krakenax
3. 1. 2019 • 9:02

A přitom by stačil pořádnej spalovací motor jako generátor. Baterky jsou zlo.

Martin Prokop
Martin Prokop
2. 1. 2019 • 8:28

Vzhledem k oznámenému propuštění na straně VW to optimisticky úplně nevidí. Stejně oznamování očekávání poklesu zisků také není předzvěstí optimizmus . Tedy pokud optimizmus se nezcvrknou jen na přežít.

PinkRider
2. 1. 2019 • 0:52

Až budu stát s elektromobilem při mínus osmi na D1 u Jihlavy 8 hodin, přijede powerbanka, nabije mi vůz a mohu pokračovat. Není to skvělé pomyšlení? Ještě, že má to autíčko na baterky bezva eko naftový bufík. 😝

Katikakus
Katikakus
1. 1. 2019 • 18:04

Koukam, ze zvracenost elektrodiotu dosahla dalsi level. Kde to skonci? Tohle prece nemuze nikdo myslet vazne.

Miloš Zemen
1. 1. 2019 • 17:06

amortizace 1 nabiti min. 1000 kc + elektrika + marze. takze spis nouzove (servisni) nabiti za nekolik tisic. mozna to zadotuje eu

Neurotic
1. 1. 2019 • 13:55

Nebylo by ekologičtější jet tím normálním autem z místa A do místa B než si vzít eletromobil a cestou ho nabíjet z powerbanky, kterou vozí kamion?😀 Takže musíte vyrobit o jedno auto víc o powerbanku víc a ještě najedete minimálně 2x tolik km...

Elisabath
Elisabath
1. 1. 2019 • 12:30

Stupidita nemá hranice, proto mají elektroteroristi neomezené možnosti.

mildakcc
mildakcc
1. 1. 2019 • 12:11

Žádný strach, powerbanky budou rozvážet auta s dieslovým motorem.

lazywriter
1. 1. 2019 • 11:38

Nabijeme elektřinou z uhlí, dovedeme nákláďákem na naftu. Německá ekologie v praxi.

Hegus
1. 1. 2019 • 10:53

A budou na to používat super-eko lithiové baterie! Nechápu kam těma elektrobmobilama míří...

bigboban
1. 1. 2019 • 10:16

Takže tu elektřinu z uhelné elektrárny pro jistotu ještě jednou navíc zbytečně proženeme jedním ztrátovým cyklem nabít-vybít. Takže celá účinnost řetězce zdroj - spotřebič se ještě sníží.Navíc nechápu ten nesmysl/lež, že po připojení do sítě si to bude odebírat jen tu správnou-větrnou energii. Prostě ovina za ovinou, ale lidi bez technického vzdělání (tedy většina) jim na to skočí. 3-[

Pytlík
1. 1. 2019 • 9:37

Myslím, že Volkswagen přináší úlitbu náboženství elektromobilů, aby si po průšvihu s naftovými motory opět vysloužil přízeň ekologického božstva...

Určitě si přečtěte

Články odjinud