jvvj
jvvj
4. 1. 2024 • 18:52

Jeden z mnoha názorů na ergonomii interieru automobilů (Tesla):
https://fdrive.cz/clanky/norske-autoskoly-z...A včíl mudruj...

Ev Lo
3. 1. 2024 • 13:00

no, nepředal se

Petr Basa
2. 1. 2024 • 14:24

Zajímalo by mne, kolik z diskutujících si ta haptická tlačítka alespoň vyzkoušelo. Podle mě se to zbytečně nafukuje a časem se na to dá zvyknout. Problematické bylo, že v první verzi VW symboly tlačítek nepodsvítil. To byla skutečná chyba, kterou se postupně snaží napravovat, ale špatný dojem už bohužel zůstal.

Buffalo007
2. 1. 2024 • 10:59

Ještě by měli zapracovat na aktualizacích a uvědomit si, že o zákazníka by se mělo pečovat i po tom co mu auto již prodali. V kontrastu s Teslou je absurdní, že nejsou schopni (kromě map) provádět absolutně žádné aktualizace. Prostě jak vyjde auto z fabriky, tak takové má funkce a zabezpečení.
A nechtěl bych po nich takové kraviny jako prdění spolujezdců při blinkru. Úplně by stačili obyčejné moderní funkce jako třeba internetové rádio, Spotify, apod...

KRtek.tm
1. 1. 2024 • 16:32

Takže tam instalují ty nové ovladače od Škodovky? 😀

Vasho trax
Vasho trax
1. 1. 2024 • 14:05

Tak, mame pokuty za pitie, jedenie, telefonovanie za volantom, a ten smatlavy bazmek odvedie kolko pozornosti vodica pocas jazdy pri nastavovani trivialnej veci? Predpokladam, ze Brusel zase necha tuto debilitu vykvasit a nasledne ak to dosiahne urcite %, tak vyda nariadenie a pokutaciu :P
PS: vsetky moderne auta maju hlasove ovladanie! To je pre toho nizsie tesla magora.
PS1: Je 1000x bezpecnejsie fyzicke tlacitko ktore bezpecne aktivujem aj po tme ako smatrat cez xy menu na smatralke, ktorej musim venovat pozornost.

Názor byl 1× upraven, naposled 1. 1. 2024 14:05

Petr Husek
Petr Husek
1. 1. 2024 • 11:11

A teď ještě odstranit ty nesmyslně velké tablety jen tak položené na palubní desce (zakomponovat je do ní) a možná se vrátí část jejich zákazníků. Tablety jen tak zaseklímy odehnaly stávající pravidelné a nové nezískaly. Protože ti noví, kteří říkají jak by se jim líbilo na to auto nemají a nebo nerozhodují o jeho nákupu. Ostatně příkladem je nový Superb. Okolo mě se na něj těšilo cca 10 pravidelných zákazníků (posunuli většinou o půl roku nakup nových), byli nadšeni a to i já z fyzických ovladačů nejen klimatizace, nicméně ten tablet to zabil. A ještě si chytráci u VW myslí, že vám udělají dobře tím, že když objednáte lepši výbavu dají vám na místo 10" větší 13"TV. Takže ani já jsem neobjednal, zůstávám a stávajícího a dívám se po jiných značkách než koncernu VW, kde je to na jedno brdo. On ten VW totiž dopadne jako Nokia.

ziki
1. 1. 2024 • 9:19

Zatímco v originálním článku VW reaguje na kritiku (podle mě oprávněnou) na čistě dotykové ovládání, že přístup založený jen na dotykové obrazovce se ukázal u zákazníků jako nepopulární, že čistě dotykový přístup značku VW hodně poškodil, což říká sám generální ředitel Thomas Schäfer (ne prvky jako haptické ovládání tlačítek na volantu aj., jak uvádí tento článek) a návrat k tlačítkům je v podstatě nutnou reakcí na zpětnou vazbu od zákazníků (lidé tlačítka prostě chtějí). Tak autor tohoto článku všechno výše uvedené považuje jen za "nářky zákazníků". Dále jsem článek nestudoval, takže tam mohou být další perly B-]

yorg
1. 1. 2024 • 9:11

Řekl bych, že nevyslyšel. Pouze zjistil, že lidi jejich auta vyráběné s důrazem na nízkou cenu a prodávané s důrazem na vysokou cenu přestali kupovat.

Pindulin
1. 1. 2024 • 6:55

Hlavni problem VW je ten, ze ho kupuji predevsim zaostalí stereotypní Evropané. Vedlejší je, ze nikdo nebyl schopen vyladit dotykové volanty a displaye tak, aby šly jednoduše používat.
Nejlepší řešení je intuitivní ovládání display + volant. Bez zbytečných pacek a fyzických tlačítek. Naštěstí tu mame automobilku z USA, která na to přišla.
Nicméně tohle nema cenu řešit s lidmi, kteří si dnes kupují nové spalovaky a mani pocit, ze nic lepšího neexistuje.

Anonymizovaný
31. 12. 2023 • 23:15

Ovládání auta skrzevá dotykový displej je nebezpečná zhovadilost. Strefit správný ovládací prvek na relativně malém displeji vyžaduje od řidiče příliš mnoho pozornosti. Ne, že by to nezvládl, ale je to nebezpečné. Mechanický ovládací prvek ruka snadno najde.

Názor byl 1× upraven, naposled 31. 12. 2023 23:16

Ondřej Tesařík
31. 12. 2023 • 22:04

Hráli si na Teslu a neprošlo to. U VW jsou poslední roky zmatený jako lesní včely. Chybí jim někdo jako Piëch, protože ti top současní manažeři si nevidí ani na špičku svého nosu. Nutno však současně poznamenat, že ten zmatek vyvolali byrokratičtí šílenci z Bruselu.

Mi Chal Ficus
Mi Chal Ficus
31. 12. 2023 • 21:41

Debilní tlačítka na volantu místo osvédčených a bezpečných páček u Tesly, je jedna katastrofa. Zvyknout si musíš, když už koupíš, ale já už vícekrát tenhle bastl vyblblej nechci, je to nepohodlný, nebezpečný, nepraktický a nepoužitelný, když to zrovna potřebuješ....
Řeč tady byla o trochu jiném problému, ale aby majitelé nemysleli, že jsou obětí magorů jen oni,je to snad světovej trend, dělat něco nepřirozeně a přiblble. Dneska jsem byl v nějakým kšeftě, koupil bych si bundu, ale visela na nějakým komeníkovi, tak jsem si tam nic nekoupil, nejsem asi dostatečně vopálenej na tyhle krámy. K šípku s těmahle nesmyslama, žijeme svůj život, a né hloupost nějakýho hyperkorektora.

Nedos.
31. 12. 2023 • 18:54

Posledně jsem tady byl hejtovan když jsem si dovolil napsat, že náhrada fyzických tlačítek dotykovým displejem stojí většinou za prd a teď si dovolíte sem dát takový článek, který mé tvrzeni tak nějak potvrzuje. Nejsem pomstychtivý, stačí mi omluva od všech co se do mě navazeli.

Určitě si přečtěte

Články odjinud