DOBŘE DĚLAJÍ. SÉRIOVÁ VÝROBA ELEKTROMOBILŮ ZA STÁVAJÍCÍ SITUACE NENÍ MOC SMYSLUPLNÁ.
Nějak nevím, jaký příspěvek by přispěl víc k nenávisti Apple a Babiše, tak to nechám takto;))))
Ano. Elektromobil na baterie je ekonomický, ekologický a technologický nesmysl. Tohle je jasné každému, kdo nemá IQ houpacího koně.
Muzete cokoliv z toho necim dolozit, nebo jen tak placate nesmysly?
Když je to je to tak levné, ekonomicky přínosné a ekologické, proč tím už tedy dávno každý nejezdí? Protože je to přesně NAOPAK. 😝
Nikdo nerika levne, ale elektroauta davaji ekonomicky i ekologicky smysl. Vzhledem k ucinnosti je to technologicka spicka o tom zadna.
Ekonomický smysl dávají jen pokud se zohlední dotace pro elektromobily a spotřební daň a jiné zpoplatnění ostatních... pokud jde o ekologii, hodně to záleží na tom, za pomoci jaké energie jsou vyráběny, jaký mají nájezd a odkud berou elektřinu.
I bez dotací, s velkým nájezdem se to prostě vyplatí. Ano přesně jak píšete, elektřinu můžeme výrábět zeleně, palivo prostě bude produkovat pořád stejně.
Zelená elektřina je pro nás stejný ekonomický i ekologický nesmysl jako elektromobil. Po útlumu uhelných elektráren je jediná šance jaderná elektrárna. Je ekologicky čistá a jaderný odpad je v podstatě stejný ekologický problém jako staré baterie elektromobilů. Dříve či později se nalezne způsob využití tohoto odpadu.
v principe je to presne naopak ako pises.
Za stávající situace je to přesně tak jak píše. Teoreticky možná, někdy budete mít pravdu vy.
Což o to, slepit elektroato není zase až takový problém. Problém je vyrobit elektroauto které dává smysl.A hlavně - vysavače nebo iPhony vám na požádání vyrobí v každé druhé zelenině, ale fabrika co dokáže sériově vyrábět auta je úplně jiná liga... Proto ani Apple nemá své "iCar".
Dyson to vzdal. Faraday Future už vyhlásil bankrot, NIO je už taky jednou nohou v rakvi a Rivian si rozdělili Ford a Amazon.Zatím jediná Tesla drží z čistě výrobců elektromobilů. Těžký business.
Celkovo je to ťažký business. Koľko automobiliek za posledné desaťročie vzniklo a predáva aspoň v takom množstve ako Tesla celosvetovo?
Docela rozumné rozhodnutí, enormní náklady na vývoj i výrobu a nejistý profit...
Málokterý elektromobil dává ekonomický smysl. Tedy abych byl fér, on dává, jen si kupující musí sáhnout hluboko do kapsy, začít se učit jezdit jinak a méně (zatím) a především je zde vždy strašák maximální životnosti baterie. Možná si někdo myslí, že 200k km je moc, ale mám možnost sledovat firemní vozy a musím říct, že dočkat se 8 let (konce záruky na baterii nebo ekvivalent v km výše) a rozumné zbývající kapacity baterie, šanci nemají. Tak 3 - 5 roků top. Pak bude auto na odpis, autobazar ho nevezme, nikdo za kupu peněz nekoupí auto s minimálním dojezdem díky opotřebované baterii a ekologie dostala na frak. Když u ní zůstanu, co dál bude s vozem a baterií já řešit nebudu, to si vyřeší zelení alarmisté, protože to oni tlačí na tento druh pohonu, dotace pro něj. Já vím, že likvidaci zvládnutou nemají, odborníci to věcí, ale aktivistům to asi nikdo neřekl, snad budou v jejich světě (až já tady nebudu) šťastní, ale na problémy si zadělávají hezké.
To víš že jo Dolfíku, ty jediný auta co máš možnost sledovat jsou ty který projedou okolo tvého zamřížovaného okna v léčebně duševně nemocných.
heh, chalan zvyknuty na mnoho tisic percentne marze narazit na realne vysoke naklady u ev 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 10. 2019 16:13
Vy asi nemáte firmu viďte, víte o tom, že každý rok se dařit nemusí a pak zde máme období recese/krize. Každý by měl myslet na zadní kolečka, já ano a vždy se mi to vyplatilo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.