Tak se zeptejte "i dotazem primo na sefa servisu FSC" jakpak se ověřuje registrace. Moc by mě zajímalo, co vám na to odpoví.
A když už jsme u toho, tak to pište všechno:
"Záruka 3 roky s ukončením opravy následující pracovní den u zákazníka bude poskytnuta všem prvním uživatelům notebooku LIFEBOOK.
Podmínkou platnosti záruky je registrace na stránkách www.zatorucim.cz. Tuto rozšířenou záruku je možné zdarma zaregistrovat do 90 dnů od data zakoupení notebooku. Pro nezaregistrovaná zařízení učiní servisní středisko maximum pro zajištění opravy co nejdříve. Ovšem výše uvedené podmínky nemohou být v tomto případě garantovány za všech okolností.
Společnost Fujitsu Siemens Computers s.r.o. si vyhrazuje právo poskytovat jiné záruční podmínky pro notebooky LIFEBOOK, u kterých byla uplatněna jiná než standardní ceníková cena nebo byly dodány v rámci speciálních projektů či tendrů."
Tohle je zkopírováno z http://www.zatorucim.cz/lifebook/index.do
V čem se to liší od toho co jsem psal?
NBD Onsite nemáte automaticky, ale až po registraci. Pokud tak neučiníte, tak se pokusí udělat co bude v jejich silách. Takže na NBD Onsite je nic neváže. Nehledě na to, že podle slov školitele FSC CZ jediný účinný způsob, jak si ověřit registraci v ČR je pokusit se zaregistrovat zařízení znovu.
Tříletá záruka neznamená NBD Onsite. To si pletete pojem s průjmem. Tříletou záruku vám neberu.
I změna záručních podmínek při zvláštních podmínkách při prodeji tam je uvedena.
Kešování náhradních dílů jsem taky uvedl. Náhradní díly budou v místě zprovoznění, takže i když budete mít díly v Praze a notebook se vám pokazí ve Znojmě a náhodou najdete servisního partnera, tak se budete hodně potit, aby měl správné náhradní zařízení a vyšlo to na NBD.
To že vám něco spraví v Německu nemůže být bráno jako důkaz. FSC je z Německa. V ČR existují taky místa, kde se záruční opravy dělají tak, že si technik v papučích dojde pro náhradní díl o patro níž.
2 Katikakus - nez zacnes psat nesmysly, over si fakta.