Oproti Tesle nemají Superchargery a veřejné nabíječky jsou špatné - vyžadují různé registrace a karty, při jízdě do zahraničí další registrace. Hrozný opruz, který ani často nefunguje.Nicméně automobilky musí plnit emise, jinak dostanou pokuty. Celkem mi přijde rozumné, že dělají malá vozítka typu Citigoe iv - dobíjení doma, pro cestu do práce a na nákup. Ideální pro manželku jako druhé auto pro lidi ze satelitů. Plug-in hybrid PHEV - dobíjení doma, prvních 50 km dá na elektřinu, pak benzín - zase skvělé pro dojíždění do práce, nemusí se platit dálniční známka ani parkovat se dá na zónách v Praze.
Automobilky si za ty emisní daně můžou samy. Když se to projednávalo tak drželi hubu, nebo ještě přilívali olej do ohně, protože očekávali likvidaci konkurence.
Automobilek se nikdo neptal a nazory odborniku na automobily byly odmitnuty jako "lobby automobilek". Absolventi genderovych studii v Europarlamentu nepotrebuji, aby jim do toho kecal nekdo kdo nedejboze vi o cem se mluvi.
Ono to podle mě bohužel až tak optimistické není. Ještě před rokem se dalo koupit Citigo se spalovacím motorem za 200 tisíc a každý nad ním ohrnoval noc. Najednou stojí skoro půl mega a je to praktické druhé auto do rodiny? Další problém je, že se tolerují vetší emise u velkých těžkých aut. Krásným příkladem je Ford. Maličký úsporný model Ka+ zmizel. Měl totiž kombinovanou spotřebu 5l/100km. Místo toho se začal prodávat model Explorer. SUV dlouhé přes 5mm, váží to skoro 2,5 tuny a je v tom 3l V6. Je to ale hybrid s normovanou spotřebou 2,9 l/100km.Zvýší se průměrná hmotnost, sníží se papírová spotřeba a všechno je super, akorát malé spalovací auto je vymírající druhu. Vítejme v době "nízkoemisní".
Co kdyby chvíli mlčeli, uvedli nejprve plně funkční a SW vychytaný vůz s lepšími parametry než Tesla a teprve pak nám o tom „zázraku”, na který se jen hrnou objednávky a co pár minut sjíždí jeden z výrobní linky povyprávěli? Unavují mě neustálé sliby a očekávání. Naprosto stejné pocity zažívám u „nových” typů baterií, které v ostrém nasazení (vyzkoušené, s vysokou hustotou energie a přesto bezpečné, laciné při sériové výrobě, plně recyklovatelné) ještě nikdy, nikdo neviděl.
Moc bychom to Evropě přáli, ale letos ten automobil na silnice nevyjede určitě a na příští rok bychom na to také mnoho nevsadili. Víme, jaké má VW potíže s výrobou. A to už budeme vyrábět naše modernizované modely X a další modely v Berlin Gigafactory.I my sami jsme nemile překvapení, jak evropští výrobci v elektromobilech zoufale zaostávají.
Pockam si na prodejni verzi, vsichni Tesla killeri se zatim moc neukazali...
Dulezite je ze Tesla ma zajimave reseny power management a hlavne celou dobu prodeju referencni data z prodanych vozu. To je jako mit nekolik milionu zkusebnich jezdcu.
Modelu X? Z fotiek maximálne Modelu Y.
vw ma krasny dizajn, ale tym to konci, pretoze to este ani nezacalo. tesla predava uz 10 rokov
Moc krásný dizajn nemají. Všechny koncernový auta vypadají jak přes kopírák. Škoda, seat, vw, je to uplně jedno.
no ved je to to iste, tak preco by to vyzeralo inak. ale skor som to myslel na tieto predstavene EV
Všechny ne. Třeba auta od Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini spadající pod koncern VW se mi typicky líbí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.