum: u Atlasu to je: 50% Můjweb, 40% freemail (tedy obě služby pro zhodncení firmy vcelku bezcenné), a 5-10% tvoří vlastní "portál", který se firmy snaží prodávat (odkazy, klíčová slova atd.).
Zeptejte se někdy, když vám budou portály zkoušet prodat vyhledávání na klíčová slova a prestižní pozice v katalogu, kolik lidí vůbec tato klíčová slova zadává a kolik chodí na odkazy v katalogu: "ehm, víte, statistiky, to je složité, a vůbec, to je firemní tajemství".
Ještě je pak půvabných těch "5 MB prostoru navíc" pro ty, kteří se laskavě zaregistrují mezi prvními. To je skutečně atraktivní pobídka. Nějak marketingové umění Centra vyčichá 