Vyšla nová verze HomeSite 5.0

Diskuze čtenářů k článku

erwinius  |  06. 12. 2001 07:55

Mam HS 5. Pri tagu select s optionami je v internom nahlade asi bug pretoze mi to skace pri stlacani sipky down o 2 kusy a ni epo jednom......sranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mm-  |  25. 10. 2001 21:48

Umí HS5 nastavit a uložit dokument v kódování ISO-8859-2 (viz. jako M$ FrontPage) ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  25. 10. 2001 08:46

Nevím, jestli je to jenom problém mé instalace, ale oproti HS 4.5.2 v HS 5 nějak nefunguje rychlé vyhledávání (Ctrl + F) pokud zadáte slovo se specificky českými znaky (háčky, čásky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fred  |  24. 10. 2001 16:15

Nevite prosim nekdo jestli v Homesitu lze obnovit stranku v prohlizeci aniz by me prepnul do prohlizece. Mam na mysli abych kurzorem zustal ve zdrojaku. Pochopitelne bych mel okno s prohlizecem vedle, abych z toho taky neco videl:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  24. 10. 2001 17:32

Ano, jde to. Pokud myslite otevrene okno IE, tak zde při práci se souboren něco.htm se zobratuje soubor hs~něco.htm. Cokoliv změníte ve zdojovém kódu se po stisku F5 projeví i v IE.

Pokud jste myslel male náhledové okno přímo v HomeSite, tak samozřejmě taky a automaticky.

A pokud jste měl na mysleli dvě samostatná okna vedle sebe na monitoru (HomeSite a IE) stači pokud stisknete "view external browser list" nebo F11.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  24. 10. 2001 21:13

Podstatne v tom dotazu bylo IMHO to, zda po stisknuti te F5 mi neskoci na popredi browser - to by tazatel ocividne nerad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  24. 10. 2001 12:35

Ano HomeSite 5.0 (plná verze) je opravdu velký žrout paměti na Windows XP mně po chvíli práce zabírá 39 MB, teď koukám a je to pouze 9 MB, kdo se v tom vyzná. Starší verze HomeSite 4.5.2 běžící na Windows 2000 zabírá pouze 15 MB paměti.

Reload souborů je okamžitý, pokud vytvoříte nový soubor a uložíte, je okamžitě vidět v integrovaném správci souborů.

Design Mode ze starších verzí zmizel úplně.

Ptejte se dál, rád zodpovím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoura  |  24. 10. 2001 12:53

No, ve clanku neni nic navic nez to, co se psalo v tiskove zprave od macromedie. Prebasnit tiskovou zpravdu dokaze opravdu kazdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  24. 10. 2001 14:49

Přečtěte si to pořádně a zjistíte, že to není jenom přebásněná tisková zpráva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Costra  |  25. 10. 2001 10:55

Píšete: „Na domácích stránkách produktu zatím není možnost stáhnout zkušební verzi, pouze placená plná verze. Doufejme, že bude vydána co nejdříve, abychom ji mohli vyzkoušet.“.
Ale podle vašeho příspěvku máte již plnou verzi, takže zkoušet můžete. nebo předpokládáte, že trial bude jiný než plná verze?

Dále mě zaujala zmínka o tom, že podpora XHTML se dala vyřešit dodatečným pachem, jeden čas jsem to zkoumal, ale nikde jsem podobný patch neobjevil... máte ho? To samé se týká syntaxe php, tu má Homesite pouze pro php3, opět jsem nikde neobjevil žádný patch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  25. 10. 2001 11:56

Plnou verzi jsem získal až po napsání příspěvku a jeho zveřejnění.

Patche bohužel nemáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  25. 10. 2001 12:05

Jinak pluginy zkuste hledat zde: http://w.webring.com/hub?ring=homesite&index

Pro ASP je nejlepší asi http://www.wilk4.com/asp4hs/ a najdete zde i sekci PHP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Costra  |  26. 10. 2001 14:09

Díky za odkazy, ten druhý jsem neznal.
ale už jsem si stáhnul 5.0 Trial. Jen jsem tam nikde neobjevil možnost, aby HS vytvářil XHTML tagy. Tedy když zmáčku ctrl+shift+b, aby HS vypsal
a ne
.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  24. 10. 2001 10:54

Nevite jak je to s rychlosti reloadu souborů v okne Files ?

Ve 4.5 je to straslive pomale - je to v petce lepsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havran  |  24. 10. 2001 07:52

No podla toho ze Homesite 5 beta uz nejaku chvilku pouzivam mozem povedat ze homesite5 je celkom pekny zrut pamati, ked sa pootvara vacsie mnozstvo suborov... Na ochranu pred zrutenim pocitaca tam bolo zabudovane automaticke ukladanie zaloznych suborov a cosi na upozornovanie pri nedostatku systemovych prostriedkov (co bolo nakoniec aj v 4.5.2). Asi najlepsim riesenim je pouzivat WindowsNT/2000/XP ktore zo systemovymi prostriedkami problemy nemaju... Ja pracujem na Windows 2000. Zaujimalo by ma tiez ci allaire (alebo asi uz macromedia) nieco z vyuzivanim systemovych prostriedkov poriesil leb naroky homesite su fakt mierne nadpriemer...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lamer  |  24. 10. 2001 13:56

nemam dojem,ze by to bol nejaky strasny zrut(18 +10M). mne napriklad iexplore.exe zabera len o cosi menej(17+8) a dokonca ani neumoznuje editaciu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  24. 10. 2001 06:13

Zajímalo by mě, zda bude vyřešena velmi častá hláška o nedostatku systémových prostředků, ale to si asi budu muset počkat na zkušební verzi. M.B.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor