Pokud se kolem baterie musí vytvářet deformační zóny a zde se primárně řeší bezpečnost vozu (kromě zmíněné tuhosti konstrukce, kde chybí ochranný prvek v podobě bloku spalovacího motoru), soudím, že není vyřešen hlavní nedostatek baterií a sice zabezpečení proti vzplanutí, požáru v případě, že moduly baterie budou poškozeny až k samotným článkům. Takže všichni cestující sedí na tom samém co je vidět u zkratované baterie mobilu (nepěkná záležitost, speciálně u hlavy nebo v kapse), která vybuchla a zahořela, jen se vše násobí vhledem k vyšší kapacitě.> Žádný dopravní prostředek člověka, dnes ani v budoucnu nebude nejbezpečnější, ještě v době letů do hlubokého vesmíru, až lidé budou disponovat FTL (pseudo nadsvětelná rychlost pomocí ohybu prostoročasu), budou nehody, neštěstí, selhání. Jen reklamní žvásty = lidé nejsou bohové.
"kde chybí ochranný prvek v podobě bloku spalovacího motoru" to je presne naopak, spalovaci motor je problem, protoze akorat tak skoci asazerum na klin, proto se zamerne konstruuje tak ,aby se 1) rozpadl 2) zalej pod auto
tak minimálně u Volva ne, tam s ním opravdu počítají jak s další deformační zónou, motorovou stěnu mají tak tuhou, že jí blok neprojde. I proto mají za posledních 25 let všechna Volva motory napříč. Je to vidět např. tady https://youtu.be/URrQ8lbQZd4... , ten motor nemá kam utéci.
Jiste, sedet na nadrzi benzinu je totiz o tolik bezpecnejsi 😃
tank je tiez relativne bezpecne vozidlo.. ale ostatni vodici, resp. chodci z toho radost nebudu mat..
Tank je nejlepší „osobní” obrněné vozidlo na světě, když nemůže překážku prorazit svou hybností a vahou, vždy je tu ještě možnost použít kanón. 🙂
Že by zelený komunista?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.