Vyhledávače od Microsoftu – lepší než Google?

Diskuze čtenářů k článku

jouda  |  22. 04. 2003 00:13

Ja jenom doufam ze se zase nestane co uz mnohokrat a ze deBill a banda jeho nohsledu nekoupi Google za ucelem asimilace a nasledneho zpoplatneni :( To bysem vazne dosta nerad, oni by z naprosto suprove fungujiciho vyhledavace udelali chromeho zmetka, viz. Hotmail....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dodo  |  22. 04. 2003 09:46

No to by bolo fuckt dost blbe... platit aj za vyhladavac mozme len dufat ze sa to nestane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LemoN  |  21. 04. 2003 09:39

No jak se tak divam tak Microsoft dokaze byt nejlepsi jen v tom odvetvi IT prumyslu kde nema konkurenci. Jinak kdyz se nekdo jiny chytne te same prave co M$ tak je vysledek vzdycky lepsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huml  |  21. 04. 2003 11:40

Ms ma nejlepsi mysi, klavesnice, joysticky, operacni systemy pro desktop i server, pro laptopy a PDA, tablet PC. Ma nejlepsi podporu vyvojarum, rekni mi jediny duvod proc by nemel mit nejlepsi vyhledavaci engine? Xbox je taky lepsi nez PS2, jen holt tady rozhoduje i neco jine.
Trosku nadnesene muzeme rict, ze na co bill sahne to se mu dari, tak nechapu tvoji narazku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huml  |  21. 04. 2003 11:41

jeste jsem zapomel nejlepsi email klient a www browser.

nevite proc ten mozilla shit neumi profily pro jednotlive domeny jako MSIE? bleeeeh a to si rika bezpecny browser. hahahaha
Kdepak, bill je bill.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huml  |  21. 04. 2003 11:42

A office a groupware

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hal  |  21. 04. 2003 11:44

A media player a media encoder (WMV+WMA) a moviemaker a www publishing software (FP) a developers IDE a programovaci jazyk pro server/client (C#)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huml  |  21. 04. 2003 11:45

a www a streaming server

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar  |  30. 07. 2003 11:55

pokud povazujes moviemaker za kvalitni software, tak si asi v zivote nestrihal video...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumpy  |  22. 04. 2003 18:56

"jeste jsem zapomel nejlepsi email klient a www browser." Takovou pitomost bych se doslova styděl napsat. Až bude IE umět těch minimálně 100 věcí, které Mozilla dovede a IE nikoliv (http://www.czilla.cz/help/features.html), pak teprve něco prohlašujte. A také až bude v kvalitě zobrazování stránek tam jako Mozilla (abych nezapomněl). A co postupný zobrazování stránek? U IE musíte čekat někdy i několik minut, než se načte celá stránka, v Mozille vidíte průběžně to, co se již natáhlo. A co podpora standardů??? A bezpečnost??? Nestačím se divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liomer  |  23. 04. 2003 06:01

hmmm ty se potrebujes jeste hodne ucit.
jedina blbost kterou si napsal a na kterou zareaguju je:
jestli si myslis ze mozilla je bezpecny prohlizec tak si nech vymenit plinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumpy  |  23. 04. 2003 07:34

Hmmmmmmmmmmmmm. Tak kdyby vás to náhodou zajímalo, tak jsem za 2 roky používání mail klienta nenarazil na jeden jediný probléms virem. Taky mě neotravují nějaké nešťastné JavaScripty. Pokračovat bych mohl dál. Jasně, Mozilla má několik bezpečnostních problémů, ale jak je můžete srovnávat a házet do jednoho pytle s problémy IE opravdu nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schizofrenik 12,7mm  |  21. 04. 2003 12:18

Nejlepší OS od M$ ? TO JE SUPER FÓR!!!

Nevím, jestli seš tak b...j nebo tak vtipnej, ale NEJLEPŠÍ OS PRO SERVERY JE LINUX!!! A NAVÍC OPENSOURCE

A co se týče OS pro PDA, JEDNOZNAČNĚ DOMINUJE Palm OS !!! -Používá ho i Bill Gates, A TO JE CO ŘÍCT!!!

X-BOX je lepší než PS2 ? No možná hardwarově, ale je to velký jak to 1. Československé video Tesla. A kolik je na to DOBREJCH her ? 5 ? Možná ani to NE !

Holt asi patříš k těm lidem (?) který si myslí že Microsoft   vynalezl Internet, Windows, DOS ?

Přeju ti hodně MODREJCH OBRAZOVEK SMRTI !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smrduty oposum  |  21. 04. 2003 13:16

Linux? Myslite to zvire co uteklo ze ZOO?

Zdrhlo to nejakym nezavrenym woknem!!!! No, jak to potkam na ulici, tak to okamzite umlatim klackem, co kdyby to melo  fsteklinu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  21. 04. 2003 14:07

linux sem naistaloval,spustil,zkusil a odinstaloval.zlatý xpéčka,mě se líbi jaxe do MS každej naváží a ty kecy o tom že je dobrej jen tam kde nejni konkurence ,tak proč nikdo nevymyslí něco lepšího než windows?Protože windows sou furt lepší a lepší ,říkejete si co chcete - od dob w98  hodně pokročili a zlepšili se - neříkám že sou dokonalý to rozhodně ne - ale sou vo dost lepší než ten tučnak se vzteklynou:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpar  |  21. 04. 2003 17:07

Jo, jo. XP sou nejlepší tam, kde nemaj konkurenci. A pokud jí nahodou na disku najdou, tak jí radši smažou, takže sou zase nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isnotgood  |  21. 04. 2003 21:23

Nechapu vo co vam de ! Ta vecna debata na tema M$ vs. Linux je vo hovnech. Kazdymu vyhovuje neco jinyho a nema cenu cpat svuj nazor jinej lidem. Jako by snad nekdo nekoho nutil pouzivat OS kterej nechce. A M$ je bezesporu dobra firma stejne jako je Linux dobrej projekt...a mimochodem Windowsy maj svi chybicky (chyby jako krava) ale ne vsichni maji dostatecny znalosti na spravu linuxovyho stroje...!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 07:00

no a o tom to je, kazdy si mysli ze umi asdminovat server a pak to tak vypada, ve woknech neco naklika a vysledek je takovy ze cednik je oproti tomu serveru nepropustny kastrol,

v tom visi bezpecnost a rychlost OS systemu, v trochu slozitejsi konfiguraci

btw: kolik z vas tu ma wokna (a ostatni M$ shitware) legalne ???? HA ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indra  |  22. 04. 2003 07:46

promin, ale to ze linuxaci nejsou zvykli za nic platit a piratej vmware a dalsi veci jako housky na krame neznamena ze vsichni windows kradou.
statisticky ma vetsina lidi windows legalne i na takovejch serverech jako je pretaktovanie.sk.
jestli si myslis ze cil k bezpecnosti je slozita konfigurace tak si asi odbornik s mesicnim platem 8000 korun vid? nebo 7000?
tak prosimte zalez jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 15:11

to je sice pravda ze asi 2% domacich (na serverech 0,000%) linuxaku ma piratsky soft, ale na druhou stranu 97% windowsaku ma alespon jednu kopii piratskeho softu (nepocitam hry)

pokud podle tebe spociva vyhoda konfigurace Mrqo$oftiho IISka v tom ze zvolis jestli se ma spoustet po startu nebo ne a v nastaveni kde ma document root dir tak to tak vypada ze naprosta vetsina win serveru je vecne dole a nebo se taha jako s hnojem (nechodme daleko www.zive.cz, na 10 MBit je to horsi jako root.cz na modemu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zip  |  22. 04. 2003 20:04

proc od w98? naproste vetsine useru staci a budou stacit navzdy w98..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cumi  |  21. 04. 2003 17:29


wyzwg=""+window.onLoad ;if(wyzwg.indexOf("wyzwe")
Palm OS ? Brrrrr.. nechápu jak tohle někdo může vyslovit. A linux na PDA taky žádná sláva jen tak mimochodem. Zlatý pocket PC 2002

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 04. 2003 19:11

Pocket PC 200x mozna neni spatny, ale zkousel sem Symbian/EPOC a zda se mi lepsi. Pocket PC je zbytecne moc preplacane.

Ale jinak, vazne zboznuzu kdyz fundovane debaty na tema Linux vs. Windows vedou lidi, kteri nemaji ani tucha, "co je uvnitr".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alanko  |  21. 04. 2003 19:44

Hm, to je ale celkom funny, pretoze - ono v podstate vobec nezalezi na tom, "co je uvnitr"... Zalezi na tom, ako sa s tym celym da pracovat; teda na tom, "co je venku"  A tam, IMHO, Windows vedie (a ano, viem priblizne, "co je uvnitr" Win a Lin a ake su medzi nimi rozdiely ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 07:04

neznamena kdyz si nekdo zvykne jak se ovladaji wokna ze se tak musi ovladat vsechno ostatni, cilem OS (alespon vetsiny) systemu neni kopirovat komercni produkty,

pokud se nekomu libi na woknech ze mu v naproste vetsine hodi hlasku typu: chyba 851241 , kontaktujte spravce site ..... - z toho clovek asi mo chytry nebude
a ve Win XP neustale vyskakuji nejake sracky o jejich squele win update, msn shit (jo jde to vypnout, ale jak rikate kazdy nema cas se v tom hrabat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indra  |  22. 04. 2003 07:49

garantuju ti ze hrabat se v tom musis daleko min nez v linuxu nebo jak se to jmenuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger Krowiak  |  22. 04. 2003 09:31

Xixixi, netvrdim ze nie, netvrdim ze ano, len sa pytam, ako to ty mozes vediet, ked si si ani nazvom nie isty ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 15:13

sou takovi lidi, kteri videli linuxovy shell asi tak ze prosli (spis probehli) okolo zapnuteho kompu s tucnakem, a ted tady budou vykladat bludy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 15:01

linux jednou nainstaluju PORADNE nakonfiguruju a krom updatu a kontroly logu nemusim nic delat a novou verzi si nainstaluju snad nekdy za par let az budu vymenovat disk a nebo stavit novy pocitac (i kdyz v linuxu casto menim hardware tak to nedela takovy problemy jako wokna)

btw: a pokud nevis jak se to jmenuje tak o tom nemel !!!!! a pokud delas ze nevis tak to jen poukazuje na tvoji ubohost !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lizarda  |  21. 04. 2003 22:58

Hmmm,
a na to jste prisel jak? Nejake vlastni eXPerience?
Vlastnim SL-5600 s tou "zadnou slavou" a nemohu si vynachvalit . Na kterem jinem PDAcku si mj. spustim web server a PHPcko a muzu vyvijet webovy aplikace? A myslim, ze o takovem kvalitnim browseru jako je Opera si pocketPC taky muze nechat jen zdat .
Neco vic o te "zadne slave", treba tady:
http://www.bargainpda.com/reviews/default.asp?reviewID=158

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 07:06

zaurus je cool, designove je tak akorat, kdybych mel prachy okamzite bych si ho koupil (ted ale nevim jak je na tom s IEEE802.11b, to by se mi dost hodilo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lizarda  |  22. 04. 2003 23:31

WiFi 802.11b v pohode, sam pouzivam (konkretne D-Link DCF-660W kartu)
Lze samozrejme pouzit i jiny karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HJJ  |  21. 04. 2003 21:52

omg ty si lama.
Linux? ty bys me rozesmal to snad ani nemuzes myslet vazne

a ver tomu ze gates palmos nepouziva. to ze to nejaka zaba z palmu rekla, heh. nesmis vsemu verit lamo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S. Kunc  |  21. 04. 2003 19:45

-- Ms ma nejlepsi mysi, klavesnice, joysticky, operacni systemy pro desktop i server... --
Proc tedy vetsina internetovych serveru pouziva Linux/Unix?

-- Xbox je taky lepsi nez PS2, jen holt tady rozhoduje i neco jine. --
Co jineho rozhoduje?

-- Trosku nadnesene muzeme rict, ze na co bill sahne to se mu dari ... --
Fakticky se mu dari jenom operacni systemy a kancelarske baliky. Vsechny ostatni divize Microsoftu jsou ztratove. Takze jste to rekl hodne nadnesene.

S. Kunc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 04. 2003 07:13

ani s tema operacnima systemama to neni tak ruzove jak to vypada, kdyby ten shitOS nevnucovali uzivatelum jako OEM s pocitacem, nebo kvuli uzavrenosti sw zarizeni (softmodemy a podobne sracky) pred standarty, myslim ze by moc sanci nemel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor