Ve vlnách bez emisí. Evropský trajektový průmysl se vydal vstříc lodím na elektrický a vodíkový pohon

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

15. 05. 2022 08:36

Bez emisí to bude až budeme umět vyrábět bez emisí 100% elektřiny (či vodíku). V Německu nahradili (téměř) bezemisní jaderné elektrárny plynovými, teď to vypadá, že ty plynové budou muset nahradit uhelnými! Takže vážně bezemisní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2022 10:30

Neříkalo se u elektro aut že hlavní jejich výhodou je to že se jejich emise přenesou do elektráren mimo města? To je na moři takový provoz že je tam taky třeba řešit přesun emisí z moří do elektráren?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 05. 2022 10:29

Máte v článku hned na začátku faktickou chybu, opravte si to:
"neprodukuje žádné emise skleníkových plynů"Při výrobě, provozu a údržbě plavidla se samozřejmě skleníkových plynů vyprodukuje přehršel. Jen se jejich produkce přesouvá jinam, než kde ji má plavidlo se spalovacím motorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor