Vizitky snadno a rychle…

Diskuze čtenářů k článku

avatar
25. 10. 2017 10:07

Já jsem spokojený s firmou SPORETO vizitky mi navrhli a vytiskli za velmi slušné peníze. Zde jsem našel odkaz https://www.sporeto.cz/tisk-vizitek/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2017 23:07

Podařilo se nám již před 3 lety udělat trvalou akci 1000ks vizitek za 500,- + DPH, doprava po ČR zdarma.

A takto máme nízké ceny i na všechny ostatní produkty, nejčastěji tiskneme reklamní plachty a letáky.

více na www.sarpet.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 04. 2017 16:53

Mohu vám nabídnout naše služby vizitky tiskneme od 20Ks

ceny začínají již 0,95Kč za kus

http://www.sporeto.cz/tisk-vizitek/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 04. 2004 20:35

neni to sice pro ty, kterym staci 10 vizitek na cely rok, ale pokud jich potrebujete trochu vic a nechce se Vam to tisknout zpusobem popisovanym v clanku  , zkuste se mrknout na A - Z vizitky - ty ceny jsou navic vcetne grafickeho navrhu a dopravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dement a chuj v jednom  |  26. 04. 2002 20:58

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dement a chuj v jednom  |  26. 04. 2002 20:59

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dement a chuj v jednom  |  26. 04. 2002 21:02

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  25. 04. 2002 22:09

No to je teda bomba!
Co třeba program na tvorbu plnobarevnych katalogů?

Nechci vypadat jako nějakej zhrzenej blbeček, nicméně sazbou se nějaký čas živím - mimo jiné i návrhy a tiskem vizitek.
Cena  Kč 4 - 5,- celkem odpovídá a navíc účtuju cca Kč 500,- za grafický návrh, a to proto, že to nedělám pro zábavu, ale proto abych uživil rodinu.

Totiž to nezbytné, co k návrhu vizitek potřebujete, je určitá míra vkusu, cit pro grafiku a hlavně znalosti typografie!
Až si budu pořizovat barák, tak si ho nechám postavit od stavební firmy, i když bych materiál koupil určitě podstatně levněji - ale prostě já to neumím!
Zprasená vizitka je míň poznat než spadlý barák, ale já se s píčovinkama typu (office/privat) téměř každý den.

Takže na závěr: není asi nezbytně nutné, aby Vám vizitky pro pár kámošů dělal profík, nicméně pokud se do toho chcete pustit, rozhodně bych doporučoval soft  typu CorelDraw, Zoner atd. (umožňující fůru jiných užitečných věcí) a hlavně - vyvarujte se všech možných šablon, vzorků a prefabrikátů - je to fakt UBOHOUČKÝ!!!

P.S.: K těm laserovkám: hodně zakázek děláme na digitálních barevných strojích (Minolta, Canon) a stejně je to proti ofsetu bída.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  26. 04. 2002 18:39

tim bych se netrapil, precejenom clovek pozna kdyz si vizitky delal ten ci onen sam doma nebo ze mu je delal clovek typograf , pokud je delal profik na profi tiskarne na 100% se budou lisit od tisku z inkoustovky

 

ja myslim ze typograficke schopnosti zvladam dobre a myslim ze pokud je grafik schopny clovek muze stejne kvalitni vizitky udelat jak v Corelu, Zoner,tak i v free programech typu OpenOffic.org a StarOffice 5.2

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  26. 04. 2002 20:35

Jo, to samozřejmě souhlasim, sami jsme kdysi v tiskárně začínali Wordem (myslim ver. 2), a to i na brožurky.
Ale bohužel se moc neorientuju  ve free programech na grafiku (musím mít profi), i když na ostatní věci je používám (a jsem spokojenej!).

Jinak, viděl jsem kdysi návrhy na tiskoviny od PANA TYPOGRAFA ,staršího pána, jenž počítač v životě neviděl, byly vytvářeny tuší a spec. propisotem, a ujišťuju Vás, že to byla bomba, jaká se dnes málokdy vidí!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  27. 04. 2002 18:46

to chapu a znam

taky jsem spolupracoval s PANEM TYPOGRAFEM a ten mi radil (domlouvali jsem se jak a co) a ten PC taky pocitac v zivote nevidel a dohromady ja s PC on se zkusenostmi jsem to dali do hromady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 04. 2002 08:19

Uz je to vic nez rok co jsem tehle "genialni " programek zkousel. Uz netusim presne proc, ale hezky rychle jsem se na nej vykaslal a udelal si vizitky radsi v nejake skutecne schopne aplikaci. Tusim, ze jsem v nem mel neprekonatelne problemy s cestinou (coz je jak uznate dost zavazny problem, pokud chcete vizitky v materstine), take s tiskem a navic funkcemi tehle softik zrovna nadupany taky neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mintaka  |  24. 04. 2002 20:07

A muzu si laskave jako chudy studentik vytisknout 20 vizitek a nebo se predtim musim 3 dny modlit k bohu DTP ?

PS: Vite ze na svete nejste sami ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  24. 04. 2002 20:19

ted jsem Vas jaksi nepochopil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  24. 04. 2002 20:34

ikdyz bych pro Vas jednu moznost videl bud si stahnete podle me ne zas tak dobry software ale taky pouzitelny - typu toho o cem je clanek nebo si z internetu stahnete nebo ''opatrite'' na CD StarOffice 5.2 vice na http://www.sun.cz/ nebo OpenOffice.org vice http://www.openoffice.org/dev_docs/source/latest_build/latest_build.html#joining nebo si Zoner Callisto vice www.zoner.cz

P.S. v SO 5.2 a v OO.org  je velmi kvalitni ''draw'' program ve kterem si vizitky vytvorite nebo Zoner Callisto ktery je z vyse uvedenych podle mne nejlepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  25. 04. 2002 01:58

Ano, ano.... nebo i tak :)))

Opravdu je Zoner Callisto (nebo Draw) ze zminenych Corel a Photoshop ten nejlepsi :))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  25. 04. 2002 15:25

ja myslel z uvedenych StarOffice a OpenOffice.org ze je z techto  dvou nejlepsi Callisto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 04. 2002 11:00

Ještě bych dodal, že na www.zoner.com (tedy ne .cz) je ke stažení free anglická verze Zoner Draw 3, což je v podstatě Zoner Callisto 3 s nějakými drobnými omezeními při práci s bitmapami apod. Na vizitky zcela jistě stačí a je to zdarma...

Ano, taky si je dělám sám (v koupeném Corelu Draw 3.0), na kvalitní karton a na laserovce, když potřebuju 12 dalších, trvá mi to i s nařezáním tak 5 minut a je to zdarma. Megalomanští jedinci (sdružující se do stád a nezabývající se "takovými maličkostmi") nepochopí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  25. 04. 2002 15:48

tak ted jste me dostal  o tom jsem opravdu nevedel

ale dekuji Vam za informaci

jdu ho zkusit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mintaka  |  26. 04. 2002 15:34

Diky za informace - hned jsem je vyuzil.

Mym postem mi slo o to, zchladit trochu ty hadalyl, kteri tu byly a snazili se naznacit, ze ten, kdo chce pouzit program na vizitky musi byt magor, nebo tupoun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  24. 04. 2002 18:15

a) predstavte si ze byste byli podnikatelem a udelali si vizitku v tomto programu, meli byste schuzku s jinym podnikatelem - vymenili si vizitky a   meli byste je uplne stejne - a s toho plyne trapas pro oba ...

b) vsude se pise : v tomto programu vizitky snadno a rychle - a vy myslite ze v Corelu, Adobe to trva hodiny, dny, tydny nez neco udelate ? Blbost - i v techoto programech je to rychle a na internetu jsou i freewarove vektorove editory ktere se hodi na tvorbu vizitek

ale o 100% je lepsi si je nechat zhotovit specializovanou firmou nez ''doma na kolene''

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  24. 04. 2002 19:56

A ked si vizitk nechate navrhnut v grafickom studiu (tiez tam maju vzorkovnik, z ktoreho si vyberes), vybehnes otial, vymenis si sniekym vizitky a zistis, ze dotycny bol v tom istom studiu, lebo ma uplne to iste?

A este veci trapas bude, ked sa vas s usmevom spyta, ci ste si to tiez spravil sam v programe za par korun, a vy ste zato pritom vyhodili slusne peniaze v studiu, to je este veci trapas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amater grafik  |  24. 04. 2002 20:17

mno to je taky castecne pravda, ale v opravdu profesionalnim studiu nejste limitovan jen na ''vzorky'' a muzete mit ''vlastni'' napad a prani jak ty vizitky vytvorit a v takovem studiu delaji stale nove napady a domnivam se ze tyhle sablony monitoruji a moc je nepouzivaji - stejne jsem nekolik takovych ''easy'' programu zkousel a vubec to neni ono jste tam tak omezen v moznostech grafiky az se mi to zda jako omezovani za vase tvrde vydelame prachy , a zadnou z tech sablon bych nikdy nepouzil at kdybych je delal sobe nebo nekomu jinemu - na muj vkus jsou moc ... - nelze to vyjadrit slovy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  25. 04. 2002 01:56

Jasne, to je prece idealni postup, zakoput licenci na Corela za 10.000,- a nebo Photoshop za 30.000 a pak si udelat par vizitek :)))))) to potom fakt vyjde lacino....

P.S.: Kecy na tema warez si strcte nekam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  25. 04. 2002 09:50

...meli byste je uplne stejne ...

Já nevím jak ty, ale já na navštívenkách mám jméno  (a z druhé strany fotku )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
profix  |  24. 04. 2002 16:29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Poupa  |  24. 04. 2002 16:28

super vizitka na DJ -- zkuste na ni sánout trosku spocenou rukou.... pokud mají vizitky vypadat profi tak jedině offset...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  24. 04. 2002 19:53

A co mas proti laserovke? (ked ti staci ciernobiela, ale vizitky su ajtak vecinou ciernobiele)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  25. 04. 2002 09:48

A co ty máš proti barevné lejzrovce?

(viz. moje předchozí poznámka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  25. 04. 2002 14:23

DJ, alebo DeskJet (vid. nazov threadu) nieju laserovky, ale atramentovky. Inak proti farebnym laserovkam nic nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joky  |  25. 04. 2002 10:54

vizitky jsou vetsinou cernobile??? v jakem oboru pracujete? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  25. 04. 2002 14:24

Pracujem v pohrebnom ustave. Preco sa pytate?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krekro  |  24. 04. 2002 15:19

K čemu jsou vlastně grafici a profi tiskárny, když si můžou lidi za pár stovek koupit tento Superprogram a vyrobit takové Supervizitky s naprosto originálním vzhledem podle Superpředloh. Už se těším až tato firma vyvine třeba program s předlohou knižních obalů. Myslím že to bude definitivní konec všech grafických programů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzucino  |  24. 04. 2002 14:51

Vacsina programov, ktore sa "pisu" koli ulahceniu prace na taketo malickosti, je naozaj slaba.
Osobne pouzivam na vizitky plainTeX, som s nim spokojny. Je to narocny program, ale oplati sa ho naucit. V pripade, ze s nim viete pracovat, dokazete veci ktore su v inych programoch nemozne (Myslim sadzbu textu).
Nevidim dovod, preco si ma clovek robit vizitku v nejakom amaterskom programe. CorelDraw zvladne ovela viacej efektov, jedine nema na vsetko vlastne klikacie ikonky a treba sa obcas zamysliet, ako dajakeho efektu dosiahnut.

S pozdravom
Bzucino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj  |  24. 04. 2002 10:50

Zdravím všetkých

Vždy ma pobavia programy špecializované pre širokú verejnosť na nejakú úlohu. Svojho času som mal programy na výrobu obalov na MG pásky, potom programy na výrobu obalov na CD a tak podobne. Buhužial vždy prišlo rýchle vytriezvenie. Väčšinou obsahovali iba zopár úplne gýčových nepoužiteľných efektov a o nejakej serióznej práci s nimi nemohla byť reč. Cena 20 dolárov sa mi zdá tiež dosť vysoká k tomu aby som doma vytlačil niekoľko kusov vizitiek. To radšej pôjdem za tie peniaze do štúdia kde mi profesionálne urobia vizitky (kvalitná tlač, orezanie ...)
Časové nároky: Á no aj mne sa stalo, že som potreboval narýchlo vizitky – došli a zrovna som odchádzal a vedel som že ich budem potrebovať. Použil som stolovú tlačiareň HP Professional series. Tlačil som na fotopapier vyžšej gramáže ...
Rozhodne som pri tom ale nepoužil žiadny špecializovaný soft na vizitky, naštastie mám nainštalovaný Adobe Ilustrator 9 a Corel Draw 10.

Takže záverom, ak niekto chce silou mocou doma tlačiť vizitky, nech si radšej nekupuje špecializovaný soft. Ja by som doporučoval zakúpiť si napríklad staršiu verziu Corelu – Corel Draw 7 je asi v takej cenovej relácii ako RKS a dokáže urobiť omnoho viac...

S pozdravom Juraj

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  24. 04. 2002 12:40

Mal som nainstalovany program na tvorbu vizitiek, ale mal velku chybu nevedel vytlacit pismena s mekcenom. Nepomahalo ani zmenit font. Stal 20$ co nie je malo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P*eTx  |  24. 04. 2002 10:45

seš vážně blbej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Enki  |  24. 04. 2002 08:23

bože...jak vůbec může někoho napadnout, že si vizitku vytiskne na tiskárně....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 04. 2002 08:44

vizitky se vetsinou tisknou na tiskarne. nebo snad znate nekoho, kdo je busi na psacim stroji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  24. 04. 2002 08:59

Tak pán používá stolní tiskárnu (třeba HP DJ)? No tě pic.
A má pán také nějaké grafické studio? Když má již počítač a tiskárnu?

Zdravím všechny "domácí vizitkáře".
roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 04. 2002 09:14

o STOLNI tiskarne nebylo v mem ani vasem prispevku ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kobliha  |  24. 04. 2002 10:11


No zkus si koupit papir s vysokou gramazi (160+) a hezkym povrchem, pak ti staci slusna STOLNI tiskarna a vizitky vypadaji velice, velice prijatelne.

No ale pan je jiste supernarocny a vyzaduje hypevizitky z praveho zlata a hedvabi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 04. 2002 10:16

Zato ty ses nejaky divny, ne? Tisknout vizitky doma... kdo se s tim ma dupat? A pak to jeste rezat... Zrejme se doma velmi nudis, jinak bys takovymahle kravinama neztracel cas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  24. 04. 2002 22:25

Tisk vizitek doma je podstatně levnější a kvalita je mnohdy srovnatelná s "profi" předraženým zbožím za cca 4-5Kč za kus s zpravidla povinných odběrem min 100ks. Např. Office System prodává za cca 140,-Kč včetně daně vizotkové archy (15 archů po 10 kusech = 150vizitek, různé druhy včetně foto, gramáž 160 - 200 gr/m2) - výrobce www.decadry.com. Vizitky jsou nadělené a uchycené na A4, stačí prohnat kvalitní tiskárnou (např HP DJ960C) - naprostá spokojenost a cena za kus cca. 1,30Kč. Navíc naprostá nezávislost a operativnost, kdykoliv si vzpomenu mám pár kousků, chci-li změnit není nic snažšího. Grafické provedení samozřejmě záleží na vkusu a umění autora, stejně tak použitý software

Na tomto článku nevidím nic špatného - autor má pochvalu.

Takže jestli je tady někdo divnej, tak jseš to ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  25. 04. 2002 07:29

No jasne, ja zapomel, jsou lidi, kteri si doma tisknou na inkoustovce i razitka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  25. 04. 2002 09:45

Tak nevím, já si tady v kanclu tisknu vizitky už dlouho a k plné spokojenosti..

Jo, abych nezapomněl, tiskárna: Xerox Docucolor 12 Fiery RIP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  25. 04. 2002 21:36

I to jde a velice dobře!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2016 23:15

vytisku a pak dvě hodiny stříhám nůžkama na nehty. Typický večer businessmana. :D

Upřímně, nevím kdo by se v dnešní době chtěl prezentovat takovou vizitkou. To radši nebudu mít žádné. Já jsem si třeba vizitky nechal vytvořit u http://www.atondesign.cz/... a zabralo jim hodně času než jsem byl spokojený. Ale pokaždé když ty vizitky vidím tak z nich mám prostě radost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2021 17:26

Zdravím, zkuste třeba mrknout na internetové stránky reklamky http://www.e-abctiskarna.cz... . Osobně je můžu jen doporučit, mám s nimi dobrou zkušenost. Mají skvělé ceny a veliký sortiment produktů a služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor