Vltava2000 – Profesionální internetový obchod zdarma

Na adrese www.vltava2000.cz má každý majitel sebemenší firmy s běžným dial-up přístupem na Internet možnost založit a spravovat internetový obchod zdarma.

Žijeme ve vzrušující době, cítíte to také? Padají ceny. Ne snad o procenta či desítky procent – padají k nule. Nezbylo už mnoho služeb, za které se na Internetu platí. A dnes mám privilegium informovat čtenáře Živě o definitivním pádu jedné z posledních bašt vysokých cen. Ne, nehovořím o telefonních poplatcích, ještě ne. Mám na mysli elektronickou komerci.

Vyslovme tu informaci: Na adrese www.vltava2000.cz má každý majitel sebemenší firmy s běžným dial-up přístupem na Internet možnost založit a spravovat internetový obchod zdarma. A tuto možnost bude mít už navždy.

Není to už příliš? Rodí se zde nekomerční komerce? Rýsuje se snad konec kapitalismu? Nebo je to nějaká bouda? Nic takového! Provozovatel úspěšného internetového obchodu Vltava, akciová společnost Computer Press, přichází s novou službou, jejímž cílem je snížit nákladový práh vstupu do světa elektronické komerce.

Prodej zboží koncovým zákazníkům na Internetu platí za komplikovanou a drahou věc. Tento názor je plně oprávněný – není snadné ani levné virtuální prodejnu vybudovat a vykopání technologických základů a vyleštění výkladu není nic víc, než první krok. Je nemožné vlastní elektronický obchod marketingově prosadit bez včasného začátku, pečlivého plánování, masivních investic, spousty práce a trochy štěstí. Internet je totiž svým způsobem dokonalé tržní prostředí. Nabízí až zázračné příležitosti, ale ty jsou vykoupeny strašlivou tvrdostí neúprosné – protože většinou běžných limitů neomezené – konkurence.

Nemůže mít každý ten šťastný nápad a být ve svém oboru první. A i kdyby ano: V okamžiku, kdy se vám podaří se prosadit, přichází útok ze zálohy. Myslíte si, že stojíte ve vítězné pozici a můžete mít pravdu, pokud se jmenujete Amazon nebo eBay, ale pozor: Tato partie je simultánka a proti vám stojí velmistři. Z vítězné pozice vyhraje i průměrný hráč, ale nesmí udělat ani sebemenší chybu.

E-mailové diskuzní skupiny
Pro prodejce a potenciální prodejce
Pro zákazníky a potenciální zákazníky
Laskavý čtenář promine tu trochu strašení. Padá-li na vás při čtení těchto řádků beznaděj, pojďte se mnou dál. Nemusí všichni průměrní hráči, kteří nezačali jako první, odejít na hlavu poraženi. Je zde ještě jedna cesta: Spojit se. Spojit se s vítězem nebo proti vítězi. Nemůžete-li stát na té triumfální straně simultánky, můžete stále ještě stát na straně druhé, po boku velmistrů. Kouzelné slůvko zní: Aliance. Tahle pilulka otevírá Matrix, pardon, Internet.

Ne, nikdo vás nemůže zbavit rizika. Jako je rizikem život, je rizikem i obchod. Výše uvedené poučky o tom, že provozování internetového obchodu znamená práci, práci a zase práci, nepřestávají platit. Ale kromě práce toho opravdu už nemusíte potřebovat mnoho, když vám někdo připraví vhodné prostředí a v opojení vidinou otevírajícího se nového trhu ponese ochotně část rizika za vás. Provozování internetového obchodu na Vltavě2000 bude v každém případě představovat spoustu námahy. Se zákazníkem budete komunikovat zase především vy sám či sama. Dokonce vám můžeme slíbit, že konkurenci budete na Vltavě2000 vystaven nebo vystavena ještě bezprostředněji, než doposud, protože Vltava2000 je otevřena vašemu konkurentovi úplně stejně, jako vám. Ale nebudete v tom osamocen(a), protože stejně jako vašemu konkurentovi, i vám naše kvalitně postavená, seriózně podporovaná a masivně propagovaná Vltava2000 pomůže. A vaše riziko už těžko může někdo snížit více. Do hry nevkládáte žádné peníze. Jenom práci. A výhra může být velká.

Na Vltavě2000 budou výhradně selfmademani. Lidé, kteří si nemohou dovolit riskovat velké prostředky, ale nebojí se vstoupit do hry a nebojí se sloužit zákazníkům s odkrytým hledím. Můžete zůstat malým hráčem. Ale vstupte alespoň do hry. Skočte do vody, možná se naučíte nečekaně dobře plavat. Šance mají všichni stejné. Utonutí nehrozí.

Spojte se s mistry. Nabízejí vám to zadarmo, protože vás potřebují. Buďme partnery.

Určitě si přečtěte

Články odjinud