Webová závislost je na vzestupu

Diskuze čtenářů k článku

Petr M.  |  09. 10. 2002 19:24

Mě spíš více lidí připadá závislých na TV a nikdo o tom  nepiše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pep  |  09. 10. 2002 15:26

Taky tady v tom clanku ctu o sobe. Je to presne vystizene.......zavislost, pracovni vykonnost jde dolu, malo vysledku. Tusil jsem to celou dobu, ale dnes Mr. Hlavenka uderil hrebickem na kladivko. Ted jeste, jak z toho, nez me kvuli nedostatku vysledku vyrazej z prace. Mate nekdo zkusenost, jak to zavislacke brousovani sam sobe omezit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  09. 10. 2002 15:38

samozrejme
najst si nieco zaujimave v tom co robis (mas robit)
aspon tak zaujimave ako je internet
inak neviem co na tom inete tak dlho robite, ked nehladam nic konretne, tak precitam par noviniek na par spravodajskych weboch, pripadne kuknem na ebay a uz ma to nebavi, resp. ma to bavi menej nez pokracovat v praci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  10. 10. 2002 10:47

Bez za spravcem a rekni mu at ti odebere prava k internetu, popripade mu prozrad 2 weby, ktery potrebujes k praci a zbytek at blokne.  Sice budes chvili zbesile prepinat mezi temi dvema weby, ale pak te to omrzi a nejak se s tim srovnas.  Pokud mas internet doma, posli  modem, bedrat.kartu,sitovku, .... na cestu kolem svete a taky te  zavislost prejde.    Myslim, ze takova prvni faze leceni by mohlo byt zatratit na 1 mesic pristup k internetu a behem toho mesice si toho clovek  docela dost uvedomi a pak uz je to jako s ostatnima zavislostma, kdo chce zklidni se a kdo nechce tomu nepomuze nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  10. 10. 2002 10:48

Bez za spravcem a rekni mu at ti odebere prava k internetu, popripade mu prozrad 2 weby, ktery potrebujes k praci a zbytek at blokne.  Sice budes chvili zbesile prepinat mezi temi dvemi weby, ale pak te to omrzi a nejak se s tim srovnas.  Pokud mas internet doma, posli  modem, bedrat.kartu,sitovku, .... na cestu kolem sveta, to taky pomuze.    Myslim, ze takova prvni faze leceni by mohla byt ztratit na 1 mesic pristup k internetu a behem toho mesice si toho clovek  docela dost uvedomi a pak uz je to jako s ostatnima zavislostma, kdo chce zklidni se a kdo nechce tomu nepomuze nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slo-mo  |  09. 10. 2002 12:49

Jo tak to byl článek jak kdybych jej četlo o sobě, být svým zaměstnavatelem tak se sebou asi pořádně zatočím  čtvrtinu , možná i třetinu pracovní doby promrhám na internetu,  ....  vY ostatní co říkáte sedím 12 hodin a nejsem závislej   zkuste být trochu sebekritičtí. A ten pracovní výkon jde fakt důle ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal David - mobilni klavesy  |  09. 10. 2002 11:14

Kdyby byla nejcastejsi zavislost na knihacha druha nejvetsi zavislost na drogach, byla by rozhodne nebezpecnejsi ta nejcastejsi, ze?

MYSLETE!

BTW proc si Websense mysli, ze je dnes nejcastejsi zavislost na internetu? Kde? Na Manhattanu? No v rovnikove Africe nebo Rusku asi sotva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri matousek  |  09. 10. 2002 11:07

tak tohle splnuju na 100% :))))))))
Internetová závislost je však horší než občasné zabrouzdání si v práci. Závislé osoby nevydrží sedět za počítačem, aniž by na něm něco nedělali s Internetem: když s nimi zrovna nikdo nechatuje, otevírají si různé stránky, přebíhají z jedné na druhou. Když čekají na odezvu od partnera v chatu příliš dlouho, využití toho, že počítač je dnes multi-tasking a otevřou si další tři okna s něčím jiným. Nosí si k počítači jídlo a pití a konzumují je, aniž by spustili oči z obrazovky; počet drobečků jídla, který se vysype z klávesnice po jejím obrácení vzhůru nohama, je ukazatelem míry závislosti.

na internetu travim 6-16 hodin denne :)
a pritom sem vecne v hospode, utracim spoustu penez za zabavu, mam pritelkyni [ a ne prvni :))))) ] a moje pracovni vykonost stoupa nebo jak jinak si mam vysvetlit ze kazdy rok se mi hodinova sazba zdvojnasobuje ? :)))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Sibek  |  09. 10. 2002 10:26

kdyz me to v te praci opravdu nebavi , btw: kolik z vas prispelo do diskuse ve sve pracovni dobe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slam  |  09. 10. 2002 09:53

...jo, jo je to tak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bara007  |  09. 10. 2002 09:10

Stravim 8 hodin denne na internetu, je to zavilost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 10. 2002 09:26

neni to zavislost, ja stravim u netu prumerne cca 12 hodin denne, nekdy i 15  Tak co, porad lepsi nez oblejzat hospody, chlastat, nebo tak neco ,) nekourim, nepiju, surfuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubak  |  09. 10. 2002 09:55

To je jen rádoby omluva, Karlíčku. Prostě si přiznej, že si chudák za monitorem, co si ani nevrzne a jen se naváží do těch chudáků v diskusním foru, co ještě nepochopili, že ten tvůj spachtlanej web je jen chabou konkurencí diskoškovým webům. Proč už to nezabalíš, dyt tvoje logo nikde nechtěj, lidi, co tomu v týto republice opravdu rozuměj z tebe mají dobrou srandu, jaký si ubožáček...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smok  |  09. 10. 2002 10:09

ked si to tak precitam, zda sa mi ze chudak tu je niekto iny, nigga. ja osobne som zavisly aj na internete aj na alkohole. a radsej by som nebol :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O.K.  |  09. 10. 2002 08:40

Omlouvám se za titulek, ale co jiného tam napsat, když na začátku článku je věta "jsou kolem nás lidé, pro které je pevná linka víc než hezká holka". Ten článek je sice dobrý a zajímavý, ale je psán velmi jednostranně a to jen z pohledu autora (co se týká komentářů). Copak internet a počítače nepoužívají i ženy? Všechny (!) zdraví O.K.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubak  |  09. 10. 2002 09:50

A gayové taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adresat neurcen  |  10. 10. 2002 15:38

tupče!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Hlavenka (upgrade-ovany)  |  09. 10. 2002 06:26

Teda pan Hlavenka, ja normalne ziram. Oproti tomu predoslemu nestastnemu vytvoru, podstatne lepsie napisany clanok s podstatne pravdivejsimi informaciami. Gratulujem (bez ironie).

Sucasny stav Inetovej zavislosti moze byt podla mna determinovany aj skutocnostou, ze mnoho ludi robi svoj job vylucne pre peniaze, ale inak ich napln prace nijako nezaujima ani neuspokojuje. Keby ich praca bavila, nemrhali by casom na podobne aktivity, aspon nie v takej miere, leda tak v ramci normy, na rozptylenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Hlavenka (upgrade-ovany)  |  09. 10. 2002 06:28

Teraz uz asi nebudem mat dovod dalej pouzivat tento svoj nick. Len som chcel pripomenut svoju identitu a fakt, ze dobru pracu viem aj pochvalit, nie len vsetko kritizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  09. 10. 2002 07:56

..jojo presne.. souhlasim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sk  |  09. 10. 2002 09:44

noo, ja myslim, ze Hlavenku by mali okamzite zavriet a sudit ako jedneho z prednych siritelov tejto nebezpecnej a nicivej zavislosti, do ktorej pada stale viac a viac nic netusiacich mladych ludi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zborovská  |  09. 10. 2002 01:19

Největší závisláci si berou sebou na WC notebook. Pro příklad nemusím chodit daleko. Můj manžel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ginn fizz  |  09. 10. 2002 01:33

na tohle jsou nejlepsi wireless site. kdyz je dobre pokryta budova, tak se da chytit net i na zachode. takze staci poslat notebook do standby a pak ho zase jenom ozivit... supr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  09. 10. 2002 07:31

Obcas se mi to taky stane. Ale to jeste nemusi byt zavislost na internetu, protoze nevim jak u vaseho muze, ale u me internet bez dratu nejde.

Jinak veta:
"...že jsou kolem nás lidé, pro které je pevná linka víc než hezká holka..."
me uklidnuje. Jeste na tom nejsem tak spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indiaNEK  |  09. 10. 2002 08:33

ovšem nejlepší je balit hezký holky po tlustý lajně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tlemik  |  09. 10. 2002 11:30

....z kterych se pak vyklube pekne starej a tlustej uchyl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 10. 2002 14:45

No, nejdřív tu hezkou holku a pak se člověk nakonec v klidu může věnovat tý pevný lince. Asi závislák přece jenom jsem, ale ne beznadějnej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  10. 10. 2002 22:57

Internet ? ano, pred a po soulozi klidne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  09. 10. 2002 00:40

ja mezi ne patrim a asi bych se mel nechat lecit....:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor