aldik7
21. 5. 2015 • 19:58

Jestli se to teda někdy dostane do ostrého provozu, tak to zpoplatní určitě (buď paušálně, nebo za dotaz. Prvních třeba 5 dotazů měsíčně by mohlo být zdarma).
V bezplatném režimu (a možná i placeném, když by si Seznam vhodně nastavil cenu) by to asi brzo položilo placenou linku 1188 😀 Nebo ne položilo, k ní stačí telefon, k tomuhle potřebuji internet, ale alespoň by to mohlo tomu provozovateli pěkně zavařit :)

it.zachvat
21. 5. 2015 • 15:03

Nejefektivnější je asistent fero 😀
http://goo.gl/qSNjye...

Ondřej Majer (adyeacz)
Ondřej Majer (adyeacz)
20. 5. 2015 • 22:51

No po pravdě si to dovedu představit i jako bezplatnou funkci, která bude k něčemu, ale určitě ne, aby mi to radilo s časem a počasím. Dovedu si to představit i jako placenou službu třeba za sympatických 99,- měsíčně, kdy by tam člověku oslovili s poptávkou několik firem, levně za člověka nakoupili věci do kanclu, poskytli např. kontakty na 5 jednatelů z určitého oboru k oslovení, zajistili zaměstnancům ubytování do xxx Kč... to by zvláště malým podnikatelům ušetřilo čas, případně náklady na pomocnou sílu. Samozřejmě by to třeba preferovalo firmy, které se prezentují na firmy.cz, nebo si platí zbozi.cz... ale znám plno lidí, co prostě nemají čas moc řešit a tak nakoupí věc klidně 2x dráž než se dá, plno věcí nechají na zaměstnancích kteří toho akorát zneužijí... proč ne. Podle mě tím ale Seznam zamýšlí jinou věc - buď testuje, kolik by zvládli operátoři obsloužit lidí a dělají si nějakou statistiku, aby to následně nasadili pro určitou službu a nebo je zajímá na co se bude nejvíce lidí ptát a na to následně třeba udělají nějakého průvodce či automatizovanou appku.

bigsam72
20. 5. 2015 • 16:45

Kolik je hodin v Taipei ? Momentalne je tam 23C 🙂

karprox
20. 5. 2015 • 16:42

Tip - snaha zmapovat které oblasti by měl robot zvládat. (Na co rozumného se tak lidé mohou ptát, co budou od asistenta vyžadovat za službu). Vidím to jako první, nebo spíše jednu z prvních etap vývoje. Zároveň lze analyzovat které prostředky a s jakou úspěšností lidský asistent využil.

baytik
20. 5. 2015 • 16:19

Idealni funkce pro budouci outsourcing do Bangalore 😉 (nebo alespon nekam na Slovensko 🙂

S1913
20. 5. 2015 • 16:07

Místo toho, naučit lidi hledat a používat internet, tak zaměstnáme milion pracovníků a budeme to dělat za ne 🙂Neuvěřitelný plýtvání lidským potenciálem.

Nechic
20. 5. 2015 • 15:27

Na druhé straně sedí tým lidí a mluví do Androidu, iPhonu a WP a pak přeposílají výsledek 😀

Roman Vronek
20. 5. 2015 • 13:38

Autor si ani neuvědomil, že jde o kopii amerického startupu Magic ( http://getmagicnow.com/... ). http://techcrunch.com/2015/02/23/magic-is-a-sta... ... Ale proč by měl autor Živě všeobecný rozhled? Od toho má přece nás, své čtenáře!

Jan Kadeřábek
20. 5. 2015 • 13:25

Vypněte mozek, zapněte Asistenta.

Pavel Vančák
Pavel Vančák
20. 5. 2015 • 13:06

A já myslel, že Apríla už bylo ...

Jakub32
20. 5. 2015 • 12:29

Pokud internet u nás používá 6 mil lidí a seznam okolo 3 mil.
Řekněme, že tohle bude oblíbená služba a bude ji využívat 1mil lidí každý den, třeba tak jeden člověk každé 2 hodiny v největším provozu.to je 500 000 žádostí za hodinu.Kdyby ten operátor byl schopnej odpovědět na 100 za hodinu, pořád by seznam potřeboval každý den 5000 zaměstnanců ne?Není to trochu moc?

traveller
traveller
20. 5. 2015 • 12:11

Trochu mi to připomíná Cimrmanovu živou kopírku.... že by inspirace od něj 🙂

Hawkey1234
20. 5. 2015 • 11:50

Myslím, že tohle opravdu není budoucnost, leč pro důchodce to může být zajímavá funkce.. ale nevěřím tomu, že se nebude zneužívat..stačí když vím z vyprávění, jak to chodí na 1188 během nočních směn a to prosím docela dost za hovory platíte. když toto bude zdarma, nevím nevím..

Noclaf
20. 5. 2015 • 11:24

Určitě si přečtěte

Články odjinud