Vysokorychlostní internet dobývá Českou republiku

Diskuze čtenářů k článku

Zdeněk Kriivka  |  16. 03. 2008 22:57

Dobry vecer...nema nekdo zkusenosti s VOlny internetem extra?premyslim o koupi...vyuzivam internet hlavne k hrani online her...nema tu nekdo s ttim zkusenosti...dyztak mi prosim napiste na zd.krivka@seznam.cz

Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kellys2  |  31. 01. 2008 09:53

Mám od 802 vysokorychlostní internet přes optiku 10mb za 475kč měsíc. Zatím nejlepší služba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.pcspace.sk  |  22. 01. 2008 17:10

sprava o stave slovenskeho internetu

http://www.pcspace.sk/content/view/1165/32/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2008 07:33

adsl je k smichu hlavne kvuli UL,je to des bes...navic pokud bezne shit modemy (zyxel apod) zatizis vicero spojenimi,de to cele do sratchek,vice paketu se ztrati nez projde,rychlost v podstate nulova,GTS ani O2 se k nicemu nechteji znat,prej z jejich strany secko ok,takze vse ok ale nejede to sluzba jak vino...

kdyby se tak nesralo a zvedl se UL,chvalim a zkousnu i nutnost O2 pausalu.S takovouhle rikam fuy fuy a ziji si dal na wifi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 01. 2008 19:28

http://rychlost.cz/sys/result/81.201.60.156/1200593919/7ac987a105/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hl2run  |  17. 01. 2008 15:49

Toto je podla Vas internet ?

http://hl2run.blogspot.com/2007/12/o-doke-optika.html

Toto je internet !

Ziadne FUP a 24 hodinova zadarmo podpora (nie ako nas Slovak telecom coi T-com kde platite za minutu 8 korun).

100 minut volnych telefonovania zadarmo kazdy mesiac, WiFi router, doslova za babku !

100% stabilita !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  17. 01. 2008 15:46

Broadband mělo v 1. kvartálu 2007 v EU 42 % domácností, v ČR to bylo ale jen 28 %. Líp na tom bylo i Estonsko s 48 %, Slovinsko s 44 %, Lotyšsko s 32 %, Litva s 34 %, Maďarsko s 33 % a Polsko s 30 %.

Počet domácností připojených broadbandem stoupl meziročně v EU z 30 % na 42 %. Přitom například v Nizozemí stoupl meziročně podíl broadbandu z 66 na 74 %! Český meziroční nárůst z 17 na 28 % je srovnatelný s estonským z 37 na 48 % nebo maďarským z 22 na 33 %, ale zaostávající za slovenským z 11 na 27 %, německým z 34 na 50 %, irským z 13 na 31 %, litevským z 19 na 34 %...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 01. 2008 15:09

To se napíše dostanete 4 MBit za paušál a když skutečně chcete dlouhodobě využívat 4 MBit, tak Vás označí za pijavice a že jste škůdce a kdesi cosi, že traffic do zahraničí je drahý a že pustit to 4Mbit napořád, že by jim nezbylo ani na toaletní papír, atd, atd a že stejně nejde nakoupit konektivita tak, aby každý, kdo si zaplatil 4Mbit měl skutečně 4Mbit furt, atd, atd.

Skutečnost je taková, že vysokorychlostní internet dobývá ČR leda tak na papíře a skutek utek. Většina čelních poskytovatelů pro lidi, kteří skutečně ten vysokorychlostní internet využívají, aplikují různé omezení, ale ať žije vysokorychlostní internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 13:39

100mbit = 300kč/měs. a ted závidte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 17. 01. 2008 13:58

S reálnou agregací 1:1?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  17. 01. 2008 14:35

jistě 1:1

ale myslel milibit - mbit, nikoliv Megabit - Mbit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 16:58

To máte nějak draho na kolejích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clarkexxxx  |  17. 01. 2008 12:15

Orange ADSL v UK: az 8Mbit/s, po 22:00 a o vikendech bez datoveho limitu, £23/mesic, wifi router a volani na pevne linky temer do cele evropy a USA zcela zdarma. To jen tak pro srovnani cim nas tady krmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 01. 2008 13:16

,čili v NEbanánové zemi na to maká 2-3 hodiny.

HOWGH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  17. 01. 2008 11:27

Koukám že je to tu samý chytrý Hurvínek.

Co by jste nechtěly? Maličtí čecháčkové ubozí chudáčci. 20Mbit s neomezeným za 5 korun?

Já tedy rozhodně nemám požadavky jako vy.

Ale představoval bych si že by dnes měl být standart dejmetomu ať nežeru 128/128 pro připojení internetu paušálně zdarma - ať pevná nebo vzduchem, zkrátka kdekoliv, dostupné prostředky na to v naší bananové republice jsou.

A pro běžného domácího uživatele tedy i náročného si myslím že docela postačí 4096/1024 s limitem 30GB na měsíc a hlavně omezí nemocné sosače kteří jen zbytečně zatěžují sít.

A za cenu 500,- Tak jsem spokojen a mlčím. No a když by chtěl někdo stahovat neomezete tak by si připlatil.

No a že by ještě byla možnost třeba připlacení pro krátkodobou aktivaci a dynamické navíšení rychlosti stahování pokud třeba stahuje nějakou online hru kde se velikost pohybuje třeba i okolo 5GB dat.

Ale jinak jediné co mi nejvíce vadí je hlavně nechutná předraženost poskytování služeb internetu přes ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  17. 01. 2008 12:26

jestli ten hurvínek spíš nebudete vy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  18. 01. 2008 01:41

Co bychom chteli ?

Alespon to co maji na slovensku a taky za ty jejich ceny...Kdyz rikaji ze je Slovensko zaostalejsi jak CR tak bych cekal ze se to tady trosku rozhybe...Nevite jestli se da v Ostrave pripojit pres optiku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  17. 01. 2008 11:06

Tedy jsem se těšil na nějaké informace, ale koukám že jste čím dál trapnější, jen proto aby jste byly čtenější si vymýšlíte trapné a lživé titulky k článkům.

Možná by jste se měli podívat na situaci jinde a porodovnat také cenu připojení dle kupní síly občana. To co je u nás nabízeno, je tak akorát předražený ADSL internet. Navíc uvádíte neuplné ceny, což je sprosté. Za tuhle cenu ADSL zkrátka nedostanete, musíte zaplatit ještě zlodějům od O2. Jo chápu ono to takhle hnedle oproti cenám od kabelových televizí hnedle jinak vypadá.

No ale za rok používání internetu normální člověk zaplatí oproti tomu kabelovému internetu navrch 3600,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 17. 01. 2008 11:11

Hned druhý odstavec první kapitoly článku zní:

"Ke zprovoznění ADSL potřebujete pevnou telefonní linku a běžný telefonní paušál O2. Mnozí poskytovatelé ADSL nabízí k internetu také vlastní telefonní služby."

Nepovažoval jsem za nutné zmiňovat to na každé stránce, jelikož je to typický znak ADSL.

V dalším článku se budeme samozřejmě věnovat i jiným typům připojení, takže na své si příjde každý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  17. 01. 2008 11:37

Ano napsáno je, ale myslím že oba máme dostatek znalosti z psychologie reklamy a informace, a drtivá většina čtenářů toto bude ignorovat neuvidí to.

Ano nejdená se o reklamu, nicméně ijste zdělovací médium a informace by jste měli podávat pokud možno přesné a co nejvíce pravdivé.

Já si vás stále považuji jakožto seriozní, tak bych přeci jen od vás očekával trožku etičtěji sepsané články a do těch tabulek bych uvedl ještě +299,- za paušál telefonní linky. A titulky nadepisoval normálně a ne jako nějaký bulvár ala blesk apod.

Nicméně ohledně paušálu se dá zařídit i to že platíte cca 237,- pokud nemáte telefom ani přístroj fyzicky. Jelikož já si třeba nechal jen převádět telefonní linku tak platím jen toto. Telefoní služby už vůbec nepoužívám. Nicméně pořád je to celková cena internetu nějakých 910,- korun měsíčne a když bych to měl srovnat s ekvivalentem třeba UPC tak docela rozdíl.

Nicméně i tak paušál je z mého hlediska jen sprosté okrádání a nějaká udržba o té bych nehovořil, a i nějakou modernizaci? Stále jsem připojen přes staré komunistické kabely.

Jinak vás též chválím za vaši aktivitu v diskuzích, je to potřeba, reagovat a též i částečně moderovat aby z toho nevznikl absurdistán a diskuze byla slušná a pokud možno držela se tématu článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 17. 01. 2008 11:45

Diskuze ohledně připojení k internetu bude vždy plná vášní, stejně jako články o Firefoxu a Linuxu. V příštích dílech chceme samozřejmě pokrýt všechny možnosti připojení k internetu u nás. Začali jsme s ADSL, jelikož je to v základním pokrytí stále nejdostupnější cesta k trošičku rychlejšímu internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  17. 01. 2008 10:54

no u nás je optika 10 Mbit za 490 kč/měsíc nebo za 550 včetně veřejné IP bez omezení

zaplať pán bůh za to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  17. 01. 2008 10:55

a upload je 1 Mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Enforce  |  17. 01. 2008 10:36

Redakce Živě nezlobte se na mě, ale už nadpis článku pořádně zavání neobjektivitou. Co je to za ADSL když jsem nucen platit Telecomu potažmo O2 za hlasové služby základní tarif, který nepoužívám? V oblasti kde bydlím není, žádné jiné připojení, které by stálo za zmínku. Mám již přes rok Internet Expres Extreme 4 M platím cca 1350 Kč měsíčně za net plus základní hlasový tarif který nechci! ALE MUSÍM HO PLATIT. Jsou to další 4 stovky. A já se ptám proč toto není v článku zmíněno? Bohužel nemůžu přejít k Českým radiokomunikacím a dalším, kteří nabízí holé ADSL bez hlasového paušálu jako zloděj O2, protože prostě to u mě linka neumožňuje. Takže prosím redakce Mrtvě, pište objektivněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2008 13:20

nj a to jsem se ptal primo v prodejne O2, proc nemaji nabidku bez telefoniho poplatku a oni me tvrdili, ze jim to CTU zakazal, kvuli konkurenci

Jestli jim to opravdu zakazali ... to musela byt pekne tucna obalka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jotopír  |  17. 01. 2008 10:34

Nevíte někdo, proč všichni maj tak strašně pomalý upload? Všichni se honí za rychlostí, ale berou v potaz jen download. Přitom doma mám 2Mb a v práci 10Mb a subjektivně nepozoruju žádný rozdíl, rychlost je stejně limitována rychlostí druhé strany. Ale nějakývh 256kb nebo dokonce 128kb upload je naprosto nepoužitelný. Já mám doma 512kB (radiokomunikace, proto jsem si je vybral) a i to je zoufale pomalý, poslat 100M fotek do minilabu je na hodinu. Proč linka 1Mb/1Mb je mnohonásobně dražší než 2Mb/256kb? Je k tomu nějaký technický důvod? Nebo jen poskytovatelé chtějí donutit lidi, co používají net k práci a potřebují solidní upload aby si připlatili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr3  |  17. 01. 2008 12:56

vime...

Protoze prachy. Je to jako vsude. Proc by ti najednou davali to nejlepsi co maji, kdyz ti muzou postupne prodavat sracky a s kazdym "zlepsenim" te znovu promasirovat, jak jsou nejlepsi a jak pro tebe delaji prvni posledni, chudacci.

Jinymi slovy: protoze prvotnim zajmem firmy neni uspokojit zakaznika (ten stejne nema kam utect), ale namastit si kapsy.

"Vona je to dost sracka, ale na tom nezalezi, protoze reklama se udela tak jako tak a lidi si to stejne koupej"

(Tri Sestry, EMI)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 09:44

Mám O2 Extreme 4096 a platím z paušálem a pevnou ip 2000 kč a chtěl bych se zaptat, jaké jiné ADSL připojení mi radíte? Nejlépe bez paušálu, jelikož z tel. nevolám. A také bez omezení. Další otázkou je, která z těchto společností má bezproblémový chod. Docela se mi zamlouvá nabídka Českých radiokomunikací a to Premium ADSL 4096 4096 kb/s 512 kb/s bez limitu za 1 010 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 10:04

Kurňa, tak ani České radiokomunikace ani volny ty jejich bez limitní nejdou na mém čísle. Jedině GTS Novera, ale té zase nevěřím. A nemá tak zajímavé ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T2  |  17. 01. 2008 09:33

ADSL uz prezity. Navic v podminkach monopolu v CR bude stat dycky za prd. Naroky na kvalitu a stabilitu pripojeni se zvysuji ale treba upload DSL linek je davno prezity. Dnes je WiFi pripojeni davno o nekolik kroku dal. A az vic provideru zjisti, ze ani wifi neni vec do delsi budoucnosti optika splachne celou tuhle DSL srandu. Pouzivat dnes agregaci jako krava a jeste FUP je hodne drsna sranda. Takze WiFi RuLeZ a optika at frci. Pak se muzete na prasivy DSL vsichni vykaslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 09:47

To je hezké, ale ja žiju ve městě, kde není kabelovka, kde bezdrátové připojení u mě v baráku nejde, jelikož zrovna v cestě stojí tak vysoká budova. (Byl u nás na měření, ale konstatoval, že to kvůli tomu nejde). Mobilní jsou hrozné. Takže pak zbývá jen ADSL. Uploud mě štve to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frutisek  |  17. 01. 2008 09:48

jj, co to ctu tak jen kyvu hlavou a dneska se nezastanu ani živě.cz Absolutně nechápu jak tohle někdo mohl napsat v době kdy se všichni přesouvají nebo už jsou dávno přesunuti na bitevní pole wifi. Na malém městě mám za 299kč 2M/1M 1:4. Jede to většinou těsně pod limit, krásná odezva, prostě není si na co stěžovat. A ta představa, že bych něco tlačil na net s uploadem 128kb - no to si snad děláte srandu. A vůbec si nedovedu představit, kdyby k tomu člověk napích ještě VoIP telefon, dyť to už bude jak pomalu na starem modemu. Ale co, hlavně že má živě nový článek a je o čem se bavit u ranní snídaně. Proč třeba nezveřejní tabulku počtu zákazníků za poslední 4 roky? Ja myslím, že ten viditelný odliv lidí by další adepty přesvědčil, ať hledají něco jiného než ADSL....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  17. 01. 2008 13:19

Jenže je tu ten monopol hold. Na mé vesnici můžu mít krom adsl také cdma, gprs, edge, nebo wifi od unetu a dalších příživnických firem. Takže adsl je pořád menší zlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wenca  |  17. 01. 2008 16:21

ADSL mrtvy

No vzhledem k tomu ze vis o ADSL jen to co je v nabidce double zero, tak se ti nedivim. ADSL samozrejme zijea vyvyji se a na jeho prtfoliu vznikaji nove technologie. To ze nejlepsi je CaTV je sice fakt, ale srovnavat ADSL s wifi je k smichu prenosovy rychlosti wifi jsou vycerpany a pokud nevznikne nejaka mutace typu Wimax nebo takombinace Wimaxu s CDMA, tak wifi zhyne. V soucasnosti se jevy jako nejperspektivnejsi DSL v kombinaci s Wimaxem. Operator by si mel bezdratove prinest net az do vzdalenych mist a tam ho rozvest po kabelu. Jinak az tady skonci ten pravek a zacne normalne fungovat trh, tak ADSL vylitne nad 20 Mbit a upload nad jeden 1Mbit, tak to bude v poho. ADSL ted vyvyjene generace by melo mit limity nekde u 70 Mbit a vyhled je az nekam ke 120Mbit. Problem je ze kabelovka ma limit na 150Mbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 01. 2008 09:19

Za komunistů jsme tu měli umělou zaměstnanost. Na zive.cz zase kvete umělá začlánkovanost!

(neboli článek pro článek, nemusí to mít pražádnou informační ani užitkovou hodnotu, hlavně že nějaký dnes vůbec vyšel).

Mimochodem, to mi připomíná: Jaký je rozdíl mezi pacientem s tasemnicí a novinářem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cizinec  |  17. 01. 2008 09:11

Ve kterém století to žijete? V minulém jsme byli ze 128 linky docela nadšení, protože hodně lidí mělo 64 pevnou nebo 33 modem. Rozumný vysokorychlostní limit by i na české poměry mohl být tak megabit, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kritik  |  17. 01. 2008 09:06

"Oceníte také pevnou IP adresu u všech nabízených programů."

já bych spíš ocenil veřejnou IP adresu, pokud bude pevná tak tím lépe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Havel  |  17. 01. 2008 16:15

Sorry ale každá ale skutečně každá přípojka ADSL má veřejnou IP adresu, stačí si jen nasměrovat na modemu porty na PC nebo nastavit DMZ ( v tom případě ale dobrý firewall ). A pevná adresa se určitě také hodí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZED  |  17. 01. 2008 08:59

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  17. 01. 2008 09:07

a jeste ta cena + linka o2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  17. 01. 2008 08:56

A je to článek jen o ADSL, fakt ty nadpisy nechápu...

Vždyť jste zapomněli na wifi, kabel a další...

Blé a ještě platit O2 za telefonní linku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 17. 01. 2008 11:07

Na kabelové poskytovatele, metropolitní WiFi sítě aj. příjde řada v nejbližších dnech. ČRo Premium ADSL 10240 lze jistě za vysokorychlostní považovat - dnes již menší upload je bohužel principiálním znakem ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miky  |  17. 01. 2008 07:38

Takové rychlosti co nabízí O2 jsou k ničemu. Např. U nás jde po vedení jen 2048 což by se zdálo jak mají všude v reklamách celkem dobrá rychost, ovšem nesmělo by to být se 128kb/s odchozím kanálem.

Když chci odeslat větší email při tak pomalé odchozí rychlosti to trvá strašně dlouho, a zárovň klesne i down a místo 1,6 Mbit to běž i 200 Kbit. Při tom už se na PC nedá dělat nic. Poslouchat třeba radio a odesílat email nejde. Použít SKYPE s kamerou pro delší hovor nemožné (proto asi slouží pevná linka od O2). Žádné P2P sítě nepoužívám, ale nejde to použít i na běžná multimedia. Je to vhodné na prohlížení www stránek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  17. 01. 2008 08:41

Jo to chce QoS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  17. 01. 2008 07:36

"Vysokorychlostní internet dobývá Českou republiku" - a kde je tedy UPC? NetBox? apod...

Změˇňte to na "ADSL dobývá Českou republiku" - což by taky ale nebylo extra košér...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza_D  |  17. 01. 2008 07:45

Jěště bych ten nadpis poupravil na "ADSL odbývá Českou republiku"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 17. 01. 2008 11:03

ADSL stále patří k nejdostupnějším typům rychlého internetu. Přecijen díky ČT dnes máme telefonní přípojku téměř všude (pokud již není zrušená), čili základní ADSL služby mají vysoké pokrytí.

Nevěnoval jsem se kabelovým poskytovatelům, metropolitním WiFi sítím aj. Na to příjde čas v nejbližších dnech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM  |  17. 01. 2008 07:30

Upload 512 kbit je u tarifu za více než 1500 Kč k pláči, tohle se nedá označit za "vysokorychlostní internet". Díkybohu za Netbox s uploadem 4 MBit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harvester  |  17. 01. 2008 06:31

Pokud má upload zoufalou 1/20 rychlosti downloadu, co je to potom za vysokorychlostní internet? Takový internet samozřejmě využije většina těch, co stahují, prohlíží, apod. Ale pro slušné posílání emailů, nahrávání fotek na internet a jakoukoliv kominukaci, kde je potřeba většího objemu dat než ICQ, je to k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  17. 01. 2008 07:28

Souhlas. Upload ADSL je v sucasnosti k smichu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BDF  |  17. 01. 2008 10:40

Presne to bylo prvni co me uhodilo do oci. Stahovani je sice hezka vec, ale kdyz pak nekomu chci poslat vetsi datovej objem, tak to abych to vypalil na DVD, zabalil a poslal postou :-x Nastesti me ADSL miji..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SentiX  |  17. 01. 2008 05:51

Vy toho naděláte už několik let žiju s CDMA běžně 512kb/s a bohatě mi to stačí zatím jsem nepotřeboval víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vocas  |  20. 01. 2008 17:26

dokud nepoznas rychlejsi internet, nigdy nebudes potrebovat vic... vem si ale ze 700MB (ripnutej film) mas rychlosti 8Mb/s doma za za necelych 12minut. Za coz ty cekas pres 4 hodiny... a to uz se pocita...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  17. 01. 2008 04:07

Jezisi tady z toho delaji,na Slovensku jim bezi neomezena optika pres Orange za par chechtaku rychlosti 60 MB/S !!!Kde se hrabou rychlosti v CR..V tomto jsme o 100 let zpet za Slovenskem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicka  |  17. 01. 2008 04:12

AKTUÁLNÍ RYCHLOST STAHOVÁNÍ: 2112 kb/s (264 kB/s) -bez jakéhokoliv omezení,bez povinnosti mít pevnou linku,celkem stabilní a bez výpadků -to vše za měsíční paušál 322 Kč ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 17. 01. 2008 04:20

Tak alespoň pro ostatní uveďte, co je to za typ připojení a kdo je poskytovatel, ať to má nějaký smysl :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Old.  |  17. 01. 2008 08:33

Je to FiberNet od Orange

Najrýchlejší komerčne dostupný internet pre domácnosti na Slovensku bez dátových limitov a obmedzení – Fibernet ponúka Orange v troch rôznych úrovniach (Štart, Klasik, Premium), ktoré sa od seba navzájom líšia rýchlosťou a mesačnými poplatkami

(od 12 Mb/s pre Štart po 60 Mb/s pre Premium)

http://orange.sk/sk/doma/fibernet_ponukanerychlosti.html

Štart 600 Sk, Klasik 720 Sk, Premium 1190 Sk

http://orange.sk/sk/doma/fibernet_cennik.html

Ale ako bolo povedané (zatiaľ) iba v krajských mestách ...

[Banská Bystrica, Bratislava, Košice, Nitra, Prešov, Trenčín, Trnava, Žilina],

ale už aj Nové Zámky, Piešťany, Prievidza a počas r. 2008 v ďalších mestách ako Martin, Zvolen, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 19:20

No dobrý, já mám aktuální rychlost stahování 5,995 Mbps, odesílání 5,998 Mbps, bez omezení a limitů, bez placení telefonní linky vyděračům z Ou tú tú, za 535 Kč měsíčně včetně DPH - a plyne z toho snad něco? Neplyne, každý tu možnost prostě nemá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cbx  |  18. 01. 2008 01:12

Já mám doma 20 MBit (rychlost stahování 1,8 - 2,1 MB/s) za 500 s daní a bez omezení dat. Někteří soukromí poskytovatelé totiž nehledí na to, aby odrbali co nejvíc lidi, ale na to, aby vybudovali kvalitní a hodně rychlou síť za takové ceny, aby pokryli náklady a se stoupajícím počtem zákazníků mohli dále přikupovat konektivitu. A funguje to. Spolehlivě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 23:16

Ja mam o neco drazsi a jede to nekde od 400 kB/s az nekde po megabyte za sekundu. Zadny limit na data.

www.jicinet.cz ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Augustin  |  17. 01. 2008 05:40

Ve Finsku uz asi 5 let nejsou zadne datove limity a rychlosti se taky nedaji srovnavat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 01. 2008 06:37

U srovnávání těch rychlostí bych byl opatrný, viz např.

http://www.elisa.com/en/broadband.html:

"Elisa Broadband ADSL - Fixed price depending on the connection speed ranging from 1 Mbit/s to 24 Mbit/s" - takže tady nějaký moc velký rozdíl v nabídce nevidím.

Ale s limitem máš pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  17. 01. 2008 11:28

Holandsko - 20Mb za 19,90 Eur, viz www.telfort.nl

Zadny limity samozrejme. Telfort patri KPN, ktery kdysi davno vlastnil a uspesne tuneloval CTc. To ze je CR 100 let za opicema a 95 let za Slovenskem (viz Fibernet vyse) muzeme pripsat na vrub ministru Dybovi, ktery za Klausovi vlady prodlouzil CTc monopol. Takze diky CTc a Karle Dybo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fsgbs  |  18. 01. 2008 00:21

heh tak dakujem ze sme 5 rokov za opicami teda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistake  |  17. 01. 2008 16:43

lol prej finsko...cela evropa je 10 let za japonskem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrainLess  |  17. 01. 2008 21:23

A to par let za jizni koreou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sendak  |  18. 01. 2008 17:13

ale par led pred severni koreou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dalaj  |  21. 01. 2008 15:17

A Ti vsichni jsou celou vecnost za Bohem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 01. 2008 08:10

Nezabúdaj, že je to zatiaľ iba na niektorých sídliskách v krajských mestách. Čiže zatiaľ mizerné pokrytie. Takže nie to na Slovensku až tak ružové. Ale je to na dobrej ceste ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
librucha  |  17. 01. 2008 08:21

Ja mam v Brne 25Mbit/s a stoji me to 490,- měsíčně, takže zas tak špatne na tom nejsme (99MaxProgres.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Strnad  |  17. 01. 2008 08:47

nj ale fup 25GB je naprd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Strnad  |  17. 01. 2008 08:47

oprava: 15GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qwert  |  18. 01. 2008 07:50

To je pravda ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WagoOn  |  17. 01. 2008 14:27

Ja mam optiku 9Mb/s za 470Kc. Kolik tam stoji ten orange?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  17. 01. 2008 15:40

600sk. ja mam za 600 10mbit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubák  |  19. 01. 2008 03:40

chce to trošku rozhled než něco kvákneš, například v Mladý Boleslavi je optika 100Mbit za cca litr, v Brně taky na tom nejsou špatně s Netboxem atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  22. 01. 2008 21:28

pleteš si bajty a bity..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwa  |  17. 01. 2008 00:24

Od kvetna melo u CRa dojit k navyseni dat. limitu a rychlosti. V cervenci se zvednul limit z 25GB na 36GB, ale rychlost zustala stejna. Nekdy od zari je limit zase na 25GB, mame opet tarif ktery uz vlastne neexistuje Classic ADSL 3072/256/25GB. Pry ma O2 spatne linky a rychlost nejde zvednout.. jen nevim proc nemuzou zvednout alespon limit. Ma nekdo podobne zkusenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor