vemte ,,hloupý" Saab 9000 TUrbo a přetuňte si ho, nebudete litovat
"V roce 2014 se v Číně vyrobilo 24 milionů aut, zatímco v Evropské unii 17 milionů, v USA 12 milionů, v Japonsku 10 milionů a v Německu 6 milionů vozů"Německo nepatří do EU?
Ne, patří pod SA.😉
Automatické řízení jsem já už využíval jako student vlak (autobus minimálně, při mé výšce mi to "trestá" nohy, myslím ty místa jak pro Větnamce nebo Francouze - stísněná). Pokud chci někam jet a bezpečně tak rozhodně přes všechny neduhy vlak, nic řídit nemusím, jede to samo, mohu si zapnout UB a dělat co potřebuji. Síť já moc často nepoužívám, zpracovávám svá data nehraji si s netem. Klidně si mohu i zdřímnout, vím jak zajistit aby mě nikdo neokradl. Pokud toto nabídnou auta, rohodně tomu nebude možné věřit jako vlaku a pokud se najde magor co zasáhne do řízení, pozabíjí všechny "relaxující" řidiče v okolí, ne opravdu děkuji.> Řízení auta, jednotlivých a mnoha auto opravdu není něco jako příměstká automatická dráha a je mi líto těch lidí co to zaplatí životy.
To je tvůj problém.
Trochu ubohá reakce, pokud nemáš nic k věci, neztrapňuj se takovými komenty jsi pak za chudáčka s nízkým IQ.😉
Neříkám, že úplně nesouhlasím. První generace se taky docela bojím. ALE...- zabít se můžete i ve vlaku. Sem tam se nějaké železniční neštěstí stane a lidi při nich občas umírají- hodně lidí se zabije na silnici i bez počítačů už teď, zejména díky špatným řidičům - opilci, rychlá jízda neodpovídající počasí, začátečnické chyby, nedodržení bezpečné vzdálenosti, zbytečně agresivní předjíždění, šílenci, kteří nepříčetně vybržďují, nedávají přednost, únava a další faktory, které nebudou u dobře nastaveného AI hrozit (budou hrozit jiné, já vím)- od vlaku domů nebo do cíle, to nemá kažý pár kroků. Typicky když jsem musel jezdit do Brna, tak jsem jel třičtvrtě hodiny na nádraží a z vlaku v Brně to na pobočku nebylo o moc kratší.Naproti tomu:- je možné, dokonce pravděpodobné, že dobře fungující elektronika bude mít výrazně lepší reflexy než člověk, a tedy že "zásah do řízení" nebo prostou chybu řidiče, okolní auta zvládnou lépe, než by to dokázali živí řidiči.- Přece jen průměrnému člověku cca půl sekundy trvá, než mozek zaregistruje že se něco děje a vůbec dokáže dupnout na brzdu a téměř sekundu, než vymyslí jestli a kam strhnout volant a zhruba ve třetině případů to udělá špatně- v autě, kde jste sám, je riziko okradení opravdu menší než když jedete vlakem - ať si o svém zajištění myslíte co chcete- autem jste schopen si sebou vzít výrazně větší náklad - přece jen ne vždy stačí notebook a oblečení na den, dvaProstě ta technologie si časem svojí cestu mezi lidi asi najde a neodsuzoval bych ji předem. Jen doufám, že první verze nebudou příliš špatné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.