eoff
23. 10. 2017 • 21:55

Zrovna Fiat bych za příklad nedával, ten nemá právo o budoucnosti automobilzmu vůbec co mluvit, jejich budoucnost bych mov růžvovou neviděl... Kdyby neměli 500ku tak nemají nic, a ten jejich šéf opakovaně plive na teslu a vůbec na elektromobily, ale je to čistě jen závist, protože sami nejsou schopni s čímkovliv novým a inovativním přijít...

Mordred Pendragon
Mordred Pendragon
23. 10. 2017 • 13:32

Tak to, že velké automobilky posečkají s výrobou asi pro Teslu není špatná zpráva. Znamená to jen, že se s ostatními nemusí cenově rvát o lithium a kobalt. Má čas se stát zavedenou automobilkou a se svým v současnosti poněkud exotickým produktem nemusí soupeřit o zákazníka. Jistě že mají porodní bolístky, ale žádné velké rušení předobjednávek se nekoná. Doba, kdy se elektromobily budou prodávat na každém rohu přijde. Ale musí jí předcházet postupný růst potřebné infrastruktury. Tedy dostatek nabíjecích stanic, el. síť , která to zvládne a výroba baterii, která doufejme v budoucnu nebude o lithiu a kobaltu. Pro Cínovec to asi dobrá zpráva nebude, ale pro životní prostředí a peněženky zákazníků zase ano. Osobně moc nevěřím, že se na Cínovci vůbec někdy těžit bude.

regine
23. 10. 2017 • 13:28

Sergio Marchionne má pravdu. Elektromobily téměř vznikly současně jako vozy se spalovacím motorem. Díky neefektivnosti skladování energie nic neukázaly. V Česku zapnu v zimě topení v eletromobilu a za chíli budu mrznout v poli bez energie.3-[ Nechledě na náklady na obnovu akumulátorů a ekologické devastaci při výrobě akumulátorů. Jen je otázka, k jakému nesmyslu nás donutí EU. Viz zamořená pole řepkou a v důsledku toho se ničí půda a spodní vody pesticidy (pitná voda).

Určitě si přečtěte

Články odjinud