Vyznejte se v nejprodávanějších noteboocích

Diskuze čtenářů k článku

VladexAndroid  |  09. 12. 2010 00:55  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

zase Acer - zkouseli jste mit nekdy ,,Acer" vice nez rok ? a ten jejich servis !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Remmi  |  09. 12. 2010 01:14  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Od Acer mám už druhý notas po +/-4 rocích používání plus výměna za novější verzi, výkonnější a rozhodně s ním problém nemám a nikdy jsem neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
007uživatel  |  09. 12. 2010 02:11  |  Microsoft Windows XP Mozilla 1.9.2.12

Zákazník bez zkušeností se servisem u Aceru = stále ještě spokojený zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phalanx  |  09. 12. 2010 05:53  |  Microsoft Windows 7 Chrome 8.0.552.215

Nesouhlasím, Acer má v současné době jeden z nejlepších servisů. Velmi špatně na tom byl před 2 lety, ale teď patří mezi ty lepší. Z jaké doby máte své zkušenosti Vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elka1  |  09. 12. 2010 16:59  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.0.8

Tak takovouto zkušenost z minulého měsíce mám já. Na netbooku Aspire One D250 mi u touchpadu přestalo fungovat levé tlačítko a vypadl mi "vrchlík" na levém Ctrl (po 11 měs používání). Ze servisu v Brně mi přišla zpráva, že na reklamaci to nejde a cena opravy 8300 (netbooka jsem před rokem koupil za necelých 7000,-Kč). Dohodli jsme se - neopravovat. Netbook se mi vrátil z NEFUNKČNÍM touchpadem. Po mnoha mailích jsem si od nich koupil novou klávesnici a cover upper (vrchní kryt klávesnice včetně touchpadu) za 1800,-Kč a vyměnil si to sám. Do Brna jediného servisu v ČR již nikdy!!! Nic nepraví a co mohou ještě poškodí a dovolat se u nich ničeho nelze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  10. 12. 2010 00:15  |  Opera 9.80

2 roky říkáš? Zákaznici (nebudu jmenovat) letos na jaře tihle "autorizovaní" šmejdi doporučovali "odepsat" půl roku notebook - "po startu se přehřívá, vadná základní deska, předpokládaná cena opravy cca 12 tisíc" (celý ten krám byl původně za 25). Byla holt blbá, zašantročila záručák a tak tam ještě vyvalila 4 kila za "diagnostiku".
Notebook přitom stačilo rozebrat (ani s tím se hajzli nenamáhali!) a dotáhnout 4 šroubky na chladiči grafiky, které žluťák jaksi zapomněl zašroubovat do desky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phalanx  |  10. 12. 2010 07:20  |  Microsoft Windows 7 Chrome 8.0.552.215

Já to posílám přes obchod + servis PC, takže je vlastně vždycky nasměruju na konkrétní problém Nejspíš u nich záleží na tom, kdo opravu zadává

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2010 10:04 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

moje zkušenosti se servisem Aceru jsou skvělé - odpovídají a vyřizuji vše rychle a ochotně....popravdě nevím, kde na tyto negativismy chodíte.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poool452  |  14. 12. 2010 08:39  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.6.13

Já jenom vím, že totéž říkali hrdí majitelé Acerů před 2 roky.Běžte někam, kde vystavují Acery, třeba do Alzy v Holešovicích, a vemte do ruky jejich výtvory , to úplně stačí. Vedle jsou pro srovnání jiné značky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 12. 2010 09:58 | Microsoft Windows XP IE 8.0

Tak to buďte rád, že nemáte nic od Sony, to byste se asi zbláznil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veigy  |  09. 12. 2010 18:40  |  Microsoft Windows 7 Chrome 7.0.517.44

Nějak nechápu vaši narážku.. notebook sony patří k tomu lepšímu co lze koupit a se servisem sem nemel sebemenší problém (mám 2 notebooky VAIO a v servisu sem byl jednou kuli napájecímu konektoru a jeste mi dali na to novej kryt, kterej byl malinko poskrabanej)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whill  |  09. 12. 2010 22:36  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Rád bych s vámi souhlasil, ale faktem je, že Sony trochu nezvládlo chlazení u nových sérií (má zkušenost - E/F), kde plynulá regulace pomocí levných PWM regulátorů dokáže pěkně hrát na nervy. Navíc do toho různé prohvizdy od chlazení atd. F je velmi slušný multimediál, ale chlazení jej zabilo. Není to jen můj názor, jsou toho plná zahr. fóra a recenze. Nové Sony také trpí na samovolné vybíjení baterie, pokud zůstane v notebooku. Večer to zavřete a ráno máte 10% v tahu. Nové série mají také problémy s pískáním z elektroniky, záplata od Sony ve dormě vypnují určitého úsporného stavu procesoru u mne nezabrala. .. atd atd, ale věřím, doufám, že se poučí, jsou to jinak pěkné stroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2010 09:02 | Microsoft Windows XP IE 8.0

No, myslel jsem si to taky. Po zkušenostech s mechanickou kvalitou Vaia za cca 40000,- a s přístupem servisu mohu výrobky firmy Sony doporučit pouze svým zavilým nepřátelům...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hupetr  |  09. 12. 2010 01:23  |  Microsoft Windows Vista IE 8.0

Zkoušeli,mám Acer Aspire 3103 WLMI již 5 let a funguje stále skvěle, jen optická mechanika již nenačítá některá CD (DVD načte všechny) a baterie vydrží asi 45 min. Dokonce i výkon mi po 5 letech dostačuje (Win Vista HP SP2,office, autocad, solid works,catia, net, video...). Doma má další dva LCD monitory Acer (22 (3 roky) a 24 palcu (rok a pul)) a nemůžu si stěžovat...Chvíli jsem měl notebook od HP ale šel pryč kvůli přehřívání a nadměrnému hluku větráku...Toť mé zkušenosti s touto lidmi tak uráženou značkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hupetr  |  09. 12. 2010 01:28  |  Microsoft Windows Vista IE 8.0

A ještě když tak urážíte ten servis...Kamarádovi odešel v ntb disk tak se s nimi domluvil po emailu a poslal jim disk poštou a světe div se, za 4 dny mu přišel nový...Ani nemusel nikam posílat celý ntb, stačilo oskenovat záručák...Takže asi tak..A teď se do mne pusťte:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DirtyKing  |  09. 12. 2010 07:23  |  Microsoft Windows 7 Chrome 8.0.552.215

Jasně, to je opravdu super servis! A teď který to dnes nedělá, hlavně že Acer s tím přišel jako jeden z posledních!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TheSkeletoN  |  09. 12. 2010 06:38  |  Microsoft Windows 7 Chrome 8.0.552.215

No podle vlastních zkušeností má Acer servis skvělý.. Pro notebook si přijeli a za pár dní ho zase dovezli.. Ani na poštu jsem nemusel .. (a to nebydlím v Praze )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DirtyKing  |  09. 12. 2010 07:24  |  Microsoft Windows 7 Chrome 8.0.552.215

Jasně, hodnocení servisu, protože si proto přijedou a zase to přivezou, navíc tohle dělají všichni, ale záleží na záruce. Pane, jste jednička!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TheSkeletoN  |  09. 12. 2010 15:42  |  Microsoft Windows 7 Chrome 7.0.517.44

Asi jsem měl zdůraznit to "za pár dní".. U některých firem si zboží nechají třeba měsíc .. Navíc vše proběhlo bez problému a zaměstnanci servisu byli velice ochotní. Tomu říkám dobrý servis..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katikakus  |  09. 12. 2010 10:50  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.12

Tohle je snad normalni minimum.
Ja mam Fujitsu Lifebook, servis jsem nastesti nepotreboval, protoze slape jako hodinky, ale kdyby neco, tak vim, ze servisak prijede do druheho dne rovnou ke mne domu a opravi rovnou na miste bez cekani. Tomu rikam skvely servis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DrFreeze  |  14. 12. 2010 09:44  |  IE 8.0

Pozor, toto ale určitě není standardní záruka F-S! Podle toho co píšete by se toho někdo mohl chytit a pak se velmi divit.
Každý kupující by měl mít na paměti, že v zásadě lze mít tři typy záruk: 1. přines k prodejci a za 1 - 30 dní si to zas odnes. 2. domů přijede kurýr a za 1 - 30 dní doveze zpět. 3. následující pracovní den od nahlášení přijede domů technik a závadu (vy)řeší.
Pokud vaše podnikání silně závisí na notebooku, nevolil bych nic jiného než 3 (výše příplatku většinou nebývá nijak tragická a určitě se vyplatí). Pokud u vybraného modelu toto není nabízeno, nebrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 12. 2010 07:30  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Zkušenosti se servisama jsou různé a to u všech značek. U Aceru se dá na spoustě věcí domluvit, Asus servis je ok, ale prostě je moc velikej a tak to tam jede podle nalajnovaných pravidel a nikdy jinak. HP servis v Sezimáku je občas loterie - slova technika že už neví co s tím má dělat hovoří za vše.
Naopak servis MSI je dobrej, i když se ntb posílají do Polska, Penta je už nedělá. Asi nejhorší je servis u Sony, notebook dělají buď v Kapschi a nebo to putuje od čerta k ďáblu do Něměcka - hrůůůza!
Acer si sice stále drží nálepku hrozného výrobce, ale díky tomu jak je velkej tak třeba výměny prasklých displejů (nebo obecně pozáruky) trvají několik dnů. Nálepka je to neopodstatněná a patří k živě.cz koloritu jakých jsou tady desítky.
dejv
PS. Nemám notebook, komunikuji ovšem se servisy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hupetr  |  09. 12. 2010 11:35  |  Microsoft Windows Vista IE 8.0

K tomu praskání displejů...Viděl jsem spoustu acerů (když jsem se ještě pohyboval v prostředí VŠ a na kolejích) a žádný neměl prasklý displej/panty...Zato jedna modelová řada Asusů...:) Tam byl neprasklý plast výjimkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ghurtik  |  09. 12. 2010 09:51  |  Linux Firefox 3.6.12

Jako nekdo kdo se v blizke budoucnosti mozna bude muset pre-orientovat z desktopu doma na notebook doma, jsem za tento clanek velmi vdecen!
Kazdy stripek informaci je dobry :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  09. 12. 2010 11:06  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.12

Byl bych opatrny. Clanek defakto opakuje/shrnuje marketingove a letakove informace. Realita byva casto jina nebo dokonce drsna a notebook prezentovany jako neco extra ze specialnich materialu je ve skutecnosti poruchova prumerna plecka navlecena do libiveho kabatu (typicky napr. nektere multimedialy od HP atp). Relevantnejsi informace najdete v recenzich nebo v mistnich forech zamerenych na notebooky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ghurtik  |  09. 12. 2010 11:12  |  Linux Mozilla 1.9.2.12

No tak to je samozrejme. Chtel sem hlavne poukazat na to, ze kazdy vyrobce ma svoji logiku znaceni produktu a pro cloveka neznaleho modelovych rad je v tom - panove prominou - pekny svincik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky