Ale já nemluvil jenom o fošnách, broučku, ono to AMD dělá i u grafik pod NDA, a to ve čtrnácti hrách ve třech rozlišeních a s provozními vlastnostmi za jeden večír fakt nepřetestuješ, pokud si ta čísla necucáš z prstu. Fyzicky to není možné, pokud otestování jedné hry se vším všudy zabere mezi dvaceti minutami a hodinou.
Jo, mimochodem, prosimtě, co je to ta Agesa 1.0.0.2b, na které jsi to testoval? Nemůžu to nikde najít. Všude je jen 1.0.0.2a (u výrobců i na tom Phoronixu).
A co se týká toho "tou dobou je uz recenze hotova a jenom pretukat vysledky do grafu kdyz to premeris je prace maximalne na jeden vecer", to mě fakt pobavilo. Já jsem teda vždycky naměřil výsledky a až podle nich musel napsat texty. Musím uznat, že dělat to opačně je dost neotřelý a kreativní přístup a leccos to vysvětluje. :D
P. S. V recenzi 2600X (kde je změřená i 2700X) je flešnutý poslední BIOS, který měl přímo Asus (resp. jeho technická podpora pro recenzenty) k dispozici až do konce NDA a flešoval se tam někdy začátkem týdne před uvedením. Takže jestli Asusáci neměli k dispozici novější, tak je chyba buď u Asusu, nebo u AMD. Obr s BIOSy taky něco na poslední chvíli řešil, ale jak to přesně má otestované, to fakt netuším. Jeho byznys..
Názor byl 8× upraven, naposled 27. 04. 2018 11:14