Jestli se to teda někdy dostane do ostrého provozu, tak to zpoplatní určitě (buď paušálně, nebo za dotaz. Prvních třeba 5 dotazů měsíčně by mohlo být zdarma). V bezplatném režimu (a možná i placeném, když by si Seznam vhodně nastavil cenu) by to asi brzo položilo placenou linku 1188 😀 Nebo ne položilo, k ní stačí telefon, k tomuhle potřebuji internet, ale alespoň by to mohlo tomu provozovateli pěkně zavařit :)
Nejefektivnější je asistent fero 😀http://goo.gl/qSNjye...
No po pravdě si to dovedu představit i jako bezplatnou funkci, která bude k něčemu, ale určitě ne, aby mi to radilo s časem a počasím. Dovedu si to představit i jako placenou službu třeba za sympatických 99,- měsíčně, kdy by tam člověku oslovili s poptávkou několik firem, levně za člověka nakoupili věci do kanclu, poskytli např. kontakty na 5 jednatelů z určitého oboru k oslovení, zajistili zaměstnancům ubytování do xxx Kč... to by zvláště malým podnikatelům ušetřilo čas, případně náklady na pomocnou sílu. Samozřejmě by to třeba preferovalo firmy, které se prezentují na firmy.cz, nebo si platí zbozi.cz... ale znám plno lidí, co prostě nemají čas moc řešit a tak nakoupí věc klidně 2x dráž než se dá, plno věcí nechají na zaměstnancích kteří toho akorát zneužijí... proč ne. Podle mě tím ale Seznam zamýšlí jinou věc - buď testuje, kolik by zvládli operátoři obsloužit lidí a dělají si nějakou statistiku, aby to následně nasadili pro určitou službu a nebo je zajímá na co se bude nejvíce lidí ptát a na to následně třeba udělají nějakého průvodce či automatizovanou appku.
Kolik je hodin v Taipei ? Momentalne je tam 23C 🙂
S kocovinou se to stane snadno, třeba asistent prokalil celou noc 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2015 18:26
Tip - snaha zmapovat které oblasti by měl robot zvládat. (Na co rozumného se tak lidé mohou ptát, co budou od asistenta vyžadovat za službu). Vidím to jako první, nebo spíše jednu z prvních etap vývoje. Zároveň lze analyzovat které prostředky a s jakou úspěšností lidský asistent využil.
Idealni funkce pro budouci outsourcing do Bangalore 😉 (nebo alespon nekam na Slovensko 🙂
Místo toho, naučit lidi hledat a používat internet, tak zaměstnáme milion pracovníků a budeme to dělat za ne 🙂Neuvěřitelný plýtvání lidským potenciálem.
Na druhé straně sedí tým lidí a mluví do Androidu, iPhonu a WP a pak přeposílají výsledek 😀
Autor si ani neuvědomil, že jde o kopii amerického startupu Magic ( http://getmagicnow.com/... ). http://techcrunch.com/2015/02/23/magic-is-a-sta... ... Ale proč by měl autor Živě všeobecný rozhled? Od toho má přece nás, své čtenáře!
To když si s někým normálně chatuji a on udělá, oč jej poprosím, je kopie něčeho? To snad nemyslíte vážně. Takovou službu nabízí kde kdo, už před lety to měl třeba Active24, na stránce vyskočilo okýnko a ozval se živý operátor. Na tom nic není, to je zkrátka chat.
Aha a proč z toho startupu Magic byla před pár měsíci vyplesklá všechna americká média a proč naraisovali desítky milionů dolarů od investorů?Když je to přece obyčejný chat?! 3-[B-]
To já nevím. Já rozhodně vyplesklý nebyl. Koneckonců, něco dost podobného, s živými operátory, měl snad i Google a ukončil to pro nezájem. O Cimrmanově informačním šapitó ani nemluvě.
Hlavně ze museli do nadpisu nacpat tu Siri. Ikdyž v článku píše "konkurence pro Siri, Cortanu nebo Google Now" do nadpisu proste dáme něco o Applu jinak by to nikdo ani necet...
Vypněte mozek, zapněte Asistenta.
Treba zkousej nejakej dotacni program EU --> zamestnejte idiota ... Idiot bude klofat dotazy do Watsona 😉 a odpovidat .. teply lidsky kontakt ...
A já myslel, že Apríla už bylo ...
No on chtěl trollovat Seznamáky ...
Pokud internet u nás používá 6 mil lidí a seznam okolo 3 mil.Řekněme, že tohle bude oblíbená služba a bude ji využívat 1mil lidí každý den, třeba tak jeden člověk každé 2 hodiny v největším provozu.to je 500 000 žádostí za hodinu.Kdyby ten operátor byl schopnej odpovědět na 100 za hodinu, pořád by seznam potřeboval každý den 5000 zaměstnanců ne?Není to trochu moc?
Zpoplatní se to nějakým měsíčním paušelem tak 3kila na měsíc 😁
to by tam ale uz museli byt iba operatory, na webke, 18-25r a v plavkach, i v zime 😀
Služba Magic, kterou Seznam tímto kopíruje, je živa z provizí. Když existuje škálovatelný obchodní model, klidně se může najmout 5 000 zaměstnanců.
Doufám, že to takto fungovat nebude, tím by se ze zajímavé služby stala silná komerce, i když co dnes není... Takže při dotazu na dobrou restauraci mi bude nabídnuta ta restaurace, která dohodí nejvyšší provizi a nikoliv ta, která má nejlepší recenze a nabídku... 3-[
Budou zaměstnávat brigádníky, kteří to budou dělat z pohodlí domova
Trochu mi to připomíná Cimrmanovu živou kopírku.... že by inspirace od něj 🙂
Pane traveller,měl jste asi na mysli "Cimrmanovo informační šapitó"."Živou kopírku" simulují dnes jiné přístroje.
Jednoduchá otázka tipu ....mě by hanba fackovala pan redáááktor :-O.. (už opravil😐)Šotky....v odpovědi dostal jednu odkaz personální náklady více hodí mzdové trol se píše se dvěm L ty šašku
Názor byl 4× upraven, naposled 20. 5. 2015 12:27
Autor je ubožák a raději schoval ten můj názor B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2015 12:25
Myslím, že tohle opravdu není budoucnost, leč pro důchodce to může být zajímavá funkce.. ale nevěřím tomu, že se nebude zneužívat..stačí když vím z vyprávění, jak to chodí na 1188 během nočních směn a to prosím docela dost za hovory platíte. když toto bude zdarma, nevím nevím..
To uz je zase 1.4.?
Není přesto David Polesný píše jako prase co vyšlo ZŠ Praktickou 😐
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.