A přitom by stačil pořádnej spalovací motor jako generátor. Baterky jsou zlo.
Vzhledem k oznámenému propuštění na straně VW to optimisticky úplně nevidí. Stejně oznamování očekávání poklesu zisků také není předzvěstí optimizmus . Tedy pokud optimizmus se nezcvrknou jen na přežít.
Až budu stát s elektromobilem při mínus osmi na D1 u Jihlavy 8 hodin, přijede powerbanka, nabije mi vůz a mohu pokračovat. Není to skvělé pomyšlení? Ještě, že má to autíčko na baterky bezva eko naftový bufík. 😝
potom odporúčam zakúpiť toto https://www.youtube.com/watch...
Koukam, ze zvracenost elektrodiotu dosahla dalsi level. Kde to skonci? Tohle prece nemuze nikdo myslet vazne.
Ono to spíše ukazuje zmatenou zoufalost konkurence Tesly.Evidentně je před konkurencí mnohem dál, než to vypadá a než si mnozí myslí.A také se to ukáže.
😀😀😀 jojo, Tesla technologický leader. To mě vždycky pobaví. 👍
O to více je to smutnější..v tradičních automobilkách se taky bezpochyby nějaký Katikakus vysmíval Muskovi, jak nereálné jsou jeho Tesly a že není dobrý manager... a teď jim akcionáři dýchají na krk a ze zoufalství vyrábějí věci jako "toi-toi power banky", jen aby jim ten vlak neujel až příliš.
Dobíjecí náklaďák na dobíjení mobilních dobíjecích stanic se jako další level přímo nabízí. Na korbě bude mít několik tun baterií, bude objíždět mobilní dobíjecí stanice, a bude je dobíjet. Pak dojede k elektrárně, kde se nabije.Dotace na to určitě budou.
amortizace 1 nabiti min. 1000 kc + elektrika + marze. takze spis nouzove (servisni) nabiti za nekolik tisic. mozna to zadotuje eu
Nebylo by ekologičtější jet tím normálním autem z místa A do místa B než si vzít eletromobil a cestou ho nabíjet z powerbanky, kterou vozí kamion?😀 Takže musíte vyrobit o jedno auto víc o powerbanku víc a ještě najedete minimálně 2x tolik km...
Stupidita nemá hranice, proto mají elektroteroristi neomezené možnosti.
Žádný strach, powerbanky budou rozvážet auta s dieslovým motorem.
Poháněné řepkovou naftou 😀
Nabijeme elektřinou z uhlí, dovedeme nákláďákem na naftu. Německá ekologie v praxi.
A budou na to používat super-eko lithiové baterie! Nechápu kam těma elektrobmobilama míří...
Takže tu elektřinu z uhelné elektrárny pro jistotu ještě jednou navíc zbytečně proženeme jedním ztrátovým cyklem nabít-vybít. Takže celá účinnost řetězce zdroj - spotřebič se ještě sníží.Navíc nechápu ten nesmysl/lež, že po připojení do sítě si to bude odebírat jen tu správnou-větrnou energii. Prostě ovina za ovinou, ale lidi bez technického vzdělání (tedy většina) jim na to skočí. 3-[
Nepochopil...Jedná se o vykrytí míst, kde normálně nabíjecí stanice nejsou - něco jako ToiToiky, když je potřeba. Lze je používat jako přenosné stanice, nebo připojit k rozvodné síti (dočasně nebo na stálo) nebo k nějakému místnímu zdroji "zelené" energie (solární panely, vodní nebo větrná elektrárna). Čemu na tom, proboha, nerozumíte?
Tak jasně se tam píše připojit k SÍTI. Pokud se nepletu elektrická síť je aktuálně prostě jen jedna. Žádné čistě ekologické elektrické sítě neexistují a už vůbec ne na nějakém fesťáku nebo tam kde se staví toitoiky. Stačí trochu MYSLET a je jasné, že je to jen marketingová habaďůra tedy NESMYSL.
Jasne se tam pisou obe věci, jak na mista, kde neni elektrina, tak i na mista, kde je elektrina. A staci trochu myslet, aby vam doslo, ze v tom druhem pripade staci mensi prikon na danem miste - baterie se muze nabijet neustale mensim proudem. Rozdil oproti nabijecce, kdy prijede jedno auto, a na XY minut vyzaduje obrovsky prikon a pak zase dlouho nic, je evidentni. STACI TROCHU MYSLET.
OK jdeme myslet. Má to vydat výkon 100kW. I kdyby to nabíjelo 1/10 času (a to jsem hodně přehnal, na fesťáku to spíš bude připojený nonstop) tak bude potřeba např. 10kW vrtule. Prosím ohledat na gůglu obrázky "10kw wind turbine". A pokud to náhodou opravdu pojede nonstop bude to takových vrtulí potřebovat 10. Ale o tom už se v článku jaksi nepíše. Opakuji co se tam píše o připojení do SÍTĚ odkud si to jaksi zázrakem vezme jen tu ekologickou elektriku.Celý je to prostě kravina a mokrý sen nějaké eko-markeťáka z VW.
Elektromobily na fesťáku? Na jakém fesťáku? Kde by se tam vzaly? Kdo by s nimi přijel?
Neuvedomuji si, ze bych nekde neco psal o vrtuli.
Myslím, že Volkswagen přináší úlitbu náboženství elektromobilů, aby si po průšvihu s naftovými motory opět vysloužil přízeň ekologického božstva...
Stejně debilní příspěvek jak nápad powerbanky pro elektromobily.Proč tam místo powerbanky nepostaví rovnou nabijecí stanici?
Další z lidí, co nechápou psaný text...Jedná se o vykrytí míst, kde normálně nabíjecí stanice nejsou - něco jako ToiToiky, když je potřeba. Prostě dovezete (na den nebo na měsíc) nebo na místo, kde z nějakého důvodu zatím třeba stanice není a je plánovaná (stavební povolení trvají dlouho, víme?) nebo není v okolí dostatečnš dimenzovaná el. přípojka nebo tam zkrátka TEĎ není možné hrábnout do země a připojit se a TEĎ už je tam potřeba nabíjecí stanice.
neblazni.. nabije to 4 auta a mozes to brat prec a doniest novu. Rezia okolo toho bude giganticka, toto je naozaj somarina jak voda v kosi.
Stále nechápeš? pomaly sa to nabije z klasickej prípojky do siete (kľudne aj celú noc) a je schopné rýchlo nabiť vysokým prúdom bez potreby silného pripojenia do siete až 4 autá.
Oprava: nie až ale minimálne 4auta.
"Celý systém má fungovat tak, že mobilní nabíječka bude nainstalována na dané místo a po vyčerpání energie (respektive při poklesu pod 20 %) bude „kus za kus“ vyměněna za čerstvou, s plnými akumulátory" a nielen tu ale aj vsade inde to opisuju ako mobilnu nabijacku, imho to donesies do garaze v supermarkete, nemusis stavat infrastrukturu, lebo ked treba donesies ich 7 ked bude treba 70 a nabiju nejake auta. Ked su prazdne, zoberies ich prec, a donesies nabite. Toto je hlavny zamysel pouzivania. Len to bude drahe..
Ja som to pochopil tak, ze hlavna vyhoda je v tom, ze napr. u toho tvojho prikladu to jednoducho pichnu do "obycajnej" zasuvky a pomaly sa to nabija. Kludne aj niekolko dni. Ked pride EV a potrebuje rychlo nabit tak to pojde. Zo obycajnej zasuvky by to trvalo vecnost.Obchod si usetri vystavbu rychlonabijacky a to riesenie je aj mobilne. Nikto nemusi tu "powerbanku" niekam nosit a vymienat. Samozrejme keby bola niekde, kde casto ludia dobijaju tak by to pomale nabijanie nestacilo doplnat priebezne.
"obycajna zasuvka" teda 230 pri 16A umoznuje nabijanie 3,6kW, teda tato bateria s 360kWh sa nabije za 100 hodin = 4 dni. AK sa ti to oplati kupovat na 1 auto denne, tak prosim, mozes to pouzivat aj ako to pises ty, imho je to ale myslene do existujucich parkovisk aby si nemusel rozbijat a tahat kable atd. Zalezi na cene atd, Musk predstavil powerwall pred 3? rokmi, to je to co opisujes ty - pomaly sa nabije napriklad zo slnecnych panelov a potom nabijes auto...
To jedno auto denne je čisto teoretická hodnota pretože tam nikto nepríde s úplne vybitou Teslou. Čiže min. 3-4 auta denne( (okrem Tesly majú všetci maličké batérie) A vzhľadom k množstvu EV je to momentálne dostatočne.
no pre mňa je obyčajná zásuvka to co mam doma a to je aj 3fazovy 3x25A a to už je necelý deň
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.