Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Chrysler Pacifica se už prohání v umělém městě Castle bez jakéhokoliv řidiče

Chrysler Pacifica se už prohání v umělém městě Castle bez jakéhokoliv řidiče

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nechybí ani ovládání pro cestující. Palubní deska je tu jen od toho, aby bylo možné automobil řídit i tradiční cestou.

Nechybí ani ovládání pro cestující. Palubní deska je tu jen od toho, aby bylo možné automobil řídit i tradiční cestou.

Aby měly vozy bez řidiče důvěru, cestujícím vše zobrazují na velkých displejích

Aby měly vozy bez řidiče důvěru, cestujícím vše zobrazují na velkých displejích

Alespoň částečně dobrou zprávou pro Levandowskiho je fakt, že nebude muset nastoupit do výkonu trestu okamžitě. Soudce rozhodl, že za mříže půjde až po odeznění pandemie koronaviru. Reagoval tak na skutečnost, že během ročního domácího vězení prodělal Levandowski dva zápaly plic, a proto mu hrozilo vysoké riziko onemocnění COVIDem-19.

Alespoň částečně dobrou zprávou pro Levandowskiho je fakt, že nebude muset nastoupit do výkonu trestu okamžitě. Soudce rozhodl, že za mříže půjde až po odeznění pandemie koronaviru. Reagoval tak na skutečnost, že během ročního domácího vězení prodělal Levandowski dva zápaly plic, a proto mu hrozilo vysoké riziko onemocnění COVIDem-19.

Minivany Chrysler Pacifica

Minivany Chrysler Pacifica

Nejdále je v testování autonomních vozů v ostrém provozu Google, repsektive jeho odštěpené Waymo.

Nejdále je v testování autonomních vozů v ostrém provozu Google, repsektive jeho odštěpené Waymo.

Chrysler Pacifica se už prohání v umělém městě Castle bez jakéhokoliv řidiče
Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica
Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica
Nechybí ani ovládání pro cestující. Palubní deska je tu jen od toho, aby bylo možné automobil řídit i tradiční cestou.
9
Fotogalerie

Waymo získalo v Kalifornii povolení testovat plně autonomní auta bez řidiče

Waymo, spadající stejně jako Google pod Alphabet, získalo povolení k testování autonomních vozidel v rámci Kalifornie. Tentokrát ale již za volantem nebude muset sedět řidič, který by na celou jízdu dohlížel. Auta budou moci jezdit ve dne i v noci a to včetně rychlostních silnic.

Testování bude probíhat v okolí centrály Wayma, povolení se týká Palo Alta, Mountain view, Los Altos Sunnyvale a dalších částí. Jediné omezení co se týče silnic je, že autonomní vozy nesmějí na silnice s omezením rychlosti na více než 65 mil. Zpočátku budou v automobilech pouze členové týmu Wayma, následně se ale počítá s testováním i mezi běžnými uživateli.

Doposud probíhalo testování pouze s řidičem za volantem, který dohlížel na provoz. Konkrétně v Kalifornii se k podobným testům přihlásilo na 60 různých firem. Od dubna tohoto roku je ale možné podat přihlášku i pro zcela autonomní testy, čehož Waymo využilo.

Jak vypadá svezení s autem od Wayma?

Zdroj: Mashable

Určitě si přečtěte

Články odjinud