Google | Vyhledávače

Více obrázků, méně textu. Google testuje nové zobrazování výsledků vyhledávání

Google testuje nové zobrazování výsledků ve svém vyhledávání. Při vyhledávání přes webový prohlížeč na velké obrazovce počítačů se výsledky zobrazují ve formě velkých obrázků s minimálním obsahem textu, upozornil Android Central.

Výsledky vyhledávání se strukturou podobají vyhledávání přes mobilní zařízení, ale obsahují ještě méně textu a důraz je kladen na obrázky. Text je limitován prakticky jen na nadpis článku a název domény.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Vlevo nové, testované zobrazování výsledků vyhledávání, vpravo současné. Změna je nejvíce patrná u nižších výsledků vyhledávání, které jsou aktuálně celkem přehlíženy. Nové vizuální pojetí by na ně mohlo přitáhnout více pozornosti (zdroj: AndroidCentral)

V porovnání se současným způsobem tak uživatel dostává výrazně méně textové informace a detailů, na základě kterých by se rozhodl, na který z výsledků klikne a otevře jej. Pozornost uživatele je směrována na vizuál webu a použité obrázky.

Není známo, v jak velkém měřítku a v jaké geografické oblasti Google novinku testuje. Zřejmě ale půjde zatím jen o menší skupinu uživatelů. Google podobným stylem testuje novinky ve vyhledávači celkem pravidelně a ne vždy to znamená, že se změny dostanou až do finální podoby zobrazované všem. U nás nyní zaznamenáváme opakované zapínání testu, v rámci kterého se výsledky vyhledávání ukazují s favikonami webů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Aktuální testy přidávají do výsledků vyhledávání favicony webů
Diskuze (8) Další článek: Shutterstock mění šéfa. Zakladatel Jon Oringer odchází po 16 letech z vedení nejznámější internetové fotobanky

Témata článku: Google, Web, Vyhledávače, Obrázek, Uživatelé, Zobrazování, Vyhledávání, Výsledek vyhledávání, Android Central, Text


Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor