Vy se ptáte, Intel odpovídá (a taky u toho dává dárky)

Diskuze čtenářů k článku

Václav Pavlečka  |  30. 05. 2001 20:24

AMD a Intel, moc diskutovane tema, mozna az prilis!

O to mi ale prave NEJDE ! Nezapomeňte na jednu firmičku na Tchaj-wanu - VIA. Ta je proslulá nejen svými bugy, ale dokonce i svým více než 2x obratem oproti minulému roku a vedením v pozici chipset-makera (!). Ikdyz chipsety od vyrobcu procesoru (AMD a Intel) jsou kvalitnejsi.

Co se tyce procesoru, VIA zasahuje segment "value",ale ne v Evrope ci Americe. Ale v Asii (Cina..) . Je tu vice nez miliarda lidicek... navic jmeno Intel je pro nektere uplne nezname! VIA si pomalu nahrabe, pak obsara licence, skoupi si treba AMD a nakonec to ukaze treba i Intelu... Ze ne? Tak se podivejte na prodeje a obraty (hlavne jejich tendence). Dnes - smesna fikce, zitra mozna eventualita a POZITRI smutna realita ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  30. 05. 2001 14:57

Intel je bezpochyby prukopnicka firma, co ale trochu dost dobre nechapu, ze dnes(30,5) stoji na alzasoft.cz celer 433mhz o 200kc vic nez duron 750.

asi je to zpusob intelu ukazovat, ze jsou jako ta top firma, co je nejlepsi a nejdrazsi...

AMD na to jde chytre prebira dobre veci od Intelu  a sama se snazi hodne vyjit vstric zakaznikum.

P4 je docela zajimavy kousek, ale v podstate dost nepovedeny, athlony pres ghz se s nim mohou krome propustnosti pameti v ostatnicch vykonovych parametrech smele merit t a jsou prakticky o 1/2 levnejsi.

socketova politika se predpokladam AMD vyplati, to ze do sve desky s kt133a chipsetem muzu dat este priste 2 generace procesoru me uspokojuje...(jak to dela intel, honici se za ztracenym ziskem z let minulych, je vseobecne znamo..co procesor, to jina patice)

nekdy mi prijde postoj zakazniku Intelu podobny jako Eurotelu, taky si mysli ze kdyz zaplati nejvic, dostanou za sve penize nejkvalitnejsi produkt(coz mi nekolik majitelu vice sim karet od vice operatoru vyvratilo)

na druhou stranu je to logicke, nikdo prece nepripusti, ze si za vic penez nekoupil krome dobre povesti, nic navic ..ba naopak(marketingove oddeleni dokaze kazdy naznak dobre povesti vhodne podporit reklamou, ktera tento dojem zesiluje..napr. eurotel - nejlepsi signal siroko daleko)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  30. 05. 2001 13:48

Inu, co na to říct. Tak snad jen díky. Tedy, jeste ze sem na kabelu, nevim jak bych jinak uzivil.

PS: Za toho billa o kus vejs se omlovam. Zase mi tam nejak ulitlo jiny jmeno :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzard  |  30. 05. 2001 13:10

Doporučují do SOHO rychlejší počítač s lepším, ale dražším procesorem...P4. Výkon slušný, ale špatná upgradovatelnost a drahé paměti. Řešení AMD mi připadá poněkud lepší - pořídíte si počítač s procesorem s nejlepším poměrem cena/výkon, který sice musíte dříve upgradovat, ale výměna samotného procesoru není vysokým výdajem. Zvlášť u AMD. Dnešní průměrný procesor by tak dva roky vydržet měl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Pavlečka  |  30. 05. 2001 20:30

Mate absolutni pravdu! Vzdyt Intel meni patice jako ponozky a zakaznici s P4 si muzou dnes jen zoufat! Nortwood (nove P4) = nutnost nove patice = desky + procesoru. Je lepsi si poridit Athlon, ktery ma DNES REALNE VYSSI VYKON NEZ P4 ! Navic se predpoklada udrzeni SOCKETu A minimalne do 2. pololeti 2002 !!! Tezka pohoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Kovac  |  30. 05. 2001 12:47

Kde mozem polozit otazku?
Ako mozem s Pentium 4 rychlejsie napalovat??????????????? Mam 24x4x4 a kupil som si I P4 podla reklamy, ktoru ma firma Autocont, kde tvrdi okrem toho, ze mozem rychlejsie surfovat a robit grafiku, ze mozem aj rychlejsie napalovat???
Mam aj procik Thunderbird 1.33 Ghz a tam na tej istej napalovacke rychlejsie vytvori image ako na P4.

PS: uz sa neviem dockat novych zazitkov s Windows XP na procesore P4 ako pre zmenu tvrdi Microsoft(a tusim ze aj Vy).
Cita si vobec niekdo tie reklamy co manazery vymyslia????!!!!!!!

Podla mna nie!!!!

AMD aspon netvrdi, ze s ich procakom budem rychlejsie hybat myskou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bill Gates  |  30. 05. 2001 13:45

Řekl bych, že ychlost pálení zž tak nezáleží na rychlosti procesoru. A navíc, P4, tak ta by brzdou pro vypalovačku být rozhodne neměla. Daleko větším limitem bude množství paměti (pro stabilníběh aplikací) a rychlost disku. Tedy hlavně asi ta přenosová že. Se starším 5,1GB WD jsem měl problémy pálit 6x (tak 1 až 2 podtečení bufferu při jedom pálení). Teď mám IBM, 7200ot., ATA100 (bezi ale jen na 33 - starsi board) a nemam problem.

Mam celeron266@412 a pálim bez problémů 12x, otestováno. Běžne pálím, poslouchám mp3, surfuji na netu, k tomu navíc mám puštěbý eftýpko s uploadem i downloadem (kazde okolo 12 až 16 kB/s = celkem 256 kbps). Rekl bych ze zatez na disk dostatecna. A chyboost? Pro jistoru mam JustLink, takze nejaky ten buffer underrun me nerozhodi. Ale jak rikam, co jsem upgradoval disk, nemam problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman K. Onderka  |  30. 05. 2001 16:38

Otázku týkající se Intelu můžete položit v soutěži na titulní stránce Živě.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  11. 07. 2001 14:49

Na titulní stránce vidím akorát několikrát " ERROR The requested URL could not be retrieved" a "ACCESS Denied", ale ne kam zadat dotaz.

Zde tedy je:

Frekvence procesoru 20GHz znamená vlnovou délku 1,5 cm, takže už cca vzdálenost 0,5 cm bude mít podstatný vliv na fázový posun signálu se všemi důsledky. Procesory mají větší rozměry, jak se vypořádáte s nedostatečnou rychlostí světla a krátkou vlnovou délkou?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Pavelka  |  30. 05. 2001 11:37

Neobáváte se konkurence s Athlony či Durony ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor