Taky skoro doktor
18. 10. 2019 • 11:22

DOBŘE DĚLAJÍ. SÉRIOVÁ VÝROBA ELEKTROMOBILŮ ZA STÁVAJÍCÍ SITUACE NENÍ MOC SMYSLUPLNÁ.

marky.mark
marky.mark
15. 10. 2019 • 22:18

Nějak nevím, jaký příspěvek by přispěl víc k nenávisti Apple a Babiše, tak to nechám takto;))))

Katikakus
Katikakus
15. 10. 2019 • 21:55

Ano. Elektromobil na baterie je ekonomický, ekologický a technologický nesmysl. Tohle je jasné každému, kdo nemá IQ houpacího koně.

TFSi
15. 10. 2019 • 20:53

Což o to, slepit elektroato není zase až takový problém. Problém je vyrobit elektroauto které dává smysl.
A hlavně - vysavače nebo iPhony vám na požádání vyrobí v každé druhé zelenině, ale fabrika co dokáže sériově vyrábět auta je úplně jiná liga... Proto ani Apple nemá své "iCar".

Shal
15. 10. 2019 • 18:17

Dyson to vzdal. Faraday Future už vyhlásil bankrot, NIO je už taky jednou nohou v rakvi a Rivian si rozdělili Ford a Amazon.Zatím jediná Tesla drží z čistě výrobců elektromobilů. Těžký business.

Net.Xtreme
15. 10. 2019 • 18:07

Docela rozumné rozhodnutí, enormní náklady na vývoj i výrobu a nejistý profit...

dolph1888
dolph1888
15. 10. 2019 • 16:18

Málokterý elektromobil dává ekonomický smysl. Tedy abych byl fér, on dává, jen si kupující musí sáhnout hluboko do kapsy, začít se učit jezdit jinak a méně (zatím) a především je zde vždy strašák maximální životnosti baterie. Možná si někdo myslí, že 200k km je moc, ale mám možnost sledovat firemní vozy a musím říct, že dočkat se 8 let (konce záruky na baterii nebo ekvivalent v km výše) a rozumné zbývající kapacity baterie, šanci nemají. Tak 3 - 5 roků top. Pak bude auto na odpis, autobazar ho nevezme, nikdo za kupu peněz nekoupí auto s minimálním dojezdem díky opotřebované baterii a ekologie dostala na frak. Když u ní zůstanu, co dál bude s vozem a baterií já řešit nebudu, to si vyřeší zelení alarmisté, protože to oni tlačí na tento druh pohonu, dotace pro něj. Já vím, že likvidaci zvládnutou nemají, odborníci to věcí, ale aktivistům to asi nikdo neřekl, snad budou v jejich světě (až já tady nebudu) šťastní, ale na problémy si zadělávají hezké.

dpcstb
15. 10. 2019 • 16:13

heh, chalan zvyknuty na mnoho tisic percentne marze narazit na realne vysoke naklady u ev 😀

Názor byl 1× upraven, naposled 15. 10. 2019 16:13

Určitě si přečtěte

Články odjinud