jirkajiri
7. 3. 2020 • 19:49

Oproti Tesle nemají Superchargery a veřejné nabíječky jsou špatné - vyžadují různé registrace a karty, při jízdě do zahraničí další registrace. Hrozný opruz, který ani často nefunguje.
Nicméně automobilky musí plnit emise, jinak dostanou pokuty. Celkem mi přijde rozumné, že dělají malá vozítka typu Citigoe iv - dobíjení doma, pro cestu do práce a na nákup. Ideální pro manželku jako druhé auto pro lidi ze satelitů. Plug-in hybrid PHEV - dobíjení doma, prvních 50 km dá na elektřinu, pak benzín - zase skvělé pro dojíždění do práce, nemusí se platit dálniční známka ani parkovat se dá na zónách v Praze.

dolph1888
dolph1888
7. 3. 2020 • 17:39

Co kdyby chvíli mlčeli, uvedli nejprve plně funkční a SW vychytaný vůz s lepšími parametry než Tesla a teprve pak nám o tom „zázraku”, na který se jen hrnou objednávky a co pár minut sjíždí jeden z výrobní linky povyprávěli? Unavují mě neustálé sliby a očekávání. Naprosto stejné pocity zažívám u „nových” typů baterií, které v ostrém nasazení (vyzkoušené, s vysokou hustotou energie a přesto bezpečné, laciné při sériové výrobě, plně recyklovatelné) ještě nikdy, nikdo neviděl.

Ilon Muska (Ílon.M)
Ilon Muska (Ílon.M)
7. 3. 2020 • 15:40

Moc bychom to Evropě přáli, ale letos ten automobil na silnice nevyjede určitě a na příští rok bychom na to také mnoho nevsadili. Víme, jaké má VW potíže s výrobou. A to už budeme vyrábět naše modernizované modely X a další modely v Berlin Gigafactory.I my sami jsme nemile překvapení, jak evropští výrobci v elektromobilech zoufale zaostávají.

armykcz
7. 3. 2020 • 15:19

Pockam si na prodejni verzi, vsichni Tesla killeri se zatim moc neukazali...

Robert Toman
7. 3. 2020 • 14:13

Modelu X? Z fotiek maximálne Modelu Y.

dpcstb
7. 3. 2020 • 13:09

vw ma krasny dizajn, ale tym to konci, pretoze to este ani nezacalo. tesla predava uz 10 rokov

Určitě si přečtěte

Články odjinud