Víte, co je RED BOX?

Diskuze čtenářů k článku

Petr Matoušek  |  20. 04. 2001 18:50  | 

Pěkný článek, podobné spekulace si rád čtu. Jen mám jedinou připomínku, že jste možná ustřelil s tím, že jste zveřejnil kdo si u vás tu reklamu objednal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 18:50  | 

To běžně není utajovaná informace ani jsem nic nepodepisoval ohledně mlčenlivosti. Contactel tady udělal chybu, pokud by mu šlo o řádné utajení, měl si nejlépe inzerci zprostředkovat přes agenturu, nebo někoho jiného. Pochopitelně jsem volal do Contactelu a nechal si potvrdit, že opravdu za RED BOXem stojí. Současně mi potvrdili, že moje úvahy se ubírají správným směrem. Byť je odmítli dále rozvíjet.
A v tomto případě, být inzerentem, tak si pochvaluji, jakou reklamu dostávám navíc, protože spekulace může být úplně vedle a naopak se výrazně více zvedne zájem o Contactel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Petrla  |  20. 04. 2001 18:50  | 

To byl další slogan, který jsem včera viděl v Praze (jsem totiž z Brna a v Brně jsem ho ještě neviděl).

Takže tam určitě bude Internet zdarma. Ale první už v této věci nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 18:50  | 

Je i v Brně, pozdě večer jsme ho našli na výjezdu na D2.

No, popravdě, když Paegas dělá reklamu "přijímané hovory zdarma", ale neříkají, že si je musíte předplatit, tak mám k podobným sloganům nedůvěru. Jasné je ale to, že pouze připojení k Internetu a ještě zadarmo, by nezaplatilo tu reklamu. Pokud v to Contactel doufá, tak nechť ho dobré síly ochraňují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Hlavnicka  |  20. 04. 2001 18:50  | 

tohle taky souvisi s telefonovanim (predpokladam, ze u nas v prenesenem vyznamu)

napriklad:
www.reno.quik.com/gatsby/pla/redbox.htm

nebo
(altavista: "red box" AND phreaking OR hacking)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeena  |  20. 04. 2001 18:50  | 

Otevřte si svůj Red Box!

Mohutnou reklamní kampaň, ohlašující příchod nové éry a vyzývající ke sledování Red Boxu, nešlo přehlédnout. Zajímá vás, kdo (a co) se za tím vším skrývá?

V nedávných dnech se na nejrůznějších reklamních plochách začaly objevovat inzeráty s motivem červené krabice a hesly jako:

Vaše kroky budou rychlejší,
lidé budou chytřejší,
zbavíte se blbé nálady.


Totožnost inzerenta však z billboardů, billboardíků ani megaboardů nebyla patrná, a tak lidé začali spekulovat. Kdo že to ohlašuje příchod zcela nové éry a vyzývá ke sledování Red Boxu, neboli oné tajemné červené krabice?



K nejčastějším tipům patřilo to, že jde o nějaké nové kontakty, či tely, nebo snad o nějaké připojování k Internetu. Chyba lávky! Ve skutečnosti jde o něco mnohem prozaičtějšího.

Slogany jako "Lidé budou chytřejší" či "Zbavíte se blbé nálady" napovídají, že půjde o něco, co pomůže nám všem. Je přitom vědecky dokázáno, že příčinou blbé nálady či neschopnosti logicky uvažovat je z velké části nedostatečný odvod různých škodlivin z lidského těla - když tyto nemohou být odvedeny pryč přirozenou cestou, stoupají do hlavy a způsobují zde ony zmíněné komplikace.

Pokud ještě netušíte, oč jde, pak vězte že Red Box je nový nápoj se zvýšeným projímavým účinkem. Vyrábí jej v jedné vesničce blízko Brna, která se nazývá Šaratice. Zdejší výrobce, který navazuje na tradici svých dřívějších projímavých nápojů (Šaratice a Zaječické hořké), zvolil tentokráte netradiční balení do Tetra Pak-ových krabic jasně červené barvy. Proto také onen název "Red Box".

Kdo to platí?


Tak mohutnou reklamní kampaň, jaká doprovází vstup Red Boxu na trh, by si malý místní výrobce ze Šaratic nemohl dovolit. Celá kampaň je ve skutečnosti financována ze státních prostředků, a to v rámci revitalizačního programu ministra Miroslava Grégra. Proč ale ze státních peněz? A proč právě z tohoto programu?


...před revitalizací...
Faktem je, že skutečná podstata Grégrova revitalizačního programu byla doslova tragickým způsobem nepochopena, a to zejména českými novináři. Kolegové sice správně rozpoznali, že "revitalizace" znamená obnovení životních funkcí, ale již mylně si tuto obnovu vztáhli na odumírající průmyslové giganty. Dokonce se mylně domnívali, že Grégrovi jde o nějaké zacelování bezedných černých děr tím, že do nich bude nalévat další a další peníze.


...po revitalizaci...
Ministru Grégrovi ve skutečnosti jde o obyčejného člověka. Cílem jeho revitalizačního programu je naopak opětovné zprůchodnění těch otvorů a cest, které se vlivem času a nedostatku pohybu staly neprůchodnými.

Nový projímavý nápoj Red Box, jehož účinky mohl sám na sobě vyzkoušet, přesvědčil ministra Grégra, že právě tudy vede cesta - cesta k opětovnému rozproudění stojatých a nepříjemně zatvrdlých poměrů na naší domácí scéně. Proto také ona masivní a celoplošná kampaň na podporu nápoje, se kterým přijde úplně nová éra...

Jiří Peterka (jiri@peterka.cz) - 26.8.1999
Autor je novinář na volné noze. Rozsáhlý archív jeho článků naleznete na adrese archiv.czech.net

Zaujal Vás tento článek? Chcete nám k němu něco sdělit? Neváhejte a sdělte nám svůj názor

S O U V I S E J Í C Í O D K A Z Y . . .


RED BOX na Internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu