Jakoze doopravdy? Webnode ma NEJHORSI support ze vsech sluzeb, ktere jsem kdy pouzil... pro nekolik zakazniku Webnode bohuzel musim resit a komunikace s nimi je naprosto tragicka. Nikoho tam zakaznik absolutne nezajima, telefon nevedou a reakce na emaily nekolik dni + obri neochota cokoliv resit. Sorry, ale kdyz PR, tak aspon pravdu, ne takovehle nafintene lzi :(
Dobrý den,pokud máte nějaké trable s podporou Webnode, budu rád, když mi dáte vědět, situaci prověřím. Telefonickou podporu poskytujeme pouze prémiovým zákazníkům a pracujeme na tom, aby pro ně bylo číslo lépe dohledatelné. Jak je psáno ve článku, jsme jen lidi a ti sem tam chybují, proto určitě nevylučuji možnost chyby na naší straně, to v žádném případě. Proti označení "nejhorší support ze všech služeb" bych se ale ohradil 🙂 Ondřej UhlířRegionální manažer Webnode
Ohradit se samozrejme muzete, ale to muj skromny osobni nazor na Vas support nezmeni (sluzba jako takova je ale jinak dobra).... Ano, "nasi" spolecni zakaznici jsou ve vasi kategorii premiovych, nicmene si tak bohuzel nepripadaji. Ten telefon je opravdu tragedie. A jeden priklad za vsechny, kdy jsme potrebovali prenastavit pro klienta DNS. Ani po dvou dnech (odeslano bylo z registrovaneho emailu premioveho uctu) nebylo nastaveno, musel jsem se dovolavat podpory na FCB a i tak me technik neskutecne nastval tim, ze nebyl schopny, resp. ani trochu ochotny DNS zaznamy ktere jsem poslal jako snimek obrazovky prepsat do systemu. Nakonec jsem je musel prepsat ja, aby milostpan mohl pouzit ctrl-c / ctrl-v. Jak rikam, od Vaseho supportu (nikoliv produktu) je lepsi se drzet radeji co nejdal. Osobne delam v IT supportu vice jak deset let a kdybych tohle nekde predvedl, tak si k praci ani necuchnu. :(
.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 7. 2017 09:04
PR článek?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.