Víme, co chtít po systému

Diskuze čtenářů k článku

Honza  |  20. 04. 2001 18:53  | 

V pulce listopadu jsem objednal sest cedecek. Tyden pred vanocemi cely netrpelivy volam do Popronu, kde mi rekli: "Bohuzel, vubec nestihame, jeste jsme vasi objednavku neexpedovali a do vanoc to urcite nestihneme. Bezte si to koupit osobne do Jungmanky." Tak tomu ja rikam "vysoky podil know-how", "optimalizace skladovych zasob" atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david forman  |  20. 04. 2001 18:53  | 

Tohle urcite je chyba,ale pokud nekam zavolate a oni hned vi,co se deje primo s vasi objednavkou,jak se ji dari v expedici,je presne to know-how,jake by potrabovala vetsina nasich firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch