Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nechybí ani ovládání pro cestující. Palubní deska je tu jen od toho, aby bylo možné automobil řídit i tradiční cestou.

Nechybí ani ovládání pro cestující. Palubní deska je tu jen od toho, aby bylo možné automobil řídit i tradiční cestou.

Aby měly vozy bez řidiče důvěru, cestujícím vše zobrazují na velkých displejích

Aby měly vozy bez řidiče důvěru, cestujícím vše zobrazují na velkých displejích

Chrysler Pacifica se už prohání v umělém městě Castle bez jakéhokoliv řidiče

Chrysler Pacifica se už prohání v umělém městě Castle bez jakéhokoliv řidiče

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica

Alespoň částečně dobrou zprávou pro Levandowskiho je fakt, že nebude muset nastoupit do výkonu trestu okamžitě. Soudce rozhodl, že za mříže půjde až po odeznění pandemie koronaviru. Reagoval tak na skutečnost, že během ročního domácího vězení prodělal Levandowski dva zápaly plic, a proto mu hrozilo vysoké riziko onemocnění COVIDem-19.

Alespoň částečně dobrou zprávou pro Levandowskiho je fakt, že nebude muset nastoupit do výkonu trestu okamžitě. Soudce rozhodl, že za mříže půjde až po odeznění pandemie koronaviru. Reagoval tak na skutečnost, že během ročního domácího vězení prodělal Levandowski dva zápaly plic, a proto mu hrozilo vysoké riziko onemocnění COVIDem-19.

Waymo testuje robotické taxu třeba na předměstí Phoenixu. Za volantem ale ve skutečnsoti sedí profesionální řidič, který vždy může převzít řizení.

Waymo testuje robotické taxu třeba na předměstí Phoenixu. Za volantem ale ve skutečnsoti sedí profesionální řidič, který vždy může převzít řizení.

Waymo testuje robotické taxu třeba na předměstí Phoenixu. Za volantem ale ve skutečnsoti sedí profesionální řidič, který vždy může převzít řizení.

Waymo testuje robotické taxu třeba na předměstí Phoenixu. Za volantem ale ve skutečnsoti sedí profesionální řidič, který vždy může převzít řizení.

Waymo testuje robotické taxu třeba na předměstí Phoenixu. Za volantem ale ve skutečnsoti sedí profesionální řidič, který vždy může převzít řizení.

Waymo testuje robotické taxu třeba na předměstí Phoenixu. Za volantem ale ve skutečnsoti sedí profesionální řidič, který vždy může převzít řizení.

Nejdále je v testování autonomních vozů v ostrém provozu Google, repsektive jeho odštěpené Waymo.

Nejdále je v testování autonomních vozů v ostrém provozu Google, repsektive jeho odštěpené Waymo.

Minivany Chrysler Pacifica

Minivany Chrysler Pacifica

Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica
Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica
Nyní vozy Firefly nahrazují minivany Chrysler Pacifica
Nechybí ani ovládání pro cestující. Palubní deska je tu jen od toho, aby bylo možné automobil řídit i tradiční cestou.
15
Fotogalerie

Waymo objednalo tisíce autonomních vozů pro svou taxislužbu. Startuje už tento rok

Waymo, spadající pod Alphabet, nedávno ukázalo, jak si představuje své taxi založené na autonomních vozech. Nyní to vypadá, že nezůstane jen u ukázek. U automobilky si firma objednala několik tisíc dalších vozů Chrysler pacifica a připravuje spuštění taxislužby na tento rok.

Zpočátku pro svou taxislužbu využije na šest stovek vozů, které již má z dřívějška, nové kusy by měly dorazit ke konci roku. V provozu bude v americkém Phoenixu, společně s rozšířením flotily ale dojde i k expanzi do dalších měst.

Bohužel, s ohledem na legislativní omezení, bude ve voze stále přítomný zaměstnanec Wayma, který v případě nutnosti zmáčkne tlačítko, aby vozidlo zastavilo. To se ale v budoucnu pravděpodobně změní. Nejdůležitější bude dokázat, že autonomní vozy jsou bezpečné a že lidé jim mohou věřit.

Jak vypadá jízda auta od Wayma v běžném provozu?

Zdroj: Engadget

Určitě si přečtěte

Články odjinud