Youtube kanal o horach a extremnim sportu pri cestach kolem sveta Olympionika Petra Horaka ve snowbardinguLink: https://www.youtube.com/channel/UCM4fTG9pyS_nY9i-...
Co to, že při aktualizaci Windows 10 na ThinkPadu E335 byť s SSD a 8GB RAM vždy usnu? Ráno si vždy odpovím, vždyť to máš zadarmo :))) Jinak Windows 10 mám na 4 zařízeních od netbooku Wind do "nadupané mašiny" na stole, vždy bez vážných a závažných problémů... Také jsem zaregistroval v diskuzi, že bez internetu Windows 10 nenainstaluješ... Vždy mi to padne na paměť, když se hlásí o své právo přeorat můj počítač. O co jsou potom šťastnější lidé, žijící v rádiovém stínu o přetnutých kabelech nemluvě. Ovšem tací se bez elektroniky určitě obejdou, jsou klidnější a šťastnější. Tak hezký den.
pokud to chcete zarazit ještě dřív než to k vám dorazí tak zde je návod.Nejschudnější je asi solution 1https://www.easeus.com/todo-backup-resource/how-...
Zdravím,toto řešení má svá pro i proti. Příklad z praxe:1. já aktualizuji vše, snažím se mít aktualizace od výrobce HW, nikoli od výrobce OS a to nejen na PC, ale i na mobilu. Občas, asi jako nyní se stane, že to není vyladěné na veškerý HW a pokud mám tu smůlu, tak mám dočasně snížený pracovní komfort, ale zase na druhou stranu vždy rozběhnu vše, staré i nové SW, popř. i externí HW.2. kolega v práci se*e na aktualizace, PC i mobil má tak jak jej poprvé spustil po vybalení a furt mluví o tom, že mu pak zase něco nepojede atd. Částečně má pravdu, opravdu mu šlape vše podstatné, ale má dost časté problémy s novým HW, ale i s podporou SW atd. A pak jde za mnou a diví se, že já jsem v pohodě.Ideální je neaktualizovat okamžitě, ale nechat proběhnout první vlnu, kde se projeví závady a teprve ve druhé až třetí vlně to rozjet a být za vodou a s úsměvem ve tváři.
Toto už je všechno zastaralý postup, který v podstatě jenom různými způsoby blokuje službu Windows Update. Od verze myslím 1709, si již dokáží Windows 10 službu Windows Update povolit po čase sami. Dokonce už ani nepomáhá trik s nastavením, aby se služba spouštěla pod účtem Guest. Jediné co zatím funguje je extrémní řešení, kdy se při každém startu spustí .bat, který zakáže službu Windows Update a k tomu naplánovaná úloha s podobným .bat ji každé 2 hodiny zase po čase povolenou zakáže. Extrém nejvyšší.
Tak Vám pánové ze srdce děkuji,jsem moc rád, že se u počítače nenudím a nutíte mně přemýšlet! Jsem zklamán tak brzkou a rychlou velkou aktualizací, těšil jsem se, že budu několik dnů či týdnů číst spousty rad, údajů, rercenzí, že shlédnu hodiny videí a mám utrum. Ale potěšili jste mně, už jsem měl 5x BSOD, konečně mi nefungují otravná tlačítka jasu, outlook nevyhledává prakticky nic a těším se na další nefunkčnosti.Ale dost bylo radosti s mým HP650G3, manželce už taky došla aktualizace a jsem zvědavý, zda zítra bude sdílet mojí radost. Ale obávám se, že si udělá několik panenek se jmenovkami managerů MS a začně rodeo. Jestli se Vám bude zdát, že padají hvězdy, tak jste na omylu, to budou poslední záblesky manželčina HP15E, který poletí ze 6patra. Čest práci a oknám klid (věčný).
super, pisu o neco vic, ze mam asi 4x restart. No... od te doby co jsem to napsal, tak se situace zmenila a mam ho cca co pul hodinu.A nejhorsi na tom vsem je, ze mam uplne ten samej notebook co ty :)))
Problém bude někde v ovládačích a asi několika. Když jsem měl noťas zapnutý v práci na zdroji, nepouštěl multimédia ani hudbu, pracoval jsem jen v outlooku, excelu a s několika speciálními sw, tak se nic nedělo - celý den proběhl bez komplikací. Ale sotva jsem došel domů a začal kombinovat stav používání "na baterii" a seriálu puštěného z nasu, tak jsem měl hned 3 modré smrti za 30minut.Takže čekám aktualizace FW na všechny komponenty od HP a bude klid.Ale sere mě to, já si poradím, ale co ty tisíce lidí, kteří neví co se děje a nedokážou si poradit a utrácí prachy za servisy a lahvinky u známých 😃
S těmi HP je to teď legrace, bratrovi jsem vyměnil disk u 430 G5, zapnu, problikne LED a konec... Rozmontoval jsem to komplet až na základní desku, bez baterie atd... a nic. Kromě toho jsem taky zjistil, jak extrémně plastové a snad schválně-těžko-opravitelné tahle "probook" řada je.Jdu ven na slunko omdlít, abych zapomněl na všechny IT problémy poslední doby, protože jak se považuju za člověka technicky zdatného, tak mi čím dál víc nic nefunguje. Konec zpovědi.
Hmm. Manzelka jede na Macu jeste na El Capitanu, myslim, ze ted ma uz uptime cca rok a pul ....Ja nemel to srdce ji koupit notes s woknama, mam ji celkem rad ;)
Ach jo. Kdyby aspoň opravili ten dojebaný Windowsupdate.log, který býval lehce čitelným txt souborem a ve W10 je k prdu. Ale to ne, radší přidaj další omalovánky.
Nepřináší to nic novýho akorát to po updatu zapomene pravidla firewallu většinu nastavení provedené v registrech a zmizí domácí skupina 3-[
Zlatý service packy z dřevních dob Windows NT, 2000 nebo XP.
Mám takový dojem, že po téhle aktualizaci se zvedla zátěž CPU - dřív při nečinnosti vykazoval cca 0-4% teď 8-12%. Má někdo taky tenhle problém?
Nemám, podívej se do procesů a nějakou dobu (pár vypnutí / restartů) počkej, jestli se vše "neusadí". Po takovém upgrade dobíhají některé "uklízecí" procesy.
od instalace balíku mám cca 15h běhu PC, to už by mohlo stačit, nebo se pletu?
Já jsem ti nechal běžet 60s Správce:https://abload.de/img/snap0021402ske.pngnikde nic. Možná se podívej do Nastavení, dále jestli ti zbytečně nejede kupa menších programů (upozorňovacích, hlídajících aktualizace a tak), také některé služby jsou zbytečně např. nVidia telemetrie a další, však znáš. V systému také mohou být nějaké automaticky spouštěné úlohy, které nejsou třeba. Ovšem u takových zásahů je třeba znát, co který proces / úloha / služba dělá.
díky, přesně takto to vypadalo ještě v pondělí před updatemteď mi paradoxne nejvíc prostředků bere sám správce úloh 😀 fakt tomu nerozumím, když ho zavřu a sleduju prostředky třeba přes Intel extreme tuning utility, tak CPU vykazuje namísto těch 8% cca 4%balast od lenova jsem zakázal "po spuštění" už dávno, takže tím to nebudedám tomu ještě šanci s nějakým updatem ovladačů a uvidímjinak po 2. restartu, tj. až jsem sám potřeboval, mi win samovolně odebraly ovladač zvukové karty, taky nechápu - to jsem sice hned opravil, ale to chování systému mě zarazilo
neskutocne sa mi spomalil NB (a to mam SSD disk), nacitava (vsetko) pomalsie ako ked som mal v NB klasicky disk - a hele, vratial som sa na predchadzajucu verziu a vsetko klape super
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 5. 2018 11:14
Ponúklo vám aktualizáciu cez Windows Update?
ano
Bylo by dobré uvést přesný model NB, raději i komponent. Před aktualizací je třeba si zjistit, jaké jsou známé problémy na některých mašinách, někteří výrobci na to upozorňují na svých stránkách, vč. nových / kompatibilních ovladačů. Možná se ti jen správně nenačetly ovladače ZD / NB, tím nepracoval správně řadič (I/O) a vše by se vysvětlilo.
NB je Asus ZenBook UX32VD, up SSD disk a rozsirena pamat na 10GB, predchadzajyca verzia slape uplne v pohode a hlavne rychlo...
Na (všech) dvou počítačích mi to rozhodilo nastavení Google Sync (Zálohování a synchronizace od Googlu). Vše jsem musel nastavit znovu, načež následovalo zdlouhavé porovnání asi 30 tisíc souborů.. Nic příjemného, ale o data jsem nepřišel a jinak snad všechno běží..
Mám kliku že přes Google nic nesynchronizuji, nemám zájem, aby si mi někdo šťoural v mých datech. Zálohy si provádím také sám, na vlastní úložiště a šifrovaně do cloudu.
No nechci zabrušovat, abych potom nemusel vybrušovat ale není víceméně jedno, když máte ty zálohy šifrované, kam se nahrajete?
Nevím jak ty, ale já si vždy vedu i nešifrovanou verzi, naučili mě to tak. Jedná se o tu, kterou bych v žádném případě, nikam on-line nenahrál.
Update v pohode, ale dve veci Microsofte :1) proc se sakra po kazde takove aktualizaci zapina Superfetch a musim jej zas rucne zakazat?2) proc jsou vzdycky rozjebany zvukovy nastaveni?Tech veci co si updaty "nepamatuji" by se naslo vic, ale tohle me stve ze vsech nejvic.
Lebo je super B-]
Mno, provedl se update. Az sem OK.pak jsem zkusil jejich novou funkci sdileni, zacala se trhat mys a ehm... Modra smrt.No, nastesti to po restartu najelo. Ale sdileni radeji uz nezkousim.
tak uz mi notebook spadnul 4x.A to jsem mel jenom otevrenej Google Chrome.
:-/ Včera jsem si aktualizaci stáhnul. Zablokoval se AVAST, opěvovaný prohlížeč neuměl stáhnout záložky z Fir. a bez kliknutí myší kolečko hned posouvalo na minulé stránky, zpomalilo se načítání programů,které nejsou od W a ráno jsem se nemohl přihlásit, až po 10 minutách jsem našel staré, dávno nepoužívané heslo. Vrátit jsem se k předchozí aktualizaci, ovšem pomalé reakce jsou stále. Děkuji.
Zablokoval sa Avast. To je bežné, niekedy to bolo bežné aj na ESETe (doteraz pri Insider buildoch je), keď ešte nemali aktualizovanú podporu pre najnovší build. Proste sa vypla ochrana a koniec. Museli ste počkať na aktualizáciu jadra. 😀
a programových súčastí 😀
Zatím jsem provedl jen na svém soukromém PC a nejsem 2x nadšený. Měl jsem dva logické oddíly - C (systém) a D (data), každý na jiném fyzickém disku. Po upgradu, se mi SSD disk, kde jsem měl jen logický oddíl C, rozdělil na C a F, přičemž na oddílu F bylo ISO Win10.IMHO vytváření oddílů po aktualizaci by se dít nemělo, nic jsem nenastavoval, jen se automaticky provedl upgrade. Navíc Win hned ze startu otravoval hláškou, že na F dochází místo... :)Nic, co by nešlo řešit, ale nepotěší to.
...poradil bys mi, vytvořil se mi Disk E, 450MB, na něm je Recovery a hlásí mi to, že zbýva 40 MB volného místa. Co s tím?
Zatím jsme to neřešil, podívám se na to dneska večer, ale mám v plánu tento postup: - zformátování nově vytvořeného oddílu - odstranění svazku ve sekci "Správa disků" - rozšířit svazek disku C (opět ve správě disků) o ten uvolněný prostor po předchozím logickém oddíluPokud to nepůjde přes nástroje Win, zkusím nějaké řešení třetí strany (Acronis, atp.)
v práci mám notebook Dell a našel jsem na netu, že když Recovery smažeš, tak neobnovíš novou instalaci, vymazat ten disk jde třeba v Acronisu nebo Aomei, ale já tím pádem ten disk musím zvětšit, protože to hází otravné hlášky, že je tam málo místa.3-[
Souhlas. Ovšem pro mě je recovery oddíl kontraproduktivní. Žere místo na disku a nyní ještě otravuje s písmenem jednotky...Když budu chtít reinstall OS, tak si vytvořím bootovatelný flash disk s poslední dostupnou verzí Win10 (přes Media Creation Tool) a provedu čistou instalaci.Při čisté instalaci si musí člověk dávat pozor jen na správnou verzi Win10/Win 10 Pro (tuším, že včetně jazykové mutace), aby se OS bez problémů aktivoval.
a co když update win na novou verzi nechci, chci jen přimímat nutné bezp aktualizace, jde to nějakým hackem dělat ?
U verze Win10 si myslím, že to nejde. Buď se stahují všechny aktualizace, nebo lze updates úplně zakázat. U Win10 Pro jsou možnosti lepší a nejistější volba, která ale není pro všechny ideální, je vytvoření WSUS serveru, kde si admin přesně určí, která aktualizace ano a která ne.
Kde se dají aktualizace úplně zakázat? Můžu poprosit, kde to najdu? Mám Win10 home x64 Hledal jsem to všude, ale nenašel. Děkuju.
Tak, a komu to zase neco rozm**da, dejte plus 😀
Nadherna logika na zive.cz:Udaje zbieraju vsetci, takze je to v poriadku.:-O:-O:-O
Tady můžete koukat na startovací kolečko až 10 hodin .Přeju příjemnou zábavu :https://www.youtube.com/watch
Zdravím, existuje už media Pack 1803 pro Windows 10 N?
V mrkvosoftu se museli zbláznit a fakt si koledují o to, že začnou ztrácet svůj skoromonopol. Majetnější uživatelé si pořídí Apple a pro nenáročné surfování tu budou nějaké Chromebooky. Zas se to instalovalo skoro 2 hodiny. Po updatu opět rozházená asociace některých souborů, nacpaly se tam nechtěné aplikace jako Candy Crush Saga. Po přihlášení vás vítá jakási zmatená obrazovka "podívejte se co je nového", ale ono není nového skoro nic. Nic co by ospravedlňovalo tak masivní update s dlouhou instalací! Jsou to všechno jenom kosmetické serepetičky, které by zvládly aplikace třetích stran o velikosti desítek MB. Já chci počítač používat, nechci čekat než se provede masivní update, pak se při dalším spuštění celý notebook zaseká telemetrií. Pořád se něco testuje, dolaďuje, nabídky se stěhují zprava doleva a zase doprava. Jeden velký bezkoncepční bordel. Troufám si tvrdit, že jsem power user, ale už mě to přestává bavit pořád zkoumat. A hlavně obyčejný BFU je z toho totálně ztracený, přehází se mu ikonky, fotky se otvírají v jiná aplikace nebo mu třeba začne blbnout zvuk nebo tiskárna. A to vše jen kvůli updatu jádra prohlížeče, změně notifikací (které budou za rok zase totálně překopány) a jakousi časovou osu, kterou beztak pořádně nepodporují ani ty slavné univerzální aplikace, natož jakýkoliv 3rd party software.
Podle popisu si troufam tvrdit ze power user nejste 🙂 .
Mam z ty parodie na OS naprosto stejnej pocit. Nevadi mi zmena, nesnasim nekonzistenci. Widle nejsou produkcni system.
Bohužel po zkušenostech ani Mac. Oba systémy jsou pro náročnějšího uživatele na houno, protože ani na jednom nic pořádně nefunguje - u Apple je to polovičatá funkčnost HW přes adaptéry pochybných značek (oficiální nejsou), u Windows je to naopak nespolehlivost a nedořešenost SW a celková křehkost.Horší pro "produkční systém" už je jen Linux, kde pro běžného uživatele nefunguje už vůbec nic a pokud se to pokusí zprovoznit, vyžaduje to dost často zásahy přes Terminal, kde si dost snadno odrovná celý systém.Jó, IT v roce 2018 je všechno, jen ne bezproblémovost.
Nevim co to znamena narocnejsi uzivatel. Za mnoho let si vzpominam pouze na jeden incident s vadnou grafikou na Procku. Vymena bez kecu za novy kus ve storu na bahnofstrasse, obnova z time machine do posledniho bajtu, za hodinu znova up&running.Nevim, treba jsem nenarocnej uzivatel. Ja na tom jedu jen vyvoj, virualizace, zpracovani rawu, strihani videa a color management. Treba kdyz to provozujete v gridu a pocitate sjednocenou teorii univerza, tak to pada, kdo vi, nemuzu slouzit.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 5. 2018 17:24
Už jen provozovat na Windows spolehlivým a přehledným způsobem agendu je peklo. Aktuální Outlook padá, má problémy s indexací, nepodporuje CalDav pro synchronizaci s Googlem atd. Vestavěné aplikace Lidé a Pošta jsou dobré leda tak pro neplacený beta-testing.Dále tu není žádná možnost pro synchronizaci např. mezi notebookem a stolním PC (řešit to přes cloud je neefektivní nesmysl), žádná podpora pro tvorbu PDF (tohle zase má Mac), nepodpora HDPI většiny aplikací, včetně těch ne zrovna nejlevnějších, celková zmatenost systému, což se projeví hlavně, když je člověk na cestách / v pressu a potřebuje vyřešit věci intuitivně...Vy (nebo i já) jsme sice nároční uživatelé, ale zároveň odborníci na IT, takže tyhle věci umíme nějak zkrotit, případně už víme, co od toho (ne)očekávat... Ale uživatel, který počítač chce používat jako spolehlivý nástroj, co mu slouží k práci, prostě dřív nebo později potřebuje někoho, kdo všechno tohle za něj udělá, operativně vyřeší či opraví... nebo se musí naučit IT rozumět na pokročilejší úrovni. A to platí jak pro Mac, tak pro Win... pokud člověk jen nehraje hry a nepíše do diskuzí, případně mu není jedno, že má ve všem bordel a je rád jen z toho, když to vůbec nějak funguje.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 5. 2018 22:41
Si nerozumime, ja mluvil o Macu ;) Pro me jsou widle pouze virtualizovany spoustec Visual Studia - nic vic.Na vse ostatni Mac. I to Visualko je tam cim dal tim lepsi, takze snad jednoho dne.
Je to jen nátěr starého plotu.
Zatial paráda. Dotyková klávesnica konečne NElaguje, funguju na nej čísla ked ju prehodim do iného jazyku. A je priesvitná, vdaka čomu vyzerá ovela lepšie.Full screen v edge pre tablety je konečne taký ako ma byt, že pri suchnuti prstom z hora sa objavy cely adresný riadok s kartamiA pridali kopu animácii, vďaka ktorým ten system nevyzerá ako nedorobená alpha verzia.Za mna palec hore B-]
animace je prvni co vypinam. desne to zdrzuje ... zvlast u virtualnich ploch
chyba aktulizace kod 0xc1900130 (přes win update) přes media creation tool proběhne celá procedura, ale nabootuje předchozí build win :)
Chyby aktualizací bývají při poškozeném OS, z velkého množství důvodů*. Pokud se problém opakovaně nedaří vyřešit nebo by se následně stejně vyskytovaly nějaké nefunkčnosti, nestability, je lepší čistá instalace. Já to tak musel udělat dříve několikrát, kód chyby si najdi na netu (u MS) a podle toho se zařiď. Ani zálohy nejsou vždy 100% řešením, někdy je prostě čistý OS a nové instalace SW nelepším řešením.* Špatné instalace SW, zásahy do OS, léčení nákaz, HW selhávání, prostě je toho moc.
Blbé je, že ak máš problém s aktualizáciou, nejde ani cez opravu sfc /scannow. Strašne málo ten príkaz najde chýb. Kedysi s problemom s 2 vstavanymi aplikáciami som so sfc nepochodil. A čistý reinštal nechcem
Ja to mam relativně nedávno instalovany, ostatní aktualizace OK. Podle kodu chyby se toho taky nic moc nedá najít. Zkusim opravit win update a když to nepojede, tak se taky nezblaznim 😀
nainstalovano cca za 45 min, bez problemu
a myslíš, že ti veríme, že to bolo bez problémov?
Za mě taky. 2 stroje.
A proc ne? Ne kzdy je neschopny jako asi ty.
Mám NT Dell, zapnutou virtualizaci v biosu a přesto Application Guard pro Windows Defender nemám aktivní k zaškrtnutí. Nevíte co s tím?
doma ten virtuál po aktualizaci mám, že by v Dellu I5 to neuměla?
Musel by jsi uvést přesný typ NB nebo min. CPU. Pokud v BIOSu lze nastavit a OS podporuje, pak by neměl být problém. CPU musí umožňovat EPT. Další informace o možnostech CPU jsou u Intelu na IntelARK. Asi tak by to mělo vypadat:https://abload.de/img/snap00211b5u1n.pngpožadavky ze strany MS:https://docs.microsoft.com/en-us/virtualization/hype...
Presne tak, nemáte CPU s pozadovanou podporou. Ja bohuzel take nemam :(
NT = Windows NT? Neviem si na tú skratku zvyknúť. Ak notebook, tak skôr NB
Včera to na mě vyskočilo na všech mých zařízeních s Win 10, tak jsem to nainstaloval zatím na 2 a v pohodě. Dokonce mi subjektivně přijde, že je systém teď o dost svižnější...
Windows 10 je podle mého názoru stále hlavně ergonomický paskvil. Nejlepší byly asi 7. Jelikož je MS už dost dlouho ve všem pozadu, tak se zase snažil chytit s něčím novým a udělal ten přešlap (kolikátý už?) s metrem, které nikdo nechtěl. A od té doby se s tím plácají, dodělávají věci, které dřív byly běžné apod.Jakoby jim bylo trapný se těch dlaždic zbavit úplně, tak to ještě nacpali ve w10 do start menu. Já třeba nevím o nikom kdo by ty dlaždice využíval. To dlouhé skrolování v nepřehledném seznamu aplikací je taky super, nabídka uživatele, odhlášení atd. zase nesmyslně schovaná na několik kliků, zkrátka úplně zbytečná změna k horšímu. Naštěstí je tam vyhledávání, které bylo už v 7.Celé to ploché GUI je samo o sobě nepřehledné, je tam spousta podivných překryvů apod. Spuštěné aplikace v taskbaru ve win7 krásně přehledné, v 10 musím očima hledat nějaký miniaturní proužek.. A nakonec ten nesmysl s novým nastavením, ve kterém doteď není všechno z ovládacích panelů (opět krásně přehledné, bez obřích prázdných míst apod). Nikdy jsem nepochopil, proč to nevydali už hotové, když to za každou cenu museli překopat. Takový moloch už na to mohl dávno poslat bandu programátorů, aby to předělali. Ale ono ne. I po třech letech musím neustále pendlovat mezi tímhle hnusem a control panelem.Na druhou stranu je tam win+X, což je fajn a celkově jsou asi optimalizované, modernější apod., ale to tak nějak u nového OS očekávám.I když poslední dobou mám pocit, že se celkově zase pomalu ale jistě nějak zvedla hw náročnost a w10 toho na pozadí dělají zase víc a víc. I s SSD na pár let starých ntb mě to přijde líné. Ty dlouhé updaty, které se tak táhnou už od w8.. Výborný je např., když vám ten dementní Defender začne skenovat System volume information přímo během instalace updatů. A dalo by se pokračovat dál :)
Faktem je, že ucelenosti W7, W10 nedosahuje. Něco bude i na myšlence, proč, když je vše tak jednoduché, vymyšlené, nepřesunuli ovládací prvky z OvládacíchPanelů, rovnou do nového Nastavení. Já bych si tipl, že tak snadné to nebude a zjistili, že jeho ovládání (Nastavení) je kostrbatější než už původního řešení.
Protože větší část vašeho příspěvku se točí okolo dlaždic ve start menu...Máte pravdu, pokud používáte zařízení bez "ťapkací" obrazovky, mohl to MS vypnout. Já si dokonce koupil licenci na Start 10 menu, které překrývá to dodávané s Windows a můžete si vybrat vzhled, jaký chcete, jednoduše se dá přepnout i do původního menu. Já používám vzhled Windows 7 menu. Těch menu "manažerů" je celá řada, já se rozhodl pro tento ještě v době Windows 8.https://www.stardock.com/products/start10
V noci na dnešek mi Microsoft automaticky nainstaloval ( nějak moc brzo) nejnovější Update 1803 April na Lenovo ThinkPad e570. Dnes jsem zjišťoval nové funkce a hlavně kontroloval, co nefunguje. Zjistil jsem, že přestal fungovat jas na obrazovce, dále nefunkční noční osvětlení. Po restartu se změnilo i rozlišení obrazovky a už jsem věděl, že něco bude špatně. Samozřejmě ovládač grafické karta Intel byl Microsoftem kvůli problémům zakázán a nebyla funkční ani druhá výkonná grafika od Nvidia. Zapříčeněno z největší pravděpodobností novou funkcí Win 10 začleněnou do nastavení - předvolby pro výkon grafiky, kde si vybíráte možnosti výkonu grafických karet pro jednotlivé aplikace (to co má již nvidia v oládačích začleněno dlouho). Pomohlo až v nastavení správce zařízení update intel ovládače (asi stejný efekt by posloužil odistalace a opětovná instalace ovládačů). Další překvapení mě ještě čekají. Jinak zatím ok. :)
Takže normální stav. :-O
Ono je to docela legracni - cast ovladacu (jde bez vyjimky o zcela bezny HW - zvukovka, grafika) prestane po kazdem z tehle updatu pracovat. Je nutne nainstalovat tu samou verzi ovladace. Tj. ne treba novejsi, ale skutecne tu samou..Jako by si z nas uzivatelu v tom MS delali prcu. :o)
Stejně se domnívám, že dříve nebo později Vokna ztratí své dominantní postavení. Kdo je nahradí nevím, prozatím bych tipoval něco od Googlu, ale kdoví. Každopádně bejvávalo: https://bit.ly/2647Tcc
Jistěže ano, do roku 1995 ani nevěděl (Bill), zda vůbec dominanci získá, kdo si pamatuje. Hodně MS pomohla oblíbenost W3.1, který se prosadil mezi mládeží na školách. Následně to Gates zkoušel s MSN (jeho internetem), propadák od začátku. Ne vše se jen povedlo, mnohem později, než by bylo záhodno, např. přišel koncept NT pro širokou veřejnost, předchozí řešení, bylo vše možné, jen ne stabilní. Dokud ovšem bude na Winy nabaleno nejvíc aplikací, nikdo je neporazí.
Dříve nebo později se ztratí i celá naše galaxie a vesmír.
Určitě asi vychladne. Mnohem dříve však dožije naše planeta, kterou rozfoukne Slunce (fáze rudého obra). Do té doby už snad budeme mít lodě, schopné nás dopravit jinam, doufám v to.
V té době už budou celé Ovládací panely v Metro designu.
Windows to ještě existuje ?Ten váš web je srašný.proč jste zrušily mobilní verzi m.zive.cz ?Na tuhle patlaninu se nedá koukat.
Mobilní verzi nezrušili.
Linux fanboy, to ještě existuje?
Mobilní verze blbne, to je problém toho autisty, co jim patla šablonu. Ale navázat se s tucnakem do win je vážně nezajímavý. Snad každý ví, že i win 8 je lepší než to tvojeB-]😐
Není potřeba stahovat žádný exáč a ani týden čekat. Dnes ráno jsem dal vyhledávání aktualizací a hned se mi to samo nasomrovalo do komplu.
Docela odvaha bez zálohy jen tak tohle pustit do PC. Pominu tu jejich "návratovou" legraci, té snad nevěří nikdo. Navíc neumí ani komprimací zmenšit data, prostě odpad. Nebo se pletu a zálohy provádíš?
Důležitá data nemám na systémovém disku. Mám SSD na systém a na data HDD. Plus to nejdůležitější mám na Google Drive (ani ne tak jako zálohu, ale jako možnost si z toho stáhnout cokoliv odevšad. Takže v krajním případě mohou jít data ze systému klidně do p*.
Tak dneska ráno mi to začalo stahovat aktualizaci 1803 na dvou počítačích standardně přes Windows update.
zdravim.vie mi niekto povedat kam zmizla polozka:domaca skupina?neviem to najst
Domáca skupina bola odstránená zo systému Windows 10 (verzia 1803).uz v tom mrkvosofte su ozaj totalny k.....ti
vyriesil som to cez teamviewer ak by niekto potreboval tiez riesenie.mrkvosoft nech ide do p.....e
Prečo drístaš klamstvá? Robí ti to dobre?
https://support.microsoft.com/sk-sk/help/17145/windows-...
Načo bola akože dobrá domáca skupina? Každý už teraz používa zdieľanie alebo zobrazenie PC v pracovnej skupine. 😀
Jasně správa písem ve Windows byla a bude ubohá*. Odložení restartů, když sama aktualizace mi restartovala PC snad 5x, výsměch. Každý si má mít možnost aktualizovat co chce, kdy chce, zda to vůbec chce! Což naštěstí dělám a budu dělat. A další možnosti nastavení soukromí, pomocník soustředění, období klidu co to proboha je? To jejich CentrumAkcí vč. notifikací jsem stopl komplet = nezájem. Sám dobře vím, kdy a jak se chci na PC soustředit, nehodlám žádat o milostivé povolení MS! Zatím jsem zjistil dvě legrace:1. Nutnost znovu kalibrovat monitor / načíst ICM.2. Byla nutná instalace aplikace EPSONScan - nejela.Abych jen nehanil, potěšil "virtualizační mód" Edge:https://abload.de/img/snap00209kys3o.pngnečekal jsem vůbec, startuje okamžitě a dále zmenšení instalace OS asi o 6 GB, na této mašině z 54 GB na 48 GB (balast), což zase potěší úložiště záloh.* Budu se opakovat:http://abload.de/img/snap00127u3stl.png, ale takto vypadá správa písem, tedy možnost porovnávat, vybírat, zobrazení informací, řezů, rozložení znaků, výběr z písem instalovaných / neinstalovaných a strašně dalšího.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 5. 2018 01:42
Máš rozosraty systém. Mne po upgrade EpsonScan funguje. ICM na Enzu som znova načítavať nemusel. Pri odložení inštalácie ju naozaj odložilo a aktualizácie potrebovali jediný reštart (ak nepočítam tri pri upgrade, kde je to rozdelené na jadro, funkcie a obnova zálohy).
Nemám, vše pracuje na 100%, bez jakýchkoliv chybějících souborů či nákaz. Já restarty počítám dohromady, pak se ti tedy omlouvám. S GPU či ovladači jsem neměl problémy, stejně tak s mým nastavením systému, či dalšími aplikacemi. S tím co jsem popsal ovšem ano. Prostě si OS nepřenesl co měl, v mé konfiguraci - nastavení. Je normální, že to u někoho může fungovat, je však správné uvést konkrétní případ. Také záleží, zda neustále upgraduješ, nebo někdy provádíš i čistou aktualizaci, možná záleží i na verzi daného SW, já mám nainstalované minimum, v podstatě kvůli ovladači (i, když ten SW použitelný je).> Klidně ti přidám ještě něco, aby skener (V500) jel bez přerušování (sken A4 600 - 3.200 dpi 24 i 48-bit), musím některé procesy vyloučit z kontroly DEF, na dvou mašinách* (na druhé jedu V750 pro jiné předlohy), čili zde se už o náhodu nejedná.* Asus / Intel, i5 a i7 (gen7), 16 a 32 GB RAM.
Klasika no, jako kazdy tento "update" to presinstaluje windows, takze je pak potreba ten velky cleanup a navic to zapomenu strasnou spoustu nastaveni, ale opravili konecne bug s tim, ze si "nekdy" windows proste nepamatovali nastaveni nabidky start 😃 Takze u me to predcilo ocekavani.
Vypadá to, že taky opravili bug se složkami uživatele. Když jsou dokumenty, obrázky, hudba atd. přesunuté na jiný disk, tak updaty vytvářely tyhle složky znova na původním místě a pak tam byly dvakrát.
Když už v tom updatu není zásadní vylepšení, které by mi bylo k užitku, tak se alespoň nic nepokazilo - vše po updatu vypadá na chlup stejně. A to jsem se v systému docela dost vrtal...
Tak si projdi všechny aplikace (spusť a zkontroluj funkce, které používáš), dále se podívej do Nastavení a OvládacíchPanelů, zda skutečně je vše jak jsi měl. Někdy je vše OK, jindy NIKOLIV. Letmý pohled nic neřekne. A nezapomeň také zkontrolovat veškeré periferie, HW.
Je jasné, že těch konfigurací je nekonečně a jeden to třeba má OK a druhý ne. Píšu vlastní zkušenost - mám starou externí zvukovku s 10 let starými ovladači, čínský grafický tablet, nějaké herní periferie... používám různé utility, virtualizační nástroje, VPN atd... a zatím jsem nenarazil, že by se něco rozhodilo nebo přestalo fungovat. Samozřejmě je možné, že se někde něco objeví, ale s tím se asi u velkého updatu počítá a nemám s tím vůbec problém. Naopak mi v předchozí verzi Fall Creators Update z nějakého důvodu přestala fungovat nabídka "pravý klik na Start, tj. Win + X) a teď již funguje...Teď jen zamrzí, že je to tak stejné, až v tom nevidím pro uživatele vůbec žádný přínos...
Názor byl 3× upraven, naposled 1. 5. 2018 13:03
A to je prave ten problem, ze tech konfiguraci je tolik, ze to nemuzou jednoduse osefovat. Tudiz mit jako zakladni "nastroj" reinstall co pul roku je fakt stupidita, za kterou by mel nekdo u MS dostat cenu "IT pablb stoleti"...
Asi tak. Jenom jsem dal do pořádku pár drobností, které dělá každý velký update, a dneska už ani nevím, že nějaký update byl.
Nevím, co dělám špatně, ale ze 3 mých zařízení jsou po aktualizaci 2 KO. Poprvé najely v pořádku, po restartu jen točící se načítací kolečko. Dneska už mi 2 lidi psali, že ten samý problém ať se jim na to podívám. https://jpeg.cz/images/2018/04/30/IMG_201... Většinou naštěstí stačí odinstalovat drivery GPU nebo zvukovky přes nouzák, ale i tak. Čekal bych, že takovou základní věc mají ošéfovanou.
Názor byl 5× upraven, naposled 30. 4. 2018 23:28
Tak jeden z problémů vyřešen. Za žádnou cenu neaktualizujte a nedovolte aktualizovat Nvidia drivery na verzi 397.31 U Intel GPU to taky udělalo, ale tam stačilo jen nainstalovat nejnovější verzi.Potom zase problém s tím, že Defender zůstal zapnutý a začal se bít s jiným antivirem. Takže před registry vypnout.
Problém budete mít jinde, mám třech počítačích právě tyto ovladače a naprosto bez problémů - ale je pravda, že všechno jsou čisté instalace, upgrade nedělám. B-]
To sem zvědavý tvl, kolik tam bude v tom systému reklam v budoucnu. V tom průvodci po instalaci zakázat nešly, jen nastavit jakési minimální zobrazování. Zbytek průvodce už sem radši ani nečetl a jen klikal na možnosti "NE"Jestli na těchto změnách MS usilovně pracoval půl roku, tak to tedy Ámen.
Půl roku mu trvalo přidat do průvodce 3 bezpečnostní otázky pro uživatelský účet 😀
Zase nepřináší nic z toho co by stálo za to řešit problémy s update a po update.
Nechci Win 10 Update. Chci nový, lepší, ergonomičtější, menší, svižnější a zcela přepracovaný OS. Něco, na co bych se mohl těšit, něco jako když přišly Win95, Win98 a Win2000. ☺
Pokud něco takového naprogramuješ, garantuji ti, že dostaneš metál!
Obávám se, že OS není od toho, aby ses na něj těšil.
Pamatuju doby, kdy tomu tak nebylo. Novější verze software přinášely změny, které uživatelům pomohli a ti se na ně těšili. Dneska akorát trnou, co v nové verzi zase po****. :-/
"Dneska akorát trnou, co v nové verzi zase po****."Ty asi nepamatuješ Win95/98 co? Tam člověk trnul co se po**** i když připojoval jen novou myš 😀
Prosím, najdi ve svém okolí osobu alespoň částečně počítačově gramotnou a dej si vysvětlit rozdíl mezi novou verzí SW a připojením myši.Vrchol Windows byly zřejmě XP. Od té doby ne že by občas pár drobností nevylepšili, ale negativní změny začaly převažovat nad těmi pozitivními.
Ty seš marnej. Nemůžeš srovnávat počet změn v době, kdy počítače byly novinka, a dnes, kdy je v mobilu toho víc, než si lidi v minulosti mohli představit ...WinXP byly super, ale po***** se mnohem častěji než Win10. Bez čisté instalace nevydržely pracovat ani půl roku.
No zajímavý, že já na svém domácím PC jsem WinXP od r. 2002 do r. 2009 přeinstaloval jenom jedenkrát a nebyl jeden jediný problém. Zrovna tak ještě i dnes máme stále stroje, na kterých běží WinXP, které jsou tam od začátku bez přeinstalace a žádný problém.
Ne všichni používají 2 programy - internet a Word :)
jo jo, tim to určitě bude; program internet to vysvětluje B-]
By mě fakt zajímalo, co jsi dělal s PC, že jsi potřeboval přeinstalovat OS každýho půl roku. Za reinstall může tak maximálně uživatel, který zasere systém šíleným bordelem a pak se diví že něco nefunguje. No a proti blbci není imunní žádný OS
Asi dělám něco špatně, když WinXP mi vydržely půl roku, ale od Win7 při tom samém užívání vydržel mnohem déle ... takže zřejmě Win10 jsou ten imunní OS.
Ne, Win10 si jenom ten reinstall každý půlrok vynutí samy 😀
Problém je v tom, že to není pravda. To co jsi popsal jsou vůči předchozím generacím právě Win 10. Jenže lidi jsou tak zabředlí do starých verzí, že žádnou změnu nechtějí, a ve skutečnosti volají spíš po návratu toho co znají, i když to stálo za prd.
Faktem je, že Win10 jsou všechno, jenom ne "lepší, ergonomičtější, menší, svižnější a zcela přepracovaný OS". Ať už vezmu jakoukoli předchozí verzi (ok, možná WinME ne), takže vždy se jednalo o nový systém s hromadou systémových změn, kvůli kterým stálo za to (a někdy i bylo nutno) upgradovat. Do Win10 sice bylo přidáno pár nových věcí, ale z většiny tam byly nalepeny neužitečný kraviny.
Jako třeba to že win10 se nainstalují samy, většinou i s ovladači a tudíž instalaci zvládne i cvičená opice, naproti tomu instalace systému Windos XP byla ke konci s aktualizacemi malé peklo?
Nepiš tady bludy! Desítky se instalují úplně stejně jako XP, Vista, 7, 8, 8.1... Jen s tím rozdílem že buďto máš nejnovjejší instalačku a nebo když je ta mašina připojená k netu tak si ty aktualizace dotáhne už v průběhu instalace.
Tenhle argument vypadá trochu trapně už jen toho důvodu, že se od WinXP omílá pořád dokola u každé nové verze. Už i WinXP uměly bez problému dotáhnout ovladače z WU, bylo jenom otázkou toho, jaké ovladače se na serveru nacházely.U WinVista se pak argumentovalo, že je lepší, protože umí nainstalovat všechny ovladače. Win8 najednou byly lepší, protože uměly nainstalovat všechny ovladače a Win10 jsou opět lepší než předchozí verze, protože umí nainstalovat všechny ovladače.Realita je pak taková, že oproti např. Win7 neumí Win10 bez sítě rozchodit ani běžnou kartu od nVidie.
Tak buď počkáš jestli někdy MS přijde s verzí Windows 11 a snad budou takové jaké chceš a nebo si můžeš vybrat jinou platformu, kde budeš mít oproti Windows zcela přepracovaný OS a bude pro tebe i nový. To další záleží na tom, co by sis vybral. Stejně jako u Windows ale není jisté, že se budeš těšit na další verzi, jelikož vývojáři můžou udělat rozhodnutí, které se ti líbit nebude. Naštěstí existuje spousta jiných možností (distribucí) kam přejít nebo si můžeš udělat distribuci vlastní.
Přesně tak, poslední povedené windows byly podle mě sedmičky, v těch jsem se cítil dobře i když jsem jen brouzdal v průzkumníku. To byly hezké časy...
Podle me jsou Windows 10 zatim nejlepsi OS Microsoftu. Kdyz jsem na ne presel tak jsem litoval ze jsem to neudelal drive. Je to proste povedeny OS. Na mem notebooku (16GB ram, 500GB SSD, Core i5) pracuji absolutne bez chybicky. Jedine na cem by mohli zapracovat je to abych v jednu chvili mohl pouzivat vice virtualizacnich systemu napr. HyperV a VirtualBox. Vetsinou pouzivam HyperV ale v momente kdy chce clovek delat neco v AndroidStudiu a testovat v emulatoru tak musi HyperV vypnout.
Vidíš, já mám w10 v práci a po zkušenostech s nima si doma nechávám W7 a používání w10 mě přesvědčilo že je to zatím nejhorší OS s kterým jsem kdy pracoval. Mimochodem momentálně se trošku děsím toho, co vše po updatu zase přestane fungovat, které nastavení se změní, co se odinstaluje a co se zase samo nainstaluje.
Win10 jsou tak nejlepší OS, že kdykoli jsem se tu za posledních cca 5 let zeptal, co je na něm nejlepšího, tak nikdo nikdy nedal žádnou konkrétní odpověď B-]
Naprosto nová a přelomová ikonka koše, ne asi?
Jsou preci rychlejsi...a kdyz se zeptas v cem...tak zase ticho ;)
Win10 nejsou ideální, ale dá se s nimi fungovat. Ona každá verze Windows má nějakè chybky. Zrovna na Win7 mě nejvíc rozčiloval kompletně rozbitý Win update na čisté instalaci a následně celodenní boj s aktualizacemi. To se sice zlepšilo s kumulativními aktualizacemi, ale to pak už byly k dispozici Win10 v použitelném stavu.
Dá se nějak zůžit pruh s Oblíbené v Edge když si ho tam připnu ? Mám ho skoro do půlky monitoru.
Edge nemůže mít nějaké bugy, chyba bude nejspíš v monitoru.
Carramba. Myslel jsem, že Eizo za 12 tácků už není úplnej low end shit. 😀
Mám přes 1000 oblíbených položek a tento problém neregistruju. Monitor za 12k? To je nějaká sociál edition ne?
Máš v EDGE obľúbené s adresármi? Hádže Ťa to po kliknutí na adresár do prava?
😀 😀 😀 btw 1803 je ten velký update?
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2018 19:17
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.