dolph1888
dolph1888
30. 9. 2019 • 11:44

Pokud se kolem baterie musí vytvářet deformační zóny a zde se primárně řeší bezpečnost vozu (kromě zmíněné tuhosti konstrukce, kde chybí ochranný prvek v podobě bloku spalovacího motoru), soudím, že není vyřešen hlavní nedostatek baterií a sice zabezpečení proti vzplanutí, požáru v případě, že moduly baterie budou poškozeny až k samotným článkům. Takže všichni cestující sedí na tom samém co je vidět u zkratované baterie mobilu (nepěkná záležitost, speciálně u hlavy nebo v kapse), která vybuchla a zahořela, jen se vše násobí vhledem k vyšší kapacitě.
> Žádný dopravní prostředek člověka, dnes ani v budoucnu nebude nejbezpečnější, ještě v době letů do hlubokého vesmíru, až lidé budou disponovat FTL (pseudo nadsvětelná rychlost pomocí ohybu prostoročasu), budou nehody, neštěstí, selhání. Jen reklamní žvásty = lidé nejsou bohové.

cingo
30. 9. 2019 • 11:41

tank je tiez relativne bezpecne vozidlo.. ale ostatni vodici, resp. chodci z toho radost nebudu mat..

Určitě si přečtěte

Články odjinud