Všechny významné automobilky pracují na vlastních systémech autonomního řízení, Microsoft však rád podá pomocnou ruku a zajistí datové propojení technologií na pozadí

Všechny významné automobilky pracují na vlastních systémech autonomního řízení, Microsoft však rád podá pomocnou ruku a zajistí datové propojení technologií na pozadí

Microsoft se nyní chlubí spoluprací s BMW, Nissanem, Volvem či nově Toyotou. Dříve to byl například i Fiat či Ford, ale tam spolupráce zřejmě trochu vychladla.

Microsoft se nyní chlubí spoluprací s BMW, Nissanem, Volvem či nově Toyotou. Dříve to byl například i Fiat či Ford, ale tam spolupráce zřejmě trochu vychladla.

20
Fotogalerie

Velký přehled automobilek a technologií pro automatické řízení

Kapitoly článku:


​Hyundai (Kia)

Hyundai plánuje, že bude mít systém pokročilého automatického řízení vozidla k dispozici do roku 2020. U nejnovějších modelů už nabízí systém pro detekci chodců a podobně, ale podle čerstvých informací to vypadá, že se rozhoduje pro stavbu vlastního řešení s vlastními čipy a komponenty. To je ale poměrně pozdě na to, takové otázky řešit. Lze tak předpokládat, že vlastní řešení přijde pozdě nebo se Hyundai spolehne na externí platformu. Plně automatický systém totiž očekává až v roce 2030, o deset let později, než ostatní hráči na trhu.

hyundai20151214105125.jpg

V současnosti získala automobilka licenci na testování samořízeních vozů v USA, ale to pouze doplnila stávající hráče jako Audi, Google, Tesla Motors, Nissan nebo Honda.

Určitě si přečtěte

Články odjinud