Vývoj cen hardwaru 5. týden - ceny zrovna neklesají, staré paměti zdraží

Diskuze čtenářů k článku

Filcka  |  27. 01. 2004 08:41  | 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirekl  |  27. 01. 2004 09:17  | 

jestli to neni tim, ze je dost casto nejlevnejsi
nevim, jak je to s vyrizovanim reklamaci ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 01. 2004 10:13  | 

Reklamoval jsem 2x a vse probehlo bez problemu. Bud opravili nebo vymenili.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  27. 01. 2004 11:04  | 

Taky je zčasu na čas chodím finančně podpořiť, , zatím jsem tam nic nereklamoval.
Reklamoval jsem však RAMku v nedalekém PC diskontu a můžu zodpovědně prohlásit, že větších kokotů v Mariánských Horách bys těžko pohledal...Hlavně ten fousatej prďola, který vypadá jak George Cloney, ten mě pěkně nasral. Od těch dob tam ani nepáchnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whill  |  27. 01. 2004 20:33  | 

Mno ja s vami panove bohuzel nemohu souhlasit. Alfa Computer ma mozna dlouhodobe v prumeru nizsi ceny, ale podle toho take vypada jejich zakaznicka podpora. Verte mi, ze jsou schopni delat problemy i s obycejnou PS2 mysi a tvrdit vam, ze ty spretrhane dratky jste si vymyslel nebo ze je dokonce problem ve vasem pocitaci. Takova vec dokaze michnout, zvaste pokavad tu mys maji mesic a reknou vam, ze se to u nich NEPROJEVILO, coz je absolutni kravina, protoze po celou dobu reklamacky byla k onomu PCcku pripojena do PS2 jina mys absolutne bez jakychkoliv problemu. Navic pretrhane draty se projevovaly s reklamovanou masi i na jinych PC, takze jsem absolutne vyloucil, ze by mohlo jit o problem konkretniho PCcka.

Nejsou to bohuzel jen me spatne zkusenosti s reklamacemi u teto firmy a z okoli jich znam desitky, dnes uz mozna i stovky. Nekolikkrat jsem se presvedcil o absolutni drzosti reklamacnich techniku, kteri beztak reklamovanou vec ani nedrzeli v ruce. Jako perlu uvadim tento vyrok: "CD-ROM mechanika nemusi precist vsechna LISOVANA CD" ...no, myslim, ze to nepotrebuje komentar, ale pokracovani stoji za to... "Pokud mne to precte moje CD a nebude to cist jen to VAMI PODSTRCENE CD, tak vam to neuznam" ...skutecne skvely pristup k zakaznikovi, a to uz opomijim to, ze ono "MNOU PODSTRCENE CD" bylo zcela v poradku - a samozrejmne bylo lisovane. Kdyby dotycny neco takoveho vypustil za predpokladu, ze mluvime o palenych CD, neni o cem mluvit... ale takto. Mechanika navic mela problemy i s jinymi lisovanymi CD, a u nekterych se "necteni" projevovalo dokonce nahodne, ale preci sebou nebudu nosit cely balik CDcek...

Dalsi veci je to, jakou davala tato firma zaruku na urcita zbozi pred zavedenou 2-letou zarucni lhutou. Tehdy jsem se tam ptal na CD-RW TEAC CD-W524E, na kterou TEAC daval garantovanou 2-letou zaruku. Kdyz jsem se ptal, proc poskytuji pouze PUL roku, dostal jsem suchou odpved: "My na vypalovacky davame vzdy pul roku". Toto je skutecne uzasne.... muze mne nekdo sdelit proc? ...ze by slavna Alfa nakupovala zbozi 2. a 3. kategorie? ...nekdy mam pocit, ze ano. Vypalovacku jsem si pote koupil asi o 200Kc draz v Comforu, ale 2-letou zaruku jsem dostal bez jakychkoli vyhrad, a presne takto si predstavuji solidni firmu. Pokud se jedna o Ostravu, doporucuji take firmu ABM Morava (nejlepe velkosklad), kde jsou neuveritelne ochotni pracovnici a s reklamacemi nejsou vubec zadne problemy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerzinskij  |  27. 01. 2004 20:49  | 

Taky jsem s nima mel podobny problem. Jsou to tak 4 roky. Koupil jsem si tam disketovou mechaniku znacky nec a s polovinou mych disket piskala a necetla je. Tak jsem ji sel reklamovat a rekli mi, ze s jejich disketou to nepiska a na mych deset disket rekli, ze jsou buhvijakeho puvodu. Mimochodem to piskalo i na originalky widli 3.11 microsoftu. Tak jsem disketovku vyhodil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  28. 01. 2004 07:04  | 

S tou půl letou zárukou to bohužel nedělal jen Alfa Comp - třeba na cyklokomputery CatEye výrobce poskytoval mezinárodní 2 letou garanci...tzn- že si mohl uplatňovat kdekoli na světě... U nás to bylo v mnoha prodejnách jen půl roku....
Včera jsem si koupil futrál na videokameru - HAMA - je na něm napsáno ZÁRUKA 10 let...myslíš, že s tím u nás někde uspěju?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whill  |  28. 01. 2004 22:14  | 

...mno, at uspejes nebo ne, do te doby ta firma stejne nebude existovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  28. 01. 2004 09:28  | 

Jsem taky dlouholetým zákazníkem AlfaComputeru.
Zámým jsem tam občas kupoval nějaký hardware a občas ho také i reklamoval... Uplatňoval jsem reklamaci asi 5ti HDD, síťovku, procesor (AMD K6-2 350MHz), RAMku, CD-RW médium (kuriozita ),... To vše v průběhu asi 3 let a vždy bez jakýchkoliv problémů.
Kvůli těm HDD mě tam už asi nemají moc rádi, ale já za ty zpropadené vady nemůžu...
Co mi v Alfě vadí, je malý sortiment a neaktuálnost. Mají asi jen 3 typy CRT monitorů a AthlonXP 3200+ tam bude tak za půl roku. Je to hold politika firmy. A nutno dodat, že úspěšná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 01. 2004 00:24  | 

Netvrdim, ze nekdo muze mit odlisne zkusenosti, jen jsem sdelil sve osobni a pozastavil se nad politikou firmy Alfa Computer. Samozrejmne netvrdim, ze tento pristup praktikuje pouze Alfa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whill  |  29. 01. 2004 00:25  | 

Netvrdim, ze nekdo muze mit odlisne zkusenosti, jen jsem sdelil sve osobni a pozastavil se nad politikou firmy Alfa Computer. Samozrejmne netvrdim, ze tento pristup praktikuje pouze Alfa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whill  |  29. 01. 2004 00:26  | 

omlouvam se za prispevek se jmenem "Martin", ten sem nepatri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  29. 01. 2004 13:44  | 

No kdo se chová tržně nakupuje v ALFACOMPUTER, zde jsou ceny téměř velkoobchodní. Mají zúžený sortiment, ale dobře vybraný, takže vždy nakoupím. Technici jsou vstřícní, také jsem reklamoval, reklamace byly oprávněné vrátili peníze a ještě se omluvili. Někteří zákazníci reklamuji neoprávněně, pak nemají nárok na výměnu zboží nebo vráceni peněz. U mne je plná spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vigo  |  27. 01. 2004 08:58  | 

Kam zmizel cenik Creative Distribution?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  27. 01. 2004 10:16  | 

Je pryč, prostě jsme se rozhodli. Jejich ceník neobsahuje kódy zboží pro snadné vyhledávání, přednost tedy dostaly ceníky s kódy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  27. 01. 2004 09:08  | 

Zvláštní že? Dolar jde dolů, leden představil hned několik novinek snad ze všech oblastí HW. A zatímco normální logicky uvažující člověk by řekl, že toto pomůže zlevňovat, tak se zdražuje... Kocourkov s.r.o 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  27. 01. 2004 11:07  | 

Dolar jde dolů? Od kdy, prosím tě? Včera přece ještě posiloval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky