Ale vzdyť si sám odporujete. Neuronové sítě, zpracování obrazu ... tam by jste si s matikou, statistikou pravděpodobností ze střední(normální střední) asi moc nevyžil ... možná by se Vám líbilo si s tím hrát a nevědět jak to vlastně a proč co dělá, ale podstatu by jste asi nepochytil ;)
Jo sory, já si nevšiml že to máte až v navazujícím studiu...
celkově jste popsal problém toho dvouúrovňového studia (Bc. + Mgr.) ... za první 2,5 roku se z Vás snaží vyprodukovat člověka orientovaného na prax, který umí, ne který ví proč. A za dalších 1,5 roku člověka který ví jak to že to vlastně tak je.
Bc. by měl být člověk připravený jenom zasednou za křeslo a užít praktické vědomosti co se naučil.
Mgr. by měl být člověk který má hlubší vědomosti do principů, souvislostí a je schopný nabyté vědomosti dále jenom rozšiřovat, protože má dobrý základ na kterém se dá stavět.
Takový hodně zjednodušený příklad: Bc. člověk co umí perfektně spravovat MS Windows nějaké verze .... Mgr. clověk který zná teorii operačních systému a mimo to umí i ty Windows. Důsledek je jasný.
Ale to je jenom můj názor, můžeme o tom debatovat.