...buď začne masově poskytovat levnější služby, jejichž objemem nahradí pokles tržeb, nebo mu zákazníci utečou ke konkurenci, jakmile bude první příležitost.
Představa, že je třeba držet až do privatizace (prodeje) ceny vysoko je nesmyslná. Proces poklesů tržeb a zisku je nastartován a bude pokračovat dál. Zákazníci, kteří jednou odhlásí linku ČTc určitě nebudou znovu platit 3500,- Kč monopolu, aby je "laskavě přijal zpět"...
Je zcela zjevné, že lidé z ČTc odpovědní za cenovou politiku a marketing jsou neschopní a nekompetentní v oboru, ve kterém pracují - za jistě ne malé platy. Přitroublý dopis šéfky marketingu pro spotřebitelský trh Ing. Hany Kadeřábkové, který v dubnu rozesílali zákazníkům odhlašujícím se ze služby Home Internet, jsem tady citoval zhruba před týdnem. Tolik nekompetentnosti v obří firmě, jakou u nás Český telecom je, přináší své kyselé ovoce. Ministerské kecy o tom, že některé věci se "možná" změní až v příštím roce (zavedení paušálu na dial-up) mě utvrzují v názoru, že telecom se veze po klouzačce dolů a že mu není pomoci.
To jsem zvědav, kdo se pak bude zodpovídat za pokles jeho tržní hodnoty při prodeji zahraničnímu partnerovi....