No, použít slovo "mrtvý" v kontextu slova "vir" mi přijde dost zajímavé už samo o sobě...
Je to vcelku pochopitelné spojení, ale není ve vztahu k vakcínám pravdivé. Vakcíny se dělí na "živé" obsahující živý oslabený vir, a na "neživé" , které ovšem neobsahují celé mrtvé viry, ale jen jeho části a antigeny.
Očkování je jako pojištění. Vyplatí se jen proti těm rizikům, které vás můžou zničit.
COŽ JSOU V PODSTATĚ VŠECHNY INFEKČNÍ NEMOCI, KTERÉ SE VYSKYTUJÍ V MÍSTĚ, KDE SE POHYBUJETE.
Říká se čistota půl zdraví, ale kdo je nejzdravější? Špindírové! Ale ti čistotní se musí bát špindírů něco chytí. 😝
Pane Černý, kdo Vás platí za tu trvalou provakcinační propagandu? Primula?
Kdo platí tebe za tu stupidní antivax propagandu?😝
Nejlepší prevencí proti chřipce není očkování, ale kvalitní strava zaměřená na bílkoviny, zdravé tuky a přes zimu kvašené potraviny (zelí, kimči), otužování těla (sauny, ledové sprchy), nějaký ten sport a hlavně si v hlavě nepřipouštět, že člověk může onemocnět. Silná chřipka mne již netrápila několik let. A pokud se stane, že se nachladím (kašel, rýma, mírně zvýšená teplota), tak na to v žádném případě neberu léky a nechám se s tím tělo ty 3 dny poprat. Maximálně si dělám zázvorový čaj a beru minerály, které navyšují imunitu.
Máte pravdu, je to dobrá prevence, ale nic nebrání tomu to kombinovat s očkováním. Pak je to na tuty.
mám asi fakt dobrýho praktickýho lékaře, kterej sice v čekárně propaguje očkování proti chřipkám (a i jinejm svinstvům, třeba klíšťatům), protože nejspíš musí, ale na přímej dotaz mi sdělil, že je to jen jeden velkej humbuk a tahání peněz z lidí, protože viry průběžně mutujou a vakcíny jsou na viry, který už byly (a pravděpodobně se nevrátěj) a ne na viry, který teprv přijdou a proti nim by byly neúčinnýpro běžnýho člověka je to podle něj teda zbytečnost, ale má to smysl u lidí, u kterých hrozí vyšší riziko nákazy, tj. některej zdravotnickej personál (pohotovosti, urgentní příjmy, úrazovky, záchranáři), policajti, hasiči, streetworkeři atd., teda pokud oni současně i zanedbávaj prevenci ve formě pestrý stravy a nějaký kondice (cvičení, sauna...)
Další pan chytrej. Pavlíku, ty jsi se odkopal sám a v přímém přenosu.V prvním odstavci tvrdíš, že jsou vakcíny neúčinné a vzápětí ve druhém odstavci píšeš, že mají smysl pro policajty, hasiče..... Máme na světě novou teorii. Účinnost vakcín je závislá na barvě uniformy.Jinak opět jedna kravina vedle druhé.
tys vůl...já cituju mýho obvoďáka, tohle mi řekl asi předloni, není to z mojí hlavy...takže podle tebe je blbej můj doktor?
Pokud by to opravdu doktor řekl, pak je opravdu BLBEJ. Doporučuji ti změnit ho.
PR clanky byste meli jako PR oznacovat, a delat reklamu na leky je mirne na hrane etiky.Ockovani proti chripce nechrani temer nikoho. Mutaci viru je kazdy rok tolik novych, ze nez se nove typy do vakcin vubec dostanou, uz na ne lide stonaji. Cili chytnete-li kmen, ktery byl aktivni predloni, mozna budete mit stesti. Tedy poctivych 50%.Ockovani proti chripce se uz za komunismu povinne ucastnila zamestnani, kde hrozilo pri masovych epidemiich ohrozeni narodniho hospodarstvi. U horniku, napriklad, tehdy se naprosto stupidne vstrikovalo z jedne gumove hadicky do nosu vsem cekajicim na nastup do zamestnani. Ze to nedava smysl ?Skutecnym cilem tohoto ockovani bylo, aby se minimalizovala doba trvani epidemie a vypadky vyroby. Strucne receno, sice po vakcinaci ~50% stejne onemocnelo, ale alespon vicemene naraz - vypadek tedy byl 1-2 tydny, netahlo se to treba 2-3 mesice.Druhym typem prevence nejen chripky, ovsem nasobne ucinnejsim, je posileni imunity pomoci injekcne podavanych prirozenych latek jako jsou gamaglobuliny, ktere se podavaly a podavaji klicovym zamestnancum napr. ve zdravotnictvi.Tyto latky se ziskavaji z placenty, pro normalni pacienty jsou prakticky nedosazitelne, protoze porodnice s placentami kseftuji a prodavaji je farmaceutickym firmam, ktere je pridavaji do luxusnich "omlazovacich" kremu a podobne kosmetiky pro stare a bohate. V zemich vychodni evropy pak putuji obvykle rovnou na export. Obdobne jsme levnym zdrojem krevni plazmy a dalsiho cenneho biologickeho materialu (viz DiagHuman).https://www.tribune.cz/clanek/27041-jak-se-s-pri... ... Ohledne ockovani obecne, nejdrazsi slozkou vakcin je biologicka, proto se jeji podil ve vakcinach snazi vyrobci co mozna nejvice snizovat. A protoze u nas ma na ockovani monopol firma patrici do skupiny Penta , blokuje uz radu let moznost individualniho vyberu vakcin nejen pacientum, ale hlavne i lekarum, pochopitelne v jimi vyrabenych povinnych vakcinach pak muze byt podil minimalni. Aby telo vubec zaregistrovalo pritomnost takto stopovych mnozstvi oslabeneho materialu, nezbyva, nez mu pomoci. To se dela a vzdy delalo pridanim soli kovu (ale jde o mnozstvi tehdy a dnes), typicky hliniku, ktery pak vybudi zanetlivou, a ta nasledne obrannou reakci - problem je, ze telo obcas sice nastartuje reakci, ale nemoha identifikovat oslabeny patogen, zautoci proti vlastnim bunkam. Druhy problem je, ze soli hliniku jsou jednak toxicke, druhak maji casto tendenci ukladat se v nekterych tkanich, bohuzel k nim patri i tkan mozkova.Proto bylo hlinikove nadobi zakazano.Obvyklym argumentem zastancu ockovani je, ze telo stejne prijima hlinik i z jinych zdroju, jenze se zamerne zatajuje rozdil mezi kontinualnim prijmem potravou + malou ucinnosti vstrebavani hliniku travicim traktem, na rozdil od jednorazoveho injekcniho podani koncentrovane davky, ktera se krvi naraz a v enormnim mnozstvi dostava do krevniho obehu a tudiz silne prokrvenych tkani, ktere tyto kovy kumuluji. Okamzita autoimunitni reakce pak vykona v techto tkanich mnohdy vice skody, nez intoxikace hlinikem.Zatimco normalni bunky se prirozene neustale regeneruji, s vetsim ci mensim poctem chyb pri prepisu DNA (starnuti), tak ty mozkove bohuzel jaksi nikoliv.Porovnani krivek vzestupu onemocneni autistickeho spektra a zmen ve zpusobu povinne vakcinace je vice nez alarmujici, z nejakeho duvodu ale odbornici, kteri jinak zdravotnicka data prevazne vyhodnocuji statisticky nad velkou mnozinou, souvislost odmitaji, aniz by podali jine vysvetleni. Odtud tedy zejmena ta neduvera az bohuzel obcas hysterie pomatenych odmitacu ockovani. Ockovani je samozrejme spravne a smysluplne, pokud ovsem prijde ve vhodnou dobu, zpusobem neohrozujicim organismus, a ockuje se proti smysluplnym chorobam s devastujicim dopadem na organismus, nebo vysoce nakazlivym. Pridavani hliniku sleduje vzdy jediny cil, a to vyrazne zlevneni vakcin. Tudiz by davalo smysl ockovat vetsinovou populaci postupne dle moznych rizik a snizit na minimum dopady na organismus. Holt to bude vicekrat, postupne a tedy drazsi.Cili vice levnejsich vakcin, ale vice nakladu na zdravotnicka zarizeni. Nevydela tak ani vyrobce, ani stat.Treba takova hexavakcina podavana sestimesicnim detem obsahuje:- hepatitida B, nemoc prevazne prenasena krvi a spermatem Muze mi nekdo rict, jaka je sance, ze se dite do 3 let veku s necim takovym potka, kdyz prvni rok omezujete navstevy a vozite ho v kocarku, a dalsi 2 rokyani vyrazne nechodi do detskych kolektivu ? Kolik deti ma pribuzne pasaky nebo slapky, ze je nutne je misto napriklad ve trech letech ockovat uz v sesti mesicich ?- priusnice, spalnicky, zardenky (volitelne nestovice) Vetsina tech chorob je pro zdrave dite do veku 10 let temer neskodna, asi jako ryma. Osobne jsem mel vsechny a ockovan nebyl proti zadne z nich. Prinosem onemocneni v ranem detskem veku podstate neskodnou chorobou je vybudovani prirozene imunity, je bezne, ze rodice deti nechavaji napriklad nestovicemi umyslne nakazit v rannem detstvi, kdy na rozdil treba od puberty jsou zdravotni rizika minimalni. Navic vetsina naockovanych deti (nase obe) na tyto choroby posleze stejne onemocni.Konkretne u meho syna se bezprostredne po naockovani hexavakcinou absolutne zastavil na temer mesic a pul vyvoj. Dite melo horecky (bez infekce), prestalo temer reagovat na podnety, motoricky se neprojevovalo, a lekar tvrdil, ze "je to normalni" a po ockovani "to byva".Po te dobe se motorika sice rychle obnovila, ale kdyz mel zacit mluvit, ukazalo se, ze sice reaguje normalne a zda se byt inteligentni, pohybove je dokonce nadprumerny, ale ma zahadnou poruchu recoveho centra. Lekari postupne opatrne pritvrzuji na diagnoze, aktualne je to "vyvojova dysfazie" ... pripadne mirna porucha autistickeho spektra.Nevadi mi naprosto ockovani, vadi mi nekvalita vakcin zpusobena faktickou neexistenci a nemoznosti konkurence u nas, nepravdive informace o moznych rizicich, nevhodne schema ockovani, povinne ockovani proti zbytecnostem nebo v nevhodnem veku, a prenaseni veskere povinnosti i zodpovednosti na rodice.Jestlize si nemohu vybrat vakcinu a jsem nucen prijmout ji jako povinnost, nemohu ovlivnit ani vek pro aplikaci u nekritickych onemocneni, pak ma byt 100% zodpovedny stat, takto ale vse dopada jen na rodice, stat zadnou zodpovednost neprijima a jeste rodice perzekuuje.Sice mame ustavou garantovanou bezplatnou zdravotni peci a jeji kvalitu a dostupnost, ale zakony v rozporu s tim umoznuji nekalou soutez a monopol, a ta nikdy ke kvalite leciv nevedla a ani nepovede. Mlzenim a zatajovanim udaju a PR clanky to nase ockovaci lobby skutecne nezachrani.
Velmi dlouhý příspěvek a velmi mnoho kravin.Okomentovat všechny ty blbosti by bylo časově hodně náročné. Nějaká bio mužo-divoženka se tady opravdu vyřádil (a).
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2018 13:02
tyhle sáhodlouhý litanie se bez háčků a čárek nedaj číst!!!je rok 2018, všechny IT produkty zvládaj českou klávesnici, není rok 1990, kdy počeštit DOS na XTčku byl docela problém...
No myslím, že to je ten nejmenší problém. Problém vidím spíš v inteligenci pisatelky.(e)
Počeštit DOS pro klávesnici bylo v pohodě .... díky driveru Bří. Kamenických :)
Sireni techto antivax bachorek by melo byt trestne. Minimalne je to napresdrzku.
Zase lži, nepodložené domněnky, bláboly a výplody hlupáka..Gratuluji, krásně jsi nám tu ukázal, jak mizernou inteligenci máš.
No tak predevsim mam diky mizerne povinne vakcine od spolecnosti z holdingu Penta, vybrane bez radneho vyberoveho rizeni, postizeneho syna. Na tom uz hacky ani carky nic nevylepsi, a nezmenilo by se to ani kdybych si vybral nick "Ferda Doktor" ....
Tak je zažaluj ty experte!Jenže věc se má tak, že ty se jen domníváš že to udělala ta vakcína, ale reálné důkazy v ruce vůbec nemáš, no tak prskáš na diskuzi, aby sis ulevil od pravdy, že je tvůj potomek genetický zmetek, co by normálně vlivem přirozeného výběru v přírodě pošel.. No a tak to svádíš na vakcínu, jednoduché.
To je zajímavé, protože jediným distributorem je již dlouhá léta Avenier a.s. , který ovšem s Pentou nemá nic společného a byl vybrán na základě regulérního výběrka již poněkolikáté. Nějaká lepší lež by nebyla???😉To tvrzení o synovi je zajisté také "čistoskvoucí pravda" tak čistá, že ani čistější být nemůže.To ostatně tvrdil nebožtík Standa Gross také.😉
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 10. 2018 12:31
Je zajímavé, že největší potřebu šířit své myšlenky mají ti, co ví totální prd, viď Honzo.B-]
Souhlas Rýšo. Jenže oni si možná přečtou nějaký článek od Vavrečky, Strunecké, Elekové nebo Hrabáka a mají hned jasno. Proč by také četli něco seriózního a pravdivého, když je to tak dlouhé a navíc tomu vůbec nerozumějí.Co tady zoufale chybí, je propagátor, odborník, který by dokázal problematiku očkování přiblížit neodborníkovi tak, aby to pochopil a byl přesvědčený o prospěšnosti očkování. ( zatím laikům nezbývá než jen VĚŘIT ).Velmi hezké stránky má doktor Petráš "vakciny.net" bohužel dnes již z větší části zpoplatněné. Nemůžeme přeci chtít od antivaxera, aby platil za informace, s kterými nesouhlasí. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 10. 2018 12:51
Celá diskuze tu je fakt absurdní. Jako kdyby účinnost a účinky vakcíny byla věc názoru a vlastní zkušenosti. Zrovna na VTM bych nečekal takovou koncentraci konspiračních pomatenců.
Co je konspiracneho na realnych skusenostiach s ockovanim?
Jde o to, že osobní zkušenost je naprosto nicneříkající statistický vzorek. Takže přesto, že vy konkrétně můžete se 100% jistotou vědět, že po každém očkování jste zrovna vy nemocný, tak v globálním měřítku to ve srovnání s dvojitě zaslepeným experimentem který čítá i tisíce respondentů z celého světa, neznamená absolutně nic.
Třeba to, že ty jako jedinec, nejsi schopen určit statistickou pravděpodobnost.
Ale co je konspiracneho na tom, ze sa niekto podeli o negativne skusenosti s ockovanim? V com spociva ta konspiracia? Ze sa niekto nechal naockovat a po ockovani trpel dlhsiu dobu priznakmi blizkymi chripke je konspiracia?
Ano, je to konspirace, protože korelace není prokázána a klidně mohl něco někde chytit bez jakéhokoli přičinění vakcíny..Nebo snad máš důkaz, že se tak děje?
Pravda je, že mladší relativně zdravý člověk se s chřipkou většinou popere. Ovšem také je pravda, že stačí chronické onemocnění, vyšší věk a máte zaděláno na velké problémy pokud chřipku dostanete.Proto se také očkování doporučuje všem oslabeným osobám, hlavně seniorům.Pravda, že účinnost nic moc a asi tři roky zpět se vakcína opravdu nepovedla. Pravda je ovšem i to, že od loňského roku se používá čtyřvalentní vakcína, která obsahuje všechny 4 kmeny běžně rotující na severní polokouli.A dále je pravda, že indikované osoby mají očkování zdarma, takže výše uvedé plky o očko byznysu a finanční zainteresovanosti lékařů, dostávají v tomto případě pěkně na prd...Každopádně, kdo se nechá naočkovat nic nezkazí. Řeči o vedlejších účincích jsou na úrovni výhry v loterii. Nehledě na to, že vedlejší účinky po očkování na chřipku jsou řádově menší, než když chřipku proděláte.Já tedy zastávám názor očkování rozhodně ano, protože vždy lepší něco než nic.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2018 08:35
Celých 704 respondentů v zemi kde je přes 300mil lidí. Tomu říkám reprezentativní vzorek 😀
Mám taky "špatný názor" na očkování proti chřipce a to z principielních důvodů.1. Nechci zbytečně dostávat do těla co tam nepatří.2. Tělo je odolné nebo má "padnout" , čímž dostanu imunitu přírodní. S prvními náznaky podzimní a jarní čehokoli se naperu céčkem a buď lehnu nebo to dám. Neležím víc jak dva dny a zbytek můžu pracovat z domu a na farma byznys tak akorát házím bobek
Pokud jsi nikdy neležel déle než dva dny, pak patříš mezi ty šťastné, kteří nikdy chřipku nedostali. Pak mi ovšem není jasné kde jsi získal takovou zkušenost, že se odvažuješ cokoli hodnotit.
Vytvořil sis předpoklad na základě ničeho. Ale zkrátím to. Hovno ti je do toho. Napsal jsem svůj pohled na věc.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2018 10:47
Očkuju se na chřipku v posledních letech většinou jednou za dva roky a beru to jako takové otužování proti nemocem. Připadám si od té doby zdravější i co se týče běžných nachlazení. Kdybych měl mít chřipku třeba v lednu, přišel bych v práci o spoustu zajímavých věcí. Většinou tak 1-2 dny po očkování mám pocit, jako by na mě něco lezlo, ale nebylo mi z toho zatím nic, co by stálo za řeč.
Další reklamní článek pod zástěrkou seriózního poradenství. Ta neobjektivita je do očí bijící. Ani zmínka o možných vedlejších důsledcích, o kterých se dnes třeba ani nemusí vědět. Ani kdyby mi zaplatili, tak bych si to svinstvo do těla nedal. Přecházel jsem chřipky a bolesti kloubů opakovaně i 5x za rok cca 15 let. Až po dokončení řešení tohoto stavu (svinská a zpropadená borelióza) jsem již tři roky neměl ani rýmu, natož chřipku. Každopádně doktoři nebyli Ti, kteří mi s tím pomohli...
Byl to váš kmenový šaman, viď? Poradil ti potírat se omastkem z pečeného vepřového a hned to přešlo, co?
Že by uražený sarkastický lékař? 😀... hrozná kombinace.. Šaman to nebyl, ale jelikož si s tímto problémem lékařské odvětví neví rady, klidně Ti odpovím. Vhodně zpracováná Štětka soukenická.
Nesmíš hned věřit, všemu co ti šaman nakecá, obzvlášť když za to bere peníze.
Takto může reagovat opravdu jen hlupák. Našel sis k tomu nějaké relevantní informace než jsi tady začal hloupě pindat?
Jako třeba, že Štetku soukenickou začal k léčbě boreliózy používat Wolf-Dieter Storl který se zabývá především využitím léčivých bylin a zkoumáním šamanismu v tradičních společnostech, a roce 1974 pak získal titul Ph.D. na univerzitě v Bernu, s dizertací na téma šamanismu mezi Američany evropského původu?😀
S Wolfem jsem fakt nemluvíl. Přísahám 😀
Spravny nazor je ten, kdy do tela nedostavate zbytecne zadnou dalsi chemii a jine cizi latky ci zivocichy. Ockovani je problem, uz k vuli moznym vedlejsim ucinkum nebo jinym neprozkoumanym vecem.Zajimave je, ze kazdou chvili je v tisku, jak je ockovani super. Znamena to jen reklamu, kdy se snazi ty firmy prodat co nejvice.A propo, proc se tam nepise o cene? Ze je to pomerne draha zalezitost pro bezneho cloveka, ktery se snazi vyjit s 10-15.000 cisteho. A neproplaci to co? Pojistovna.Doporuceni doktora lze dnes brat s rezervou, tak 20-30%, obvykle ma podil ze zisku za to, ze to doporucoval.
No, já jsem velký příznivce očkování, ale zrovna v případě té chřipky zastávám spíše zdrženlivý postoj. Očkovat se proti něčemu, co může za pár týdnů zmutovat na něco úplně jiného podle mě není to pravé ořechové.
Nechavam se ockovat rok co rok uz asi 12 let a nikdy jsem chripku po ockovani nedostal. To je zakoreneny mytus, kdy se nekdo nechal ockovat, kdyz uz byl nemocny. Nikdo merika, ze je to 100% ochrana, ale kdyz nic, tak to aspon zmirni prubeh nemoci. Samozrejme na anginy a nachlazeni to neni. Nicmene, porad lepsi dat 4 stovky a mit klid, nez jit v dnesni dobe marodit a prijit o hromadu penez...
Před pár dny jsem dal 370 Kč, 250 vrátí pojišťovna, takže 120 Kč ...
Ať si každý očkuje svoje dítě (proti chřipce, rýmě, nechuti do školy..) jak chce,ale myslím si že je to fakt náhoda že zrovinka teď, kdy je přece ten nejlepší čas na očkování se toto zde fakt uplně náhodou objevilo.Prostě jen další INZERCE (tentokrát na očkování)A názor že by to mělo bejt plně hrazený - to věřím že by se výrobcum vakcin zamlouvalo a hned by dodalo i na jiné nemoci na které se dá očkovat.Lidé bděte, ale neblbněte 😝
Kdyby chtel nekdo maximalizovat zisk, tlaci nem ockovani cely rok. To, ze se takovyto clanek objevi v dobe nejvhodnejsi pro ockovani proti chripce by asi mohlo znamenat, ze te chteji proti chripce ockovat tak, aby to opravdu zafungovalo co nejlepe.
Takový myšlenkový pochod bude spíše vzdálen od pravdy. Kdo chce maximalizovat zisk zvažuje nejvyšší dopad a neplýtvá náklady v obdobích bez dopadu.
Tak ono je to celkem normální, že články vychází na aktuální témata. Na jaře nikoho očkování nezajímá, stejně jako přes vánoce nikoho nezajímá zavařování okurek. Myslím že v tom není potřeba hned hledat konspiraci.
Poradte se s doktorem kterému duverujete, to není jednoduche, důvěryhodný doktor neexistuje, ti co to nejvíc prosazují jsou na tom zpravidla finančně interesovani, a jak jde o peníze tak jde objektivita a vedeckost do hajzlu.A co je to vlastně špatný názor? Dá se napsat mylný, ale špatný? To zavání kádrováním a převýchovou.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2018 07:51
Věřím, že zdejsi diskuse co se názoru na očkování týká, nepředstavuje reprezentativní vzorek české populace. To by bylo děsivé. Budu doufat, že jde pouze o specifickou skupinu lidí nízkého intelektu, kteří se zde shromažďují.
Dovolím si tvrdit, že toto platí nejenom pro tuto diskuzi, ale pro všechny diskuze na zive, mobilmanii...
Bohužel, lidi jsou opravdu pitomý!
U nás ve firmě bylo očkování proti chřipce. Téměř všichni očkovaní lehli. Článku nevěřím, stejně jako vakcínám a pilulím. Prevence je hygiena a zdravý styl života.
A doktoři taky nechtějí ani za nic. Když si to vyzkoušeli.
Už ani nevím, kdy jsem naposled měl čistokrevnou chřipku - obvykle jde "jen" o nachlazení, různé katary nebo dokonce angíny, proti kterým očkování není. U zdravého člověka v produktivním věku, případně u dětí, by chřipka neměla mít fatální průběh, tedy očkování považuji za vyhozené peníze, resp. spíše jako riziko (krátkodobé oslabení nespecifické imunity). Podobně vidím i očkování proti klíšťové encefalitidě. Samozřejmostí je jakoukoli nemoc nepřecházet, vzdálený známý na přechozenou chřipku nakonec kolem třicítky zemřel (odešlo srdce).
Vzdaleny pribuzny, starsi clovek (80) se jednou jedinkrat nechal ukecat na ockovani proti chripce. Vysledkem byla zdlouhava viroza, tezke oslabeni organismu a nakonec bohuzel smrt 🙁 Do te doby byl jinak az na bolave klouby relativne zdravy. Takze asi tak.
Ale uvědomujete si, že očkování proti chřipce je očkování jen a pouze proti chřipce (a to jen proti několika kmenům), a ne proti všech virům? A nechci být necitlivý, ale že v 80 letech člověk zemře i na problémy které by pro 20 letého byly banální není vůbec nic výjimečného a fakt bych z toho nic bych z toho nevyvozoval.
A uvědomuješ si, že očkování je masáž imunitního systému a každé ovlivnění imunitního systému může vyvolat komplikace a smrt?
Na masáž imunitního systému a smrt nemusís často ani vylézt z domu ...
Aaa zase si někdo zaplatil článeček místo reklamy... Přesně takhle se vyrábí ti šílenci, co radši neočkují vůbec nic, protože zprávám v "tisku" se nedá věřit. Osobně chřipku neočkuji - přijde přežiju, nepřijde ok. Nepracuji na rizikovém pracovišti, takže pravděpodobnost nákazy nemám zvýšenou. Ti, kterým by útok chřipkových virů mohl fatálně ublížit, bohužel mají tak slabý organizmus, že jim není doporučováno ani očkování. No, a pak k čemu tyhle články o očkování proti běžné nemoci vlastně jsou...
Aby se vydělalo
O tomhle tematu neni dostatek studii a ani 100% ucinnost tak jak si muzete dovolit tvridt jaky nazor je spatny a jaky spravny? Medialni masaz!
Kdo ti nakukal takový nesmyl ? :-O Účinnost vakcín se vyhodnocuje statisticky a podmínky jsou hodně přísné, bez toho by to vůbec nepustili mezi lidi. Mimochodem i kdyby účinnost byla třeba jen 15% tak to je výhodné pro všechny očkované i neočkované. Ale i tyhle jednoduché počty s procenty jsou marné vysvětlovat někomu kdo věří v konspirační teorie. Názor který popírá matematiku, poznatky vědy a tvrdá fakta a stojí jen subjektivních dojmech a emocích, je fakt špatný.
Zajimavy ze nejdriv mluvis o statistice a pak delas zavery z neceho, co jsi zrejme nasel mezi radky. Samozvany odbornik, pozor!
Já nevím, jestli jsem četl stejný článek ... ale tady se vyvracely zjevné kraviny, které o očkování kolují.
Tak především zapomněli jaksi zmínit, že chřipky je mnoho kmenů, různě mutují a vakcína se vyrábí zjednodušeně řečeno před chřipkovou sezónou. A to nikdo neví, které kmeny budou zrovna útočit. Navíc potvrzuji zkušenost ostatních - ve firmě očkování zdarma. Naprostá většina stonajících byli právě ti očkovaní.
Většinou se očkuje na ten kmen, který byl vloni. Jenže letos je jiný, takže celé slavné očkování na kočku jest.
Tak u nás ve firmě bylo taky nejvíce nemocných mezi očkovanými. Ale s ohledem na to, že byli nemocní v průměru cca týden, tak bych chřipku jednoznačně vyloučil, a jejich onemocnění bych přisoudil spíše tomu, že v mrazech chodili ven kouřit v tričku se slovy: "Však co, vždyť jsem očkovanej"
Až bude účinnost > 95%, pak možná, teď když je to 50:50 tak je jakékoliv očkování úplně zbytečné. V zaměstnání nás nutí podepisovat i to, že jej nechceme, vždycky na ně zvysoka kašlu. Ten jeden víkend s chřipkou si odležím, když teda daný rok příjde, a mám zase klid.
To by mě fakt zajímalo - jak jsi přišel na těch 50:50 ?
To je přece jednoduché. Buď ji chytíš, nebo ne 😃
To že můžou nastat teoreticky a zjednodušeně dvě možnosti ještě neznamená, že je pravděpodobnost obou možností stejná.
Firma, u které jsem zaměstnán, poskytuje očkování proti chřipce zdarma. Já blb jsem se dvakrát nechal očkovat s výsledkem, že rodina byla zdravá a já postonával. Vykašlal jsem se na očkování a od té doby mám klid.Pravda je taková, že člověk po očkování nesmí, kvůli snížené odolnosti, 3 týdny přijít do styku s nákazou - a to nelze zajistit. Takže očkování spíše onemocnění vyvolá, než aby mu zabránilo. Moje osobní zkušenost tomu odpovídá.
Mohu potvrdit u sebe a tchána. Byla to teda super jízda....oba v jiny rok, ale taky si moc užíval
Krásný ukázkový příklad sebeklamu. Jak můžeš vědět, že pokud bys očkovaný nebyl - průběh nemoci by nebyl mnohem horší a všichni v rodině to od tebe nechytli ? Nebo, že vůbec existovala jakákoli kauzalita mezi očkováním a tvou nemocí ? (jiný kmen virů s podobnými příznaky...)
Protože se na letošní chřipku očkuje vakcínou na loňskou chřipku tak jde z praktického hlediska pouze o rotacku na peníze
Tak to není, lékaři se snaží odhadnout, které chřipkové kmeny budou aktivní další zimu a proti těm očkují. Samozřejmě někdy ten odhad nevyjde.
Klikol som ti omylom + a dodavam, tak urcite sa farma korporacie snazia ludom hlavne pomahat.
Ono jde hlavně o problém, že si lidi vůbec neuvědomují co je to chřipka. Dvakrát pčíknou, vyteče jim soplík a už mluví o chřipce. Jenže chřipka je ve skutečnosti pěkné svinstvo na které se dá i dnes celkem pohodlně zemřít. To co většina lidí označuje za chřipku je obvykle obyčejné nachlazení.Další věcí je, že chřipka má spousty kmenů, ale očkuje se jen asi 5 nejběžnějších.
Tentokrát souhlas, milý Kazeaschu.
Přesně tak. Kdyby Indiáni znali očkování, tak jich nemusely vymřít po desítkách milionech ... taková katastrofa ale tady nehrozí ani bez očkování.
Kdyby to bylo opravdu tak dobré, tak by se státu, zaměstnavatelům a zdravotním pojišťovnám vyplatilo, aby ta vakcína byla alespoň zdarma, když už by pracující měl v čekárně plné důchodců ztratit drahocenný čas. Takže opíchávejte si kryplíky, důchodce a sebevrahy. B-]
No, ale zaměstnavatelé to hradí zaměstnancům a stát to hrdí indikovaným osobám. Jestli ti zaměstnavatel neplatí očkování proti chřipce, pak je to pěkný škrdla, protože jinde je to běžné a někde i povinné.A pojišťovny na to přispívají také.Proč tedy lžeš?😉
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2018 09:31
Asi máte pravdu (nezkoumal jsem do detailu). Ale to věčné osočování lidí v diskusích ze lži mě stále více vadí. Nemyslím si, že všichni přispěvatelé, co zde napíší nějakou nepravdivou informaci, to dělají zcela vědomě a naschvál. Spíš to pramení z jejich neznalosti. Tzn nelžou :)
Dobře, pak se omlouvám, ale v tom případě je pisatel neinformovaný blbec s inteligencí stájového pinče.Zní vím to lépe, než když prostě řeknu, že lže???😉
Je docela dost zamestnavatelu, kteri tuhle vakcinu zamestnancum hradi. Takze..
Co se tohoto tématu týče, plných 30 % rodičů se bojí nějakého spiknutí a 28 % autismu. Amíci... Není co dodat😀
A Pražáci, jsou z toho jejich smogu pomagořený!
Já jsem hrdý Moravan, tož nalévé!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.