Velký test: Vypalovačky levně a pro každého

Diskuze čtenářů k článku

abbe  |  26. 01. 2007 08:39

Pane Šveci, jak se ta vaše povedená tabulka
http://zive.cz/files/obrazky/2007/01leden/testmechanik/prehled_mechaniky.html
dá rozumně vytisknout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WOLF  |  25. 01. 2007 16:16

To já mám zase jiný problém... Tak před pul rokem jsem si koupil jednu LG s lightscribem a jednu Liteon SOHW a zničeho nic najednou odmítají obě načítat klasický CDčka (natož vypalovat). Horkotěžko se na LG donutí načíst lisovaný CD..(na Liteonu ani to). Zkouěšel jsem nový firmwary a nic. DVD načítají a vypalují obě mechaniky bez problému. Kde může být chyba???

díky za podnětné názory...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trhan  |  24. 01. 2007 09:55

Me se libi jak kvalitu vypalovacky ovlivni monozstvi prislusenstvi :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antihulan, Antihulan  |  24. 01. 2007 09:39

Dajte tam DVD média značky BenQ (mimochodom ďaleko kvalitnejšie a spolahlivejšie ako Verbatim!!!), na 8X rýchlosti a uvidíte jako dopadne LG a jako PIONEER.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freddy, Freddy  |  24. 01. 2007 01:10

Kdyby ten test udělal skutečný a jedinečný expert Chytrolín,dopadla by značka LG taky tak dobře?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  23. 01. 2007 23:47

Uvazuji o LiteOn LH-18A1H (u mne rozhoduje hlucnost). Kdo ma s ni zkusenosti. Co obsahuje retail baleni?
Je soucasti NERO nebo jiny soft? Nebo retail je bez softu a musi se koupit bulk?
Hezky den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  24. 01. 2007 18:39

Mám ji doma necelej měsíc a jsem dost zklamanej. Je dost hlučná a nějak divně vypaluje, hlavně na RAM média. Při vypalování chvilku jede, pak se najednou zastaví a dlouho trvá, než zase začne pracovat. Původně jsem si myslel, že je to mechanikou, tak jsem ji reklamoval, ale nová dělá to samé. Koupil jsem ji bez krabice a dostal jsem k ní Nero 6 a PowerDVD 6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martas  |  24. 01. 2007 19:08

To Paja mám ji taky palí perfektně ale když zavřu šuplík bez média tak se v ní něco roztočí divně to zachrastí tak nevím jinak palí skvěle i 18x jen mě znervozňuje ten zvuk dělá ti to taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  24. 01. 2007 21:27

To martas Mě to naprázno nic nedělá, zato jsem teď vypaloval DVD natočené z televize a asi tu mechaniku půjdu znova reklamovat. Plnej disk kopírovala v Neru7 15 minut, i když to napsalo odhadovaný čas 4 minuty. Stále se při vypalování vyprazdňoval zásobník i vyrovnávací buffer. Ach jo. Jinak Při vypalování je to děsnej rachot. To my NEC 3540 nedělala. Udělal jsem chybu, že jsem se jí zbavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  25. 01. 2007 13:46

Zapni si u ni DMA. POpisovane chovani nastava u behu na PIO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  25. 01. 2007 19:25

TO Zivan Děkuji za radu. Koukal jsem se do systému a běží na DMA. Máš prosím, ještě nějakou radu? Moch by být problém, že jedna mechanika v tom kanálu běží na DMA5 a druhá na DMA4?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pecker  |  23. 01. 2007 15:13

Chytroline kde jsi?
Probiraji se tu LG palirny a kupodivu dopadly docela dobre a zadna narazka od Tebe?
Zijes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeterT  |  25. 01. 2007 12:34

Uz asi dospel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  23. 01. 2007 15:05

Hodil by se test notebookových vypalovaček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
agarwaen  |  23. 01. 2007 21:36

presne tak, nevie tu niekto poradit dobre citacky/napalovacky pre notebooky?

tiez externe cez USB 2.0, potrebujem grabovat stovky CDs a v notebooku mi to nepride najrozumenjsie... cena nehra rolu len aby bolo audio 100% ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hero  |  23. 01. 2007 10:24

Dekuji za clanek, ktery v dnesnim nevlidnem dopoledni dokazal vyloudit usmev na me tvari. Predne bych navrhoval, aby se nahore misto dnesniho data objevilo skutecne datum vzniku clanku, protoze dle verzi FW mechanik je aspon pul roku stary. Nema asi smysl psat, podivejte se, jak ma vypadat recenze vypalovaci mechaniky, treba na cdr.cz, to je vec zrejma uz po precteni prvnich par vet clanku. I kdyz je trosku zarazejici, ze ve Vasem halabala "testovani" jste dospeli i k diametralne odlisnym vysledkum nez konkurence, ale to nic, vsechno je prece relativni a mechaniky se opravdu mohou lisit kus od kusu. Spis bych se zameril na hlediska a jejich vahu pri tvorbe vysledneho hodnoceni - z 90% jsou to totiz naproste blbosti, ale podle me dulezite vlastnosti ci funkce zustaly opominuty. Zminim treba testovani poskrabanych medii - chapu, ze je to desne "in", ale sorry, ja zadne poskrabane ci ponicene medium nemam, takze me "vysledky" tohoto testu naprosto nic nerikaji, jejich vyuzitelnost je tak 1% z celkove doby pouzivani mechaniky. Navic kdyz jsem onehda 1 skrable (cizi!) DVD zkousel, pohorely na nem LG, Samsung, Pioneer ci Toshiba uplne stejne jako Plextor, takze nula od nuly pojde. Na druhou stranu mi tu chybi napr. to, ze ten testovany Plextor nacte KAZDE lisovane DVD-ROM medium za mene jak polovinu casu (ac papirove na tom maji byt vsechny mechaniky zhruba stejne), co ty trapne hypovane LG ci Samsung mechaniky, coy mi prijde z pohledu skutecneho bezneho uzivatele jako docela uzitecna informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  23. 01. 2007 10:54

Proboha, zkus nekdy vylezt ze sve nory a podivat se, jak to funguje v realnem zivote. Bez urazky, jen hyperbola. :) Nadpolovicni vetsina pouzitych medii, ktere se mezi lidmi pohybuji jsou nejakym zpusobem poskozena, spinava, poskrabana a podobne. Schopnost korektniho cteni takovych medii je u mechaniky vlastnost naprosto zasadni. Krome toho, pokud zrovna tobe vaha jednotlivych faktoru nevyhovuje, proste s ni nepocitej. Zohledni si jen parametry, ktere te zajimaji, vzdyt v testu neni JEN konecne skore.
Jinak souhlas, nad starim testu jsem se podivoval uz v predchozim prispevku. Rychlost nacitani je dulezity parametr a mechaniky se opravdu lisi klidne kus od kusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pp  |  23. 01. 2007 11:07

Na LG jsem vypálil snad NĚKOLIK TISÍC ! DVD i Cd a bez problémů...nic jiného v kombinaci s Verbatimem medii neuznávám. předtím jsem měl So...y škoda něco k tomu dodávat.prostě to byl shit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hero  |  23. 01. 2007 14:15

To, ze je nadpolovicni vetsina lidi podle Tebe z rodu prasat, pro me rovnez neni zadna relevantni informace. Schopnost korektniho cteni takovych medii je u mechaniky vlastnost naprosto zasadni maximalne tak u ctecky, u vypalovacky, jak uz z nazvu plyne, jde predevsim o to vypalovani. Navic to byl pouze priklad udajne dulezitosti hodnoticich parametru, dalsi blbosti jsou treba hlucnost a prislusenstvi, kde prislusenstvi nema na vlastnosti mechaniky zadny vliv a mira hlucnosti je v primem protikladu s vykonem, ktery je podle me normalnim uzivatelem zadan hned vedle kvality paleni. V dnesni dobe je vedle kvality dulezita predevsim rychlost a o tu se tu kupodivu autor clanku vubec nezajima, asi se nam snazi namluvit, ze je mu jedno, jestli se kazde medium nacita pul hodiny nebo 10 minut. "Kvalitu" testovani navic podtrhuje kupr. autoruv vyrok, ze na mereni kvality jsou nejlepsi lowendove MediaTek cipsety, coz samozrejme neni pravda... Jeste jedna zajimava myslenka - to, ze autor clanku vehementne doporucuje pouzivat vyhradne Verbatim DataLifePlus Advanced AZO+, svedci jen o tom, ze jeho protezovani favorite si neporadi s mediem, ktere nema prvotridni parametry. Takze me hned napada, ze dalsim vhodnym hodnoticim hlediskem by mohly byt provozni naklady, vedle kterych je porizovaci cena mechaniky naprosto irelevatni. Je totiz rozdil byt nucen palit cely zivot mechaniky jen na tato a podobna media nebo na vice jak 4x levnejsi Gigamaster, ktery za mnoho nestoji, ale me mechanice staci zcela spolehlive (samozrejme s vypalenymi medii nejsou zadne problemy ani po letech, to jen pro ty, co by se pokousely naivne oponovat spolehlivosti zaznamu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azor666  |  23. 01. 2007 17:43

Mnoho počítačů má DVD vypalovačku jako jedinou mechaniku. Proto je čtení důležité. Mám si snad kupovat zvlášť čtečku ??? lol.
To, že většina lidí je užitková zvěř informace relavantní je. Pokud dostanu poškrábané DVD potřebuji ho přečíst.
Ale souhlasím s příslušenstvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hero  |  24. 01. 2007 11:55

Ctecku zvlast si kupovat samozrejme nemusis (i kdyz pri tech cenach...), jen jsem napsal, ze nejdulezitejsi vlastnosti vypalovacky je vypalovani. Navic to nemeni nic na faktu, ze i vypalovacky, co umi cist nejlip z vypalovacek, se nevyrovnaji rade cteckam, ktere jen ctou, a to nejen v kvalite, ale i v pristupovych dobach apod. Ja napr. pro cteni pouzivam radeji slot-in cteci mechaniku uz od dob CD, protoze je to nesrovnatelne pohodlnejsi a rychlejsi manipulace s medii, nez s trayem, co pouziva (bohuzel!) vetsina mechanik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  23. 01. 2007 09:29

Jak je ten test stary? Orientacne jsem se podival na dostupnost H22N a byla odstranena z ceniku. Misto ni je v prodeji H42N (DVD+R DL zapis 10x, DVD RAM 12x). Zkousel ji nekdo? Jak je na tom s kvalitou zapisu/cteni? Je to stejne jako H22?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Bábíček, Radek Bábíček  |  23. 01. 2007 21:11

jak jiz jsem psal vyse - test odchazel do tiskarny 13.12., z cehoz plyne, ze testovani probihalo cca behem predeslych 14 dni. V te dobe byly do mechanik naflashovany posledni dostupne firmwary.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  04. 02. 2007 11:09

Mal som h12n a teraz mam h42n black. Jediny rozdiel co poznam je ze h42n mi napali aj na cd-rw a ma vyssie rychlosti napalovania. Inak by som povedal ze je totozna s h22n.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antihulan, Antihulan  |  23. 01. 2007 08:40

hmmm...vidiet ze autor sa "vyzna" v napalovackach. LG je lepsi v kvalite zapisu ako Plextor a Pioneer..LOL. Ten je jasny. Majitelia palirien od Pioneeru sa mozu len rehotat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bublifuk  |  23. 01. 2007 08:58

myslis ze majitelia pioneerov vedia ako palia LG ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  23. 01. 2007 09:14

No jasně . Hlavně , že si vypláznul za Plextora 3 x víc peněz a ono hovno , co ? To nasere.

Oni to totiž hošánku v testu nejsou nějaké autorovi dojmy , ale zmeřené věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PlextorMan  |  24. 01. 2007 12:00

Tak uz vime, ze ty na Plexe nemas, dekujeme za informaci. BTW radsi si precti test na cdr.cz (i kdyz se starickym FW), nez ze sebe budes delat zase priste troubu, ty zmerena vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  23. 01. 2007 09:15

ten test je uplne mimo gsa-h22n je naprosta tragedie mam ji pali podle nero cd/dvd speed tak cca s kvalitou 60% na media TY03 mam v made in korea september 2006 fw 1.00 po update firmware na 1.01 vysledek stejny, gsa-h22l na ty same media pali tak cca 0-35%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  23. 01. 2007 10:55

No jseš trochu mimoň ale OK. H22N pálí trochu hůže na DVD-R , ale velmi dobře na DVD+R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  23. 01. 2007 17:56

TY barvivo ještě nezaručuje kvalitní médium. Důležité je i lepidlo, jeho kvalita, množství, přesné rozprostření po celé ploše slepence. O vodicí drážce to platí také.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qay  |  21. 02. 2007 11:52

"TY03 mam v made in korea" to snad nemyslis vazne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rschulz, rschulz  |  23. 01. 2007 08:36

Ja mam vypalovacku LG GSA 4163B, je pomerne levna, vypalil jsem na ni zatim nekolik stovek medii a zadne problemy se nevyskytly. Musim ale rict ze znamy co je prodava rika ze 40% techto vypalovacek se mu do roka vrati na reklamaci, tak jen doufam ze ta moje vydrzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave Lister  |  23. 01. 2007 09:01

Ano tvuj znamy ma si myslim pravdu, muj kamarad, co se zivi skladanim pocitacu a pracuje v nejmenovane PC prodejne mi rekl to same. LGcka se proste trochu vic kazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  23. 01. 2007 17:49

já prodávám téměř výhradně LG a jak říkám -- z desítek mechanik (přes sto prodaných určitě) se vrátily 2 (přičemž ji stačilo vyčistit od prachu).

Ale já se nedivím. Dneska skládá počítače každý mamlas, a podle toho to taky vypadá. Někdy se člověk až diví, jakými zkazkami někteří obchodníci ty zákazníky krmí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave Lister  |  23. 01. 2007 08:02

Ja mam palirnu Samsung SH-183A a musim rict, ze jsem na zadny zde v testu uvedenych problemu vubec nenarazil, naopak musim rict, ze je to jedna z nejlepsich paliren co jsem kdy mel, muze to byt kus od kusu a taky jinym firmwarem, nez ktery byl pouzit zde v testu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaN  |  23. 01. 2007 09:58

Jsem rovnez majitelem Samsung (TSST) SH-S183A a nad testem kroutim hlavou. Zkousel jsem media Sony, Taydo Y. i Verbatimky... Sony byly nejhorsi, hodnoceni medii bylo pri 4* cteni v Nero speed cca 75, Taydo Y. 91-95, Verbatimky DVD-R pri 8*zapisu kvalita vzdy mezi 90-95 (PIE max 35,PIF max 2)...Ono nejsou Verbatimky jako Verbatimky - zalezi na vyrobci ale toto jsou prilis rozdilne vysledky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sams  |  23. 01. 2007 12:02

mam sice samsung sh-182M ,ale ked si pozriem test (182D) na cdr.cz tak tam tato mechanika dopadla vyborne ale ta moja pali ovela horsie , z toho vyplyva len jedno ,ze je rozdiel kde je samsung mechanika vyrobena - bulk -made in philippines alebo krabica -made in indonesia , krabicove verzie su kvalitnejsie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_Teddy_  |  23. 01. 2007 22:53

Nojo, ked sa autorovi nechcelo do vsetkych napaliek nahodit novsi firmware, tak to aj tak vyzera. SH-183A testovali s SB01, pritom SH-182M s SB02. Ja mam uz davno aj v SH-183A nahodeny SB02. Ale ani predtym som ziadne problemy nezbadal, a to som palil asi 90% len na Verbatimy...

SH-182M tusim dostala len ako druha (!) mechanika v historii ocenenie od cdr.cz, tu z nej spravili podpriemerny sunt. Achjo, potom ma tym recenziam clovek verit...

No ked nie nic ineho, aspon som sa vdaka SH-183A zbavil hrubych a neforemnych p-ata kablov. Po nainstalovani tejto napalky som s radostou vypol v biose p-ata/ide radic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  24. 01. 2007 11:26

na cdr.cz netestovali SH-S182M ale 182D. A ked si tam pozries diskusiu uvidis ako je to s jej kvalitou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  24. 01. 2007 12:43

1)autorovi se chtelo nahravat do vypalovacek nejnovejsi firmwary, a taky je tam nahraval. Kdybyste ale cetl cely test nebo alespon diskuzi poradne, dozvedel byste se, ze test byl proveden v prosinci. A v te dobe byl pro SH-S183A k dispozici pouze firmware SB01, SB02 vysel az v lednu.

2)z SH-182M jsme neudelali zadny podprumerny sunt, zjistene a namerene vysledky rozhodne nejsou vymyslene. Navic pate umisteni, mnoho kladu a malo zaporu a v neposledni rade oceneni "Palec" snad nedela z teto mechaniky sunt.

Priste prosim piste do diskuze s trochu chladnejsi hlavou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4daPeace, 4daPeace  |  23. 01. 2007 00:57

Nejlepsi je NEC, ale kde NEC? Neni tady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mývalice, Mývalice  |  23. 01. 2007 04:19

Jestli jsem četla a pochopila správně, tak NEC tu je. Jmenuje se Optiarc AD-7173A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trancik  |  23. 01. 2007 04:20

Přesně tak, NEC má v současnosti nejlepší paličky, ale tady na něj zapomněli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max Hardcore  |  24. 01. 2007 11:57

len skoda ze tie NEC nevedia citat dobre poskriabane DVD z pozicovne. To co nevedela precitat napalovacka NEC , v pohode precital LiteOn aj Benq.
Takze az sa naucia NEC alebo OPTIARC napalovacky citat poskriabane DVD , vtedy budu za nieco stat. staci sa pozriet na testy NEC alebo Optiarc mechanik na www.cdr.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  23. 01. 2007 07:18

chlapci, NEC už neexistuje, už je to "jen" Sony+NEC = Optiarc.

A jejich smažky, které měly odjakživa potíže se čtením (pálení bylo vynikající) se díky novým "Sony" optikám, které používají nyní v Optiarc mechanikách ještě propadávají.

Nemohu si pomoci, ale LG (ano, Lucky-Goldstar, někdejší výrobci "ťamanských" rádií a televizí ) mají už dlouhou dobu jedny z nejlepších a nejspolehlivějších mechanik. Ostatně jejich podíl na trhu to dosvědčuje, že mají vynikající poměr výkon/cena. Kdysi jsem je dodával kvůli tomu, že jako jediné na našem trhu uměly DVD-RAM. Dnes hlavně proto, že jsou spolehlivé (dodány desítky mechanik, vrátily se pouze 2 ks, přičemž je stačilo vyčistit a jedou zase dál) a mají dobrý poměr výkon/cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 01. 2007 09:40

Muzes me doporucit konkretne nejaky spolehlivy typ ? Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohumil Stejskal  |  23. 01. 2007 11:29

já bych vám doporučil hlavně ať si koupíte DVD vypalovačku s podporou hardvérového šifrování, protože soukromí je k nezaplacení Dost se divím,že to autor v článku nebral v potaz, nové DVD vypalovačky bez 128 bit(a víc) hardvérového šifrování jsou v podstatě k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 01. 2007 12:01

A to je jako co ? Nebo, ktery typ to podporuje ? Kde najdu vice info ? Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohumil Stejskal  |  23. 01. 2007 12:05

před 14 dny LG představilo Blue Ray vypalovačku s tímto hardwérovým šifrováním, takže předpokládám,že DVD vypalovačky s hardwérovým šifrováním tu budou každým dnem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohumil Stejskal  |  23. 01. 2007 12:27

konkrétně se jedná o technologii Secur Disc a vypalovačka má název - LG GGW-H10N


tady je tisková zpráva LG : http://www.lge.com/about/press_release/detail/PRO%7CNEWS%5EPRE%7CMENU_20319_PRE%7CMENU.jhtml

předpokládám,že se tato technologie dostane i do DVD vypalovaček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop, delcop  |  24. 01. 2007 08:37

Ja doporucuji jedine LG....Jsem s touto znacnou naprosto spokojeny, ale v pripade jeji koupe bych si spise pockal uz na model LG GSA-H42N, ktery by nemel byt horsi a bude tu uz koncem mesice za srovnatelnou cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Babicek  |  23. 01. 2007 21:08

Problem mozna bude v tom, ze tento test je z Computeru 24/06, ktery odchazel do tiskarny 13.12.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezisek, jezisek  |  23. 01. 2007 12:27

Potíže se čtením? Potom, co jsem z prasklýho!!! CD nainstaloval ovladače na webkameru na dnes už stařičký NEC 3520 bych už do ničeho jinýho nešel. Mechaniky NEC vždycky vyhrávaly v kvalitě čtení i zápisu na plný čáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olko  |  23. 01. 2007 12:41

Séria 3xxx od NECu boli čo sa týka čítania asi najlepšie.. staršie a novšie za ňou zaostávajú.. aspoň čo som sledoval skúsenosti ostatných + recenzie + moja skúsenosť s 2500 neskôr prerobenou na 2510. Nechcela mi čítať pomaly každé tretie médium.. ale po kúpe H12L sú opäť všetky médiá (predtým pripravené na vyhodenie) čitateľné. ;)

Len v tomto teste ma H12L sklamala.. :( napaľujem s ňou na tie problematické Verbatim 16x ..ale ešte neboli žiadne problémy, ani sa mi nikto nesťažoval. Tak snáď len v redakcii mali chybný kus. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4daPeace  |  23. 01. 2007 14:52

Je to tak, NEC 3520 rulezzz a neprehanel bych to s tim slovem 'staricky' to se hodi tak mozna k Pentiu I...

Jinak se omlouvam, o fuzi NEC+Sony = Optiarc jsem nevedel. Jinak LG nejsou moc spolehlive co se tyce bezproblemovosti, podle toho co vim ze sveho blizkeho okoli, zatimco ja a muj NEC si nestezujeme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  24. 01. 2007 03:59

tak, tak, nec je spravna volba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digiking, digiking  |  23. 01. 2007 00:48

mě se stejně nejvíc líbí ta vypalovačka "osa kategorií", celkově na mě působí nejsolidnějc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  23. 01. 2007 00:46

Vypalovačka s názvem "Osa kategorií" musí bejt fakt super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  23. 01. 2007 00:48

Mat taketo problemy musi vskutku povznasajuce, hlavne keby debilita nadnasala vsak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digiking, digiking  |  23. 01. 2007 00:49

sakra, byl jsi rychlejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Vágner, Adam Vágner  |  23. 01. 2007 02:01

někdy je prostě Excel s bublinama pomalejší než MWsnap s grabováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor