Vylaďte si Windows XP – 10. část

Diskuze čtenářů k článku

Jozef  |  19. 01. 2004 16:18

ako postupovat pri zabudnuti hesla administratora. Co robyt aby som nemusel preinstalovat pocitac. Da sa to neako obeit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  15. 01. 2004 03:09

volba /noguiboot neni prilis stastne reseni, nejenom ze vypne spousteci obrazovku winxp ale taky disejbluje ostatni hlasky vcetne hlaseni o chybach...  takze clovek pri bootu nevidi vubec nic....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokrocily BFU  |  14. 01. 2004 20:16

pls pomoc!na systemovym disku mi to porad hlasi,ze mam nastaveny PIO a DMA neni dostupny,muzete mi nekdo poradit co s tim?mam WinXP a ten disk je na kabelu sam,vypalovacku sem uz odpojil,ale tim to bohuzel nebylo:((parkrat sem kompa "nekorektne vypnul",tak je mozny ze se to nejak zablokovalo??diky moc za kazdou radu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dew  |  14. 01. 2004 20:15

no nevim ja to odskrt a nic pak sem radic odbebral a pridal a nic porad pio mod a po patym odebrani pridani uz to konecne jede DMA jenom nevim jak to nastavit na riadu ??? Nevite nekdo tam tyhle moznosti vubec nejsou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivouch  |  14. 01. 2004 10:58

Pro autora:

mate chybu v nazvu utilitky pro vypis nepodepsanych ovladacu. Spravny nazev je "verifier.exe".

Mohl jste take zminit "sigverif.exe" ktery vypisuje nepodepsane systemove soubory - nejen na ovladacich lezi tiha modrych obrazovek smrti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  16. 01. 2004 22:33

Ano, děkuji za připomínku.

To písmenko mi z názvu z nějakého nepochopitelného důvodu opravdu vypadlo.  Omlouvám se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  14. 01. 2004 10:21

je samozřejmě blbost. Ve skutečnosti jde o to, že se při (ručně spuštěné) defragmentaci optimalizuje uložení některých souborů na disku tak, aby se zrychlil start Windows (snad i Office).

Pokud chcete při startu Windows něco defragmentovat, použijte (free) pagedefrag od sysinternals. Defragmentuje swapovací soubor a registry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  14. 01. 2004 14:43

Me ta defragmentace pri startu (jedno z nejvysiich vytizeni PC) taky pripada jako blbost. Defragmentovat muzu sam nebo to aspon naplanovat (pokud to jde) ale zdrzovat start systemu mi nepripada jako dobry tah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lama #2  |  14. 01. 2004 15:24

no ale registry můžeš defragmentovat pouze před naběhnutím systému tj. než s nimi win začne pracovat takže ta util od sysinternals je super ostatně jako vše od nich, kdo zná ERD ví o čem mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  15. 01. 2004 13:30

Ja myslel obycejnou defragmentaci souboru, ne registru. Registry se defragmentovat bojim, co kdyby to selhalo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Bobek  |  14. 01. 2004 08:39

HD mám na primary jako master s DMA, DVD na secondary master DMA a RW na secondary slave PIO; když mu dám DMA tak adieu  Nevíte někdo jak si s tím ještě zkusit pohrát, třeba něco v biosu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jano  |  14. 01. 2004 09:25

Ja som mal podobný problém. Jednoducho som CR mechaniku, ktorá išla iba v PIO režime odinštaloval, reštartoval PC a Windows mechaniku po spustení opäť nainštaloval ale DMA sa už dalo zapnúť. Ide mi to asi pol roka bez problémov. Pre istotu si ale urob predtým bod obnovenia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  14. 01. 2004 10:06

Dej tu palirnu jako secondary master nebo zakaz v biosu PnP OS installed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  14. 01. 2004 11:08

No u WXP je teakova, vlastnost, ze pokud dojde k 6 CRC chybam behem op kterych pak se mechanika ci disk, prepne do PIO rezimu. Pomuze prepsani hodnot v registru. Staci pohledat na webu a da se najit jak to udelat. Uz si nepamatuji presne hodnoty, ktere se mely zmenitv registrech. Po teto uprave to zase jelo v DMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  14. 01. 2004 11:57

Me se hlasi vypalovacka taky jenom v PIO, pokud ji mam zapojenou jako secondary master a odinstalace a nova instalace nepomohla. Prehodil jsem jenom jumper na slave a najednou to funguje dobre a pri vraceni na mastra to porad blbne. Proste si to XP zafixovaly a nedaj si rict. Pry se to musi prestavit natvrdo nekde v registrech, ale nevim kde. Nevite nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  14. 01. 2004 17:15

Je to jednoduchy,staci odebrat cely "sekundarni kanal IDE" (pokud ju mate na sekundaru) a pak zase nainstalovat...a restart...a mechanika je v DMA...fungovalo mi v 100% pokusu...

Odinstalovani a nainstalovani mechaniky mi nepomohlo,odebrani a pridani celyho sekundarniho kanalu IDE vzdy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koala  |  14. 01. 2004 10:14

něco takového mi udělat Teac, - podle CDR serveru jsem ji odebral, restartoval, winy ji nasli a opet slape v pohode na DMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  14. 01. 2004 08:01

muze mi prosim nekdo poradit,jak u win xp zapnout dma na disku?disk je naformatovanej na ntfs,jestli to s tim nejak souvisi.vcera mi totiz Nero zahlasilo, ze na dvd mechanice zapnuty je, ale na disku ne!sem lama,ja vimpredem diky za radu...michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  14. 01. 2004 08:05

tak nic,sem si nevsim,ze to je v clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor