Bohuzel dobry sluch nic neznamena, kdyz clovek slysi pres 20kHz, a pustis mu aparaturu za 10k a za 100k, tak ti rekne ze neslysi rozdil, o citlivosti sluchu to totiz vubec neni, poznat kvalitu muze jen nekdo kdo ma sluch cviceny v hodnoceni kvality, kdo se tedy zabyva testovanim zvukove kvality.
To ze nekdo posloucha klasiku neznamena ze vi co znamena kvalitni zvuk, znam lidi co poslouchaji klasiku z kazety v kazetaku od vietnamcu, to ze je klasika nejnarocnejsi na kvalitu techniky je dano jeji velkou dynamikou a sirokospektralnim vybuzenim.
Hodnotit na MP3 je smesne, ZADNY ztratovy kodek neni kvalitni, a uz vubec ne necista MP3, nejkvalitnejsi je MP4-AAC, ma mnohem presnejsi cistsi a dynamictejsi zvuk, ale to take pri vbr ~352 kbit, ale ani to se neda oznacit za kvalitni zvuk.
Tim ze pripojujete sluchatka za 6k na zarizeni stavajici z integrovanych a ne diskretnich zvukovych obvodu poukazuje na to ze o kvalitnim zvuku vazne nemate moc poneti, a jeste k tomu na MP3, boooze.
PRIPOJENI NA HIFI ZESILOVAC - BLBOST!!! kvalita NEMUZE byt brilantni jelikoz vystup prehravace je impedancne prizpusoben na zatez jednotek az desitek Ohmu, vstupni impedance zesilovace je DESETITISICE AZ STATISICE ohmu, tento rozdil zpusobuje extremni zmenu vlastnosti koncoveho stupne prehravace, NEKOLIKANASOBNE roste zkresleni, zvlnuje se frekcencni charakteristika, zhorsuje se impulsni odezva, rychlost prebehu, stabilita obvodu a roste extremne sum, kvalita pri takovemto zapojeni NEMUZE BYT NIKDY DOBRA NATOZ BRILANTNI!
Linkove vstupy na mikrofony nejsou, jelikoz maji nizkou citlivost- prenasi nizke napeti a vyzaduji korekci frekvencni charakteristiky stejne jako prenosky MM ci MC a tedy specialni vstup ci korekcni predzesilovac.
IPOD je kvalitni leda v oblasti PC, kde je kvalita audia uboha a v oblasti HIFI neprijatelna ani v kategorii LOWENDu, pak ano, tam je kvalitni, v oblasti hifi uz kvalitni neni.