Každá firma se snaží najít zákazníka a dělat reklamu cílenou na potenciální kupce. Redneckovi zobrazí silný pickup, managerovi limuzínu, početné rodině mikrobus. Tady si ale vedení firem popletlo role a zapomněli, že nešéfují politické straně nebo partě aktivistů, ale vedou komerční firmu. V podstatě jde o to, že nemají koule (a ani zákony) na to, aby si kádrovali zákazníky a řekli "Frantovi to neprodáme, protože je to rasista nebo volí XY". Je to totiž to samé jako "Židům nenaléváme", "černochům vstup zakázán". A tak pokrytecky přehodí to kádrování na FB, aby to vypadalo, že něco dělají a dav byl spokojený jaká jsou to uvědomělá firma. Reálně prodají cokoli komukoli. Reálně se pouze bojí, aby dav nezaměřil pozornost na ně. (zaměstnávají málo barevných, kupují si to jen bílí zazobanci, cokoli se hodí) Tenhle typ myšlení ve vedení korporátů je neskutečný hnus. Když vyrábím auta/počítače atd měl bych se starat o byznys a neřešit politiku a aktivismus.