Všechny významné automobilky pracují na vlastních systémech autonomního řízení, Microsoft však rád podá pomocnou ruku a zajistí datové propojení technologií na pozadí Microsoft se nyní chlubí spoluprací s BMW, Nissanem, Volvem či nově Toyotou. Dříve to byl například i Fiat či Ford, ale tam spolupráce zřejmě trochu vychladla. 20 Fotogalerie Velký přehled automobilek a technologií pro automatické řízení Karel Javůrek 11. ledna 2016 Diskuze (7) Kapitoly článku: Situace na trhu automobilek Volkswagen Group Toyota Hyundai General Motors Honda Nissan Ford Peugeot Citroen Renault Fiat Chrysler BMW Daimler Volvo Tesla Motors a budoucnost Hyundai (Kia)Hyundai plánuje, že bude mít systém pokročilého automatického řízení vozidla k dispozici do roku 2020. U nejnovějších modelů už nabízí systém pro detekci chodců a podobně, ale podle čerstvých informací to vypadá, že se rozhoduje pro stavbu vlastního řešení s vlastními čipy a komponenty. To je ale poměrně pozdě na to, takové otázky řešit. Lze tak předpokládat, že vlastní řešení přijde pozdě nebo se Hyundai spolehne na externí platformu. Plně automatický systém totiž očekává až v roce 2030, o deset let později, než ostatní hráči na trhu.V současnosti získala automobilka licenci na testování samořízeních vozů v USA, ale to pouze doplnila stávající hráče jako Audi, Google, Tesla Motors, Nissan nebo Honda. Pokračovat ve čtení Předchozí Další Na začátek Vstoupit do diskuze (7) TechnologieGoogleUmělá inteligenceByznysNvidiaRobotiAutomobilyVolvoMotorkyScaniaAcuraDucatiCitroënRojaInteligentní řízeníNejpokročilejší systémPeugeotZávodní okruhOhrožení životaDaimlerNejlepší zkušenostCelosvětový trhVelodyneFiat Chrysler